ID: 268740
Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń
ID: 268740
ID: 268740
i jest git...
i jest git...
~Karooollll*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (23449)
~Abdul Wisimulacha! | Buchachachacha! Buc hachachaflachacha! Wio... patataj, patataj, patataj, patataj, patataj, patataj, patataj, patataj, patataj, hiiiiiiiiiiiiiiiiii, prrrrrrrrrrr! | |||
~scan cargo | Niemniej, w Niemczech mamy potężny spadek PMI dla przemysłu do 41 punktów. Jest to najniższy odczyt od 2020 roku. Nawet dołek z 2019 roku był wyższy niż obecny odczyt! Także idzie ku lepszemu cały czas | |||
~Remik | Zobaczysz jak maut wzrośnie co to będzie za kwik! | |||
~Remik | O 100% | |||
~scan cargo | i teraz naprawde nasuwa sie pytanie o zdolnosci logicznego myślenia u kierowców, bo jesli ten walec rozjedzie małe firmy to trend odwroty wzmocni sie do tego co było przez ostatnie lata czyli braki kierowców i rozrost floty powodowały ciągłą presje na wynagrodzenia, obecnie widać to jak na dłoni że presja ustala i wynagrodzenia rosną dużo wolniej do realnej inflacji, oczywiscie można podawać przykłady z NL czy firm z górnej półki z DE tylko ci co to publikuja tak naprawde pisza to z pozycji ciepłego miejsca, moze poczytajcie wpisy na facebooku kierowców którzy szukaja pracy moze to wam rozjasni umysły że nie jest tak rózowo jak 2019-2022 że aplikowałeś i dosłownie błagali o jak najszybsze rozpoczecie, fakt nadal tak jest ale w firmach z dolnej połki wynagrodzeń | |||
~K. | Jak mam 20 trzymaczom zapłacić 400 dniówki i zarobić z autka 1000 To lepiej samemu siąść i jeździć To się już dzieje Zobaczycie 70% od września będzie bez roboty Ja sie przygotowałem Kto mnie posłuchał tez dobrze wyjdzie | |||
~scan cargo | i nadal jest presja ale na kierowców którzy chca siedziec na przerzutach po miesiac i wiecej, lub mieszkać za granica a tu az tak wielu chetnych nie ma | |||
~Remik | Ale czym Ty się przejmujesz? I tak nic na to nie poradzisz a włosy z głowy wyrywasz! Już wiesz dlaczego jacek vel łysy nie jest kudłatym? :) | |||
~K. | Scan w olx rzeczywiście są baranki co dają w ogłoszeniu 430 550 Tylko tutaj pojawia się pytanie po co? Jak później powiedzieć słuchaj pan brakło mi kasy na Pana wypłate Stawki lecą szybko za transport w dół euro w dół A paliwo w górę już idzie | |||
~Remik | Driver co ci się stało, że podpisujesz się K jak komornik? | 1 | ||
~K. | 250 od września to jest maks Inaczej się nie opłaca Na grupie przewoźników na fb pewna firma z wielkopolski oddaje niespłacone autka w dobre cenie Nie ma chętnych I co | |||
~Remik | Ty masz fajne rozumowanie. 40 aut x 1000 to masz 40 tyś za nic nie robienie. 400pln jako kierowca x 21 dni to masz 8, 4tyś za cały miesiąc w budzie oprócz weekendów. | |||
~Remik | Dobra, helmut mnie wzywa... zrobie mu gałeczke i wroce do dyskusji bo sie na tym znam najlepiej hahaha | |||
Ł ysy
| Remik. Ty jednak jesteś pustym dzbanem. Typowy parkingowy luj, który za prace uznaje tylko kręcenie kółkiem. de*il nie widzi pracy związanej z funkcjonowaniem firmy. Szoferzyna. | |||
Ł ysy
| Dlaczego miałyby padać tylko małe firmy? Skąd powyższe przekonanie? Na Garbsenie były jakieś wykłady? | |||
~scan cargo | No własnie 40 autek za nic nie robienie, zacytowałbym klasyka z Dnia świra, czy ty wiesz co to oznacza zainwestować realnie lub też wziasc kredyt na 40 autek, to jest inwestycja na 30 milionów PLN w przypadku nowych aut i ma to dac teoretyczny zysk w postaci 1, 6% przed opodatkowaniem rocznie, kozwa taki biznes plan moze tylko kierowca wymyslec | |||
~K. | U mnie już większość stoi Czasami jakiś przeładunek bo miejsce na placu jest 5 jeździ reszta na wolnym | |||
~Remik | łysy deklu wszystko idzie ku temu aby małe firmy znikły z rynku i rzeczywistości nie zmienisz za cienki jesteś. | |||
~scan cargo | Sorki ale jak miałbym inwestować kapitał co prawda niewielki ale już na 1 % ponoszac ryzyko i wkładajac w to jeszcze prace to chyba faktycznie musiałbym 20 lat popracować za kółkiem żeby dojrzeć do takiej genialnej idei | |||
Ł ysy
| Remik. Podasz jakieś konkrety przygłupie czy tak tylko pier do lisz dla zabawy? | |||
~Remik | Scan jak polskie firmy wchodziły na rynek np niemiecki to zarobek dla polskiego przedsiębiorcy był zajepisty ale czy ktoś patrzył na to, że np dla niemieckiego pracodawcy to jest gwóźdź do trumny (polskie stawki)? | |||
~Remik | łysy pożyjemy zobaczymy ile tych małych firm przetrwa... | |||
~Remik | Chyba, że będą pompować kasę w transport z innej działalności. | |||
Ł ysy
| scan cargo. Czego wymagasz od pustego czerapa?Taki luj widzi świat po swojemu. Złotych myśli z każdym dniem będzie przybywać. | |||
Ł ysy
| Pożyjemy zobaczymy. Zabaczymy również proszących na kolanach Remików o pracę. | |||
Ł ysy
| W tych pustych łbach zrodziła się przełomowa myśl. Klienci z radością zapłacą więcej, aby tylko podjechał uśmiechnięty polski Pan Kieroffca. | |||
~Remik | Łysy ty serio jesteś dekiel. Czy ty myślisz, że kierowcy czy pracownicy marzą o tym aby pracodawca nie zarabiał przyzwoitych pieniędzy? Przecież nie od dziś wiadomo, że im lepiej firmie idzie to pracownik ma także lepiej pomijając dziadów bo tam i tak ile by nie było zarobku to i tak kwik, że się nie opłaca! | |||
Ł ysy
| Remik. Nie zamierzam z toba gadać. Popychadlo u niemieckiego pana nie jest dobrym wyborem do dyskusji. Poszczekaj sobie, poujadaj, spuść wiadro żółci, pochwal się życiowym sukcesem, może ulży. | |||
~Hycel | Wystarczy przea*alizować ostatnie 20 lat żeby zobaczyć że upadek dużej firmy należy do rzadkości. Na jedną dużą przypada z 1000 małych. Tylko że taki dziad z małej jak upada to za chwilę otwiera na żonę jako słupa a jak już żona jest spalona to na córkę lub syna. Między czasie dziada ściga komornik a on dalej prowadzi transport tylko pod szyldem słupa. Polska rzeczywistość | |||
~Remik | łysy tylko tyle ci napiszę. Właśnie przez takich ciu li jak ty bardzo duża część kierowców poszła do Niemca Holendra czy gdzie indziej pracować. Na takich zlamasow jak ty mam wyjepane. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.