~Remik 2 lat temu | 3 tygodnie stycznia za nami, więc zapytam czy już się zaczęło?! | | | |
~Hycel 2 lat temu | Remik 560 brutto. Netto to jakieś 480. | | | |
~Remik 2 lat temu | Czyli całość opodatkowana?
Pisał ktoś, że płacą 120euro dniówki | | | |
~Hycel 2 lat temu | Tak ale brutto. No i zębów nie wybijają. Kiedyś przed 2010 rokiem sporo Polaków tam pracowało | | | |
~Remik 2 lat temu | O zębach nie słyszałem, pewnie fantazje polskich rekinów biznesu poszły w eter :) | | | |
~Hycel 2 lat temu | Łysy pisał że zęby wybijali | 1 | | |
~Remik 2 lat temu | Ma chłopek fantazję. | 1 | | |
~Hycel 2 lat temu | Kumidan. Kontekst całej wypowiedzi jest inny. Przeczytaj pierwszo co logick napisał. To jest odpowiedź na jego wpis że kierowcy niby boją się stawiać warunków jeżeli pracodawca dobrze stoi finansowo i ma inne biznesy. Do tego niektórzy sugerują nam szoferom że szantarzujemy finansowo pracodawców lizingowych ( to we wcześniejszych wpisach innych przewoźników) | | | |
~LOGIC 2 lat temu | Wasze reakcje, na tekst, utwierdzają mnie tylko w przekonaniu, że NIESTETY był trafny... z resztą w kontekście szerszym, przekaz kierowcy brzmi ZATAŃCZE na grobie dziada :) nie odejde do lepszej pracy, życząc mu wszystkiego dobrego, ale zatańcze na jego grobie, dziady musza paść... Kierowca ma rządzić... może i faktycznie lepiej, że was wkręci machina molocha i tam będziecie sobie gadać, jak prawdziwy dziad do obrazu... | | | |
~driver 2 lat temu | molochy jak kazdy jest juz odciety od kroplowki finansowej Nikt nie robi wysyłek pod nich i robil nie bedzie Te sladowe ładunki nikomu nic nie zapewniają Łudzenie sie zmianą sytuacji to tylko marzenia głupców Stawki obecne nie gwarantują przetrwania Teraz trzeba pomysleć czy wysyłac kierowce na taką robote i dołożyc 15tys netto czy zapłacic sam leasing i byc rate do przodu i byc na 0 | | | |
~LOGIC 2 lat temu | mozliwe, ze masz racje, driver i lepiej nie będzie, mozliwe, też że odbije na wiosne. Niezależnie od tego, nie sądze, że ludzie przestaną walczyć. Wielu będzie walczyć za wszelką cene. Dodatkowo pracownik, po latach ssania na kierowce, jest w wiekszości zabezpieczony na najbliższy czas... wiec proces dochodzenia do ceny równowagi tym bardziej wydłuży się w czasie. Wiec podstawowa ścieżka, to brak prób obniżek, lub niezgoda na nie = długie umieranie leasingowców, w miedzy czasie tacy jak ty zatrzymują auta, i w duzym stopniu tracą kierowców... taka droga może trwać wiecej niż rok... | | | |
~driver 2 lat temu | leasing jest zabezpiczony Od covida brali 20-30% wpłaty wstepnej Pamietaj że mają podpisane weksle bez kwoty do zapaty wiec sa bezpieczni A raczej na lepiej sie nie zanosi Kasy kierowca brakuje wiekszosc z nich zyje od wypłaty do wypłaty kilka % ma cos odłożone ale nie sądze Kazdy mowi o odbiciu na wiosnę Tylko co ma to spowodować? Bociany przylecą i poprawią koniunkturę? W chinach jest juz sraczka pt brak zamowień mają w ch... j wolnych mocy produkcyjnych ciekawe czemu | | | |
~Remik 2 lat temu | LOGIC
2023-01-23 09:00:06
Wiec podstawowa ścieżka, to brak prób obniżek, lub niezgoda na nie = długie umieranie leasingowców, w miedzy czasie tacy jak ty zatrzymują auta, i w duzym stopniu tracą kierowców... taka droga może trwać wiecej niż rok..
