ID: 286171
Amazon niestandardowa sytuacja
ID: 286171
ID: 286171
Sytuacja wygląda następująco. Współpracujemy z Amazonem od prawie dwóch miesięcy i wszystko było w porządku. W zeszłym tygodniu zaczęli wysyłać e-maile o następującej treści: zostanie przeprowadzona z Tobą rozmowa wideo w celu zidentyfikowania Twojej firmy, bądź na to przygotowany. Ale nie otrzymaliśmy od nich ani jednego telefonu. W zeszły piątek zablokowali nam dostęp do ładunku. Ale z jakiegoś powodu widzimy blokady i możemy je odebrać. E-maile do wsparcia nie przynoszą żadnych rezultatów. Kiedy dzwonisz na jedyny numer wsparcia, prawdopodobnie odbierają Hindusi. Ale oni też nie mogą pomóc. Wygląda na to, że nie rozumieją, o czym mówimy. Kiedy prosisz ich o podanie chociaż jednego kontaktu do działu, który zrozumie, o czym mówisz, odpowiadają, że nie mają takich uprawnień. Zwracam się do wszystkich, którzy są w temacie! Czy ktoś może podać prawdziwy kontakt do osoby, która może pomóc w naszym problemie?
Sytuacja wygląda następująco. Współpracujemy z Amazonem od prawie dwóch miesięcy i wszystko było w porządku. W zeszłym tygodniu zaczęli wysyłać e-maile o następującej treści: zostanie przeprowadzona z Tobą rozmowa wideo w celu zidentyfikowania Twojej firmy, bądź na to przygotowany. Ale nie otrzymaliśmy od nich ani jednego telefonu. W zeszły piątek zablokowali nam dostęp do ładunku. Ale z jakiegoś powodu widzimy blokady i możemy je odebrać. E-maile do wsparcia nie przynoszą żadnych rezultatów. Kiedy dzwonisz na jedyny numer wsparcia, prawdopodobnie odbierają Hindusi. Ale oni też nie mogą pomóc. Wygląda na to, że nie rozumieją, o czym mówimy. Kiedy prosisz ich o podanie chociaż jednego kontaktu do działu, który zrozumie, o czym mówisz, odpowiadają, że nie mają takich uprawnień. Zwracam się do wszystkich, którzy są w temacie! Czy ktoś może podać prawdziwy kontakt do osoby, która może pomóc w naszym problemie?
Posty (11)
eraboss
| jak w temacie... | |||
~ono | wypadłeś z gry. | |||
ono
| ps - ukry też tam tel odbierają, dopiero z tymi świniami nie da się dogadać. | |||
eraboss
| Poza grą, jakieś 50%. Przecież mogę znieść blokady. Odbierają telefony, ale to idioci bez praw. Nie mają prawa nic dać. | |||
~Paweł | tak jest - wypadłeś z gry - coś zrobiłeś nie tak - sami zadzwonią do ciebie za kilka dni | |||
eraboss
| Na razie pracujemy pod flagą znajomego. Ale dziś sama aplikacja kierowcy zwariowała. Wziąłem pustą przyczepę ze Swiebodzina, pojechałem załadować ją do Zielonej Góry, ich nawigacja pokazała 380 km!!! I to wszystko! Nic innego nie działa. Nie mogę w ogóle kontynuować pracy z aplikacją. Zrobiłem już wszystko, co możliwe. Usunąłem aplikację, zainstalowałem ją ponownie, zaktualizowałem telefon i nic się nie zmieniło. Pomoc techniczna milczy. | |||
eraboss
| Pawel Wszystko robiliśmy w ten sposób. Przez prawie 2 miesiące, jedno naruszenie. To było 20-minutowe opóźnienie w ładowaniu. I to było jedyne, co się wydarzyło. | |||
eraboss
| Pawel Oto ich wyjaśnienie: nie wyszli z nimi na wideorozmowę. Ale i nie zadzwonili. | |||
~Gulden | Kiedy dzwonisz na jedyny numer wsparcia, prawdopodobnie odbierają Hindusi. Trzeba bylo uczyc sie Hinduskiego a nie Ruskiego:-) | |||
~przewoźnik | Tam nie pracuje nikt normalny. Olali Cię i zostaniesz o tym poinformowany. Nie ma czego żałować, ten tort już jedzą świnie z za Buga. | |||
~Gulden | psiefosnik - placa minimalna w gore konkurencyjnosc w dol. kapito? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.