ID: 268740
Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń
ID: 268740
ID: 268740
i jest git...
i jest git...
~Karooollll*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (23449)
jacek-kuba
| Du. ę mu /poszarpali równo/ | -3 | ||
~Hycel | Łydek szczury trzyma w klatce. Jedne idą na mięso inne do eksperymentów później na mięso. Nie ma marnotrawirnis produktu! | |||
~Hycel | W sumie łysy twierdzi że szczur smakuje jak kurczak. Nie ms podstaw by mu nie wierzyć. | |||
jacek-kuba
| Dlatego gnida taka wyżarta, pomimo zadłużenia. | -3 | ||
~LOGIC | Koledzy napiszcie prosze, w inny bardziej cywilizowany sposób, że podziwiacie dywesyfikacje biznesu u Łysego... Nie jest zależny od jednego, i to się chwali. Gdy lub gdyby nadeszly realne spadki w transporcie, stawek jest zabezpieczony. gorzej z tym co nie są... | |||
~Hycel | Logic oczywiście. Szczury to dobry interes. Nie trzeba hodować, zapłacą za wyłspsnie do tego smaczne mięso beż fitohormonów | |||
~Hycel | Transport może Łyskowie się nie opłacać jak Białoruś beczkę dizla pokula w krzaki. | |||
~LOGIC | Hycel, jeśli biznes jest rentowny, to jasne, że jest dobry... a ocenianie, czy jest dobry czy nie dobry, przez pracowników najemnych przypomina, dyskusje tłuszczy, czy król siedzie na wygodnym tronie, czy może tenże tron, wymaga udoskonalenia... | |||
~Hycel | Logic czyli franczyzobiorca uznaje się za króla a jego pracownik za tłuszczę? | |||
~LOGIC | Ale dyskusje o szczurach, można też zrozumieć w innym kontekście... Otóż potencjalni pracownicy, nie znoszą prostego faktu... jeśli tylko widzą, że przedsiębiorca nie jest zadłużony (nówki) a co gorsze ma różne biznesy i nie jest uzależniony, to takich unikają, bo wiedzą dobrze, że nie będzie podatny na naciski... Najlepiej, trzymać pracodawce krótko i uzależnić od siebie... Dlatego preferujemy tych co kupią nówki zrobią je pod kierowce... kiedy poleci już taki majątek, to taki pracodawca nie śmie fikać, jaśnie wielmożnemu panu Kierowcy... Niech rzuci kamieniem, ten kto na 100% twierdzi, że nie ma nic na rzeczy... | |||
~Hycel | Kurva niezłe mniemanie o sobie mają dziadtransy. Normalnie króle życia | |||
~Hycel | Logic nieźle masz nasrane we łbie. Pracownik ma w doopie czy dziad ma nuffki czy starocie za gotówkę i czy do tego ma drugi biznes w postaci obsianego Pola i czy łapie szczury. Ważne żeby kasa się zgadzała i nie opóźniał się z wypłatą. Jeśli coś jest nie tak to choćby był bil Gatesem to i tak pracownik pokaże mu środkowy palec. | |||
~Hycel | Sory nuffki a starocie mają znaczenie | |||
~Hycel | Za starocie należy się dopłata za pracę w niekorzystnych warunkach. | |||
~scan cargo | Witam Tak troche dziś zerknałem w wolnej chwili na FB + wpadło mi powiadomienie z 40 ton o litwinach co robili kabotaże po Polsce, i widze sporą aktywność firm Litweskich i ukraińskich zarejestrowanych w PL z ogłoszeniami w sprawie pracy, duzo wieksza aktywność niż w listopadzie czy grudniu, i tak sie zastanawiam z czego to wynika bo ilość zleceń generalnie sie kurczy, oczywiscie najmocniej na rynku spot ale Amazon czy automotive czy AGD sa spadki i to nie korekty ale realne spadki po kilkadziesiat procent, na razie spadek podazy aut nie dorównuje spadkowi popytu, wiec skąd ta aktywność Litwinów? nie wiem czy to nie głupia teoria ale czy np oni nadal maja tanie ruskie paliwo bo to by w jakiś sposób tłumaczyło ich zwiekszona aktywność na rynku? czy ktoś ma sensowniejsze wytłumaczenie tego fenomenu | |||
~Hycel | Po co burżujom więcej? Wystarczy jak z jednego klamota na czysto 1000zł to uczciwa cena. | |||
~scan cargo | Tak Hycel masz racje 1000 pln z auta to Maks tak ustalił komitet centralny Garbsen NOrd | |||
~Hycel | Ja nie żałuję dziadom zarabiać. Ale każdy kto ma qutasa i dwie ręce wie że jak z jednego klamota ma tauzena a szoferowi uczciwie wypłacić należy 20tauzenów to kupi se 30 zestawów I będzie miał 30 tauzenów. Szofer nie może w dwóch klamotach jeździć. | |||
~Hycel | Scan cargo to chyba uczciwa cena. Jeśli dziad zarabia więcej to tylko kosztem kierowcy! | |||
~scan cargo | Aczkolwiek rozczaruje Cie nikt kto ma choć ksztyne edukacji ekonomicznej za sobą nie ryzykowałby kapitału bądź zakredytowania sie na powiedzmy 400-700 tys tylko po to aby miec efektywną stope zwrotu kapitału po opodatkowaniu na poziomie 1-3 % rocznie :-) | |||
~Kris | Scan ta aktywnosc litwinów moze byc spowodowana tym ze ubywa roboty na zachodzie to łapią u nas co się da. | |||
~scan cargo | Wiec Hycelku twój model sprawdza sie w Girtece firmie uwielbianej przez kierowców z czesci Azjatyckiej dawnego ZSRR bo już nawet Ukraina nie chce u nich jeździć tak masowo jak kiedyś a Polaka to raczej nie uświadczysz i zastanów sie przez chwile dlaczego Twoi koledzy po fachu rodacy nie chca pracować w tym wspaniałym konglomeracie | |||
~scan cargo | w sumie Twój post był nw wywołanie gów. n. oburzy bo co do zysku z auta masz raczej niewiele dogadania, w mojej ocenie jesli zysk z kapitału jest poniżej inflacji to na pewno jest to najwyższy czas na poważne zmiany strukturalne w firmie | |||
~scan cargo | ja też jestem zgodny co do tego że szoferowi nalerzy uczciwie wypłacic 20 tauzenów co nie jest jakieś tam wygórowane, polecam nauczyć sie jezyka norweskiego poduczyć sie sztuki driftu n lodzie, zopatrzyć sie w ciepłe odzienie i można U Norwega a coraz czesciej u Litwina bo oni zdominowali transport ryby z północy te 20 tys na reke spokojnie do osiagniecia loty z Norwegi jak nic sie nie zmieniło sa dość tanie, wiec do odważnych świat należy, a jak wyjedziesz do USA to tam zaczynasz od 35000 a po kilku latach jak jesteś dobry w tym co robisz i pracowity to nawet do 70 000 pln w przeliczeniu, | |||
jacek-kuba
| ~LOGIC 2023-01-22 21:27:15 Koledzy napiszcie prosze, w inny bardziej cywilizowany sposób, że podziwiacie dywesyfikacje biznesu u Łysego... Nie jest zależny od jednego, i to się chwali. Gdy lub gdyby nadeszly realne spadki w transporcie, stawek jest zabezpieczony. gorzej z tym co nie są... Logic jednej kwestii nie rozumiesz. Lepiej tracić na 1 działalności np. 20 tys zł miesięcznie, czy na trzech po 20 tys zł? Ludzie obserwują człowieka 20 lat i widzą jego postępy. | -3 | ||
~Hycel | Scan cargo u Norwega 20 tauzenów to mao. Tyle to Polak powinien płacić | |||
~LOGIC | Hycel, niby prześmiewczo, ale jednak z niczego się to nie bierze, opisuje dokładnie, myślenie życzeniowe kierowców... Jacek pośrednio również, przecież, wiadomo, że jak się ma 3 działalności, to się będzie traciło na 3ech jedocześnie, bo dużo bardziej STATYSTYCZNIE prawdopodobna sytuacja, że pozbedzie się transportu i będzie się żyło min z jednej z pozostałych 3ech, nie jest do zaakceptowania przez kierowce. Teraz sytuacje, są takie, żę boki zrywać, panowie, którzy po raz pierwszy od lat, odeszli z kwitkiem w sprawie, Sefie ile podwyżki od nowego roku, honorowo, kładą kluczyki na blat... bo należy się jak psu micha... kierowa ma rządzić i budziś postrach... :) | |||
~Hycel | Logic. W piątek dzwoniłem z ciekawości jakie są stawki i ile płacą. W lokalnych gazetach sporo ogłoszeń o pracę z tego 50% to praca na kierowcę. Stawki W granicach 400- 450zł za dobę te za 500 to już zaklepane. Nie wiem kiedy te wielkie zwolnienia mają się zacząć jak gość płacący 450zl nie ma obsady. | |||
~Hycel | Za miesiąc może być tak że szoferzy co zarabiają 400 pójdą do tego co płaci 450 lub 500. Dużo jest takich co wam dziadom wierzy że pracy nie będzie i pracują za 350zl. Te czasy już się kończy. Wystarczy otworzyć olx, pracuj pl i inne lokalne gazety. Pracy skolko godno. I nie tylko stawkę odpowiednio można dobrać ale markę i kolor pojazdu. | |||
~Hycel | Girteka jednak płaci te 480 zł netto. Na jej temat narosło wiele mitów od polskich dziadtransów łącznie z tym że tam zęby wybijano:) ostateczny gdybym zarabiał mniej niż 480 poszedłbym tam. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.