Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Przewoźników czeka wzrost kosztów utrzymania kierowców. Dlaczego?

ID: 258758


Wszystko za sprawą kolejnych zmian w związku z wprowadzonym w ubiegłym roku pakietem mobilności w Unii Europejskiej.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (238)

~Prezes Jaroslaw
Driver ty nie licz wszystkich ukrow w którzy dymali ci kobite, bo okaze sie ze musisz dodać do 90 jeszcze drugie tyle:D
~Czoboś
I jak się wtedy będziesz sam ze sobą zabawiał bez konta na stronie z filmami dla dorosłych?
~Czoboś
driver jedzie pamięciówe w piwnicy a matka tylko wynosi zużyte chusteczki!
~Czoboś
driver powiedz od ilu lat masz ciągły katar? XD
~driver
poczekajcie juz niedługo Okres ochrony tarczy kończy sie 30-04 od 4-05 moga firmy smiało zaczyanac porządki w zatrudnieniu Wiec trzymam kciuki za to jak szybko bedą firmy redukowac nierobów A tarcze zostaną umożone
~Czoboś
tarcze to ma dziad do przetoczenia w premiumce żeby jeszcze chociaż pare tysięcy na nich zdobić
~boss
Driver zdradził wam część czegoś o czym nie macie pojęcia. Ale cóż my prości ludzie możemy wiedzieć. Jakaś magiczna moc nie pozwalała zwalniać hurtem przygłupów. Przygłup wiec zrozumiał ze tak już jest. Jego zajebistość zawsze górą... a tu nagle bach, koniec. Tarcza w premiumce pękła, czub dostanie kopa w d, piąchę w nos...
RADOsławie, jak się odniesiesz do tematu. Wyjaśnij kolegom o co chodzi z tymi tarczami.
~Czoboś
Co wy macie z tym biciem kierowców? To już jakaś plaga... marzenia żeby pobić kierowce bo nie chce u mnie jeździć i jeszcze się naśmiewa. Chore!
~boss
Nie rozumie po dobroci to trzeba jak ze zwierzęciem. Kij i marchewka.
~driver
dwa tygodnie okresu ochrony jeszcze A potem zaczyna sie życie Wiekszosc dziadów zeby nie oddac subwencji z tarczy trzymało was na siłe Ale ten okres mija i 4-05 może zwolnić i juz nic nie straci i nie odda Jak myslicie czy nie lepiej bedzie zredukowac niektórym miejsca pracy niz trzymac roszczeniowców?
~boss
Wszyscy jesteśmy byłymi rolnikami. W końcu sprzedaliśmy pola na poczet starych premiumek.
Nie potrafimy inaczej. Po prostu lejemy jak bydło. Dobrze że jeszcze powstrzymuje się od ucinania łbów siekierą. No ale jak trzymam nóż to lepiej nie podchodź. Świniaka nie jednego zarżnąłem.
~boss
Wydoić i oskubać muszę... wiadomo. Wieś nie wejdzie z człowieka.
~boss
Rolnik żywemu nie odpuści.
~driver
ja od goscia odkupiłem 15 naczep używek z odbiorem na maj bo mowił że jak sie zaczną wyprzedaże firm to złom poleci jeszcze nizej Ma dosć kierowców tej roboty ale z tarczy przytulił 2 bańki i jesli mu umożą to bedzie do przodu a to co wysprzeda to na te 25% co ma zwórcić mu starczy zwija reszte i konczy biznesy
~Radek
boss * ja na takich jak ty, glaca, albo driver
~Piotrek
Jaki gość co robi biznes pisze o tym na et
~Radek
zakompleksione chłopy rolne z ego wielkości słonia zupełnie bezpodstawnie, tyle w temacie
~Czoboś
Kwik dziadów 101%!!! Plus piwniczak driver swoje smuty wylewa... kto jest na forum ten się w cyrku nie śmieje.
~Radek
a najlepsze jest to, że taki kmiotek jeden z drugim myśli, że jak bmw, audi czy inny samochód weźmie w leasing to wielki panek od razu, dla prostego kierowcy jesteś dziadem ze słomą w butach, myślisz że sąsiedzi czy znajomi będą ciebie szanować, haha, dalej będziesz chłopikiem małorolnym, chamem ze słomą w butach i zwykłym dziadtransem, nic tego nie zmieni nawet najnowsze lamborghini z salonu
~driver
Otomoto dział samochody ciężarowe poszukajcie czy wasze auta już tam nie są wystawiane Nic nie kosztuje lub otwórz teczkę sprawdź upoważnienie z leasingu do kiedy masz umowę o pracę tam jest data podana dla wielu trzymaczy kierownicy Ktoś jak nie ma pomysłu na transport to czeka do tej daty
~Przewoźnik
Driver prawdę piszesz. Ja się hołoty już dawno wyzbyłem. Takie same spalanie i kilometry na przerzutach. Jeżdżą dwa, trzy miechy. Ważne że odizolowlem się od troli turystycznych.
~driver
Ktoś jak zgarnął kasę z tarczy i umiejętnie to obrócił ma szansę na zgarnięcie kasy złom wyprzedać i zakończyć ten biznes
~!!!iiii
Czy ktoś już wyjaśnił tym super zarabiającym kierowcy, że po 02/02/22największym dziadem i złodziejem będzie Rzeczypospolita czuli ZUS i US (PIT 38%) Ergo - zarobki (przychody) netto wzrosną może 5-10% a resztę zabierze państwo w zamian za darmowa służbę zdrowia, za darmowe szkolnictwo, sprawniejsze służby itp.
~driver
Jaki sens jest to płacić w Polsce? Przeniesiesz firme do de weliminujesx powroty do Polski co 8 tyg będziesz płacił minimum w de kierowców w opór bo już tam są zyskujesz wejście do firm jako niemiecki przedsiębiorcy
~//~
"Wzdęty mydlany bąbelek (na papierze jedno a w rzeczywistości drugie) jest skazany kiedyś pęknąć. "
Czas nieubłaganie do tego zbliża się.

Pseudo "pracodawcom / przewoźnikom" nie pasowali (stałe narzekali) niby to wielkie ale nie opodatkowywane zagraniczne diety z ryczałtami za noclegi (63-98 e/doba, zależy od kraju docelowego podróży służbowej) przy niskiej minimalnej podstawie (2800 zł. brutto, czyli 18, 3 zł/h (4 e/h) brutto), no to teraz (po wejściu całego Pakietu Mobilności) będą "cieszyć się" z większej prawie w 3 razy opodatkowywanej pogodzinnej płacy zgodnie z krajem UE (D - 9. 5 e/h brutto, F - 10. 39 e/h brutto, B - 10-15 e/h brutto, NL - 9. 72 e/h brutto, DK - 168. 56 dkk/h (około 22 e/h) brutto, A - 10. 09 e/h brutto i t. d. ; źródło: s://csk. pl/placa-minimalna/) i "przymykanie oczy" państwa polskiego na zaniżenie diet (śmieciowe Umowy o pracy, sprzeczne sądowe decyzji wyroków) im ani jak nie pomoże, bo jeśli ogólne wypłaty dla pracowników będą niższe niż u sąsiada to oni utracą konkurencyjność na rynku pracy UE (pracownicy po prostu pójdą pracować do sąsiada). Pętla na szyi co raz mocniej zaciąga się...

Oczywiście że Rząd polski na pewno trochę "pomoże" pracodawcom i zmieni wewnętrzne przepisy a mianowicie odnośnie zagranicznych diet w stronę zaniżania stawek, prawdopodobnie na współczynniki powiększonych godzinowych stawek zgodnie krajów UE. Tak na "podrzucanie" przypuszczam że zagraniczna dieta do Niemiec zmniejszy się z 49 euro do około 35 euro. :-)
~Kris
Czy ktos z tutaj piszących co juz nie moze sie doczekac PM wie ile bedzie potem zarabiał? Musze was zmartwić. Nie zarobicie nic wiecej. Zmieni sie jedynie sposób rozliczania. Zmniejszą sie diety znikną ryczałty. Wszystko bedzie ozusowane. Koszty przedsiebiorstwa wzrosną ale wy chooja z tego dostaniecie. Bo kasa pojdzie do ZUSu na bieżace emerytury. Jak wy bedziecie emerytami to dostaniecie emeryturę obywatelską a reszta to bedzie to co sobie oszczedzicie w PPK.
~Gucio
Nagadacie się, jeden na drugiego a i tak nie macie wpływu, bo czy się komuś to podoba, czy nie to przepisy PM są równe dla wszystkich i trzeba się do nich stosować i reszta wyjdzie w praniu jak to się mawia. Czasy się zmieniają i tzw. róbta co chceta dawno minęły, masz firmę transportową to obowiązują cię zasady i przepisy krajowe jaki i UE i tyle, trzeba się dostosować.
~//~
2021-04-19 18:23:49
"... Nie zarobicie nic wiecej... "

Jak mając 9. 5 eur/h brutto w zamian 18. 3 zł/h (4 euro) brutto możno mniej zarobić? No... , jak??? :-)
Diety i ryczałty za noclegi nie są zarobkiem pracownika. To są tylko NALEŻNOŚCI (jako kompensacja), które przysługują osobiście pracownikowi, na pokrycie zwiększonych kosztów na wyżywienia, inne drobne wydatki i noclegi w czasie podróży służbowej.


"... znikną ryczałty... "

Nie szkodzi.
Jeśli pacodawcom lepiej pasuje podczas podróż służbowych opłacać większe rachunki (faktury) za noclegi (limit 85-200 EUR) dla swoich pracowników (kierowców) czym w zamian dać im 21-50 EUR (25% od limitu na nocleg), no to bez problemów.
Jak mówi się - "dowolny kaprys za wasze pieniądze".
Aby pracodawców tylko na długo starczyło. :-)
~kiero
Szoszon jaki ryczałt za nocleg?
Jaka podróż służbowa?
Znów się naćpał i bredzi o ryczaltach.
Ryczaltu za nocleg nie ma i nie będzie.
~Kris
Gucio tylko ze to nijak nie zmieni położenia kierowcy wiec nie wiem czym sie tak podniecacie. To ze wzrosną koszty dla firm bedzie miało jedynie taki skutek ze czesc sobie poradzi bo albo zmieni organizacje pracy albo przeniesie sie do niemiec albo przerzuci wzrost kosztów na klienta. Pozostała część albo przeniesie sie na inne kierunki albo zniknie. Na PM zyskają tylko budżety panstw takie jak niemcy albo polska. Kierowca nic z tego nie bedzie miał. Kierowcy bluzgają na dziadów jacy to oni są zawistni a tak naprawdę to tylko projekcja ich własnych cech. Cieszą sie ze dziad bedzie miał gorzej nawet jesli bedzie sie to odbywało kosztem kierowcy. Czyli nie wazne ze mi zdechnie krowa najwazniejsze zeby dziadowi tez zdechła.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.142.83.171

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels