~300D
| no to jeszcze gorzej
na trzeźwo taakie gupoty pirtolić | | | |
~Ł ysy
| Robin. Jak się zda najtrudniejszy egzamin na świecie /C+E/, wszystkie inne są pikuś.
Stad twoje przekonanie o byciu The Beściakiem.
Nie osukujmy sie, który prawnik ma C+E?
Który lekarz, który ekonomista?
Żaden. Nie podchodzą do egzaminu podświadomie wiedząc, że polegną.
Udaje się tylko wyjątkowo inteligentnym. | | | |
~LOGIC
| Kolega 300D. zgadzam się z tobą. Gdybym był kierowcą to też nazwałbym to piedołami. tak byloby bezpiecznie dla mojego samopoczucia. Niestety albo na szczeście nasze punkty widzenia muszą sie różnić.. Rozumiem, że dla kierowcy, najlepszym punktem bedzie, wyslanie go w trasie, śmianie sie, że nie ma roboty, lub jeździ po kosztach, a na końcu, ostatecznie nazwanie złodziejem bo nie zapłacił. (co wynika z faktu, że nie potrzebnie walczył z trendem) ja już dość sie nawalczyłem, wiec bezpieczniej mi sie wycofać i napawa spokojem zmniejszająca ilość zatrudnianych kierowców. | | | |
~Ł ysy
| Robin. Nie wiedziałem, że teraz podyplomówka trwa 27, 5 godziny.
Jednak sraka ma wejścia. | | | |
~Ł ysy
| No dobra złamasy, koniec występu. Obowiązki wobec basseta wzywają. | | | |
~300D
| coś w tym jest
odkąd nie ma komu brać w łape za egzaminy trza się jednak czegoś nauczyć, wykazać, ten talent trza troche mieć
prawniczyna z rodziny prawników zostaje prawnikiem i tyle
lekarzyna tak samo
polityk ma równie łatwo
kasta to sie nazywa guptoku | | | |
~Robin
| lysy, ten tekst o CE piszesz setny raz. Nic nowego. Popatrz jak to jest. Kierowca na swoim po 13latach dzialalnosci ma 14swoich zestawow i 3na koncowce leasingu. Zaden nie dobil do 500 tys., a generally prezes samozwanczy dziada kwiczacy od lat nastu 5szt eksponatow muzealnych. Kto ma jaja, a kto wydmuszki? Kto dorabia ideologie do wyrafinowanych poprzeczek w ddd? Smardzewicki czlowiek bez grzywki. | | | |
~Robin
| Jakie kryteria trzeba spelnic zakladajac firme ddd? Kierowcy na swoim maja zrodla. | | | |
~Remik
| Łysy ty jednak jesteś nieco upośledzony.
Dam ci spokój, można tylko ciebie troszkę żałować, że ktoś cię tak skrzywdził. | | | |
~Remik
| Ciśniesz na tym forum od lat, że to już koniec, że wszyscy zostaną spuszczeni w klozecie a jak na złość kierowcy mają się dobrze i zarabiają dobrze przy tym nie bardzo się wysilając :) | | | |
~300D
| 507 stron piertolenia o niczym
a jak było tak jest, duże firmy łykają coraz więcej roboty a małe powoli odchodza do lamusa
te duże mają kasiore z logistyki magazynów serwisów myjni giełdy papierów i hcoo wie z czego jeszcze a małe chcą zarabiać z kilometra
ot i cała filozofia | | | |
~300D
| jak ktos jeszcze się trzyma z samego transportu to cud nad wisłą nr. 8 | | | |
~LOGIC
| 300D dziękuje za twój głos w tej sprawie. i zazdroszcze ci dogłębnej wiedzy o tym, czy duże firmy (cóż za pojęcie względne) łykają coraz wiecej roboty... Możemy się chyba zgodzić co do tego, że firma, którą wysłała kierowców "Urlop" do słonecznej Italii można z okolo 700 zestawów nazwać dużą... Wydaje się tez logicznym, nawet dla mnie, że skoro doszła do tej imponującej liczny samochodów, musiała łykać coraz więcej roboty... A coś jednak kurna chata nie poszło tak jak miało iść i to mimo scenariuszu, który zaproponowałeś a który w sumie oni wypełnili... | | | |
~Remik
| Na czym się dorobili chyba wiesz???
Bez powodu pracownicy nie strajkują! | | | |
~Kris
| 300 ty widzisz tylko jedna strone tego medalu. Male firmy upadają duze rosną w silę. Ale w slad za malymi firmami transportowymi upadaja male warsztay male myjnie itd. Bo kolchozy maja swoje warsztaty i taki szef mechanik na swoim tez bedzie musial isc do korporacji. Tobie sie wydaje ze ciebie to nie dotyczy bo masz inna specjalizacje. A to tylko kwestia czasu zanim busiarz na swoim tez niknie a ty razem z nim. | | | |
~300D
| taa, mozna nazwać dużą
jetes tak samo tępy jak łysek?
do was naprawdę trzeba wielkimi literami pisać
w krysysie biora wszystko jak leci, nawet ostatni chłam zabiorą pomimo straty
wyraźnie napisałem czy nie za bardzo? | | | |
~Kris
| Robin to czego sie dorobiles po 13 latach? Co zaroviles wkladales w kolejne leasingi i nadal jestes w doopie. Policz ile mozna odlozyc kasy z pieciu zlonow wlasnych przez 13 lat. | | | |
~LOGIC
| 300d, albo nie wyraźne napisałeś, albo ja jestem wyjątkowo oporny na twoją interpretacje. Napisałeś, cytuje "duże firmy łykają coraz więcej roboty " firma z niebieskimi zestawami była wyjątkowo duża, jak na polskie a nawet europejskie miary, i musiała tym samym łykać wyjątkowo dużo roboty. Ogólnie wiec zgodnie z twoją teorią powinna stać po stronie wygranej... teraz wy twierdzicie, że nie pykło tylko dlatego, że złodzieje, a my twierdzimy, że nikt nie robiłby filmików z lambo, gdyby miał w planach złodziejstwo... po prostu nie pykło, przez dynamiczny rozwój innymi słowy, duży, to ŻADNA gwarancja na sukces, a raczej znacznie znacznie mniejsza, chyba że psim smedem, trafi na kilka tłustych lat (co rzadko ma miejsce) ale zakłądam, że tacy poszliby w tany z jeszcze wiekszym i bardziej dynamicznym rozwojem... wiekszość firm okaże się niedługo złodziejami, i szybciutko w kolejsce ustawią ci co zapewniali zatrudnienie min 600 dniówka... | | | |
~300D
| wymiękam, jesteś bardziej tępy niż łysek
to mnie przerasta | | | |
~Ł ysy
| Panowie, szkoda pary na ośle mózgownice. | | | |
~Ł ysy
| 300D. Nie nowość, ciebie wszystko przerasta.
Doceniam przebłyski samokrytyki. | | | |
~LOGIC
| 300d pokornie przyjmuje twoja odejście od prób wytłumaczenia mnie tepemu zawiłości sprawy. Jednocześnie żywię nadzieję, że twoja pozycja zawodowo finansowa jest współmierna do deklarowanej wiedzy oraz mądrości. | | | |
~300D
| ~Kris
2023-04-02 14:29:54
rozumiem że nie masz pojęcia co sie dzieje i jak działa ta moja branża i nawet nie probuje tego tłumaczyć
nie wiesz nie rozumiesz, to nie jest transport gdzie można łatwo zacząć. | | | |
~Kris
| W sumie nie wiem po co firma ktora zarabia na magazynach logistykach myjniach i serwisach mialaby teraz łykac robotę ponizej kosztow zeby doplacic do tego. Rozumiem ze ktos chce przejac rynek ale nie w tym momencie. | | | |
~Ordynator jest jeden!
| Kris duża kolejka pod hutom? | | | |
~driver
| Jeszcze w tym tygodniu zjazd z zagranicy na pusto na święta i po zawodach do połowy maja | | | |
~Kris
| 300 d problemem bie jest zaczac tylko sie utrzymac. A jak bie ma klientow to raczej ciezko. | | | |
~Robin
| Kris, cos tam zarobilem bo od poczatku zajmuje sie robota specificzna I upierdliwa. Nawet do pietnastu zaladunkow na naczepe. Mam tez zaprzyjazniony magazines w Nl co mi w razie potrzeby ogarnia przeladunki zgodnie z potrzeba od lat. Wyobraz sobie, ze takie nisze istnieja ale to klockow duzo trzeba I ogromny stol | | | |
~LOGIC
| Może mimo świątecznej atmosfery brak wypłaty oraz pomykanie na pusto zatruje krew pobratymcza między dynamicznymi a ceniącymi się min 600 dzień kierowcami. Aż sobie zamarzyłem że nawet bocian tu nie pomoże na spole z providentem bo oni też dają żeby więcej dostać a nie mniej... Oby się spełniło... Wesołego Alleluja i tym razem już nie do przodu... | | | |
~Robin
| kris, zlecenia to takie czasem bywaja, ze lot 12km ma. | | | |