Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń

ID: 268740


i jest git...

~Karooollll
*.neoplus.adsl.tpnet.pl

Posty (23450)

~Remik
Tak z ciekawości zaglądnąłem na forum citroena a tu taki post jako pierwszy.
No cóż, niektórzy lubią mieć sentyment do warsztatów :)
~!!!iiii
Remik to mój 3 Citroen C5. Sama akcyza gdy go sprowadzałem to było 18tys PLN, bo silnik ponad 2. 0L. Jest w automacie i teraz ma ponad 100tkm. Po za problemem z 3 światłem stop i spryskiwaczem tylnej szyby to. zero usterek. No i jeszcze zacięła się linka maski, bo chyba za mało używana. Wcześniejsze to sprzedawałem przed przy przebiegu 120-140tkm i jeden miał wymienione amortyzatory tylnie innych usterek brak. Każdy był dieslem w wersji exclusive. Sedan daje większe poczucie komfortu.
~Remik
Czyli masz szczęście. Ja sobie dałem spokój z francuzami po lagunie 2 generacji.
jacek-kuba
Nie znam się na mechanice. Znam 3 osoby które miały C-5 i do dzisiaj chwalą te auta, podobnie jak doskonały komfort. Do S klasse chyba nie będziemy porównywali tych pojazdów. Osobiście jeździłem Masterem tzw babcią 800tys/km, i obecnym modelem milion km przebiegu -bez kapitalki. Komfort podróży lepszy jak u konkurencji. Chyba jedne z ostatnich porządnych samochodów. Uważam, że jak ktoś ma zadbaną C-5 -kę, z małym przebiegiem, w idealnym stanie technicznym, to nie warto myśleć o sprzedaży, tylko tłuc ile wlezie. No chyba, że ktoś zarabia miliony miesięcznie, jak większość tutaj. To kupiłbym kilka aut, RR, Ferrari i wiele innych.
~kierowca
mi wystarczy, że raz zrobiłem podejście do kupna c5. Miał zawieźć mnie do pracy a tam na miejscu robić za szafę. Oglądałem 2 sztuki. Nie wiem, z czym kto porównuje, ale dla mnie c5 to katastrofa. Choojowe materiały, tandetne trzeszczące plastiki. Fotele tragedia. Jechało to tak, że ciężko w wąską drogę trafić, na zakkrętach szoruje klamkami po jezdni. Chyba tylko idiota łysek nie mająs porównania z normalnymi samochodami może zachwalać c5. Dramat.
jacek-kuba
Materiały na pewno kiepskie. To tani samochód przecież.
jacek-kuba
Sam jeździłem Picasso tym pierwszym, gdzieś 2000r i bardzo miłow spominam. Potem w 2003 kupiłem Toyotę Avensis -nieustanne problemy i Land Cruisera, świetne auto tylko w 1 padła manualna skrzynia, wtryski i zawieszenie po 100tys km a w drugim pękł blok silnika. Serwis wziął to na siebie, pomimo, że było po gwarancji. Ale w Skodzie Fabii pic-kup którą miałem równolegle -silnik 1, 9D palcem nie tknąłem, nawet żarówki. Mercedes Sprinter, w starym pewnie do dzisiaj nic nie robione, nie do zarypania. Wymieniłem na nowy, ładniejszy nieustanna robota.
~!!!iiii
Jak ktoś kupuje auto od handlarza a on kupił z francuskiej floty to co się dziwi. Wykonanie dla flotowcow a wykonanie wersji exclusive to przepaść. Kupuje sie nowe w salonie i będzie ok. Ostatniego kupiłem rocznego z salony w Berlinie, bo już nie produkowali.. Tak tak jak Francuz czy Włoch się nie popsuje to szczęście ale jak Niemiec sie psuje to pech i to jednostkowy przypadek :-)
Jak kupowałem któregoś z C5 to znajomi kupowali gwiazd lub 4ringi i się dziwili. Kupiłem auto za polowe ceny ich pojazdów a jeździłem bez problemu od obsługi do obsługi. Oni to problem z DSG (S-tronik czy q-tronik) to olej wycieka z każdej uszczelki, to w 4ringach remont silnika przy 60tkm, bo oleju bierze 1L/500km. U mnie nowy soft przy 35tkm zrobił 323KM i 660NM bez problemu jeździł do sprzedaży jeszcze ok 100tkm. Fotele na tamte czasy bajka, zawieszenie hydro III bajka, Pełna skóra razem z konsolą co ma trzeszczeć??
Obecny ma 245KM/520NM i tez jest całkiem żwawy.
~Remik
Lagune miałem roczną. Dość wygodne na tamte czasy ale w ciągu roku to turbo poszło, z pilotem cały czas były problemy a jak na urlopie zaświeciła się choinka i auto moc straciło to się już we mnie zagotowało.
Po godzinie przyjechała pomoc drogowa auto odpala i pełna moc...
Od tamtej pory nie kupuje Francuzów i cieszę się jazdą
~Jurek
Też jakoś nie mam zaufania do francuskiej motoryzacji. Od zawsze kupuje niemieckie auta z grupy wag. Obecnie ma Skodę super 2. 0 w dizlu. 199Km. Auto super. Ale jak mi się znudzi to zmienię na mazde6 lub Kia Optima. Wagi są bardzo drogie a po roczniku 2020 sporo usterek maja
~Stopa bajkal
Kiierowca gdzie ty widziałeś te C5 III chyba na obrazku. Uważam że ten model wybitnie udał się Francuzom. Świetna jakość materiałów, auto bezawaryjne, brak problemów z rdza, a 2. 0 HDI oszczędny i zrywny porównując do TDI. Mam ponad 300 tys przejechane nigdy nie robiłem wtrysków, ani filtra cząstek. Naprawy przez 200 tys mógłbym wymienić na palcach jednej ręki. Raz dolalem eolys do filtra cząstek, wymiana sprzęgła z dwumasa, czujnik poziomowania tylnej osi. W środku nic nie odpadło nic nie trzeszczy, jedynie lakier na plastiku na uchwycie do drzwi się wytarł. Skóra na kierownicy jak nowa. NIC nie robiłem wręcz tłucze to auto, a olej wymieniam co 20-30 tys. (Co akurat chwały mi nie przynosi, ale nie dolewam ani grama oleju od wymiany do wymiany choć olej leje z górnej półki)
~Stopa bajkal
Nawet nie przypominam sobie bym robił cokolwiek przy zawieszeniu (przez 300 tys!!!) Prócz naprawy manetki na czujniku tylnej osi ( pekla ale i była pognita) samego czujnika nie wymieniałem. A tłukę auto często po dziurach jezdze nim niekiedy 500 m bez patrzenia na żywotność filtra cząstek stałych - (mam na to wyjeb... a mimo to ciągle jest oryginalny nie jakiś tam wycięty czy wyprogramowany!!!) Żadnych podarc na tapicerce ( choć owszem pełna skóra). co więcej przy przebiegu 220 tys zalalem przez pomyłkę cały bak benzyny. I jeździłem !!! Tylko miałem problem z odpaleniem na zimno mydłem że padły wtryski, jak podstawilem do naprawy -ale tam jest benzyna ja pierd... ) spuszczone zalane ropa i dalej jeździ...
jacek-kuba
Swoją drogą ktoś widział środek Audi po kilku latach? Wszystkie plastiki oblane gumą, pięknie się prezentują, miłe w dotyku i po kilku latach na wymioty człowieka bierze. Więc nie przesadzałbym z tymi niemieckimi produktami. Zasadnicze różnice były za czasów beczki, starej Ski czy balerona. Dzisiaj? jeden *hit.
Ł ysy
kierowca Tobie trzeszczy we łbie, a twierdzisz, że w c5. Obwody w płacie czołowym palą się z nienawiści do wszystkich.
Przejechałem na c5 łącznie powyżej 800tyś km. Raz tylko miałem problem wymagający lawety. Ale z mojej winy. Po wymianie rozrządu nie?włożyłem w prowadnice głównego przewodu od hydrauliki. Oczywiscie drgania zrobiły swoje, przetarł się.
Hydrowozami jeżdżę od przeszło 30 lat.
Kto nie jeździł c5 gówno wie o komforcie.
Kto nie jeździł c6, nie wie co to znaczy komfortowy samochód.
Niemieckimi taczkami niech jeździ proletariat.
Ł ysy
Osobiście uważam, że stara c5, jedynka ma wyższy komfort jazdy od lll. W jednej i drugiej mam silniki 2. 2 hdi i zero problemu. Jednak różnica w mocy między silnikami z I, a lll generacji jest znaczna.
Skóry w lll są praktycznie niezniszczalne.
Ł ysy
Jest jeszcze jedno autko godne uwagi. Moim zdaniem przewyższające jakością i komfortem niemieckie i japońskie suvy.
Alfa Romeo Stelvio.
Ma to coś czego nie mają niemieckie taczki.
~300D
samochód jak samochód, jak sprawny to dobry.
chłopcy rozprawiają o zajechanych gruzach, ktoś ma coś do laguny2.
przejedź sie chłopie sprawnym to poczujesz do czego służy laguna.
co kto lubi. osobiście gustuję w subaru lata 2000.
jacek/kupa gusutuje w masterach z tych lat, materiały w audi mu się nie podobają, japier... jacek gupek jest spoko.
~300D
avensis t25, okrzyknięty najlepszym wozem na świecie, praktycznie nie spotykany w serwisach, a jacek pajac miał problemy.
Ł ysy
300D. Z ciebie jest głupi ciul, a nie mechanik.
Zieńć jeździł Avensisem, kupa gówna, nic więcej.
Hitem jest cena sprzęgła, tylko 7tyś zł.
Ł ysy
Do tego Avensis gnije.
~300D
w hdi 5koła. pierwsze w granicach stówy przebiegu. w avensis 250tys km.
~300D
noo, po 15stu latach gnija wahacze
~300D
kupa gówna powiadasz. może za dużo na benzynie jeździł
Ł ysy
300D. O czym ty pier do lisz pajacu. W tej chwili mam łącznie z busem sześć produktów PSA. Przez 30 lat przerzuciłem trochę Citroenów, Peugeotów, w żadnym nie robiłem wtrysków czy pompy. To akurat niezniszczalne elementy. Pomijam użytkowników jeżdżących na oleju z Biedronki.
A jeżdże dużo, około 80tyś rocznie.
300D, ogarnij się, cały czas posuwasz jakieś pierdy. Chyba gówno wiesz o naprawach pojazdów.
~300D
nie szczekaj tyle smardzewicki pajacu.
czytaj myśl, myśl czytaj i nie szczekaj tyle
Ł ysy
300D. Nie dałbym ci roweru do naprawy.
Koło możesz napompować.
~Kris
Nie znam się ale wtryski to chyba bosh robi do większości aut. I to chyba nie ma znaczenia czy citroen czy audi. Zresztą połowa cześci jest wspólna dla wszystkich marek. Nawet z tej samej blachy karoserie robią na tych samych tłoczniach a ludzie doopią ze jedne marki rdzewieją a inne nie.
Ł ysy
Kris. W Trnawie jest fa ryka, z której wychodzą małe Peugeoty, małe Citroeny i?
No właśnie, małe Toyoty.
Większość motoryzacyjnych expertów pisze elaboraty o niezawodności Toyot i marnej jakości produktów byłego PSA.
Tylko ci experci nie wiedzą, że w jednej fabryce, na tych samych maszynach, z tych samych materiałów klepią pojazdy PSA i Toyoty.
Później taki ćwok jak 300D pozuwa pierdy o jakości Toyoty i chłamie PSA.
Jak widać, ludzie są głupi.
~kiero
Kris nawet słupki silników robi jedna fabryka, a inne montują osprzęt dla danego producenta samochodu.
~300D
nie smardzewicki pajacu.
jastem fanem psa i bardzo cenię te bryki a avensis t25 to nie yaris głupku
co do wtryskiwaczy Kris to mam bosch delphi denso
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.147.45.232

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels