ID: 267229
Czas pracy 9 czy 10
ID: 267229
ID: 267229
Czy jeśli przekroczyłam 9 godzin jazdy o 2 minuty, to czy czas jazdy zalicza do 10 godzin (bez robienia przerwy 45minut)?
Czy jeśli przekroczyłam 9 godzin jazdy o 2 minuty, to czy czas jazdy zalicza do 10 godzin (bez robienia przerwy 45minut)?
~Eds*.centertel.pl
*.centertel.pl
Posty (78)
Pan_Ordynator
| Przekroczył 9 godzin jazdy o 2 minuty, wg rozp 561/2006 można zrobić to 2 razy w tygodniu. Czego jeszcze don Diego nie rozumiesz? | |||
~Donn Diego | Tempa palo, przekroczenie to nie wydłużenie. Nie pytam, co masz we łbie, bo nie masz nic. | |||
Pan_Ordynator
| Don Diego w rozp 561/2006 masz napisane wyrazie Dwa razy w tygodniu można przedłużyć 9 godzinny czas jazdy. | |||
~Donn Diego | Ordynatory, wy jestescie glupsi od trepa kolchoznika. Mozesz 2 razy przedłużyć, a nie przekroczyć czas jazdy. Z waszym IQ i tak nie zatrybicie różnicy. | |||
~kierownic | hehehehhee, co za tepy buc :D | |||
~Donn Diego | Slusznie ordynator, dlatego rozumu nie masz. Tak kierowiec, ordynator to tepy buc. | |||
~kierowiec | Wiedziałem że nie ogarniesz że to do ciebie Diego :D Za tępy jesteś | |||
~Donn Diego | Wiedzialem, ze nie zrozumiesz, tluk z ciebie, jakich mało, kierowiec. Utrwalasz wizerunek kierowcy-idioty. | |||
~kierowca | Diego deklu. Zrób tak jak uważasz a potem poproś inspektora o kontrolę. Skoro do ciebie nie dociera to co napisano wyżej, to śmiało. | |||
~Donn Diego | kierowca czubie, nie jesteś w stanie dostrzec różnicy pomiędzy przedłużenie a przekroczenie? | |||
~kierownic | tepa palo przekroczenie bedzie wtedy, jesli kierowca bedzie prowadzil pojazd powyzej okreslonych norm ( np. 4:32 h ) i to opisujesz dzienny czas prowadzenia wynosl w tym przypadku 9:32h, wiec nie jest to wykroczenie ( o ile wczesniej nie mial juz wykorzystanych 10 ) ktore trzeba opisywac, na wydruku opisujesz dlaczego przekroczyles maksymalny czas prowadzenia pojazdu bez wymaganej przerwy. opis nie " kasuje " dzienego lacznego czasu prowadzenia pojazdu, ktory wynosi 9h, z mozliwoscia wydluzenia do 10h dwa razy w ciagu tygodnia. dzienny czas prowadzenia pojazdu : art4 dzienny czas prowadzenia pojazdu- oznacza łączny czas prowadzenia pojazdu od zakończenia jednego dziennego okresu odpoczynku do rozpoczęcia następnego dziennego okresu odpoczynku lub pomiędzy dziennym okresem odpoczynku a tygodniowym okresem odpoczynku wiem ze de*ilu ( diego ) nie zrozumiesz, ale moze ktos inny przeczyta i zrozumie | |||
~Marcin | 9. 02 i tachograf zalicza dziesiątkę. Jak ktoś jeździe to wie. Najwiecej do powiedzenia mają | |||
~Ordynator jest jeden! | W przypadku gdy mam trasę do Portugalii to dwa pierwsze dni wydłużam do 10 godz jazdy, a pozostałe trzy dni przekraczam 9 godz jazdy, ale robię wydruki i opisuje. Taki system stosuje, gdyż jest to niezbędne żeby zrobić kółko na Portugalię w tygodniu. | |||
~Ordynator jest jeden! | Kaganiec mam ustawiony na 110km/h ale to i tak nie wystarcza żebym wyrobił się w przepisowych godzinach pracy. | |||
