~driver
| życzę sukcesu Coż moge powiedzieć wiecej | | | |
~LOGIC
| najlepsze, żę te oferty pracy, to na jeszcze nieobsadzone, nówki sztuki :) wiec cała naprzód ku nowej przygodzie... | | | |
~driver
| Jakby ktoś szukał to stock Scania juz od 100e tys dostepne Handlowiec mowił ze promocja juz wchodzi minus 15tys e Ale ładnie wyjepali ludzi | | | |
~scan cargo
| Producenci przelicytowali a teraz bedzie mocne przetasowanie na rynku o którym sie głosno mowi, i podejżewam że jak chiny dojda do 30 % udziału w rynku elektryków to pewnie EU wprowadzi cła oczywiscie antydumpingowe :-) | | | |
~driver
| teraz tak :
kupiłes (podpisałeś zobowiązanie spłaty+ odestki nie rzadko 8-15a może 20%) fure za 120-130tys euro A teraz jest przecena w dół nowych autek o 10-30% