~!!!iiii
| Driver spójrz co robi DSV, remont ponad 1000 naczep i niech wpadnie jeszcze kilku dużych graczy na taki pomysł oraz pomysł z wydłużeniem użytkowania pojazdów o rok lub dwa to za 8-10mc mamy obniżkę cen sprzętu lub poważna redukcje pojazdów, bo nie da się robić pieniędzy sprzętem ze stałym obciążeniem miesięcznym w wysokości 4500-5500eur a gdzie reszta kosztów zmiennych i nasi "drodzy" kierowcy. | | | |
~driver
| Krone też robi odkup i odbudowę naczep i licząc koszty to zarabia nie mniej niż budując nowa naczepe | | | |
~Kolega Pozdrawiam
| Jak stare ploty na straganie... A on remontuje, a on kasę tak robi, a ten staje, a ten rusza...
Polejcie sobie Panowie dla rozluźnienia... | | | |
~LOGIC
| Mało która branża jest do tego stopnia nakręcana przez EGO... w przypadku przewoźników, tylko 'DYNAMICZNY" rozwój (nie żeby się skupić na marży z określonej, ilości aut, ma być wiecej (aut nie marży, bo przeciez wyobraż sobie tylko 100 Euro niech zarabia, ale ma 1000 auto, to juz 100 000 Euro... Jak już ma być ilość, to nie jakaś tam sobie ilość, co podpowiada logika, rozejrzyj się na rynku, przejmij jakieś leasingi od tych co nie dają rade, itd, nie, co to to nie... tylko dealer i nowka, sztuka pojechał zamówić 2 auta, ale dali mu 1000 Euro rabatu i zamówił 10 aut... czyli tworzymy cholera wie jaki sztuczny popyt, na auta. Ego dealerów. czesc ludzi podejrzewa, (ciekawa teoria) że te molochy na 1000 ce aut, robione są pod nakręcanie i wyciskanie ceny od producentów i mniej lub bardziej ukrytą odpsprzedaż... i na końcu kierowców, gdzie zawsze i wszystko jest MAO. Dlatego mamy na końcu "braki" setek tysięcy kierowców w europie i tysiące aut na zawołanie, gotowych przewozić poniżej kosztów własnych... ostatni głos rozsądku, nazwano dziadami i umiera w ciszy :) | | | |
~Remik
| ~!!!iiii
2023-01-28 11:17:46
Remik na czarno w transporcie w pojeździe z tacho??
Odbije piłeczkę ja wiem, że każdy kierowca chciałby zarabiać po 20tys za samo posadzenie du py na fotelu przed kierownicą w ciężarówce.
Nie każdy to jedno.
Za pracę sie płaci a za leczenie u kulki kop w 4 litery tyle w temacie, można prześlizgnąć się miesiąc /dwa powiedzmy ale po tym czasie pracodawca widzi ile warty jest pracownik. | | | |
~Remik
| Właśnie też wróciłem z rozmowy z szefostwem i nie sam jak to by driver zaraz napisał ale robią z całą załogą i rozmawiają co można polepszyć, co jest nie tak ile szkód narobione, jaki obrót zrobiła firma, ile kosztuje rocznie utrzymanie kierowców dysponentów itd itd mniejsza z tym.
Jak na koniec szef powiedział, że w zeszłym roku co do wielkości obrotu był rekordowym jak do tej pory.
Teraz jestem ciekawy ilu pracodawców tu piszących robi takie zebrania? | | | |
~Kolega Pozdrawiam
| Remik- czym tak się podniecasz.. ? ? Od dawien dawna takie pierdu pierdu jest uskuteczniane... Spotkania, mejle. Polityki stabilnego rozwoju... itp. itd... Cel jeden!!! Wypalić z tyłu głowy logo firmy ku jeszcze lepszej wydajności bo to, bo tamto... Hahaha... Słabe... Byłem kiedyś na takim spotkaniu bo coś tam po angielsku rozumiem... Sam współudział owiec z USA przyleciał... Remik- tonowac emocje radzę... | | | |
~!!!iiii
| Remik zawsze robię podsumowanie na koniec roku przy premi świątecznej tylko indywidualne z każdym pracownikiem żadna eureka tylko co do zasady, że ja płacę to najpierw ja mówię co można i należy poprawić potem pytam o zdanie lub pomysły pracowników. Mój biznes, moje ryzyko, moje zasady. Widzę, że Twój szef obejrzał kilka YT filmów z budowania i motywowania zespołów i to działa. Wyszedłeś uśmiechnięty, zadowolony i szkoda, że na koniec nie zapytał czy pomożecie, bo napewno dostałby odpowiedź twierdząca.
Zaangażowany i ambitny pracownik jest lepszy niż forsowany i przymuszany. To działa w obie strony trzeba wiedzieć jak rozmawiać ale też jak słuchać. Pokaz mi firmę produkcyjną, która w roku po lockdown i z największą inflacja od dekad nie osiągnęłaby maksymalnych obrotów.
Oczywiście wyłączając te które sięgnęły sankcje z wojną na Ukr.
Jeszcze trzebaby rozróżnić obrót a zysk inaczej przychód a dochód. | | | |
~Kolega Pozdrawiam
| Wchodzi Boss na salę z pięknym nowym notesem, następnie pilnie notuje... Po spotkaniu notes wypi/erda/lala do kosza na śmieci... Proste sprawy... Tylko idioci dają sobie wypalić logo z tylu głowy!!! Widziałem nabuzowanych do działania kierowców... Śmieszny i żenujący wygląd tepoli!!! | | | |
~!!!iiii
| Pozdrawiam nie spożywam alko. dla rozluźnienia mam inne sposoby.
Chyba wolę czytać czy pisać co dzieję się w realu niż czytać jakieś niestworzone marketingowo-propaga ndowe treści o tym gdzie to jak płacą albo jakie auta rozdają dla przyszłych kandydatów za kółkiem. Prosty marketing i tępa propagandą są przeznaczone właśnie do takich odbiorców. | | | |
~!!!iiii
| Chyba ktoś to gdzie powiedział odnośnie marketingu : "ciemny lud to kupi a potem robi za miskę ryżu"
To były prawdziwe i przemyślane słowa. | | | |
~Kolega Pozdrawiam
| "Syndrom klucza"... Tak to sobie nazywam... Wśród społeczności dajesz klucz od kanciapy z rekawicami... Wydawanie rękawic, otwieranie i zamykanie kanciapy. Widok " Dyrektora " od spraw wydawania bezcenny... To są proste sprawy... Jednak działa i to jak!!! | | | |
~Mi mao
| O czym wy gadacie?
Nic nie zrozumiełąem.
Przestańcie piepr. rzyć.
Pogadajmy o dziadach, jak wykończyć dziada?
Jak sprzedać paliwo, jak zapitolić towar, czym się dobrze i tanio napić i gdzie komornik się schował.
Kierowców nie interesują inne tematy.
My nie rozmawiamy o psychologii, o tematach wyniosłych...
Chcemy się nażreć, nachlać i wyspać bawiąc się jak najlepiej.
Czy dziady pojmują nasz tok myślenia czy dalej będą bredzić o czytaniu książek i wędrówkach do teatru?
Szykować kasę, dla pana kierowcy. Jak zapłacisz 5000zł dniówki będziesz sobie coś tam pie... ił o kulturze.
Teraz dawaj dziadu! MAO! | | | |
~scan cargo
| Bedzie ciekawie :-) to oferta jakiegoś typa z facebooka ( zobaczcie oczekiwania on jest bez doświadczenia ale jemu sie wydaje że jak je zdobedzie to dostanie 800 dniowki ) i gość jest z podkarpacia : Stwierdziłem, że napiszę post, a co mi szkodzi. Poszukuję pracy na kategorię C+E. Jestem BEZ doświadczenia.
Egzamin mam zdany dopiero co, pracę chciałbym podjąć od marca, ale wiadomo, należy z kimś skontaktować się wcześniej.
Jestem świeży więc nie mam wymagań typu dniówka 800zł, samochód pod dom i inne udziwnienia. Zależy mi na pracy stałej, system jest do dogadania, wszystko da się dogadać.
Nie mam wymagań co do kierunków, może być krajówka, może być Europa. Na chwilę obecną nie wjadę do UK, ale tylko dlatego, że nie mam w chwili obecnej paszportu.
Oczywiście nie mam zamiaru pracować za pół darmo, ponieważ uważam, że wszyscy powinniśmy się szanować. Miałem propozycję jechać do Rumunii na start w podwójnej za 1800zł/MIESIĘCZNIE! Takim opcjom podziękowałby każdy.
Lokalizacja: woj. małopolskie/podkarpa ckie | | | |
~driver
| W Bieszczadach znajdzie ratunek tam takich szukają | | | |
~scan cargo
| luty bedzie ciekawy bo jednak liczba frachtów spadła dla firm małych i średnich molochy maja spadki mniejsze ale u nich już nie ma już zarzadzania włascicielskiego od dawna i to pokazał waberers że można grube miliony tracic na działalnosci operacyjnej a i tak zawsze kase ktoś dorzuci, wiec dlatego nie dziwie sie że kierowcy wala stadami do molochów bo tam jest troche swojsko jak za komuny jestes numerkiem ale dostajesz cash z rozdzielnika i tam nikt nie liczy czy to sie opłaca czy nie | | | |
~Mi mao
| Chce więcej dniówki niż on za miesiąc.
Widać ze dziad. Psuje rynek | | | |
~Kolega Pozdrawiam
| No Pany... Kwas robicie... Młody nie kumaty a Wy takie jaja... Kontakt, porozmawiać, wytłumaczyć... Nie!!! Idziecie jak w dym po Białorusa... Wstyd!!! | | | |
~scan cargo
| na fejsie realisci sa zakrzykiwani przez tych co maja prace i dostali ja na górce cenowej i nie biorą żadnej opcji tego że pracodawca mogłby zrezygnowac z ich usług no jak to skoro 150 tys kierowców brakuje nikt nie bieże pod uwage że w małych i średnich firmach z wlasną flota własciciel na bieżąco kalkuluje czy dana jednostka w postaci auto + naczepa + pracownik przynoszą zysk lub strate i w przyadku gdy ten wynik jest ujemny przez pewien czas to rezygnują | | | |
~Kolega Pozdrawiam
| W/ypie/rd/olić FB... Zrobiłem to kilka lat temu i zdrowszy od tamtej chwili jestem.. | | | |
~!!!iiii
| Nigdy nie miałem FB i innych późniejszych próżnych mediów. | | | |
~Remik
| Kolega Pozdrawiam
2023-01- 28 18:31:12
W/ypie/rd/ olić FB... Zrobiłem to kilka lat temu i zdrowszy od tamtej chwili jestem..
Masz rację też tak mam :) | | | |
~scan cargo
| obojetnie czy ro Fejs czy forum jak ktoś rzeczowo przedstawia sytuacje to zaraz sie odezwie ktoś kto pisze że tak nie jest bo u mnie jest inaczej to tak jakby misjonarz w murzyńskiej wiosce stwierdził że nie tam nie mieszkaja murzyni bo on jest przeciez biały, i w tym cały jest ambaras, bo to że weszlismy w kryzys jest faktem pokazuja to wszytskie możliwe wskaźniki to że ten kryzys bedzie inny niż te które były w przeszłości jest pewne bo sytuacja globalna sie zmieniła, zmienili sie też ludzie pokolenie Z lub C jak ich nazywaja jest całkiem inne niż boomersi czy milenalsi, to zmiejszenie liczby urodzin + wzbogacenie sie rodziców spowodowało to że oni sa chyba najbardziej roszczeniowym pokoleniem jakie było dodatkowo dzieki sztucznej inteligencji marketingowi i influencerom ci ludzi zostali dogłebnie zinfiltrowani i tu już nie ma subkultur czy buntu, to sa w 95 konformisci i hedonisci oczywiscie kosztem rodziców, w poprzednich pokoleniach było mase buntu punk rock hipisi potem grunge, death metal itp teraz tego nie ma, po za tym mamy wiele zmian rynek stał sie globalny, ale np Chiny z dostawcy tanich produktów stały sie przez 30 lat potentatem który zamiast kupować high tech a w zamian dostarczac tanio inne produkty stały sie globalnym graczem i to oni teraz sprzedaja high tech a nie chca juz dostaczac tanich produktów, w wielu dziedzinach chiny sa monopolista w substancjach czynnych do leków, w ostanich 30 latach poziom życia sie szybko podnosił wasnie ze wzgledu na tania produkcje z chin ale ten model sie skończył | | | |
~scan cargo
| Niestety model oparty na tanim kredycie i tanich produktach z chin is over i to se ne vrati, ciekawie co nam elity wymysla tym razem aby gonic króliczka - scenariuszy jest wiele | | | |
~Dawid
| Panowie kierowcy kryzys idzie wielkimi krokami, ale naprawdę nie martwcie się, My damy sobie radę, i dajemy żyjąc w kanionie nawet gdy by kabinę zamienić na namiot i tak będziemy mieli łatwiej niż panowie z biur. W razie W mamy większą opcje przeżycia lub emigracji z Polszy niż 90% społeczeństwa. Kraść też każdy kierowca potrafi i wypie.. komuś w łeb. Byle by nie dać się wcielić do armii i walczyć za interesy USrAela. Zabierają wolność my przez najbliższe 15 lat będziemy wolni bo ktoś musi wozić te syfowe żarcie, stal by wyłudzać VAT itp. Nasze dzieci będą miały problem, ale wcześniej to wszystko yebnie - cała ta Orłowska mafia świata. Pozdrawiam myślących | | | |
~scan cargo
| Przewoźnikom to i tak nic nie zmiania bo co to za różnica czy bedzie miał 0 chetnych redukujac czy 1, 2 czy wiecej jesli i tak nie bedzie podstawy aby obsadzić auto kierowcą, ale troche sie potwierdza to co już pisałem wczesniej ze jest solidny wzrost osób nie młodych które robią CE, czyli jednak kredyty i wzrost kosztów życia przycisnął ludzi do tego stopnia że osoby nie majace kwalifikacji uznały że najszybciej zwiekszą swoje zarobki robiąc CE i siadajac za kółko, no to w DE szybko uzupełnią braki kadrowe, bo wiadomo że oni beda szukac żeby jak najwiecej zarobić wiec raczej w Polsce pracy nie beda szukac tylko od razu na zachodzie | | | |
~20tyś zł to MAO
| Polski dziadtrans to najgorsza gnida na rynku. Zamiast pomyśleć jak tu kierowcy dać 1400zł dniufki w 2023 roku on myśli żeby znaleźć pracownika za 200zł. Polski dziadtrans musi być zlikwidowany bo to mieszanka chłopa panszczyźnianego z burżujem. On myśli tylko o swojej doopie. Ta gnida nie wie że na jego dobro pracują inni. Ta qurwa nie ma wdzięczności. | | | |
~20tyś zł to MAO
| Wyklęty powstań ludu ziemi
Powstańcie których dręczy głód
Myśl nowa blaski promiennymi
Powiedz ie nas na bój na trud
Przeszłości ślad dłoń nasza zmiata
Przed ciosem niechaj tyran drży
Ruszymy z posad bryłę świata
Dziś niczym jutro wszystkim my | | | |
~20tyś zł to MAO
| Wyklęty powstań ludu ziemi
Powstańcie których dręczy głód
Myśl nowa blaski promiennymi
Powiedz ie nas na bój na trud
Przeszłości ślad dłoń nasza zmiata
Przed ciosem niechaj tyran drży
Ruszymy z posad bryłę świata
Dziś niczym jutro wszystkim my
Bój to będzie ostatni
Krwawy skończy się trud
Gdy związek nasz bratni
Ogarnie ludzki ród
Nie nam wyglądać zmiłowania
Z wyroków bożych z pańskich spraw
Z własnego prawa bierz nadania
I z własnej woli sam się zbaw
Niech w kuźni naszej ogień bucha
Zanim ostygnie przekuj w stal
By łańcuch spadł z wolnego ducha
A dom niewoli zniszcz i spal
Bój to będzie ostatni
Krwawy skończy się trud
Gdy związek nasz bratni
Ogarnie ludzki ród
Rządzący światem samowładnie
Królowi e kopalń fabryk hut
Tym mocni są że każdy kradnie
Bogactwa które stwarza lud
W tej bandy kasie ogniotrwałej
Stopio ny w złoto krwawy pot
Na własność do nas przejdzie cały
Jak należności słusznej zwrot
Bój to będzie ostatni
Krwawy skończy się trud
Gdy związek nasz bratni
Ogarnie ludzki ród
Dziś lud roboczy wsi i miasta
W jedności swojej stwarza moc
Co się po ziemi wszerz rozrasta
Jak świt łamiący wieków noc
Precz darmozjadów rodzie sępi
Czyż nie dość żerów z naszych ciał
Gdy lud wam krwawe szpony stępi
Dzień szczęścia będzie wiecznie trwał
Bój to będzie ostatni
Krwawy skończy się trud
Gdy związek nasz bratni
Ogarnie ludzki ród | | | |
~!!!iiii
| Scan tylko na zachodzie też wakatów coraz mniej a te ci zostają to mało pożądane czy mało zachęcające z różnych powodów.
Bez doświadczenia to dla Niemca też ryzyko. Coraz częściej słyszę, że firmy na zachodzie kończą z patologią typu 2na1 czy 2na2. i przekształcają zasady pracy na ogólne. Wynagrodzenie wzrasta, bo więcej godzin pracy i problem kadrowy znika, bo potrzeba mniej kierowców do obsady tej samej ilości kierowców co obniża koszty ogólne firmy. | | | |