Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Jest szansa na niższe kary i mniejsze sankcje

ID: 263871


Jak poniformowało ZMPD, Senacka Komisja Infrastruktury opowiedziała się za rządowymi poprawkami.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (25)

~Koszmar
Transport nigdy nie zginie. !!! Hurrra
~Miś
Koledzy bo już nic z tego nie wiem, jak robię kółka powiedzmy polska - Francja - polska to obejmuje mnie ten pakiet mobilności i zmiany w wynagrodzeniach czy nie?
~Gucio
Tylko że to nie tyczy się kontroli na np. zachodzie UE, będą sypać stawki w euro i według przepisów, akurat dla polskich przewoźników to mało istotne ta cała nowelizacja, co inspektora BAG obchodzi jakaś Polska nowelizacja.
~Gucio
~Miś
2022-01-05 18:23:15 PM dotyczy tylko kabotaży i tzw. przerzutów, jak lecisz tranzytem to nie obejmuje Cię PM.
~Stary
składki od średniej krajowej w, a nie jak dotychczas od najniższej, ale tylko transport międzynarodowy. na wypłacie nie zyskasz tylko albo aż na składkach
~Tolek
Dobre ubezpieczenie jest bardzo ważne dla pracowników !!! Koniec z
okradaniem pracowników zbliża się
~Zbychu
Polowanie Na Kierowców Się Rozpoczęło. Dojna Zmiana Zaglada Do Kieszeni Kierowców. Czas Rzucić Drajwerke. Niechce Kwitow Stracic Dla Polskiego Biznesmena W Porsche I Chałupie Za Ponad Banke. Niech Polski Byznesmen Sam Swoim Złomem Jeździ Ja Mam Dość...
ANTYLEWAK
Wyższe składki powinny być już od dawna ja wiem że większość kasy pójdzie na nierobów np pseudo emerytury w wieku 45 lat. Ale przy jakim kolwiek zdarzeniu czy chorobie jakieś pieniądze się dostanie a tak najwyżej kopa w 4 litery.
~!!!iiii
Miś w transporcie międzynarodowym (jakimkolwiek) nie rozliczysz diet do wysokości średniej krajowej (ok6000zł) nadwyżkę kierowca płaci w pit (De facto ty za niego) bez składek ZUS. Jeśli będziesz jeździł w kółku to nie obowiązuje ciebie zgłoszenie do IMI i nie podlegasz kontroli PM. Ta ustawa to ustawa, którą zmienia sposób wynagradzania kierowców. W kółku możesz dalej zatrudnić za 3010brutto ale diet nie dołączysz, bo ich nie ma. Jak znajdziesz kierowcę za tyle to jesteś mistrzem. Jeśli nie znajdziesz to jak kierowca będzie u ciebie zarabiał więcej jak średnia krajowa to do tej średniej płacisz podatek pit i ZUS za pracownika a powyżej tej kwoty kierowca płaci tylko podatek pit. Czyli jak dziś masz kierowcę to koszt zatrudnienia z podstawą brutto i zwroty kosztów podróży (za które kierowca nie płacił składek ZUS i podatku pit) to ok 7500-10000zł to po nowelizacji kierowca który do ręki zarobi ok 6500-8000 będzie kosztować 12000-16000. Taka to nowelizacja. Dobra zmiana to to, że płacisz za godziny pracy a nie sam pobyt za granicą i możesz wynagradzać inaczej za pracę inna niż jazda a za jazdę wyższa stawką.
~!!!iiii
I tu uwaga 12000brutto/mc to już kwota przekraczającą 120000rok więc wyższy próg podatkowy oraz brak jakichkolwiek ulg. Witamy panów kierowców w Nowym Ładzie w zarobkach wyższych niż średnia klasa. Teraz to państwo będzie was doić. Po roku sami będziecie prosić o pensje max 10tys brutto. bo inaczej oddacie w podatkach, bo ZUS od średniej i per saldo zarobicie do ręki mniej jak teraz.
~Naczelny ordynator et!
Wyższy zusik i się poleży na L 4.
A dziada będzie patrzył na stojącego klamota.
Wszystko w temacie.
~!!!iiii
Tak też można przecież 3200 to też duże pieniądze. Myślę, że po L4 będziesz mógł pomarzyć o pracy a szef tak ułoży robotę, że w domu będziesz na 1 weekendzie w miesiącu. Za odmówienie polecenia dyscyplinarka i natychmiastowy wypad. Już takich cwanych przerabialiśmy w firmie i pewnie nie tylko my. Powyżej 30dni płaci ZUS, który ostatnio z chęcią sprawdza uzasadnienie L4

1

~!!!iiii
I chyba czegoś nie zrozumiałeś, Umowa wciąż będzie mogła być na najniższą krajową 3010zl brutto. Jak wyjdzie z godzin pracy po za polską, że wyszło kierowcy więcej pensji to do kwoty średniej krajowej płacisz ZUS i podatek (to jest kwota granicy składek ZUS) a kwota zarobiona powyżej średniej krajowej jest tylko obarczona podatkiem PIT. Czyli najpierw trzeba popracować z 6m-c aby liczyć na jakieś większe chorobowe L4. Warto przemyśleć takie nadużywanie zaufania w firmie.
~Naczelny ordynator et!
Więcej pracy poza granicami kraju, więcej młotków=większy ZUS.
Większy ZUS=większe chorobowe.
A chorobowe kierowcy=stojący klamot.
Coś jeszcze?
~!!!iiii
Więcej młotków to mniej godzin jazdy, mniej godzin jazdy to mniej szans na zjazd do domu, stanie na pauzie nie jest płatne. Za taki sabotaż leci się z firmy. Zgłasza się lekarza i pracownika do kontroli ZUS i Se La vie. Kto zatrudnia pracownika, który nie może, nie chce lub nie jest zdolny do pracy. Jak kilka razy tak zrobisz, to może okazać się, że klamot poszedł na sprzedaż a Ty na poszukiwania dalszej kariery z łatką sabotażysty. Życzę szczęścia i powodzenia. Za młotki mogę płacić najniższą krajową a zbyt długie używanie młotków potraktować jako błąd w operowaniem tacho i wyrzucić z godzin pracy i to wszystko zgodnie z prawem pracy. Tak że nie ma co tak się napalać tylko uczciwie pracować. Jak zawód nie pasuję to zmienić profesję.
~Naczelny ordynator et!
Mnie pasuje.
Robię wszystko tylko zgodnie z przepisami.
Jak śpię 12 godzin to "łóżko".
Jak tankuję 15 minut to "młotki".
Jak oczekuję na załadunek to "koperta".
A jak mnie ładują np. 6 godzin, to też "młotki".
I wszystkie kontrolę mogą mnie cmoknąć.
~Naczelny ordynator et!
Więcej młotków to mniejsza szansa na zjazd do domu.
Może u dziada.
~!!!iiii
Jak ciebie ładują to masz młotki pod rampą, brawo Ty. Jak masz ponad 6h młotków bez pauzy mandat. U mnie w firmie taka praca ciągiem jest kasowana i opisywana. Liczony dyżur. Tylko dziad firmy pozwalają na takie nadużycia przez pracowników.
~Naczelny ordynator et!
Napisałem np. 6 godzin.
I to nie jest żadne nadużycie.
~!!!iiii
To po jakiś dziwnych firmach jeździsz, bo nie mogę sięgnąć pamięcią abym kiedykolwiek był na załadunku gdzie moja praca przy tych czynnościach trwała ponad 2h. Oczekiwanie na załadunek czy oczekiwanie na dokumenty to nie praca. Spinanie pasami, przygotowanie pojazdu do za lub wyładunku to jest praca. Reszta to dyżur. Jak osobiście ręcznie ładujesz meble to ok rozumiem. Jak na rampie w logistyce wyjmujemy palety to też rozumiem ale jeśli to trwa więcej jak 1h to coś nie tak. Jak ładuje drzewo czy budowlankę na dwie strony to nie trwa to dłużej jak 2h. I tak nie zmienia to faktu, że jak pracujesz (młotki) 6h to już daleko nie ujedziesz.
~Naczelny ordynator et!
Ujade, ujade.
Po 6 godzinach młotków idę spać, więc "włączam" łóżko.
Wszystko jest zgodnie z przepisami.
Ale nie u dziada.
~Gucio
Kuku czy pytałeś na tym forum o zezwolenie na dyskusję? Jeśli nie to wypad z tego forum śmieciu.
~Naczelny ordynator et!
Śmieciu?
Tak nie wypada nazywać człowieka/bliźniego.
U mnie pies jest członkiem rodziny.
.
~Ordynator to dzban.
Kuku gdzie byłeś? Kuku co robiłeś? Coś długo trzepiesz kapucyna.
~Gucio
2022-01-07 20:51:58 Gucio Oryginał nigdy nikogo na tym forum nie obrażam i nie używam takich słów w swoich wpisach w stosunku do innych forumowiczów. Jedyne słowa gdzie ktoś może poczuć się dotknięty użyte przez moją osobę to dziadtrans, dziadkierowca, oszust.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 13.59.236.219

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels