Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń

ID: 268740


i jest git...

~Karooollll
*.neoplus.adsl.tpnet.pl

Posty (23466)

~Remik
Spokój będzie dopiero jak każda ze stron będzie usatysfakcjonowana ze swoich przychodów :)
Jak Narazie kierowcy nie mają pola do narzekania, co innego przedsiębiorcy ale mam nadzieję, że się poprawi!
~scan cargo
No to ja dorzuce 3 grosze ja zredukowałem z 8 na 2 ( choc za chwile bede miał armagedon bo mi sie zwali 5 kierowców którzy już sie powoli buntuja na system 3tyg pracy na 3 wolnego ) ale może mi sie uda dociągnąc do kwietnia gdzie pogoda na północy szwecji już powinna odpuścic, a le odniose sie do dzisiejszej burzy że np obecnie już 5 miesiac ide na plus minus zero ale były miesiace gdzie było nawet ciut wiecej niż 10 tys z auta ( oczywiscie ja mam własne auta wiec musze brać poprawke że moze być np 20 tys a zuta ale może być i 3 tys no i teraz jakbyśmy robili średnią to by pewnie wyszła ta 10 z auta za ostatni rok czuli luty 2022 luty 2023 ale nie można liczyć że np 9 aut x 10 x 23 lata to jest ten błąd logiczny bo np już do obługi 9 aut jest potrzeba dodatkowa osoba koszt, ale np do 6 aut można sobie samemu ogarnąć kolejna rzecz to że np 2019 -2022 to był super okres ale np wczesniejsze lata ja bynajmniej miałem cienkie
~miska ryżu dla was
scan ja swoich nie puszczam - stawiam pod płot, dziekuje kierowcą z a prace, sprzedaje kursy do szwecji np poznan - norrkiping 2450e spokojnie schodzi na giełdzie za 2000e -450e na czysto bez roboty
~scan cargo
no ale np jak rozlicze ci te 2 auta które jeżdziły pod wysokomarzowymi ładunkami to tam średnia mi wyszła około 15-17 tys pln z auta od poczatku roku ( ale np mam jeden regularny ładunek co tydzień gdzie w okresie jak były ładunki to z samych doładunków potrafiłem mieć 7-10 tys tydzień w tydzień z doładunków !!! na jeden wyjazd nie z głównego ładunku a obecnie od poczatku roku udało mi sie raz extra 3000 pln raz 2000 pln a teraz w piątek jakies 1200 pln ale były 4 tygodnie gdzie była pucha nic zero nul, i dla jasnosci nie chwale sie po prostu pokazuje że można sie nauczyć zarabiac kase w transporcie mi to zajeło 6 lat żeby zrozumiec ten rynek i gdzie zarabiać pieniadze i jak chronić kapitał
~scan cargo
Miska ja nie robie Polski wcale czasami jakiś doładunek z okolic szczecina jak lece na świnke
~scan cargo
Miska ale słuszna w 100 % taktyka chronić kapitał i nie dać sie wykrwawić, taktyka wojenna
jacek-kuba
Traktorzysta z PGR-u pisze o 9 zestawach, a inne dziady łykają jak wspomniana kumilarwa pod GS-em. Cyrk przedni tu mamy.

-2

~Ordynator jest jeden!
Yacenty yepaleś już dzisiaj piss?
~scan cargo
i teraz to co mówił Logic jesli bym odpalił całość to pewnie tego co zarobiły te 2 pozostałe by przejeady jeszcze by zrobiły minus drugie tyle + musiałbym sie jeszcze przez przypadek prosić o własną kase a tak latały mi 2 auta kierowców rotowałem tych co mogłem zostawiłem od świat w domu i jakos próbuje przeciągnąć ta rotacje do połowy kwietnia żeby zobaczyć czy bedzie opcja tzn tu jedyny problem moze być taki że po prostu nie bedzie ładunków na góre szwecji a wiadomo nie polece 1300 km po swój ładunek :-) wiec może sie okazać że moje nadzieje beda próżne
~scan cargo
a propos naszych nazwijmy to udawadnianie racji czy dyskusji z kierowcami ja to ujme cytatem " Pszczoły nie tracą czasu na tłumaczenie muchom że miód jest lepszy niż gówno "
jacek-kuba
Czyli mówiąc jasno ty jesteś pszczołą, a twoi kierowcy muchami lecącymi do gówna? Nie będę komentował. Generalnie biedny musisz być.

-3

~Ordynator jest tylko 1!
Yepaleś już dzisiaj piss?
~Remik
Scan plus za odwagę.
Teraz dolicz 3 tyś euro leasing jak na tym wyjdziesz!?
Nie piszę o tobie :)
Sam jestem zdania takiego, im lepiej pracodawca zarabia to ja także!
~scan cargo
Jacku generalnie patrzac na sąsiedztwo to tak jestem biedny jest tu multum ludzi bogatszych ode mnie - startowałem z pułapu zerowego :-) A znow chcesz włożyć kij w mrowisko o co Cie podejżewam :-)
~scan cargo
remik nie mam aut w leasingu to było własnie to na co potrzebowałem 6 lat testów z leasingami najmami długoterminowymi aby zrozumieć że tylko własny sprzet lub leasing finansowy, przewaga własnego nad leasingiem finansowym jest własnie to że możęsz go postawić pod przyszłowiowy płot, minus długa amortyzacja duża inwestycja poczatkowa
~Remik
To tylko pogratulować!
Tak 3 maj :)
~scan cargo
Ale plus jest taki że odstawiasz go i płacisz około 60 pln miesiecznie za zestaw no i to że jednak musisz go jednak tam konserwować w tym okresie jak nie jeździ aby był gotowy do jazdy w odpowiednim czasie
~LOGIC
Gdybym byl kierowca rzeklbym na pohybel z nim za taka obraze stanu wolnego !!! :)
~Frey
*a, jak chcesz dalej udawać, że prowadzisz firmę, to zacznij pisać że słownikiem w ręku.
Walisz takie byki, że równasz do bajkopisarza zwanego driverem.
A to już duża sztuka.
~scan cargo
frey powienien cie zignorować ale wiesz dość szybko pisze i fakt nie robie korekty na koniec, choć jest udowodnione że nawet przestawienie szyku liter nie powoduje braku zrozumienia wyrazu, uczyłeś sie kiedyś do egzaminów to powienienneś ogarniac technike szybkiego czytania gdzie tylko ogarniasz tekst, nasz umysł jest tak cudowny że nie musimy a*alizować każdego słowa aby rozumieć tekst
~LOGIC
Frey obawiam sie ze nikt tu niczego nie zechc udowadniac. Jaki jest kon kazdy widzi. A jak wolisz myslec ze masz do czynienia z dziecmi z piaskownicy to niech ci bedzie wujek :)
~LOGIC
My dziady rzeczypospolitej prosimy znamienici powoziciele na chama domagac sie podwyzek a jak nie to bez mrugniecia okiem podpisywac porozumienie stron
~scan cargo
zobacz słowo a*alizować gdzie automat zrobi gwiazdke i i tak wiesz że jest to słowo a. n. a. lizowac a nie miałem dysleksji aczkolwiek jestem wzrokowcem wiec akurat jak piszę odrecznie to robie mniej błędów, ale interpunkcja u mnie zawsze leżała :-) aczkolwiek jakoś nie przeszkodziło mi sie to nauczyć 3 jezyków obcych i w moim wieku nadal ucze sie jeszcze 2
~Kris
Logic ty widze jestes teoretyk a nie praktyk transportu. Nigdy nie było i nie bedzie tak ze ktos sam z siebie ograniczy podaż. Bo to jest myslenie niech ktos inny zrezygnuje a ja w tym czasie zarobię. To po pierwsze. A po drugie i wazniejsze redukcja podaży niczego nie zmieni w krótkim i srednim okresie. Bo jak była nadpodaż ładunków to stawki nie szły w górę. Producent wolał się bujac tygodniami z ładunkami a nie podnosił stawek. O stawce decyduja koszty a nie podaż ładunków. Rynek szuka teraz ceny równowagi i ona pewnie bedzie na poziomie 3, 5 zł krajówka 0, 95 euro miedzynaródowka. Ilość aut na rynku nie ma znaczenia.
~scan cargo
dokładnie od jutra hasło przewodnie tylko podywżka inflacyjna inaczej wystawienie w nowej dyscyplinie olimpijskiej rzut kluczykami i odejscie za porozumieniem stron
~scan cargo
No Krzysiu teraz mnie zagiąłeś, ale jednak pozwól że sie nie zgodze masz coś takiego jak kontrakt i spot, i teraz tak firma podpisuje kontrakt na dajmy 1 E za km bo obawia sie o podaż ale jest prosperita i ładunków jest dużo wiadomo firma idzie z rozdzielnika od najtańszego ale jak nie pyknie to daje to na spot, oczywiscie firma kontraktowa musi realizować swoje minimum na co podpisała kontakt i kary umowne ale nie podstawi wiecej aut za 1 e bo ma inne ładunki już na kontaktach nowych za 1, 3, oczywiscie to był przykład jak była prosperita obecnie mamy odwrotną sytuacje, tu trzeba wziasc pod uwage też spedycje które nie maja własnych aut a maja kontrakt i kary i taka firma zapłaci i 5 x tyle żeby znależć auto jesli ma groźbe kary umownej na 10 tki tysiecy E, ( pamietam jak za kursy na skandynawie przed swietami w 21 r płacili po 7-10 tys Euro takie kwiatki sie pojawiały, a w tym roku było odwrotnie te same kursy były po 1, 5 tys E
~scan cargo
A i inaczej to wyglada z poziomu mikrodziada a inaczej z firmy posiadajacej 300 aut inny model zarzadzania
~Kris
Ze stawką za transort jest jak z cenami w biedronce. Przyszdł Kani do Bieronki a oni go nie pytali tylko powiedzieli ze kupia kanbanosy po 4 zł/kg na 270 dni. Kania wrócił do domu liczy i ni chooja mu nie wychodzi 4 zł. To co zrobił? Zaczął mielić zdechłe krowy i spóke córkę w której byla strata a w głównej firmir był zysk i dostawał na nią kredyty. Jak się zesrało to spier. dolił do Argentyny. W transporcie tez nie pytaja za ile pojedziesz tylko ci stawkę proponują. A ty liczysz i albo bierzesz indian albo kredyty obrotowe a potem kładziesz firmę. Tylko małe zuczki myslą ze się da zarobic.
~Kris
Scan moze w jakims automotivie to były takie spoty zeby produkcja nie stanęła. Ale gdzie indziej to sie producent bujał miesiac i moze dołozył 10-15% do ceny kontraktowej która teraz odbija z nawiązką. Chodzi o reguły a nie wyjątki od tych reguł.
~Ordynator jest jeden!
Kris duża kolejka pod hutom?
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 216.73.216.114

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels