ID: 268740
Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń
ID: 268740
ID: 268740
i jest git...
i jest git...
~Karooollll*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (23466)
kiero82
| Miłego weekendu wszystkim życzę.. Cza iść wybiegać swoje. Dzisiaj dwie dyszki do zrobienia, później rower także dzień zleci prawidłowo. | |||
~Remik | Szok!!! | |||
~Swistak | Kiero tylko siodełko zaluz na ten rowerek. Nie jedz śniadania bi cie przeleci. | |||
~Swistak | Kiero. pan palci ci dniowku?ile masz 500zl? Tak ci pan obiecał? | |||
~LOGIC | Gdyby było tak jak uważa mądry ułożony u kulturalny człowiek, a czego bym się też spodziewał, (co niestety nie ma miejsca w realu) to w pierwszej kolejności zobaczylibyśmy brak samochodów, chociaż by w postaci zdesperowanych spedycji, szukających samochodów. Jak wiadomo przecież mądrzy kulturalni i ułożeni ludzie, lali ciepłym moczem na giełdy i jeździli dla stałych i bogatych kontrahentów... tym bardziej logicznym jest że nie daliby swoich nówek sztuk na jakiś tam łąduenk z giełdy. Z jakiegoś jednak powodu, to się nie dzieje co jest dla mnie dużym zaskoczeniem bo też stawiałbym, że ci z giełdy wytrzymają max 3 miesiące... | |||
~Kris | O koorwa objawił nam się geniusz ekonomiczny. Glapinski podniosł stopy% zeby stanęła budowlanka a firma która robi blachodachówkę nie zamawia blachy w hucie żeby mnie dziada wykonczyć. Jak juz padnę to wtedy wszystko wróci do normy. | |||
~Kris | Logic moze zle patrzysz? Ty szukasz spektakularnych upadków o których będą mowili w TV. A wystarczy popatrzec na liczbe ogłoszen sprzedam auto. Tam systematycznie rośnie liczba ogłoszeń. Małe firmy upadają po cichu. | |||
~Kris | W 2008 roku było kilka duzych upadków bo to był inny model biznesowy. Rico czy polski Equus to były piramidy finansowe. | 1 | ||
~Kris | No i 15 lat temu nie było faktoringu. | |||
~LOGIC | Nie chodzi mi o spektakularne upadki nie rozumiem po co a przede wszystkim za co gawedz nadal bohatersko walczy. Już dawno powinno brakować aut a tak nie jest | |||
~Tomek | 15 lat temu firma transportowa miała kapitał. Od tego czasu tysionce kiero poszło na swoje. Lising. Auto pod sped. A sam z Dzunio nad morze. Interes się kręci | |||
~driver | Bo jest mało ładunków i tego nie widać Trand spadkowy idzie cały czas I wbrew pozorom to przedłuża agonię Firmy stają i im to trochę ratuje zady | |||
~LOGIC | Dynamiczni nie mogą wytrzymać racjonalnego stawiania i nie jeżdżenia. Ilość aut powinna się w ciągu kilku miesięcy nawet kosztem masowych bankructw dopasować do ilości ladunkow | |||
~scan cargo | Logic powinna ale faktycznie tu faktoring może wydłuzyc funkcjonowanie dynamicznego na długo nie wiem 6 miesiecy, i być moze to jest przyczynek dlaczego ta dolna ćwiartka z rozkładu statystycznego nie upada tylko ciągnie | |||
~driver | Logic to musi być ale jeszcze jakaś kasa w skarpecie była Coś jechali luty marzec Na takie bankructwa trzeba czekać kilka miesięcy Zanim policzą ze najbardziej zarabia państwo Dziś jest to abstrakcja mniej robisz a więcej odprowadzasz | |||
~scan cargo | A czytajac i a*alizując wpisy naszych forumowych kierowców, to troche wygląda tak jak z dzieciakiem na FB który nie ma nic wałsnego a robi sobie zdjecie przy pożyczonym ferrari obok domu kolegi, ogrzewajac sie w blasku sukcesu swojego kolegi / sąsiada i szydzi z kogoś kto posiada własna fabie czy golfa, nie moge znaleźć jak sie nazywa w psychologi takie zachowanie, ale cokolwiek by nie pisac jest to zaburzenie poczucia wartości | |||
~Kris | No wezmy na tapetę takiego WT. On przez 2 lata nie rozumiał ze nie zarabia 12 tys na zestawie tylko ze 7 to jego wypłata która miałby u kogos innego a zysk z zestawu to 5 tys. I teraz jak taki ktos na swoim ma zamiast 12 tys ma 6 tys to jemu nadal się wydaje ze zarabia. Normalnie to by była strata 1 tys na zestawie. Więc mają 2 zestawy taki WT sam zapier. dala na 2 zestawy. Formalnie straty nie ma. Mieli dalej bo mu spedytor naopowiała ze po świętach się ruszy. Magtrans mają 100 takich WT też zbilansuje się na zero. Zarząd dostaje wypłatę więc to na razie nie upadnie. | |||
~driver | Robił mi audyt bank bo tam jakas dotacje może uda mi się wyrwać na innowacje I oni jasno mówią że to się będzie ciągnąć do 2026r 23marazm 24 marazm 25do połowy marazm i jakieś światełko w tunelu dopiero 2026 | |||
~scan cargo | A co do naszej ogólnej dyskusji, podzielam zdanie innych że gdzieś w kwietniu powinno nastapić delikatne odbicie bo wiadomo ruszą zatowarowania FTL jak woda piwo produkty sezonowe, produkty budowlane, na pewnie nie ma szans na powrót do wolumenów z lat 2017-2022, dla nas dziad trasów najwazniejszym pytaniem jest jak szybko bedzie znikała nadpodaż aut z rynku, no i 2 ważna sprawa to zwracanie uwagi na płatności bo jak pisałem samo jeżdzenie na plus minus zero może nie być tak zabójcze jak brak zapłaty za to jeźdzenie na plus minus zero, bo koszty poniesiemy szybciej a brak zapłaty może spowodować bankructwo nawet w miare stabilnej firmy | |||
~Kris | No ale zeby jakas firma nie zapłaciła to by musiało brakowac kasy na rynku. A tu masz upadek 3 banków i nic. Drukują kasę. W 2008 roku tego nie było. Dopiero po 2 latach wpadli na ten myk. | |||
~scan cargo | to tylko moje zdanie : że każdy dziad trans powienien za najważniejszy cel obrać ochronę kapitału i na tym skupić swoje działania - nie na tym aby jak najwiecej aut jeździło, nie na tym aby utrzymac zatrudnienie, nie na tym aby utrzymać klienta, ale żeby ochronić zgromadzony kapitał, tym bardziej jesli to co pisze driver miałoby sie potwierdzić to nie wiem czy bedzie generalnie do czego wracać jesli ma być marazm przez najbliższe 3 lata to rynek na zachodzie może zmienić sie nie do poznania choćby to że jak niemcy wprowadzą na koniec roku 0, 36 Ec za km i wprowadza dopłaty do elektryków / wodorowych gazowców to wymiątą konkurcencje z East EU | |||
~scan cargo | Kris masz racje, po to potrzebowali Covid i przyzwolenia suverena na dodruk, szok jest i niedowieżanie że nadal ludzie nie rozumieja że inflacja została w głównej mierze wywołana dodrukiem a nie wojna ludzie nie maja pojecia co to jest podaż pieniadza o korelacji z cena złota, szkoda nawet nerwów | |||
~LOGIC | nie wiem czy uwierze, że była kasa w skarpecie... raczej jeśli w ogole była to poszla u dynamicznych na wpłaty własne na nówki skakanki i na "godne" podwyżki dla panów kierowców... wiec naprawde nie wiem na czym oni jeszcze jadą... | |||
~driver | Mówią tyle że nie ma nowych pozwoleń na budowy Kapitał przemieszcza się jedynie przez wykupy silniejszych czyli ktoś się zwija to przejmuje rynek silniejszy a tamto likwidacja i sprzedaż za grosze Producenci likwidują stanowiska pracy lub myślą o automatyzacji aby wykluczyć czynnik ludzki Gastronomiczne firmy nie dają rady z kosztami stałymi i taki jest zarys rzeczywisty | |||
~driver | Do banków ponoć ludzie jeszcze noszą siatkami kasę | |||
~Kris | Logic nie musi byc kasy w skarpecie. U małych zmniejszaja sie zyski czasem nawet do zera a duzi żeruja na tych małych. Na swoim straci 5 centów na podwykonawcy zarobi 5 centów i ma bilans na zero. Prezes wypłate dostanie i nic go wiecej nie obchodzi. Kiedy taki WT zrozumie ze nie zarabia na transporcie. Najpierw miał 12 tys z zestawu na co składał sie zysk i jego wypłata. Teraz nie ma zysku ale jeszcze zostaje jego wypłata. Dopoki zostanie mu chocby 1 tys to będzie to ciagnął. To nie ma z ekonomią nic wspolnego. czysta psychologia. | |||
~Kris | Odpływ aut z rynku jest powolny ale systematyczny. To jest tak ze jak zrobisz codziennie jeden krok to ci sie wydaje ze stoisz ale jak po roku się odwrócisz to zobaczysz jaki dystans pokonałes. Pół roku temu na otomoto było 3 tys aut teraz jest ponad 5 tys. W szczytowych latach było pomiedzy 6-7 tys aut. Więc juz naprawdę niewiele brakuje do załamania rynku. | |||
~300D | tee Kris, pomyśl chłopie kto grzebie w nieswoich kieszeniach. świnie, ludzkie świnie | |||
~Patryk pogromca dziadow | Kris dzień Cię nie było A kwiczysz potrójnie haha | |||
~Ł ysy | Dwa matoła /specjalnie ruska składnia /już drą ryja. 300D, Patryk, kiedy matołki zdejmiecie różowe okulary. Proponuję powrót do rzeczywistości. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.