~driver
| w sumie nie wiem czy nie lepiej sie włanie dogadac z posrednikiem i zzerować etaty stałe i nie wcisnąc agenncji pracy na stałe zgłosic zapotrzebowanie i miec wywalone Zredukowac koszty stałedo zera zwioazane z pracownikoiem na umowe o prace Zero urlopów zero chorobowego Niech choruje w agencji na najniższej | | | |
~Ł ysy
| Wizja rozwoju świata lansowana przez przygłupów Hycla i jaxka -srake jest rak prawdziwa jak teza, że Kopernik był kobietą.
Mówiąc krótko, kmiotkom leje się jad z ryja.
Wszyscy są wokół głupi, tylko te po je by są na poziomie.
Trochę to dziwne. Jeden jest tylko kierowcą, może marnym, może dobrym., ale to tylko tyle.
Drugi jest wielokrotnym bankrutem. Położył nawet firme z jednym busem.
Płakać nad tymi po je ba mi czy się z nich śmiać.
Pierwszy straszy, że rzuci pracę i wyjedzie na zachód.
Wy pier da laj, kto cię głupku trzyma? | | | |
~driver
| W sumie wydzie taniej w dzisiejszych kosztach zatrudnienie agencji outsortingu pracowników | | | |
~driver
| zeby wyjechać do pracy na zachod trzeba znac jezyk i miec jakąś kulturę osobistą a to jest nie do pokonania dla wiekszosci | | | |
~Hycel
| Łysy naprawdę ty nie masz lustra bo byś go pobił a opisujesz swoją autobiografie. | | | |
~Hycel
| Z Jacka się śmiejesz, a po 31 lat dorobiłeś się 3 starych zestawów. Obecnie packer za gotówkę kupił zestaw wartości 5 twoich. I on tylko pracował jako szofer:) Zbyt marnym człowieczkiem jesteś żeby szoferów pouczać. Poza tym chamstwo od ciebie wylewa się uszami. | 1 | | |
~Kris
| Hycel nawet jesli masz rację to widzisz tylko jedną strone tej samej monety. Zakładasz ze cofniemy się do czasów kiedy nie było małych firm ale nie wiem dlaczego zakładasz ze sytuacja pracownika się nie zmieni równiez? Nie wiem ile masz lat ale domyslam się z twojego pier. dolenia ze komuny nie pamiętasz i stąd ci się wydaje ze to był złoty okres dla pracownika. On był dobry tylko dla tych co mogli cos ukraść reszta zyła w biedzie. | | | |
~driver
| wszystko wskazuje że raczej sie cofniemy do czasu żeby mieć prace trzeba bedzie mieć plecy i to dobre | | | |
~scan cargo
| Hycel czy uważasz że miara sukcesu jest ilosc zestawów " jakie ktoś sie dorobił " Masz pojecie że ludzie co bardziej obrotni poinwestowali kase z transportu w inne dobra typu mieszkania. lakale użytkowe ziemia, na samej ziemi była przebitka taka że biznes transportowy sie chowa, i co najwazniejsze ziemia nie pierdzieliła ci za uchem co miesiac o podwyżkach, jest jedna zlota zasada w transporcie każdy nowy zestaw to 3 nowe problemy ciągnik + naczepa + kierowca | | | |
~LOGIC
| przepraszam, Hycel, ale nie porównujmy WŁASNOŚCI nawet najstaszych zestawów, z długiem/zobowiązanie m w formie leasingu, opartym na WIERZE (dekalog wiary), że w przyszłości sytuacja będzie na tyle, dobra, że mimo wzrastających odsetek, będe w stanie przez 5 lat spłacać raty a po pięciu latach auto będzie moje, a królestwu mojemu nie będzie końca... | | | |
~driver
| znajome nie chciało sie robic w sklepie 200 m od domu Bo trzeba było wstawac o 6 system 2 zmiany I w czerwcu poszła na kombinowany zabieg paluszka u stopy i oczywiscie L4 siedziała 180dni Chciała wrócić do pracy i sie okazało że dostała wypowiedzenie w 1 dniu po powrocie Teraz niby tak potrzebują w lidlach biedronkach ale na umowie na max 2/3 etatu Ale i tak sie nie dostała i poszła do kfc na zlecenenie W tygodniu pracuje max 15h bo trzymają 15 osób na zleceniu a tylko 3 ma stały pełny etat I tak sie kończy kombinowanie | | | |
~driver
| a i do tego KFC ma 8 km od domu Bo to była jedyna opcja | | | |
~Kris
| U nas ciągle jest myslenie. Dziad zły korporacja zachodnia jest dobra. Nikt sobie nie zadaje pytania dlaczego korporacja ma byc dobra, ma płacic wiecej niz na swoim rynku. Gdyby miala płacic tyle co u siebie to by nie przenosiła produkcji do polski i nie łądowałą milionów euro w budowe firmy w polu gdyby nie było pewności ze to się szybko zwróci. A na czym ma się zwrócic jak nie na taniej sile roboczej? | | | |
~driver
| juz chyba nie Dzis stawki są podobne do zachodnich wiec Koniec eldorado | | | |
~Kris
| Driver pisze o wszystkich firmach nie tylko o transporcie. | | | |
~Hycel
| Kris oczywiście tak zakładam. Teraz nikomu nie chce się ciężkiej pracy wykonywać, każdy małolat w rurkach chce zostać yutuberem albo informatykiem. Za obecne pieniądze w porównaniu do inflacji nikt nie pójdzie jeździć. Czas biegnie starzy odchodzą z, rynku a coraz mniej młodych jest w stanie wykonywać ciężko pożyteczną pracę. Czy wizja bezrobocia to zmieni? Wątpię. Taki który skończył wyższą szkołę gotowania na gazie nie wsiądzie za kierownicę. Obecnie ciężko znaleźć jest dobrego, mechanika, budowlańca, kierowcę a to dopiero początek | | | |
~LOGIC
| Eldorado kierowcom, zrobiły zarówno dziady jak i korpo. wszyscy się tak bardzo dynamicznie rozwijali, że stawiam mamy historycznie największą flote i co oczywiste, historycznie najwyższe stawki kierowców (chociąz aktualnie już sie nikt o kierowce nie bije) teraz jak i jeśli *hit hits the fan, to będzie mega wesoło... | | | |
~driver
| a jaki sens budowac montownie w Polsce teraz jak wiadomo ze Produkcja bedzie kucac Oni mają swoich zakładów na tyle I to zachodni rząd nie bedzie dotował polskich ludzi i dawał im prace | | | |
~driver
| do Lidla nie dostała sie dziewczyna 28 lat po UMCS z Lublina Jedyna opcja dla niej była KFC na zleceniówke Takie sa juz realia pracy w Polsce | | | |
~LOGIC
| Hycel, myśle, że twoja wizja jest jak najbardziej prawidłowa i się spełni... przynajmniej w stosunku do etnicznych mieszkańców europy zachodniej... to co postrzegam inaczej niż ty, to fakt, że mimo tendencji, obecnie wcale niestety nie jesteśmy na etapie, że tak jest. Ciekawym zagadnieniem jest też fakt, czy tak faktycznie będzie, bo jak patrzysz na dzisiejsze niemcy, gdzie przecież youtuberów jeszcze wiecej... to dochodzimy do wniosku, że kierowcy dalej nie brakuje. Wiec ostatecznie wszystko to może się nie spełnić bo zaleją nas obcokrajowcy, tak jak polacy zalali niemcy a polskie ua... | | | |
~scan cargo
| Przez x lat miałem myslenie że ciągłe zwiekszanie taboru to droga do sukcesu, tym bardziej jak tam sie rozmawiało z ludzmi z branży : o 10 aut to firma sie rozwija itp, dopóki nie uswiadomiłem sobie że z każdym kolejnym autem jest coraz mniejszy zysk jednostkowy z inwestycji i wiecej problemów, wieczne problemy na cash flow i wtedy zaczełem iść w druga strone czyli maksymalizacja zysku per auto czas pokaże czy to było dobre posuniecie, jak na chwile obecna to wydaje sie to dobre posuniecie | | | |
~Hycel
| Logic o jakim ty Człowieku eldoradzie dla kierowców mówisz? Gdyby było to szkoły jazdy na c+e przeżywały by renesans. Część rurkowcow robiłaby prawa jazdy zamiast kończyć kurs informatyka lub yutubera. Przez ostatnie lata kilku przewinęło się u nas młodych po prawku i nasza firma nie płaciła że względem konkurencji. Po miesiącu każdy miał to w doopie. Ostatni z nich nie mógł przyjechać na urodziny dziewczyny i przez to rzucił kluczykami. Powyżej opisałem jakie wymagania i oczekiwania ma młody zaraz po prawku o ile ktoś zdoła go namówić żeby je, zrobił | | | |
~Patryk pogromca dziadow
| Maksymalny zysk to jak jednym autem będziesz sam jeździł A innymi ludzie z pod Twojego dachu.
A pewnie każdy zyje na garbie kierowcy? | | | |
~Hycel
| Logic Niemców zaleci Polacy i co? Niemcy żebrają na ulicy? Rodowitego Niemca na LKW nie uświadczysz. Jak jeździ to i tak codziennie w domu. Jakoś nie walczy z Polakiem o miejsce pracy. A ty skąd zamierzasz brać obcokrajowców? Eksperyment z ukrami wam nie wyszedł. | | | |
~Hycel
| Tego nie rozumiecie że polskie firmy dla ukrywam przestały być atrakcyjne. Jedyna opcja z indji. Ale jeśli te państwa azjatyckie wejdą na ścieżkę szybkiego rozwoju jak w Chinach to i oni pokażą wam środkowy palec. Z Afryki? Araby? | | | |
~driver
| Świadomie gospodarki wysyłają sygnał Z globalizacji na regionalne Transport też się zmieni Już elektyfikacja bezzałogowe przemieszczania się towaru I tak powoli powoli | | | |
~scan cargo
| moja teoria na wieczne narzekanie jest prosta, jesli zaczynasz mowić jak ci sie dobrze powodzi i ile masz kasy to wtedy własnie wpada to na grunt myslenia Hycla że dziadowi powinno zostać 1 tys z auta a skoro ma wiecej to znaczy że ta nadwyżke powienien oddac kierowcy, secundo to to że u nas nadal jest myślenie że skoro mam oddać do fiskusa 20 -30 tys miesiecznie to lepiej wziąść kolejne auta w leasing aby robić koszty i w sumie taki model sie sprawdzał wiele lat czyli kolejne auta generowały koszty dzieki temu nie płaciło sie podatków pozniej auto sie sprzedawało na fakture dużo niższa niż faktyczna cena i tak samo sie działo to na zachodzie jak i u nas ( kiedyś kupowałem 3 auta bezpośrednio na zachodzie i za każdym razem była identiko czyli kwota do zapłaty X kwota na fakturze Y tylko raz było faktycznie X= X ale to była naczepa i dosłownie za 10 tys E, dlatego teraz mamy taki przerost podazy aut nad popytem, problem zaczyna sie obecnie bo co prawda firma nie zapłaci podatku a to dlatego że faktycznie generuje strate, idac dalej to nie jest najwiekszym problemem jesli firma ma dobry cash flow i jest w stanie pokrywać ta strate, gorzej jest jesli firma juz nie ma kasy na pokrywanie straty bo oszczednosci przejadła wtedy zaczyna sie dramatyczne poszukiwanie kasy | | | |
~scan cargo
| przykład z życia dostałem podwyżke kosztów i w sumie nie narzekałem, nie kłóciłem sie stwiedziłem ze tak to jest uczciwe widze wzrost kosztów itp dogadane na nastepny dzień dostaje info sorki ale zapomniałem o jeszcze jednej rzeczy i bach kolejne 10 %, i wiedząc że nie mam wyjscia musiałem łyknąc i jaki z tego morał jakbym walczył jak lew i wykłucał sie to druga strona by wiedziała że już dalej nie może iść a tak jak wykazałem sie empatią to teraz ja mam problem | | | |
~Kris
| Hycel ale co z tego ze kazdy chce byc youtuberem. Gwiazdy adaru tez miały takie założenie i co im z tego wyszło. Myslisz ze jak 100 tys rurkowiczów zrobi filmy to zarobia tym na chleb? Kiedys matka umrze i trzeba będzie się zacząć utrzymywac i co wtedy zostanie? Kurs c+e z urzędu pracy. | | | |
~Hycel
| Scan cargo. Opisałem co powinno składać się na pensje pracownika:
- stawka godzinowa danego kraju,
- dieta pracownika delegowanego niemcy 49euro,
- ryczałt za hotel jeśli pracownik nie przedstawi kwitu to ekwiwalent 150% wartości diety.
Z tych 3 składników należałoby naliczać prawidłową wypłatę dla szofera. Jeśli tobie zostanie więcej jak tysiąc to chwała Panu. Nie powiedziałem że należy zabierać dziadowi jak mu zostanie więcej jak tysiąc, tylko że można prowadzić firmę jeśli tyle masz czystego zysku. Zamiast 3 klamotów kup i naucz się obsługiwać 30. Proste | | | |