ID: 268740
Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń
ID: 268740
ID: 268740
i jest git...
i jest git...
~Karooollll*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (23464)
~!!!iiii 2 lat temu | Kierowca ma RR HSE na pneumatyce i jak mam jechać w dłuższa trasę wybieram C5. Komfort i fotele lepsze. Nie twierdze, że w Rengu jest cos złego tylko jak dla mnie hydro i jego "pontonowość" robi większe odczucie komfortu ale pewnie to indywidualna kwestia. RR biorę w złych warunkach jak na przykład jade na narty, bo RR ma napęd "4x4" a do klientów jade C5 lub UScar, bo to czasem poprawia pozycje do negocjacji a niżeli jak przyjeżdżasz furą premium. Silniki HDI to dzieło niezawodności tak jak 1. 9tdi tylko Niemcy idą zawsze drogą gdzie lepsze jest wrogiem dobrego a francuzi jak zrobią coś naprawdę dobrego to nie poprawiają na siłę. Tak jak teraz przy normie EU6"d" nie poprawiali 3, 0 V6 HDi tylko zrezygnowali i do RR i Jaga weszło BMW z silnikami diesla R6 a benzyna V8 już znikła z rynku europejskiego. | |||
Ł ysy
2 lat temu | Kierowca. Pytasz czyam porównanie z innymi markami. ? No mam choćby na fakt, że jestem posiadaczem Jeepa. Ale to inna bajka, inny samochód, stworzony do innych celów. Po drodze nie idzie tym jeździć, ale w terenie zaje bisty. Tobie baranku przed dyskutowaniem, o komforcie podróżowania proponuję pojeździć c6. Jak posadzisz tyłek w c6 będziesz wiedział, Lexus, BMW, Volvo, Mesior to tylko taczki. | |||
Ł ysy
2 lat temu | !!!iiii. Mam przyjemność korzystać z uroków silnika 3. 0 hdi po tuningu. Prawie 300kM i 600niutów wyplutych na hamowni daje satysfakcje. Zajebistą satysfakcje wspomaganą urokiem jasnej skóry. Bolidy młodzieży wiejskiej zostawny ćwokom. | |||
~Kris 2 lat temu | Cieniasy z was. Ja rano biorę z garazu auto dopasowane do koloru skarpet. A jak mnie najdzie to do koloru gaci. | |||
~Stopa bajkal 2 lat temu | 300 km i 600 niutow wyplute na hamowni- tak chyba z tłokami i korbami ; ), a propo kiedyś widziałem reklamę silników de Dion bouton chyba z lat 20-tych, i tam było napisane na reklamie " oryginalny francuski, żadna niemiecka podróbka" sic | |||
~!!!iiii 2 lat temu | Wcześniej miałem C5 V6 HDi po nowym sofcie miał 323KM i chyba ok 660NM wstawał już od 1750obr to żaden inny diesel nie miał podejścia, naprawdę to był pocisk a elastyczność petarda. Teraz 2, 2 hdi i tez jest w porządku po sofcie. W Rengu mam jeszcze wyrób PSA 3, 0 V6 i chyba jest 320KM i 700NM tez potrafi dać dużo frajdy. C6 V6 jeździłem wersja President i to jest kosmos. Ostatnio przy okazji obsługi mojego RR dostałem na jazdę RR wersje przedłużana (taką jak jeździła Ela po UK) i tu też komfort robił WOW ale cena startowała od 1, 2mil PLN. Niestety nie mam kierowcy co by mnie woził to podziękowałem ; -) | |||
~M!? 2 lat temu | 100 koni z litra to maksymalna bezpieczna granica... Korby zostaną na swoim miejscu przy profesjonalnym tuningu... | |||
~Stopa bajkal 2 lat temu | C6 i C5 to te samo zawieszenie, cała płyta podłogowa w C5 III JEST Z C6... | |||
jacek-kuba
2 lat temu | łysy ośle tą skórę z czego masz? Półgłówku oborowy. | |||
Puchacz1
2 lat temu | To panowie przewoźnicy zaprezentowali swoje prywatne " bolidy " C5, C6, RR itp. Czas teraz na flotę co na to zarabia:) :) :) Który pierwszy? | |||
~Ł ysy 2 lat temu | !!!iiii. Mam rozumieć, że wszystkie silniki masz po tuningu elektronicznym. Można z V6 3. 0hdi wyciągnąc 700niutów, ale po jakiego wała, skoro Asina przenosi bezpiecznie z tego co mi wiadomo do 550-570 niutów. Porwać półosie, rozwalić skrzynię, nie jest problem. | |||
~!!!iiii 2 lat temu | Tak ale C6 ma inne nastawienia pompy hydro. Puchacz co to wnosi do dyskusji. Nie było o tym co kto ma w garażu, bo nawet nie jestem w połowie jego zawartości. Co do zwiększania mocy to w MB jak podnosił moc to zmieniał intercoler. W C5 nie było takiej potrzeby a sprzedałem klientowi przy ok 120tkm przed 5rokiem. Woził kapitanów na swoje barki pływające po Renie. On jeszcze zrobił kolejne 100tkm i zamówił nowego z salonu zamiast audi. Kupił mojego właśnie dlatego, że audi 6 3tdi stała w serwisie na awarii skrzyni przy 60tkm i potrzeba była mieć wygodne auto do długich tras. | |||
Ł ysy
2 lat temu | Stopa bajkał. Fakt, zawieszenie i płytę podłogową c5 i c6 mają podobne. Chcąc zobaczyć /odczuć różnicę wystarczy się przejechać. Zmienisz zdanie. To nie to samo. | |||
~!!!iiii 2 lat temu | Range ma to oryginalnie 700NM i 320KM a skrzynie ma chyba ZF. Nic w nim nie grzebałem, bo jest jeszcze na gwarancji 3. 0 HDi w C5 nie miał problemow a teraz mam 2. 2 coś ponad 240KM. | |||
Puchacz1
2 lat temu | ~!!!iiii 2023-09-21 18:49:21 Jak to co wnosi? Wnosi porównanie. W garażu każdy z Was uważa że ma bardzo dobrą inwestycję. A na placu czy bazie z parkingiem? | |||
~!!!iiii 2 lat temu | Softy robiłem pod elastyczność, bo do zabawy mam inne V8 brutalnej amerykańskiej mocy i też jeszcze V8 niemieckiej ordnungowej mocy ale już bez takiego fanu jak w UScars | |||
~!!!iiii 2 lat temu | Tamte nie stoją tylko jako tako ale jeżdżą | |||
Puchacz1
2 lat temu | ~!!!iiii A tak a propos naszej wymiany zdań sprzed kilku dni. 4600km przejechane Polska-Italia- Niemcy ( przez Tyrol) 24, 5T do Italii, 13T do Niemiec, zużycie 22, 8l/100km. Ad Blue 1, 2l/100km. | |||
~!!!iiii 2 lat temu | Brawo, to naprawdę zacny wynik. Myślę, że dziś Volvo i Renault T-compaund jeśli chodzi o spalanie to czarne konie na rynku. Niestety ostatnio doszły mnie informacje, że SCANIA SUPER pięknie pali do pierwszej obsługi a potem wzrost o 2-4L/100km | |||
Puchacz1
2 lat temu | Jakość paliwa też robi robotę. Tak jakby austriackie było " ciut " lepsze:) :) :) | |||
Puchacz1
2 lat temu | Stąd moje pytanie. W co inwestuje przewoźnik ( Wyzyskiwacz) oprócz tego co ma w garażu:) :) :) | |||
~Remik 2 lat temu | !!!iiii 2023-09-21 16:51:16 Wcześniej miałem C5 V6 HDi po nowym sofcie miał 323KM i chyba ok 660NM wstawał już od 1750obr to żaden inny diesel nie miał podejścia Cieka we rzeczy :) Może te padaki 2 litrowe zostawały z tyłu ale nie pisz, że żaden inny diesel nie miał podejścia... | |||
Ł ysy
2 lat temu | Puchacz 1. O czym ty bredzisz. Inwestycja w to, co stoi w garażu? Samochód służy do przewożenia czterech liter i tyle. Mam ich kilka, ale moje podejscie do nich jest wyjątkowo pragmatyczne. Nie będę jechał busem, gdy mogę kombiakiem. Nie bedę jechał dużym kombiakiem skoro mogę pojechać małym. Jeep przynosi mi zysk, bo tym nie idzie jeździć. To się toczy, ale w terenie bajka, a często muszę wjechać w teren. Jeżeli ktoś inwestycji upatruje w samochodach lub robi lans jest tylko pustym dzbanem. | |||
~Ł ysy 2 lat temu | !!!iii. Jak masz silnik 2. 2. Hdi z jedną turniną można go podciągnąć pod 240 kucy. 2. 2 hdi biturbo super śmiga do 200-210 kucy. Gdy jest więcej zrobione lubi wpadać w tryb awaryjny. Przerabiałem temat, to wiem. Zostawiłem 200-205 kucy. Tyle pokazała hamownia. | |||
Puchacz1
2 lat temu | "Jeżeli ktoś inwestycji upatruje w samochodach lub robi lans jest tylko pustym dzbanem. " A jak nazwać to Łysy, co ty tu robisz? To nie "lans" tymi 5cioma osobowymi do przewozu doopy? Pytanie było o inwestycje w tabor. Nie każdy, jak nawet widać tutaj pozostał w epoce transportowego " kamienia łupanego " więc nie masz potrzeby a nawet prawa lansowania siebie jako extra klasy polskich przewoźników i gęgania coś o wynagrodzeniach lub sposobach prowadzenia firmy. Czyli Łysy, m o rda w kubeł! | 1 | ||
~kierowca 2 lat temu | łysek idioto Można tak jak ty naskładać złomów na klepisku i udawać tuza transportu. Można w osranym przez głupie kundle garażu naustawiać jeździdeł po 5 ziko i chwalić się, że trzystoma koniami i niutkami wchoooj (tylko na co to komu w dzisiejszych czasach?) Ale pisanie o głupich samochodowych inwestycjach z perspektywy wiejskiego pajaca jest śmieszne. Tylko jeden motocykl z mojego garażu zyskał na przestrzeni paru lat 100% wartości i już raczej taniej nie będzie. Więc o czym ty ku*dlu wioskowy bredzisz? O wypierdzianym c5? Czy o jakimś mitycznym dźipie? Weź już przestań pajacu... | 1 | ||
~kierowca 2 lat temu | z ciekawości rzuciłem sobie okiem na mityczne c6, uwielbiane przez tuza transportu wioskowego. z 4 pierwszych ogłoszeń jakie się wyświetliły 3 to oferty aut... zepsutych. A to słaby silnik, a to nie pali na wszystkie cylindry. Dalej już nie było sensu patrzeć. Wzór trwałości | 1 | ||
~Remik 2 lat temu | Jak dla mnie to i taczkami mogą jeździć. | |||
Ł ysy
2 lat temu | Kilku intelektualnych zje bów wyjąkało swoje racje. Każdy sądzi według siebie. Taki ćwok jak kiero czy Puchacz nawet nie pomyślał, że?wszystkie?auta mogą służyć do prowadzenia firmy. Do zarabiania pieniędzy. Wyżej wyjaśniłem, ale jak widać do pustych łbów nic nie dociera. Ćwoki, tanim lansem jest drogie auto w kredycie lub leasingu o ile nie jest formą ucieczki od podatków. Ale co wy o tym możecie wiedzieć. Kiero, głupku wykazałeś się wysokim poziomem głupoty patrząc na ogłoszenia. Wadliwe są silniki 2. 7 hdi. Czy ktoś piał nad tymi silnikami. No nie. Wszyscy zachwalali 3. 0 hdi | |||
~300D 2 lat temu | piana ci leci z pyska | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.