ID: 268740
Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń
ID: 268740
ID: 268740
i jest git...
i jest git...
~Karooollll*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (23449)
~LOGIC | Remik, to naprawde jest bolesne, żeby to zrozumieć... ale teraz obserwuje następujący proces... Pracownik, myśli, że skoro inflacja, to się należy podwyżka TYM BARDZIEJ niż w zeszłym roku oraz poprzednie lata. Nie rozumie on sytuacji, że poprzednie podwyżki były dawane nie po to, że się należały, a że zapewniały wzgledny spokój załogi i kontynuacje jazdy i zarabiania. Nie ma żadnego problemu, żebyś zobaczył kolejne 30% inflacji i brak podwyżki, naprawde zawartość twojego portfela Remik, co może być dużym zaskoczeniem nie stanowi przedmiotu zainteresowania wiekszości mieszkańców tej planety... teraz jesteśmy w momencie, w której kierowca składa wypowiedzenie, nie mając nic lepszego w ręku, w ramach protestu, że jak mówił Ferdynand Kiepski, tak to być nie będzie... Ale jak bohatersko złożone wypowiedzenie w końcu nic nie da (nie od razu, paru znajdzie lepszą prace) wtedy zacznie się powrót do przeszłości... | 1 | ||
~driver | co nie pasuje ci taka opcja jak dostosowanie ilosci taboru do warunków na rynku co? Chciało by sie robic z własciciela smiecia i leżec za jego kase na parkingu i smierdzieć w jego aucie bezrobotnie Głupców takich nie brakuje Niestety nie ja Ja musze zarobic i wywalic z pracownika tyle ile sie da | |||
~Hycel | Logic. Na tym polega obniżanie się poziomu pracownika. Jeśli doświadczony nie dostanie podwyżki rzuci ci kluczykami i wyjedzie za granicę. Tobie zostanie ukr z kupionym prawem o ile go z banderladnu wypuszczą. W taki sposób tylko pozbywacie się dobrych z doświadczeniem a firma staje się szkołą jazdy | |||
~driver | kołchoz nie pasuje bo tam sranie na komende bez pozwolenia to odrazu leci z premii Przykładem jest jazda pod amazonem na aplikacji w podwojnej Tam jeszcze nie zgasisz auta na parkingu a juz musisz sie odbić czym jest spowodowany postoj | |||
~Hycel | Srajwer spokojnie. Nie obrażaj kierowcy w imię właściciela firmy. Ty nie jesteś bodyguardem tylko cięciem na obiekcie! Security. To znaczna różnica | |||
~Hycel | Bodyguard chroni vipa. Ty ochraniasz obiekt. Jak widzisz zagrożenie to chowasz się do cieciówki i dzwonisz na mielicje! | |||
jacek-kuba
| driver ty już z samego rana atakujesz i już jesteś pobudzony, wkurzony, sfrustrowany? według ekonomii parkingowe nie liczy się zyski firmy tylko zadowolenie kierowcy, nie ważne że samochód jest nie rentowny ważne że kierowca ma pracę. napisał docent trocina. Skoro ciulu nie zarabiasz, bo jesteś matołem -to nikogo nie zatrudniasz pustaku. Dlaczego kierowcę mają interesować problemy jakiegoś leszcza. ? Kierowca idzie do pracy wg. prostego klucza. -kasa, atmosfera, sprzęt, pewność zatrudnienia. Ekonomista po 2 klasach podstawówki i kursie ormo. | -3 | ||
~Hycel | Ty jako cieć nie możesz walczyć wręcz z napastnikiem bo jak cię połamie to ubezpieczenie cięcia nie obejmuje interwencji bezpośredniej. Rozumiesz srajwer? | |||
~driver | zobaczymy pożyjemy Jak to wyjdzie | |||
~Hycel | Jakbyś zrobił licencję cięcia drugiego stopnia to dostajesz na nockę atrapę pistoletu z kaburą i gaz wiepszowy. | |||
jacek-kuba
| Placowy z cieciem i z gońcem -za ekonomię się wzięli. Trociniak jak twój ojciec zobaczył twoje zapędy ekonomiczne, to przepisał ci upadły tartak. Od transportu cię odizolował w trybie natychmiastowym. | -3 | ||
~LOGIC | HYCEL masz 100% racji, jeśli pracownik, ma opcje lepiej płatnej pracy zagranicą, oraz jeśli bierze pod uwage takie zmiany, to jest jego prawem zrobić taki ruch. Jednocześnie praca przechodzi wtedy do zagranicznych kontrahentów, a w związku z tym i prawa (marża) i obowiązki (utrzymania parku. pracownika i koszty). Problem jest w tym, że to jest tylko jeden z możliwych scenariuszów... przy założeniu, że praca zagranicą jest dostęna i lepiej płatna, a nie możesz tego z góry zakładać, tak samo jak nie da się założyć, daj podwyżke bo odejde (dam jak ma sens ekonomiczny lub obawiam się twojego odejścia) jesli nie ma lub sie nie obawiam, to nie dam. Będą firmy, które bedą rosły i miały wiecej roboty a także zysku, ale podwyżek nie dadzą... tak działa wolny rynek... Wolny w każdą możliwą strone. | |||
~LOGIC | driver, chociaż w dużym stopniu podzielam twoje obawy, to jednak pamietaj, że tez nie masz szklanej kuli.. dlatego twoje wypowiedzi wywołują takie reakcje, po podajesz to jak papież ex cathedra... ucziwiej i lepiej powiedziesz, przypuszczam przewiduje, dlatego robie to i to, ale za cholere nie da się powiedziec wiem... bo nie wiesz, ty nie wie ja i w sumie nie wie hycel, chociaż tamci grają z przeszłości i też nieuczciwie, nie biorą pod uwage, scenariusza możliwego albo nawet prawdopodobnego, który ty przedstawiasz... | |||
~driver | wam sie nie podoba że ludzie mysla Kazdy jeden jakby wyliczył koszty i to odliczył od stawki by wiedział że ma głębokie plecy NA kazdym kilometrze | |||
jacek-kuba
| Polski dziad też ma płacone zagranicą, prowadząc transport międzynarodowy. I np w upadających niemczech, pracownicy dostają na koniec roku, po 2-3 tys E premii, ze względu na rosnące koszty utrzymania. W Mercedesie np 7. 5 tys E. Wg zasad ekonomii -największym majątkiem firmy, są najlepsi pracownicy. Dziad o ekonomii nie ma bladego pojęcia. Coś tam słyszał, albo skończył komunistyczny kurs. Na szczęście jest wolny rynek-więc dziad spędza głównie czas na OLX-ie | -3 | ||
~driver | Masz zamowienia na produkcje? NIe ma i prędko nie bedzie Jezeli jest końcówka stycznia i plany na luty produkcyjne są Zerowe i zamowienia na transport siecą pustakmi To co bedzie przełom jakis? Jezeli wozisz półprodukty do produkcji np odewów aluminiowych na automotiv i szło 40szt miesiecznie do jednego odbiorcy a takich było 6 we włoszech i raptem nie ma nic w planach to co ma byc Produkcja samochodów. . Balcha do produkcji też nie idzie Pewnie to powoduje ten topniejacy snieg | |||
~Hycel | Logic ja widzę że nie bierzesz jednego założenia. Szoferów coraz więcej odchodzi na emerytury a nowych nie przybywa. Ostatniego czasy przewinęło się kilku których przyciągnęła wysoka wypłata. Jak zobaczyło realia od środka to rzucili pracę i prawko schowali do szuflady. Szofer jak widzi jakie może dostać mandaty, skomplikowane czasy jazdy, pauzy itp ( przynajmniej na początku), brak parkingów, okradanie z paliwa, brak toalet to naprawdę jeśli prawko robi 10 to jak dwóch z nich będzie jeździć dalej to cud. Niby to zawód prosty ale tak żeby nauczyć się jeździć beż mandatów obcierek drobnych, znajdywać parkingi wykorzystując przy tym pełny dozwolony czas to sztuka!. Minimum 2 lata trzeba pojeździć żeby nabrać doświadczenia | |||
~driver | do marca juz mamy spokoj A ty myslisz że to wybuchnie ilosc zamowień bo... | |||
~Hycel | Dlatego nawet jak dużo firm będzie upadało pracy szoferowi nie zabraknie szczególniextym z doświadczeniem | |||
~Hycel | Nie ma chętnych do tej pracy i nie będzie więc przewoźnicy musicie zaakceptować fakt że dwa razy do roku pensje należy waloryzować! | |||
~driver | 20-30% jest potrzebnego transportu i nic wiecej Założenia z Davos rynki maja być lokalne globalna gospodarka odejdzie i przewozy tych samych produktów | |||
~driver | i dlatego to nie jest juz biznes Kto szybko sie z tego wycofa bedzie miał spokoj | |||
jacek-kuba
| Zapotrzebowanie na transport maleje, kierowców brakuje. Więc dziad pada, kierowcy pracują tam gdzie jest dobra praca i temat się zamyka. Dziada nie ma, reszta jest zadowolona. Wszystko w temacie. | -3 | ||
jacek-kuba
| DZIAD MUSI ODEJŚĆ czego jeszcze nie rozumiecie? | -3 | ||
~driver | jak pracują jak sie odbijają od kolejnych miejsc pracy Firma obok podpisany kontrat s huta szkla stałe linie PL-DK- PL Stawka na poziomie kosztów gdy była robota W styczniu wyjechali na dwa kółka i stoja brak zamowień tabor 100% leasing 65 kierowców usranych po pachy | |||
jacek-kuba
| Rynek eliminuje dziada- ekonomistę z automatu. Dziad uprawia ekonomię w mopsie, a ekonomia pozostaje na swoim miejscu. | -3 | ||
~LOGIC | Hycel, poraz kolejny się z tobą zgadzam majątkiem firmy jest pracownik, bardzo długo tak myślałem. Tylko, jesli ten pracownik, rzuca cie (standard u kierowców) bez okresu wypowiedzenia, to przestajesz o nim myśleć jak o majątku, a zaczynasz jak o kims, kogo potrzebujesz, jak na tym zarabiasz, jak nie zarabiasz, to nie walczysz z wiatrakami i nie dajesz podwyżek bo kierowców BĘDZIE brakować. też nie rozumiem tych artykułów, brakuje w Polsce 150 000 kierowców. w stosunku do czego? na giełde wywalasz dowolny ładunek i natychmiast sprzedajesz poniżej realnych kosztów, to jak ich może brakować? wychodzi na to, że faktycznie tępe przewoźniki nabrały złomu ZAMIAST zarabiać i brakuje w stosunku do floty, ktora jest za duża w stosunku do liczby ładunków... nie ma innego logicznego wyjaśnienia... | |||
~Dawid87 | Jacek zastanawia mnie jedno, dlaczego aż tyle żółci leci ci z ry/ja pod adresem przedsiębiorców | |||
jacek-kuba
| Najśmieszniejsze jest to, że celebryci transportowi pną się w górę, a forumowe dziadostwo się przewraca. Powiem szczerze, tego się nie spodziewałem. | -3 | ||
~driver | Jacku ja to wiem ty to wiesz i to jest kolej rzecz taka Tylko ja juz jestm swoiadomy że to co teraz walczy to zakończy z wiekszym minusem niz by staneli i sie poddali Do kazdego kilometra trzeba dołożyc ok 0, 25e To sa realne kwoty wtopy z wyjazdu w styczniu |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.