Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Zmiany w zgłoszeniach kierowców delegowanych

ID: 264166


Od 2 lutego 2022 roku firmy transportowe czekają duże zmiany dotyczące delegowania kierowców. Przedsiębiorcy muszą wdrożyć się nie tylko w nowe przepisy, ale i zapoznać się z nowym sposobem dokonywania zgłoszeń.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (39)

~Morfin
Łysy w końcu zacznie uczciwie ZUS płacić i przestanie okradać szoferów. Zaboli * dziada

1

~sid
to jak to jest, jestesmy w tej UE czy nie?
~Ł ysy
Uczciwie zawsze płaciłem i płacę. Podatki i składki ZUS. Przewoźnikom. kasę zawsze w terminie.
Wasze wyobrażenia, bo jak inaczej traktować to co piszecie, gówno mnie obchodzi.
Większość szefów ma podobne zdanie.
~Ł ysy
Kierowców nik nie okrada, ale sioferuff okrada cały świat.
Antydziadtrans1
Łysy : idź do lustra i przeczytaj to co napisałeś. Tylko żeby lustro nie pękło, od tych twoich kłamstw. Chciałeś napisać że: 8222; nigdy uczciwie nikomu nie płaciłem i wszystkich oszukiwałem 8222;
~Poli
Smutne to życie masz łysy, żona napewno zostawiła takiego żałosnego pajaca co siedzi tylko na etranspor i dostaje orgazmu jak ubliży innemu człowiekowi, twoje życie jest pustką nie masz nikogo można tak wnioskować po twojej aktywności na et
~!!!iiii
Anty a kto zapłaci tobie za inną pracę niż jazda, jeśli tak określi w regulaminie wynagradzania premii uznaniowej, jak jeszcze zawrze inne zapisy odnośnie raportów dla pracowników pracujących po za siedzibą (nie będę podpowiadał jakich na ogólnym forum) to za te młotki i koperty będziesz miał w podstawie. Naprawdę tęgie głowy myślą jakich narzędzi optymalizacji kosztów pracy zastosować i jak wykluczyć nadużycia pracowników.
Tak jak pisałem gdzieś wcześniej tylko dobrze i efektywnie pracujący dla firmy będą słusznie wynagrdzani. I nie pisz tu, że jakieś urlopy bezpłatne, bo podatki nagle się nie podobają chcieliście mieć wszystkie przychody jako dochody to teraz możecie się tylko cieszyć, że wasze dochody będą przekraczać klasę średnią. Wreszcie będziecie potraktowani zasłużenie jak Elita zza kółka.
Antydziadtrans1
Zobaczymy ilu będzie kierowców? Jak będzie płacone tylko za jazdę, chyba że będzie to 50 euro za godzinę jazdy
~!!!iiii
I szczerze mówię, że większość kierowców z po za polski pracująca w PL już po rozmowach w firmie prosi o ułożenie tak pracy i sposobu wynagradzania aby średnia nie przekroczyła 11tys mc/ brutto. Oczywiście jak zostało im szczerze wytłumaczone i pokazane, że przekroczenie jakiegoś dochodu nie wyjdzie im finansowo lepiej. Oczywiście teraz przy zamieszaniu prawnym (PiSŁad i PM) dużo firm dla ściągnięcia kierowców będzie to wykorzystywali i będą płacić 12-13tys brutto wątpię żeby płacili więcej jak 16tys brutto (bo powyżej tej kwoty finansowo wychodzi trochę lepiej tylko w każdej pensji trzeba dobrze zaliczkę na PiT odprowadzić aby nie było w rocznym dopłaty po 20-30tys) a wtedy pracownik, kierowca w rocznym PiT odda jakieś 5-8tys extra podatku. No ale firma przez rok będzie miała pracownika.
~Ł ysy
Antydziadtrans1. Straszysz czy się żalisz?
Lusto chyba tobie jest potrzebne.
Co innego potrafisz poza kiepskim kręceniem kółkiem?
W którym z dostępnych dla ciebie zawodzie zarobisz wiecej?
Przy twoich kwalifikacjach?
Chcac zarabiać tyle, ile obecnie zarabiasz, skazany jesteś na łaskę szefa.
Będziesz fikać, usłyszysz won.
Taka prawda, podejdź do lustra.
Im szybciej zaakceptujesz swoją pozycję w hierarchii, tym lepiej dla ciebie.
Dla głupawych cwaniaczków, krzykaczy nadciągneły czarne chmury.
~Naczelny ordynator et!
A mnie ostatnio coś w kościach łupie.
Chyba w lutym spadam na L4.
Zusik zapłaci za leżenie w domu do góry pompką.
~Ł ysy
Antydziadtrans1 podświadomie czuje, że złote czasy sioffera odchodzą w zapomnienie. Trudno bedzie się pogodzić z nowym stylem pracy, który jest mu obcy. Już sobie wymyślił urlopy bezpłatne, L4.
A tu wielka du pa.
Przy wysokich kosztach pracy, pracę bedą mieli najlepsi. Hołota skończy w klozecie.
Około maja uroki nowego stylu pracy Antydziadtrans 1 poczuje na własnej du pie.
~Naczelny ordynator et!
Glaca, pracę regulują przepisy rozp. 561.
W moim przypadku nic w tym zakresie się nie zmieni.
Wydajność tak, ale tylko zgodnie z przepisami.
Wszystko w temacie.
~!!!iiii
Naczelny ale sposobu wynagradzania za te godziny 561 nie reguluje. Tylko polski kodeks pracy a dla kierowców spec ustawa. I w tej nowej ustawie (jeszcze nie ma publikacji) znika rozliczenia kosztów w zagranicznej podróży służbowej nawet takiej która nie podchodzi pod PM. Czyli paradoksalnie w jednej firmie kierowca bierze kontener z Gdańska do Cieszyna i ten ma zwrot kosztów podróży i to się należy nawet w sądzie to wygrasz a drugi bierze kontener i jedzie do czeskiego Cieszyna i już nic mu się nie należy. Wysokość podstawy obliczenia ZUS oraz PiT nie generuje wypłata brutto tylko zastosowanie różnego rodzaju ulg (skomplikowane to i bardzo jeszcze nie przejzyste) ale w takim krutkim wyjeździe za granicę ulga zastosowania nie będzie miała. Więc pracodawca sam określi składniki wynagrodzenia i mogą to być różne sposoby liczenia np. premia uznaniowej, będzie uważał, że się nie należy i nie dostaniesz. Pracodawca ma się dostosować do prawa polskiego a kierowca do przepisów rozp 561 to kierowca jest strażnikiem wykonania transportu zgodnie z rozp 561 a ono nie określa za co i jak płacić.
~!!!iiii
L 4 to jesli jest płacona to od średniej wyliczonej pensji za ubiegły rok podatkowy, bo było za dużo nadużyć na ciążę. Pensja liczona nawet pod pakiet Mobilności to 2400eu/brutto m-c wyczerpuje wynagrodzenia godzin zagranicznych do wykonanych transportów podchodzących pod ten pakiet i to z nawiązką. 2400eu to jest 10800brutyo policzcie sobie ile to jest Netto.
~Scyzor
Ciebie nie okrada... Bo mnie tak ale nie dużo ha ha ha...
~Przewoźnik
W tym tekście są zawarte informacje, jakby tylko dotyczyły ciężarówek, bo np trzeba podać nr licencji, gdzie licencję wejdą w maju
~!!!iiii
Przewoźnik zgłoś swoich kierowców do krajów delegowania wg dzisiejszych sposobów (Milog, LuiMacron itp. ) IMI nie ruszy tak prędko, bo unia takie dziwne przepisy do delegowania pracowników mobilnych wymyśliła, że ich informatycy nie mogą zaimplemtowac tych bzdur do tej platformy, więc jak będzie kontrola to stare sposoby zgłoszenia będą działać i będą honorowane podczas kontroli.
Antydziadtrans1
Siema dziadtransy, pobudka, dlaczego jeszcze śpicie?
~!!!iiii
A kto śpi?
W transporcie szef pracuję 24/h 7/7
Antydziadtrans1
Szef to jest na spodniach :)
~!!!iiii
Ja wolę być tym na spódnicy :-)
Antydziadtrans1
!!! : widzisz? Można porozmawiać i uśmiechnąć się? Może nie jesteś dziadtrans, tylko przewoźnik? Trochę szacunku dla pracownika i więcej uśmiechu w pracy i będzie miał kto pracować, chociażby ze względu na dobrą atmosferę
~!!!iiii
Anty u mnie w firmie staram się o zgrany zespół a tego bez dobrej atmosfery i szczerych rozmów nie osiągniesz. Zawsze przy zatrudnieniu mam taką zasadę, że mówię szczerze co i jak jest i że jak ktoś lub coś nie gra to bez problemu ma to do mnie zgłosić.
~Raf tir
Większość problemów i wyzwisk jeden na drugiego w firmach bierze się z braku komunikacji lub złej komunikacji między szefem a pracownikiem i odwrotnie ale w większości przypadków to wy szefowie wytworzyliscie taka nie zdrowa atmosferę w firmach że pracownik nawet jak coś nabroi to stara się sam to co nabroił za wszelką cenę odkręcić niż od razu zgłosić przełożonemu problem a dlaczego tak jest odpowiedź jest prosta bo się boi pracownik nie może się bać bo nie mówiąc wszystkiego szefowi czy spedytorowi narobi więcej szkód. sam to przerabiałem na własnej skórze i wiem że lepiej od razu jest wszytko powiedzieć
~!!!iiii
Raf tir tak masz rację dlatego u mnie od początku są przedstawione reguły "szczerość za szczerość" ale niestety czasem na tym ja i moja firma miała przez to niepotrzebne problemy i nieprzyjemności. Teraz przy tym zamieszaniau w podatkach i ustawie o pracy kierowcy mam wątpliwości czy będę potrafił wytłumaczyć niektórym pracownikom co i jak i czy taka szczerość nie skończy się źle. Firmy teraz to wykorzystują do pozyskania kierowców i piszą głupoty w ogłoszeniach a potem zonk. Ty szczerze wytłumaczysz kierowcy, że brutto to tyle a netto to tyle i powie, że go okradam. To czy warto rozmawiać??
~Raf tir
Moim daniem zawsze warto a na głupotę nie ma rady ostatnio w Wielkopolsce Poznań okolice widziałem ogłoszenie może jeszcze znajdziesz firma Niny płaci kierowca 15 22 brutto warunek zatrudnienia to 5 lat u jednego pracodawcy a pala głupa i chcą podkupić dobrych kierowców kto uwierzy w takie stawki no chyba że Łysy zamknie firmę i zostanie kierowca zaczynają się szopki w ogłoszeniach
~Ł ysy
Mój kot nasrał mi w sagan z kartoflami
~!!!iiii
Raf tir w Wlkp jest grupa przewoźników gdzie robią od czasu do czasu ogłoszenia o "niewiarygodnych" warunkach pracy aby sprawdzić lojalność pracowników. Tak średnio co pół roku robią taki test i wymieniają się "opiniami. " Panowie składają aplikację, bo ma być super i zaraz jak tylko przyjdą pojazdy będą dzwonić po kierowcę a potem zonk okazało się, że byli lepsi.
~Tomsz
wykrzykniki 2022-01-23 13:43:24, dokładnie, premia uznaniowa,
uzna że nie należy się i nie dostaniesz
i jeździsz za pensję zasadniczą z umowy całe 4/1
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.12.71.34

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels