Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń

ID: 268740


i jest git...

~Karooollll
*.neoplus.adsl.tpnet.pl

Posty (23466)

~!!!iiii
Powinno być: wakatów coraz mniej a te co zostają wolne to są mało pożądane...
... do obsady tej samej ilości pojazdów
Sorry za literówki
~Kolega Pozdrawiam
!!!.. - coś zaczynasz pleść głupoty... Jak sobie wyobrażasz roboty typu szybka dostawa 2000km bez stania kierowcy w weekend... Systemy będą bo tak chce znaczna część kierowców, a jak znaczna część chce to tak będzie... Co złego w 2/1... ? ?? Myśl globalnie bo transport to nie tylko twój i twoich kolegów kilku zaścianek...
~!!!iiii
Pozdrawiam tak i co z tego, że kierowca chce???
Brak pracy/zleceń a na zachodzie (Niemcy) nie brakuje kierowców w międzynarodówce. Brakuje kierowców lokalnie i to do niedawna jakoś się kalkulowało jak 2kiero było na 1 aucie czy 3kiero na dwóch teraz jak mniej zleceń i klienci tną koszty to i firmy transportowe tną koszty, bo taniej utrzymać 10aut i 10kiero niż 10aut i 15/20kiero. Kierowcy wiele chcą tylko do spełnienia zachcianek trzeba mieć możliwość a ich coraz mniej. O tym, że tak się dzieje z tymi patologicznymi systemami to słyszałem od kierowców. Pewnie systemy takie pozostaną na jakiś liniach ciągłych czy z pocztą lub BDF, bo tam auta nie stygną ale przy normalnej pracy mogą już zanikać.
~Ordynator orginał!
Kris już stoi w kolejce pod hutom?
~300D
dlaczego ostatnio coraz częściej słyszę o 8/1 w niemczech?
jest coś takiego czy mi kity wciskają?
~Ł ysy
Dobry tekst : "kierowcy tak chcą".
Mamy kolejny hit.
Koleś ma dobrze wyprany łeb.
Pozdrawiam, chcieć możesz i na tym koniec. Nie ty płacisz, nie ty rządzisz firmą.
Czasy robienia łaski przeszły do historii
~Ł ysy
Szoferskiej patologii ciąg dalszy.
~Remik
~!!!iiii
2023-01-29 09:55:22
Na stałych liniach nocnych wechselbrücke (bdf) przeważnie jeżdżą kierowcy mieszkający na stałe w DE.
Wyjazd z punktu A dojazd do punktu B zamiana i powrót do punktu A.
Koniec pracy i do domu.
Rano przychodzi drugi kiero i robi trasy lokalne powiedzmy od 8 do 16 i tak w koło.
~Ł ysy
Pozdrawiam. Myślałem, że jesteś mądrzejszym człowiekiem.
Wyszedł z ciebie parkingowy tłuk.
~Ł ysy
Pozdrawiam. Rozbawiłeś mnie do łez.
Mój basset chce każdego ranka dostawać cielencinkę z porannego uboju. A co dostaje?
Joserę.
Masz tyle do gadania co mój basset.
~Ł ysy
miki. Spier da laj ruska mendo.
~!!!iiii
Tak Remik dlatego pisałem, że słyszy się o zmianie podejścia w firmach i zmianie zasad pracy gdzie były systemy 2/2 czy 2/1 na zasady ogólne jak dla tubylców.
Nie piszę, że to jakiś duży odsetek tylko, że tak zaczyna się dziać w niektórych firmach a przyczyna tej sytuacji raczej jest jedna. Mniej pracy, mniejsze stawki i cięcie kosztów.
~Kolega Pozdrawiam
Łysy- Ty nie rozumiesz, że jak np. w firmie nagle zniknie system 2na1 to na drugi dzień nie ma 20 procent załogi. Mówię to z całą odpowiedzialnością. Menegment doskonale o tym wie i pewne roboty logistycznie są poukładane po ten system i oczywiście 45h pauzy w kabinie...
~Kolega Pozdrawiam
Brak tej pauzy 45h oczywiście...
~300D
w smardzewicach wszystko wygląda inaczej
no i jak widac nos go swędzi od rana
~Kolega Pozdrawiam
Nikt oczywiście nikomu łaski nie robi ale w mądrych firmach patrzą na nastroje i pewne chciejstwa...
~leży z drutem pod premium
300D
2023-01-29 10:31:12 w smardzewicach wszystko wygląda inaczej
no i jak widac nos go swędzi od rana

w smardzewicach dalej lata 90 -te
~Kolega Pozdrawiam
Zresztą jak wiadomo z Ukrainy żeby wyjechać to trzeba zdaje się mieć troje dzieci lub dwoje i trzecie w drodze... Dość poważne problemy z przepływem kierowców z UA są i Ci co korzystają to wiedzą, że temat śliski...
~Kolega Pozdrawiam
Tak Łysy!!! Jeszcze raz... System 2/1 jest bardzo popularny, doceniany i zostanie bo znacznej części tak odpowiada czyli KIEROWCY TAK CHCĄ. Żadnej parkingowej nuty idiotyzmu w tym nie widzę. To jest fakt absolutny.
~Kolega Pozdrawiam
Nie ma co na/p/ierda/lać się z rzeczywistością i faktem który występuje w transporcie dość mocno.
~driver
Było kiedyś 3 kiero na dwa auta później jeden na jedno A teraz - 40%i tez się żyje Tylko trzeba dostosować się do okoliczności Zostawić najlepszych a reszte wygonic
~Ł ysy
300D. W tamtych latach leszcz taki jak ty zamiatałby ulice. Przy dobrych wiatrach, przy dobrych koneksjach podnosiłbyś szlaban. Mając dobrze ustosunkowanych rodziców mógłbyś podawać klucze mechanikowi.
~Ł ysy
300D. W tamtych latach leszcz taki jak ty zamiatałby ulice. Przy dobrych wiatrach, przy dobrych koneksjach podnosiłbyś szlaban. Mając dobrze ustosunkowanych rodziców mógłbyś podawać klucze mechanikowi.
~Kolega Pozdrawiam
U mnie jest do wyboru.. 2/1. 3/1. 4/2. 3/2... Jak kto chce... Około 50 procent załogi a liczy się to w setkach pracuje 2/1... Bo tak chce!!!
~300D
faktem też jest że osoby odpowiedzilane za obsadę dla fur najczęściej lubia swoją biurową pracę
nie wykaża sie to dostaną kopa
w smardzewicach oczywiście jest inaczej
~LOGIC
To czy taki system zostanie czy nie zależy nie od tego czy kierowcy tak chcą a czy będzie taka potrzeba... Jeśli będzie potrzeba kierowcy mimo jego oczekiwań będzie to rentownie to tak będzie jeśli nie to tak nie będzie. Rynek szuka marzy a nie kierowcy który jest narzędziem do jej uzyskania w dobrych czasach lub kosztem z lub bez swoich chciejstwo w słabszych czasach
~Ł ysy
300D. Dwa razy puściłem, abyś zrozumiał.
~!!!iiii
Kolego pozdrawiam a czy nie wziąłeś po uwagę, że może menagmnt ma świadomość odejść i dlatego taka decyzja. Pisze wcześniej dla przykładu 100aut /150 kiero bez systemu 100aut/100kiero jak roboty mniej i zostanie obsada na 70aut to też płakać nie będą. Czy możesz pojąć, że rynek reguluje zasady w obie strony. Szef chce to tak będzie i taka zmiana zasad, gdzie kierowcy sami odchodzą w dużej grupie jak szef ma taką potrzebę jest dla pracodawcy miód, bo żadnych odpraw czy zwolnień grupowych nie musi zgłaszać.
On nie pogorszył warunków pracy względem prawa nawet polepszył, bo chciał abyś zarabiał więcej a kiero się zwalnia z porozumieniem. Wymarzony scenariusze dla zwolnienia większej ilości załogi.
~LOGIC
Obawiam się !!! że to co teraz napisałeś to dwa plus myslozbrodnia...
~300D
w smardzewicach jest prościej
naipierw kierowcy kopa w doope
potem fury w pokrzywy
a kredyt obrotowy to żaden problem
tam w tych smardzewicach to podobno nawet koty pieją z rana
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 216.73.216.201

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels