~!!!iiii
| LOGIC jeszcze nie wiem w jakim leasingu i czy z kontraktami. To na razie była tylko taka kurtuazyjna rozmowa. On brał wtedy tak jak ja swoje ostatnie to za te DAFy płacił ok 72-76eur. | | | |
~pocztowy:)
| Buuuhhhhaa ha ! | | | |
~Ordynator z Tworek
| Proszę czekać, teraz., . !
Iiiiihhhaa ha | | | |
~Ordynator z Tworek
| Wszystkie kategorie zaburzeń psychicznych, na temat naszych najlepszych głuptaków, chętnie przyjmuje. | | | |
~LOGIC
| Witajcie. Jestem ciekaw waszej opini i przenosze posta na forum, gdzie coś sie dzieje.. Temat strajkujących na parkingach... Dla mnie sprawa jest taka... gość zatrudniał na działalność gospodarczą i umawiał się na przelew po 60 czy tam 90 dniach, każdej oddzielnej "firmie" czyli kierowców. Proceder ten pozwałał mu na gromadzenie kapitału w postaci 1000 kierowców, x powiedzy 10 000 pln = 10 000 000 miesięcznie, "zaosczędzonej" żywej gotówki. W sumie to wiecej bo musiał przecież jakoś ich zusy uwzględniać w rozliczeniu... proceder mógł trwać latami... oczywiscie wysokie kwoty które wisiał każdej "firmie" motywowały dodatkowo do obciążeń, ale to inny temat. (dlatego odchodzili jak im skubali z każdego przelewu, na co pewnie pozwalała umowa) Wśród braci kierowców "biznesmenów" w końcu pojawił się, ktoś kto się pierwotnie zgodził na te zasady, ale po miesiacu czy tam dwówch (w teori wszystko w terminie i zgodnie z umową zawartą z Agmaz) stwierdził, że to do bani, ze kierowcy w innych firmach dostają max do 10tego... taki jeden znalazł kilkudziesięciu do naśladowania, i chiche wsparcie do reszty... to tłumaczy dużo sprzecznośći, za jednym razem. Właściciel twierdzi, że zapłacił, tamci twierdzą, że nie (a jeśli to nowi, to nawet 100% prawda tyle, ze nie minely 2-3 miesiace terminu platnoci), i jednocześnie wszystko się zgadza... Inna sprawa, że wymuszając teraz zmiane, należałoby założyć, że gość ma kilkadziesiąt grubych baniek płynności, a on ich zwyczajnie nie ma... co też tłumaczy jego "dynamiczne" wzrosty w ostatnich latach. Sytuacja bez wyjścia... sumarycznie ci co strajkują, spowodują upadek piramidy... to że kasy na wszystkich nie starczy, jest oczywiste... | | | |
~Kris
| Ale o czym tu dyskutować. Koles myslał ze jest cwany i wszystkich wydyma to teraz wszyscy wydymają jego. Nie znam go ale oglądałem przez 3 minuty jego synusia to już wiem co to za typ ludzkiego odpadu. | 1 | | |
~Ordynator jest jeden!
| Yepał już ktoś dzisiaj piss? | | | |
~Ł ysy
| Szybciej firmę transportową zabija brak kapitału obrotowego niż minimalne zyski. | | | |
~Kris
| NO ale brak kapitału bierze się ze zbyt małych zysków. | | | |
~LOGIC
| albo z planowej straty? jeśli mógłbym odkładać tylko wypłaty kierowców to na każde auto za 3 miesiące max ekstra +- 8000 euro do dyspozycji czyli na 10 aut już 80 000 Euro. A jeśli się z nimi rozliczasz, jak z firmą, co zakłada wzięcia na siebie zusu i jego dochodowego (po co inaczej miałby się godzić) oraz Vatu to jeszcze do tego ekstra jakieś 50% może 60%... w tej sytuacji to już kilkanaście tysięcy euro na jedno auto... czyli wiele wiele dłubania (kolo roku) na marży powiedzmy 10%. Jeśli tak na to spojrzeć, to lepiej pruć do przodu z maksymalną prędkością i iść w kierunku tysiąca auto, co dałoby już kilkanaście milionów euro... to tylko TEZA, wydaje się że logiczna, wcale nie wiem, że tak jest... | -1 | | |
~!!!iiii
| Pan Mazur wygląda na tego co spadnie na 4 łapy. Jeśli Twoje założenia są prawdziwe to Pan Mazur jest zarobiony na dwa, trzy pokolenia a panowie kierowcy będą musieli znaleźć fundusze aby wrócić do domu. Niemcy uzyskali co chcieli, bo ukazali "patologie" w polskich firmach i najprawdopodobniej otworzą rynek pracy dla pracowników z po za UE w taki sposób jak jest to u nas. Tak twierdzi BGL, że projekt będzie procedowany już w tym półroczu. On położy firmy, bez uszczuplenia własnego majątku, bo jako prezes wykazał się próbą załagodzenia sytuacji a wynika z tego, że to nie był strajk tylko bunt w dodatku przez nagłośnienie medialne stracił kontraktu co uniemożliwia mu dalsze prowadzenie firm. On jako prezes czysty jak łza a jak oni byli na umowach zlecenie lub B2B to muszą ustawić się w kolejce po pieniądze. | -1 | | |
~LOGIC
| !!! właśnie pod dyskusje, chciałem poddać te założenia. Ciekawe spostrzeżenie, dlaczego Niemcy miałyby się postawić, właśnie po jednej stronie. Jeśli iść twoim tokiem myślenia to jest to też idealny powód, żeby całkowicie dokręcić śrube polskim czy ogólnie wschodnioeuropejskim firmom i robić reagularne pokazowe łapanki... Ostatecznie wszyscy, łącznie z kierowcami byliby zadowoleni (ci co prawda tylko chwilowo) bo zyskałby niemiecki budżet, niemiecki przewoźnik (kierowce + brak konkurencji) a stracił polski/rumuński/lite wski budżet oraz podmiot gospodarczy... | -1 | | |
~!!!iiii
| Tam w Niemczech już były teksty typu, że trzebaby zrewidować pakiet Mobilności pod względem zatrudnionych pracowników. Np. polska czy kraje bałtyckie zatrudniają pracowników z krajów trzecich na zasadach umów bilateralnych, więc ci pracownicy powinni nie mieć możliwości pracy na terytoriach innych państw UE. Takie tezy podnosili związkowcy z Holandii i Niemiec. Czyli znów próba ograniczenia świadczenia usług. Oby to nie było preludium do kolejnych zmian tak jak było z MiLog a potem doszło do PM. | -1 | | |
~driver
| Kolejny tydzień i kolejna firma tym razem 16 szt znowu płonie | -1 | | |
~!!!iiii
| Kontrolę to już zapowiedziano, bo wiceminister transportu z Niemiec nakazał Zoll i BALM (tak teraz chyba nazywa się dawne BAG) zwiększyć kontrolę zagranicznych przewoźników (czytaj wschodnich) pod względem przestrzegania wypłat i zatrudnienia. Osobiście mnie to nie rusza, bo rozliczam wg programu plus premie co i tak daje więcej jak PM auta zjeżdżają regularnie czasem zdarza się, że jakiś kiero chce zostać dłużej to organizujemy nocleg. | | | |
~LOGIC
| w sumie dobry pomysl, zatrudnić podpalacza, i wskazać co trzeba podpalać... ponieważ działa seryjny podpalacz, indywidualna wina, nie do udowodnienia :) | -1 | | |
~!!!iiii
| Jak piszecie o tych pod Bolesławcem to było podpalanie na raty. Pierwsza akcja w tygodniu chyba 12szt a teraz w weekend 6szt. Te podpalenia to cienki lód ; -) | | | |
~Remik
| Niemcy mają rację.
Tępić patologię!!! | 1 | | |
~Remik
| Wypłata po 3 miesiącach..
Co to ma być? | 1 | | |
~Remik
| Jeżeli dziad Sie godzi niech spedycja mu płaci po 90 dniach!
Pracownik po miesiącu przepracowanym powinien mieć zapłacone! | 1 | | |
~Remik
| U dziada tylko przedpłata! | | | |
~Remik
| Kontrolować i karać cwaniaków! | 1 | | |
~Remik
| Wytępić dziadostwo! | 1 | | |
~Remik
| Dziad dla przykładu jeżeli nie wywiązuje się z umów to powinien co najmniej 2 lata bezwzględnej odsiadki dostać z automatu. !
Wtedy może inni by mieli z tyłu głowy, że ich też to może czekać! | | | |
~Remik
| Inaczej cwaniactwa i dziadostwa się nie wytępi! | | | |
~Remik
| Tylko sroga kara potrafi nauczyć! | 1 | | |
~LOGIC
| Remiku, defacto mówimy o powiązaniach między 2ma podmiotami gospodarczymi wiec o wypłacie mowy być nie może. Inna sprawa, czy to dopuszczalne bo tego nie przesądzam. | | | |
~Remik
| Logic cwaniaków /oszustów miejsce jest za kratami.
Firmy, które funkcjonują fair play przez to mają pod górkę. | 1 | | |
~Remik
| Koniec na dziś.
Idę coś pożytecznego robić.
Niestety nie jestem jeszcze milionerem :) | | | |
~!!!iiii
| LOGIC w kwestii umów B2B czy zleceń to może wynikać z próby ominięcia przepisów o urlopie wypoczynkowym. I to ze względu na prośbę pracowników a nie pracodawcy. U mnie jest taki problem, bo mam Ukrainie, która już rok nie była w domu a muszą odebrać urlop. Oczywiście jakoś próbuje to rozwiązać. Rezerwuje apartamenty dla rodzin i żony przyjeżdżają do PL ale nie każdy chce siedzieć 2tyg w apartamencie czy nie każda rodzina może przyjechać do PL i kierowca woli pracować i zarabiać ale przepisy nie pozwalają. Nie mogę zapłacić za urlop i musi odebrać dwa tygodnie ciągiem. | -1 | | |