ID: 265490
w ciągu kilkunastu dni ogromny wzrost liczy ogłoszeń kierowcy sie ciesza
ID: 265490
ID: 265490
chyba w końcu kierowcy sie ciesza bo w ciagu ostatniego tygodnia weszło masa aut do sprzedazy i stawki można powiedziec promocyjne a to znaczy że firmy redukuja tabor wiec zgodnie z logiką 99 % Polskich firm to dziadtransy a im wiecej dziadtransów padnie tym lepiej wiec korki od szampana już strzelaja o tyle mnie to dziwi że jak zaczał sie koronowirus i zanim uruchomili kase pomocowa to na rynku pojawiło sie mase kierowców którzy szukali pracy i godzili sie wtedy pracowac nawet za nizsze stawki niż Ukraińcy, to był krótki okres około 2 miesiecy 2 kolejny fakt który mnie dziwi podobno 30 tys kierowców wyjechało na UA a jednak nie ma nadwyżki ładunków i nie ma presji cenowej, ba przewoźnicy wyrywaja robote za stawki z poczatku 2021 gdzie koszty wzrosły o około 0, 4-0, 5 Ec za km w porównaniu do tego okresu, wiec albo ładunków jest mniej albo przewoźnicy którzy wczesniej jeździli na wschod przynajmniej czesciowo weszli na rynek zachodni
chyba w końcu kierowcy sie ciesza bo w ciagu ostatniego tygodnia weszło masa aut do sprzedazy i stawki można powiedziec promocyjne a to znaczy że firmy redukuja tabor wiec zgodnie z logiką 99 % Polskich firm to dziadtransy a im wiecej dziadtransów padnie tym lepiej wiec korki od szampana już strzelaja o tyle mnie to dziwi że jak zaczał sie koronowirus i zanim uruchomili kase pomocowa to na rynku pojawiło sie mase kierowców którzy szukali pracy i godzili sie wtedy pracowac nawet za nizsze stawki niż Ukraińcy, to był krótki okres około 2 miesiecy 2 kolejny fakt który mnie dziwi podobno 30 tys kierowców wyjechało na UA a jednak nie ma nadwyżki ładunków i nie ma presji cenowej, ba przewoźnicy wyrywaja robote za stawki z poczatku 2021 gdzie koszty wzrosły o około 0, 4-0, 5 Ec za km w porównaniu do tego okresu, wiec albo ładunków jest mniej albo przewoźnicy którzy wczesniej jeździli na wschod przynajmniej czesciowo weszli na rynek zachodni
~dylemat dziada*.204.50.75.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
*.204.50.75.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Posty (282)
~jacek -kuba | z czego tu się tak cieszyć ze firmy się zamykają pracownicy czytaj kierowcy którzy byli zatrudnieni w mniejszych firmach to Krzysiek Jarek i Bolek w dużej firmie to będzie numer rejestracyjny pojazdu i przypisane do niego normy paliwa przerobu Nie jest to spełnienie pobożnych życzeń że się firmy zamykają po prostu interes się prowadzi puki się opłaca nie opłaca się to się zamyka mając pieniądze ma się alternatywę Gorzej właśnie z Panami kierowcami którzy to twierdzą że transport był i będzie bo ktoś musi przewieź towar. Jak to musi? interes się prowadzi dla zysku nie dla filantropi | |||
g-a
| Jacuś - im więcej dziadów... nie pamiętasz? | -1 | ||
jacek-kuba
| Załóżmy optymistycznie ze dziady padają. Zostają kołchozy. Jak zmienia się sytuacja kierowców? W czym mu się polepszy? Dalej trzeba zapierd. alac. Ależ to jest oczywiste i nie to jest przedmiotem dyskusji. Problem na tą chwilę jest, co zrobić z dziadem, jak go zagospodarować skoro on nic nie umie. Ja swoich podatków na dziada płacił nie będę. Gdzie dziada umieścić? żadnych umiejętności, do kasy nie można go dopuścić, na budowę za pomocnika nie da sobie rady i to są problemy. Nie odwracajmy uwagi od prawdziwych dramatów. | |||
~Kolega Pozdrawiam | Widzę psychoa*al- iza się panowie się zajmują... Kris - co Ty pleciesz?? Uważasz, że "dziad" nie występuje w przyrodzie?? Że to się śni?? | |||
~Kolega Pozdrawiam | W " Kołchozach" jest lepiej. Zawsze tak myślałem i zdania nie zmieniam. Powodów, że hoho... | |||
g-a
| Tak jak i złomiarze. | -1 | ||
~driver | Towaru coraz mniej z każdej strony związane zwiększone koszty obciążenia łapanki itp... Marzec poszedł jeszcze siła rozpędu U mnie średnio licząc koszty wzrosły ok 0. 25e na km w stosunku do lutego Cena też poszła adekwatne do góry Ale gdy spadnie podaż ładunków też może być różnie a zakładam że kwiecień będzie ciężko utrzymać ruch i ciąg ładunków bo już w ostatnim czasie kontrahenci rezygnują z dostaw na produkcję bieżącą | |||
~Kris | My niestety mamy kompleks chłopa panszczyznianego. I jaramy sie byle czym byle z zagranicy. Miałem kiedys okazje poznac własciciela firmy produkcyjnej niemieckiej w polsce. Okazało sie ze to zwykły chlopek roztropek po ichnim technikum. Załozył mały wartszat z bratem potem załapali jakąś robotę w motoryzacji a po kilku latach otwarli firme w polsce. Ludzie sie jarali ze pracują w zagranicznej firmie a gosc niczym sie nie roznił od polskiego włacicela firmy. | |||
g-a
| Wielkanoc może to wszystko jeszcze podtrzyma. | -1 | ||
g-a
| Kris - mam teścia co siłą go trzeba trzymać żeby na "pokazy " nie łaził. Bo tam dają"niemieckie rzeczy". | -1 | ||
~driver | Co ma Wielkanoc do produkcji przemysłowej stal budowlanka automotiv nawozy itp wszystko już prawie leży | |||
g-a
| Zawsze ludzie z okazji świąt coś tam kupią. Stali nie ma bo opłata " klimatyczna " produkcję załatwiła na cacy. | -1 | ||
jacek-kuba
| Niemcy to najwięksi złodzieje i truciciele Europy. Zagraniczna firma mogła robić wrażenie 30 lat temu. Dziad wszędzie jest dziadem. O system zawsze chodzi. Każdy dziad mus być złapany mocno za ryj-inaczej zawsze będzie kradł tak jak w parlamencie europejskim czy PO czy jako oligarcha sowiecki. Uciekam do później. Za dużo czasu marnuję na prowadzeniu szkoleń. Za chwilę łysy wpadnie a jemu coś wytłumaczyć wymaga 10 razy więcej czasu-bo to wybitnie tępy dziad. | |||
~driver | jest pomysł na kierowców Najlepiej by wozić świeże powietrze? ?? problemu z załadunkiem nie bedzie rozładunek szybki nie trzeba firany ciagac dachów pasów jedziesz z miejsca a do b postoisz 20min i powrót | |||
~Remik | Jeszcze raz powtarzam. Jeżeli nie potrafisz jeden z drugim prowadzić firmy aby przynosiła zysk to zapraszam do wideł! | 1 | ||
~leży z drutem pod premium | Już coraz więcej dziadtransów spuszczonych w KLOZECIE oby tak dalej, rynek ładnie się czyści z dziadostwa, końca wojny na razie nie widać, także dziady nawet nie czekajcie na tanią siłę roboczą, bo się nie doczekacie | 1 | ||
~driver | a kierowcy jak żadkie gówno bedzie pływać po wierzchu? czy raczej ciężki kloc zrobi plumm | |||
g-a
| Ciesz się póki masz z czego. Potem będzie gorzej. | |||
~Kris | Pytanie do znawców. Co sie dzieje z kierowcami z tych dziad transów ktore padają? | |||
~driver | sami sie zdegradujecie do tego zeby jezdzić taniej od kolegi Bedzie prosty wybór albo jesć albo byc głodnym A rodziny ukraińskich kierowców przybywaja czyt. konkrencja juz im nie zależy na powrocie do ukrainy Teraz po PM mają zdolnosci kredytowe lepsze jak polacy wiec i mieszkania kupią | |||
~driver | właśnie kierowcy tak jak gówno żadkie pływało po wierzchu kilka lat chodząc od firmy do firmy oczywiscie tych dziadów bo do dobrej firmy nikt tego nie brał To chyba wbrew zasadą fizyki z dziadami zrobią plumm | |||
jacek-kuba
| driver ty Polską pisownię gdzie trenowałeś? | |||
~Ustin | Driver ty sobie usiądź i w spokoju poczytaj to co napisałeś, tylko wygodnie sobie usiądź, abyś z krzesła nie spadł, czy mamy wszyscy rozumieć że jesteś reprezentantem właścicieli firm transportowych?bo jak tak to chroń nas boże wszystkich przed takimi szefami, amen | 1 | ||
~leży z drutem pod premium | ~driver 2022-03-31 12:34:24 właśnie kierowcy tak jak gówno żadkie pływało po wierzchu kilka lat chodząc od firmy do firmy oczywiscie tych dziadów bo do dobrej firmy nikt tego nie brał To chyba wbrew zasadą fizyki z dziadami zrobią plumm czyli piszesz o sobie, z wielkiego szofera wylądowałeś na szlabanie jakiś 0, 5 % kiero tak kończy, także nie ma powodów do domu, niżej już się nie da upaść | 1 | ||
~leży z drutem pod premium | driver a pukałeś dziś już te swoje 3 sekretarki, czy dopiero się szykuje rooochanko | 1 | ||
~Remik | Jeździ jeden z drugim za stawki głodowe i nie potrafi przewidywać że koszta mogą wzrosnąć to zamknąć i spokój będzie | 1 | ||
~jacek -kuba | leży z drutem Zadziwisz mnie swoim myśleniem ale tu nie chodzi o ciebie zawsze musi być jeden czarny w stadzie i musi być złożony na ofierze bo na to zasłużył Ale są jeszcze inni pracujący w tym zawodzie ci NORMALNI ciężko pracują mają rodziny niektórzy budują domy na kredyt - Pytam co z nimi? cwaniacy bojący się o własną d. u. p. e kozaczą jak widać na powyższych przykładach | |||
~leży z drutem pod premium | Remik 2022-03-31 12:51:00 Jeździ jeden z drugim za stawki głodowe i nie potrafi przewidywać że koszta mogą wzrosnąć to zamknąć i spokój będzie Gumiak ma zupełnie inne podejście, on za priorytet uważa kupić żelastwo i yepnąć swoje nazwisko albo nazwę firmy na globie, żeby somsiady zazdrościli i widzieli jaki byznesman. To za ile będzie jeździł to jest nieistotne. | 1 | ||
~driver | taki prosty przykład pit 4 do lutego 5tys zł od firmy dzis juz jest 28tys zus 73tys był dzis juz jest 163tys Dziady jak policzą to dzis to może zrozumieją ze od jutra nie warto sie mierzyć z trudem prowadzenia działalnosci Gdzie jeszcze wyrównanie płacy minimalnej dla Pana kierowcy? ??tego nie wliczyłem Wiec szanowny włascicielu firm transportowej wybierz odpowiednie wyjscie z sytuacji | |||
~bez drutu | z drutem jesteś taki mądry a jesteś tylko kierowcą w rurkach |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.