ID: 268740
Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń
ID: 268740
ID: 268740
i jest git...
i jest git...
~Karooollll*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (23467)
~Remik | jacek-kuba 2023-02- 12 17:42:37 /Czymcie mnie bo nie wyczymię/ już łysa sraka zaatakowała kierowców, no co za jełop. Wybitnie tępy ciul. Wpadł nie wiadomo skąd, nie wie o czym jest temat. Ale kierowców zaatakował. To wszystko z żalu, strasznie rozżalona i zawistna blać. Pewnie mu kredytu nie chcą udzielić :) | |||
~Ordynator jest tylko 1! | Yacenty dla spokojności i jasności. Powyższe wpisy to twór, mojej nędznej podróbki. | |||
jacek-kuba
| Remik z taką kartoteką, łysa sraka kredytu nie dostanie przez 7 pokoleń. | -3 | ||
~scan cargo | do iii po prostu Patryk w kółko powtarza coś co jest niespojne i nielogiczne ale skoro jest do tego przekonany to znaczy że kieruje nim jakies przekonane oparte na logice lub wierze, i po prostu chciałem objasnił dlaczego tak uważa | |||
~!!!iiii | Remik ten Wherpool czy St'Gobein to dziadowskie firmy zaczynają oszczędzać, biorą dziadowskie firmy jak Driver itp. Nie patrzą, że przyjechała firma top ze Scania lub Volvo i płacą kierowcy 15taka. Biorą najtańszego i jeszcze przestali ładować do późna tylko do 14tej niech dziad stoi pod bramą do jutra a my zwolnimy jedną zmianę z magazynu. No zwolnili, bo wyjazdów jest -70% to po co trzymać nieproduktywnie ludzi na etacie jak można poładować do 14tej. No te korpo spadają na dziadostwo i jeszcze nie doceniają, że ktoś nówka podjeżdża tylko biorą taniego dziada z Iveco i wieltonem z 15roku. Pewnie trzeba donieść prezesowi, że ktoś oszczędza kosztem pożądanych przewoźników. | |||
~Remik | Współczuję Whirlpool! Tam był bur del jak 3 zmiany pracowały a teraz to już Meksyk musi być! | |||
~Remik | ~!!!iiii 2023-02-12 18:20:01 Ty na serio myślisz, że driver posiada firmę transportową? | 1 | ||
~scan cargo | czasami jest tak ktos wyjdzie i na mownice i powie " talibowie w Klewkach " szkoła moskiewska uczyła że nie próbuje sie argumentować tylko trzeba to wyśmiać i z oponeta zrobić wariata nawiązuje do kwesti wiezień talibów w Polsce, jak sie mowiło że kryzys sie zbliża i trzeba sie przygotować było to kierowane raczej do przedsiebiorców aby podejmowali racjonalne decyzje to jakie były kontrargumenty dziady od 20 lat maja kryzys, roboty jest nie do przerobienia itp, teraz gdy gołym okiem widać że to nie jest zwykłe spowolnienie sezonowe, to znow jest zaklinanie rzeczywistosci że oto inni padna ale nie ja, lub że padna te nedzne dziady ale nie moja wspaniała firma która płaci mi godnie, 3 nawet jak już powoli brakuje pracy i w każdym nowym ogłoszeniu które dłużej wisi sa niższe stawki to znow jest przekonanie no ale przecież mi nie obniżą, a jak tak to ja sie zwolnie bo ogłoszeń jest pełno | |||
~jarek ogarek | jak samo zrobiła tesla pod berlinem, wymog tylko auta lng/cng fulll ekologia, kiedy gaz doszedł do 5eur/ kg przewoznicy zaczeli domagać sie podwyżek, wtedy tesla odpowiedziała -w zasadzie to oni nie widza roznicy miedzy gaz a diesel i mogą przyjezdzac ciezarowki na diesel bo im wszystko jedno | |||
~Remik | PS nigdzie nie pisałem, że auto ma być nowe i najlepiej volwo 750, auto ma być sprawne i to jest najważniejsze. | |||
~Kris | Ma byc sprawne ale uzywane nie moze byc sprawne bo się psuje. A wogole obojetnie co sie napisze to i tak zle. Podasz przykład whirpooola to ci kierowca napisze ze to dziadowska firma, napiszesz o hucie jeszcze wieksza choojnia. Tylko de i tylko wozenie palet bo wsiach i 10 rozłądunków na dzien. | |||
~Remik | Kris jełopie piszę ile czasu się spędza na zaladunkach, może się zmieniło ale na Whirlpool Wrocław często się stało 48h! Na hutach też nie raz cały dzień! Ja wiem drivery kamień podkladali aby pauza wyszła i później ogień... | |||
~!!!iiii | Scan Patryk ponoć nie musi pracować nawet dwa lata (chyba tak gdzieś napisał) to po co chcesz uświadomić takiego gościa. To świadczy o braku ambicji i perspektyw. | |||
~!!!iiii | Remik w Libher (AGD) jest tak samo też już skrócono godziny załadunków. | |||
jacek-kuba
| Whirlpool Wrocław -raz tam byłem i Bogu dzięki, że ostatni. | -3 | ||
~Remik | Ja miałem nie szczęście być tam b często, jedno było dobrego, że za stanie było płacone ale ile można stać? | |||
~Remik | "nie" szczęście! | |||
~!!!iiii | Kris to normalne efekt wyparcia. Nie wiem jak tam było, bo nie jeżdżę z Wherpool, dawno temu byle i nie było jakiejś tragedii (nie wspominał spedytor czy kierowca). Tylko podawałem przykład jak firmy szukają oszczędności. Skoro firmy transportowe szukają oszczędności są dziadowskie to rozumiemy, że te firmy produkcyjne, które szukają oszczędności np na transporcie to też są dziadowskie. | |||
~Ł ysy | Nowa rzeczywistość dla szoferów będzie straszna. Nie dość że zarobki spadną i 50% to jeszcze nie będzie komu zatrudnić. Kary cielesne też powrócą dla tych co firmę do pip kablują. | |||
~LOGIC | Pomoge wam. Porządne firmy transportowe, które zatrudniają, kwiat kierowców, będa po prostu olewać, dziadów załadunkowych. i niech dziad wherpool buja się z dziadtransem, będącym w fazie ostatnich konwulsji... A jak już dziad wyzionie ducha, to wtedy wherepool, przyjdzie się prosić do porzadnej firmy o auto, a ona się wtedy zastanowi czy się zgodzi i na jakich karnych warunkach... | |||
~Ł ysy | Przygłupie Kuku ty się może lepiej nie odzywaj. Z ciebie to najgłupszy szoferzyna bajkopisarz. | |||
~Kris | I to jest paradoks bo wiekszosc zachodnich firm to albo agd, albo automotive, producja farb itd itp. Tam są duze wolumeny ładunków. I tam się stoi. No ale porządne firmy nie jezdzą do dziadowskich producentów. To co te porządne firmy tarnsportowe wożą? | |||
~driver | Palety po sklepach A dostawy robią najlepsi kierowcy Oni robią przecież najcięższa pracę ciągnąć palety paleciakiem na windę | |||
~scan cargo | o jejku ale my tu dywagacje robimy nie ma sie co dziwić że kierowcy twierdza że nie ma kryzysu bo jaki to dla niego kryzys jak sobie odpocznie z padem w reku i PS w kabinie 2 dni robocze + weekend za które mu zapłaci pracodawca to jaki on ma kryzys dla kierowcy taki kryzys to jak zbawienie :-) | |||
~scan cargo | jak ja bym był kierowcą to bym sie cieszył jak małe dziecko nie dość że miałbym czas - za 16-18 h to można sie pouczyć i pograc i poćwiczyć - no życ nie umierać i jeszcze pracodawca by mi za to płącił 450 lub wiecej do reki za dzień to to jest kryzys, | |||
~Kris | Tez bym sie cieszył. Ale w zyciu wszystko co dobre szybko sie konczy. Wiec za chwile to nie bedzie 450 zł dniówki. Alebo tylko za jazdę a za stanie to bedzie 150 zł. | |||
jacek-kuba
| Niewątpliwie | -3 | ||
~scan cargo | Kris ty jak zwykle pesymistycznie to trzeba iść do firmy o odpowiednim poziomie zaleasingowania i desperacji bo tylko taka firma da sie godnie dymać o przepraszam da godnie zarobić i bedzie można ja szantażować na każdym kroku o przepraszam znow złe sformułowanie firma która bedzie rozmumieć potrzeby klasy robotniczej | |||
jacek-kuba
| Ja nawet myślę, że kierowcy chętnie dopłacą, żeby tylko dziad był zadowolony i żeby dalej mógł ujadać. | -3 | ||
~driver | Trzeba poczekać aż Ci od dynamicznego rozwoju zejdą że sceny |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.