~Remik
| Za 2 miesiące będzie maj!
O którym już tu paru pisało... | | | |
~LOGIC
| więc spokojnie jeszcze max dwa miesiące i wróci wszystko do normy - ciesze sie, że masz takie informacje, ja niestety nie mam. Kryzys np w 2008 roku, trwał cały rok, w tym w transporcie i wiosna ani roztopy, nie pomogły. Kryzys w latach 70tych na zachodzie twał 10 lat (stracona dekada) a kryzys w 1929 4 lata, ale bardzo ostro... | | | |
~!!!iiii
| LOGIC z informacji, które mogę pozyskać (myślę, że z dobrych źródeł) to w wielu zakładach q2 nie będzie lepszy od q1 i to już wiadomo. Czyli jak w tych zakładach o których nie wiem się też się nie poprawi na maj to będzie jak jest do wakacji. Nie ma co liczyć na jakieś wodotryski. | | | |
~Dawid87
| LOGIC jak wspominasz lata przed kryzysem w 2008/2009 roku?
uważam że to były bardzo dobre czasy w transporcie, paliwo tani, kierowców nie brakowało, nie było pakietu mobilności, nowego ładu a z transportu zostawało dużo więcej pieniędzy jak teraz więc wtedy firmy pompowały zarobione pieniądze przez kilka miesięcy z nadziej że będzie lepiej, teraz firmy nie mają takiej poduszki finansowe.
ale to tylko moje zdanie każdy może uważać inaczej | -1 | | |
~!!!iiii
| Kierowcy myślą, że jak piszemy o obniżkach pensji to będą one ich dotyczyły w ich firmach. Szczerze w to wątpię aby tak się stało raczej opcja to zamrożenie pensji na dłuższy okres lub inną opcja to wymiana na tańszego, który już jest bezrobotny i dostał propozycję tańsza i się zgodził. Wtedy to następuje spadek pensji kierowcy, bez buntu i sabotażu w firmach. Scenariusz trzeci to szukanie możliwych obciążeń dla pracownika w małych zwielokrotnionych kwotach ewentualnie skrucenie godzin pracy w miesiącu. Bardzo rzadko zdarza się, że pracodawca podkłada aneks do umowy o obniżce pensji. Od tego są inne sposoby choćby premie i nagrody. | | | |
~Patryk pogromca dziadow
| Kurła chyba się zaczeło.
Kwik dziadów jest największy od początku kiedy jestem na forum.
Poezja dla uszu.
Hahahaha | | | |
~Dawid87
| ~!!!iiii
2023-02-17 13:43:33
trzeba odróżnić tych mało inteligentnych z wiedzą parkingową widzących że samochody jadą więc muszą zarabiać, bo inteligentni widzą co się dzieje. | -1 | | |
~Patryk pogromca dziadow
| Nie każdy musi być przewoźnikiem.
Wypad z rynku dziady hahahaha
Nikt za dziadem nie zapłacze nawet jego żona ahahaha | 1 | | |
~LOGIC
| Dawid i !!! (Patrykowi za komentarz z góry dziękujemy) Obniżka dokonuje sie, 1) brakiem wyjazdu 2) brakiem podwyżki przy inflacji i to jedyna droga. Ale ta druga nic nie da bo 20-10 euro nic ci nie da dziennie przy spadku cen ładunów o 30-40% oraz ich braku (stoisz albo czekasz na coś w sensownej cenie) | | | |
~kieroUK
| ~driver
2023-02-17 12:12:28 Kierouk sprawdź koła pasy kopnij w koło i jedz szczęśliwie
Pasy to na kontynencie zapinają, u nas nie. Koła tak trzeba sprawdzić, jak by co to przyjeżdża serwis i bez odkręcania koła w naczepie zmienia oponę. Kończą rozładunek i za niecałe dwie godziny na bazie, bańkę ropuchy się spuści na weekend. Piąteczek koniec tygodnia :) :) | | | |
~12345
| Nie ma jak sobie poprawić nastrój w piątek, posłuchać jak dziady cienko pierdzą to naprawdę coś, te kwiki dziaduff są jak muzyka, jęki, steki, super sprawa, poczytać jak płacze trociniak czy driver, bezcenne, o łysej du pie nawet nie wspomnę bo już sąd pracy mu się do du py dobiera | | | |
~!!!iiii
| Dawid zapewniam Ciebie, że spora cześć kierowców jest zorientowana w rzeczywistości okalającej ich miejsca pracy. U mnie od jakiegoś czas kierowcy się pytają czy u nas w firmie wszystko OK. Nigdy nie pytali a czemu pytają??, bo widzą co się dzieje u innych. Tu na forum nie licz na zmianę oceny sytuacji u zatwardziałych pogromców lub niedoszłych mini transportowców albo emigrantów zarobkowych. Tam niektóre procesy myślowe przestały ewoluować i się zatrzymały nie licz na postęp w tej materii. | | | |
~LOGIC
| Bardzo podoba się, codziennie szukanie, gdzie jest DNO, prawie, jak gdzie jest NEMO. Za każdym razem kiedy wydaje sie, że osiągneliśmy dno, prawda jest, że do dna jeszcze daleko. łykają kabotaże po 0, 8, to zjadą na 0, 7... dzień po dnio niżej... | | | |
~Dawid87
| ~!!!iiii
pisałem że ci inteligentni wiedzą co się święci, ludzie mający styropian zamiast mózgu widzą że auto jedzie znaczy się zarabia taki Patryk czy 12345 zaliczają się do tych odpornych na wiedzę
ja również w rozmowie z kierowcami słyszę że nigdy tak mało samochodów nie widziano w fabryce Audi, Bmw czy Mercedesa, w zeszłym tygodniu moja auto czekało 4 dni na załadunek w Sycylii Sergiej przez 4 dni stał sam na parkingu taki nawał samochodów, | | | |
~!!!iiii
| Dlatego nigdy nie mówię, ze gorzej buc nie możne. | | | |
~megadziadtrans
| koorwa mao., pincet mao, kooraw szesset mao koorwa | | | |
~LOGIC
| Jedyny, który będzie teraz chciał słuchać MAO, to tylko full zaleasingowany dziad (wg innych porządna firma co nie dziaduje, tu sprzeczne są opisy)... dla niego strach utraty kierowcy, jest strachem nadrzędnym do logiki a przede wszystkim matematyki. Tu następuje już tylko racjonalizowanie jezdzenia ponizej kosztow. Tak że kierowcy, dalej straszyć, jeśli tylko jezdzisz na nówkach sztukach. Cała reszta, wystarczy jedno MAO i gotowe porozumienie stron, już czeka... | | | |
~xthx
| LOGIC - przez takich złodziei jak ty co sprzedają te ładunki po tyle bankrutują uczciwe polskie firmy, powinieneś dostać mega karę za coś takiego, dorabiasz się na ludzkiej krzywdzie. | | | |
~LOGIC
| pomijając fakt, że faktycznie, jak każdy cześć roboty sprzedaje, to wytłumacze ci XTHX jak to się dzieje... wystawiasz, ktoś dzwoni... nie chcesz faktycznie dorabiać się na ludzkiej krzywdzie, wiec pytasz grzecznie ile... druga strona wiedząć jaka jest sytuacja, sama podaje stawke poniżej kosztów... nie potrzebujesz nawet nikogo cisnąć w dół... wystarczy, że na 20 maili, zainteresowanych, wyslesz, 20 maili z pytaniem o cene (cena własna przewoźnika) ja tam się nie targuje, ale stawki, jakie podają, idzie z krzesła spaść. Dla tego kto powie, żę trzeba wprowadzić urzędową cene minimalną (aby chronić przewoźnika od samego siebie) dopytam na jakiej zasadzie chcecie przydzielać te ladunki do za dużej ilości aut? | | | |
~megadziadtrans
| dziad kiero powie mao | | | |
~Kris
| W sumie to działasz humanitarnie. Jakbys dawał normalne stawki to tylko przedłużałbyś agonię. Po co ci ludzie mają się męczyć. Trzeba dobić część firm wtedy reszta zacznie jakoś normalnie funkcjonować. | | | |
~megadziadtrans
| dokładnie tak, a szoferom dać stare klamoty w wersji wyposażenia bida edition!!! | | | |
~driver
| w poniedziałek Market price pokaże nam Digital spedycja Jak obstawiamy? 0, 95 czy juz 0, 8... Czego sie spodziewać jak juz ruchome podłogi na kraju jada poniżej kosztów 2, 8 -3, 5 max Chłopak znajomy ma 30 i mowi że odstawia wszystko bo nie ma sensu jechac | | | |
~jarek ogarek
| w moim przypadku zawsze -zawsze podaje cena na trans albo komus pasuje albo nie- na 1 zlecenie 20-30 chetnych, dzis zarobek 600e +400zł -biednie ale i tak dobrze, ż e jest cokolwiek | | | |
~driver
| musi przejsc żniwo upadków i tyle To jest nie uniknione Kto sie z tym nie zgadza jego sprawa W biznesie nie ma sentymentów Jak mozna płacic po 3000-4000e za leasing? ?? To jest kwota do stawki 2e km | | | |
~xthx
| LOGIC - mówisz klientowi cenę uczciwą a jak nie to niech sam sobie jedzie i tyle | | | |
~driver
| teraz kontrahent mówi swoją cene lub zgłasza to 100 spedycją i czeka na @ transporeon soot i patrzy kto pojedzie taniej Na soot -10e jedno przebicie w dół minimum i nie ograniczona ilosc licytacji tego samego Az mu bedzie cena pasować | | | |
~LOGIC
| Ty na poważnie xthx? to znaczy gość mi pisze, taki i taki samochód, cena 300 Euro, a ja mu na to, panie XYZ niestety nie dam panu 300 euro bo to nie ma dla pana sensu, ale dam panu 600 Euro bo to minimalna cena, w jakiej jest sens jechac z tym ładunkiem? pomijając fakt, że zarobione tak pieniadze, przeznaczam czesciowo na opłacanie własnych kierowców bo z hównem sam nie jade, to kto ja jestem? Korektor i naprawiacz biznesów transportowych? jak ktoś chce 300 dostaje 300, jedyne co robie to nie cisne go na 250. O przewoźnym ZAWSZE decyduja przewoźnicy... | | | |
~!!!iiii
| XTHX to napisz w tej sprawie do Transporeona, TimoCom, Teleroute, Transa, że wystawcy ładunków powinni od razu wystawiać sztywną cenę a nie prosić oferentów o ceny, bo przecież wliczał koszt transportu do oferowanego produktu i to on wie jaki ten koszt dla niego był do przyjęcia. Już nawet Timo idzie droga "wyścigu szczurów" i zrobił zakładkę "podaj propozycje ceny" aby to niby przyspieszyć czas realizacji i kontaktu miedzy klientami ; -) | | | |
~Remik
| No chłopaki widzę, że sami się nawzajem wykończycie!
Jak już będzie cena frachtów wyższa i pensje odpowiednio niskie to dajcie proszę znać :) | | | |