Opłaty w górę, podstawowe produkty w górę, paliwo raty w górę a wam się śnią obniżki pensji... | | | |
~Kolega Pozdrawiam 2 lat temu | każdy nowy post drivera utwierdza mnie w przekonaniu, że to idiota wybitny. | 1 | | |
~Hycel 2 lat temu | Logic. Widzę że brak logiki u ciebie. Nie machina molohowa nas kręci tylko stawka. A to widzę że będziecie umierali dłużej niż rok? Czyli łysego przepowiednie że w marcu się zacznie jest nieaktualna? | | | |
~driver 2 lat temu | moze ktos teraz jezdzic i dokladac po 0. 25e do kilometra zeby utrzymac kierowce | | | |
~Hycel 2 lat temu | Molochy zawsze płacili mniej niż inni przewoźnicy. Oni wyznaczają dolną stawkę. Żeby kierowca nie uciekł Ci przypadkiem do molocha musisz zapłacić mu przynajmniej te 20zł więcej i być miłym. W innym przypadku możesz liczyć na szoferów nieudaczników których moloch wypluł. | 1 | | |
~driver 2 lat temu | strace kierowce i co sie stanie? W zeszłym roku straciłem 40 i jakoś żyje W tym roku jezdzi dopiero połowa tego co na liscie plac Bo na tyle mam opłacalenej roboty Reszta musiała by mi generowac stratę wiec po co | | | |
~Kris 2 lat temu | Hycel a ty odrozniasz piczatek od konca? | | | |
~Dawid87 2 lat temu | "~driver
2023-01-23 09:28:18 Reszta musiała by mi generowac stratę wiec po co"
według ekonomii parkingowe nie liczy się zyski firmy tylko zadowolenie kierowcy, nie ważne że samochód jest nie rentowny ważne że kierowca ma pracę | | | |
~Kris 2 lat temu | Remik a kogo obchodzi co podrożało. Jkient mnie nie pyta o ile paluwo poszlo w górę tylko pisze że obniża stawki. Albo akceptuję albo dziękuje za współpracę. Ty tak samo masz w doopie ze pjekarzowi ponieśli opłaty za prąd. Jak będzie za drogo to nie kupisz. | | | |
~Hycel 2 lat temu | Dziadtrans często stosuje metodę Wiesia budowlańca:
- ile zarabiałeś w poprzedniej firmę?
- no... 30zł za godzinę,
- a to u mnie będzies miał dwa razy tyle tylko za dzień,
- a no to super będę miał dwa razy tyle hurra.
Tak samo robią niektóre dziadtransy płacący z kilometra lub % od wartości frachty. Myślą że kierowca na koniec miesiąca się nie połapie i nie podzieli całej pensji na ilość dni w pracy. | | | |
~driver 2 lat temu | Ci co odeszli juz w kolejce na powrót Bo jednak nie było kolorowo i mieli wyższe wypłaty tylko obciążenia za wszystko Np spoznienie wyjazdu i 20zł z kazdej dniuffki Nie wyjechany cały czas dzienny -30% przez tydzień I jak sie okazało było 500 na rozmowie a finalnie zeszło na 380 ; ) przy wypłacie z okersu rozliczenia | | | |
~Hycel 2 lat temu | Początek wielkiej katastrofy na etransporcie już trwa że 12lat. Kierowcy mieli pod płotami stać i o pracę skamleć | | | |
~driver 2 lat temu | narazie jest iluzja że moze wiosna bedzie lepsza Mija styczeń i widać juz efekty Ci co wyjechali juz wracają i juz sie nie ruszają | | | |
~Hycel 2 lat temu | Srajwer naprawdę na cieciówce mniej podnoszenia i opuszczania szlabanu jest? Pewnie za to częstsze piesze patrole wokół fabryki? | | | |
~Hycel 2 lat temu | Najgorsze że trza w nocy wstać i iść z kilometr na drugi koniec fabryki żeby kartę odbić. Nie dadzą cieciowi tylko w monitoring patrzeć | | | |
~driver 2 lat temu | i czego sie unosisz kmiocie Wiem prawda boli Twoje dyżury po 24h na et swiadczą jaki jestes zapracowany jako kierowca Ktore te twoje ogłoszenie szukam pracy? | | | |
~Hycel 2 lat temu | Spokojnie srajwerku ja wiem że cieć bardziej jest zapracowany. Ciężkie życie cięcia nocnego. | | | |
~LOGIC 2 lat temu | Remik, to naprawde jest bolesne, żeby to zrozumieć... ale teraz obserwuje następujący proces... Pracownik, myśli, że skoro inflacja, to się należy podwyżka TYM BARDZIEJ niż w zeszłym roku oraz poprzednie lata. Nie rozumie on sytuacji, że poprzednie podwyżki były dawane nie po to, że się należały, a że zapewniały wzgledny spokój załogi i kontynuacje jazdy i zarabiania. Nie ma żadnego problemu, żebyś zobaczył kolejne 30% inflacji i brak podwyżki, naprawde zawartość twojego portfela Remik, co może być dużym zaskoczeniem nie stanowi przedmiotu zainteresowania wiekszości mieszkańców tej planety... teraz jesteśmy w momencie, w której kierowca składa wypowiedzenie, nie mając nic lepszego w ręku, w ramach protestu, że jak mówił Ferdynand Kiepski, tak to być nie będzie... Ale jak bohatersko złożone wypowiedzenie w końcu nic nie da (nie od razu, paru znajdzie lepszą prace) wtedy zacznie się powrót do przeszłości... | 1 | | |