~Donn Diego | Tepy mlocie, pokaż, gdzie pisze, że najpierw trzeba wykorzystać 10 przy przekroczeniach 9. Marcin, pewnie, ze tacho to liczy jako 10, bo tacho nie wie, czy chciałeś jechać 10, czy przewaliles 9h czas jazdy. | |||
~kiero | 9. 01 9. 01 9. 58 Dostaniesz mandat za przekroczenie dziennego czasu prowadzenia o 58 minut. Żaden wydruk z opisem do 9. 01 ci nie pomoże, gdyż te dwa 9. 01 nie są wykroczeniem. Koniec tematu. | |||
~Krzysiek | Kto mondry ma dwie karty, lub kartę szefa i po problemie, | |||
~Donn Diego | kiero, nie dostane, bo nie ma przepisu ktory mowi, ze najpierw wykorzystuję 10, a potem robię wydruki. | |||
~kierownic | tak teraz mysle... ten diego to az taki glupi, czy zwykly troll, czy po prostu napedza klikanie zeby hajs sie zgadzal... pierwsza opcja raczej odpada, bo nie wierze ze mozna byc az tak glupim... | |||
~Donn Diego | Inspektor ITD potwierdził moją wersję, nie ma przepisu mówiącego, że w pierwszej kolejności kazde przekroczenie 9 jest10. Ale dla spokojnosci napisałem do BAG. Bo zaden z was młotkow nie przytoczył przepisu, ktory o tym mówi. Ale czy takie zera jak wy, umia czytać lub/i pisać? | |||
~Naczelny ordynator et! | Dobra skończyłem czteropak i idę lulu. Niektórym prostakom nie da się wytłumaczyć najprostrzych rzeczy. 3:30 pobodka i punkt 4:00 trzeba zacząć zarabiać hajs. | |||
~Donn Diego | Tojest z ITD Szczecin: Jeżeli miał opis na wydruku, to nie liczy się to jako wydłużenie. I nie ma znaczenia, czy wydruk był pierwszy, czy jako drugi, itd. | |||
~Donn Diego | Do pustego lba nalal browara, i durnota wali. | |||
~męczennik transportu | Urzędnik może się pomylić. Kierowca zapłaci to zrozumie swoje miejsce. On jak mantrę. Jak papuga Powiedział, powiedziały... powiedział | |||
~Donn Diego | męczennik transportu, nie znasz się na tym, to się nie odzywaj. cały swiat się myli, tylko ty masz rację. | |||
~kierowca | Diego deklu. Zapraszam na kontrolę do włocha czy francuza. Oni ci wytłumaczą, że wydruki możesz sobie w doope wsadzić, nawet na nie nie spojrzą. Zarobisz mandat i możesz koniowi zameldować. Dzwoń do ambasady nawet. Zleją cię ciepłym moczem. Widzę, że dziad uczy jak robić wałki ale jak przyjdzie co do czego to ty bekniesz. | |||
~Naczelny ordynator et! | Włoch to cię jeszcze przegwintuje za takie praktyki. Miałem taki przypadek. | |||
~i jeb go w czerep | dzwonilem do itd. powiedzieli ze jesli ( o ile to w ogole prawda ) jakis inspektor ze szczecina tak powiedzial ( napisal ) to powinien sie podszkolic w przepisach. reszta bez komentarza | |||
~Donn Diego | Kierowca czubie, normalny kierowca nie ma problemow ani w Italii, ani we Francji. Ale jak sie jest ograniczonym bucem jak ty, to nie mają wyjscia, jak ci dowalic. Piszesz i piszesz, a nie podałeś przepisu ktory mowi, ze w przypadku przekroczenia czasu jazdy, dwa pierwsze przekroczenia są zaliczane jako 10. | |||
~Donn Diego | *ety w czerep, moze oni niech się z tobą podszkolą? Czemu nie dali tego na piśmie? Ja dostałem na firmowym epapierze z imieniem i nazwiskiem. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.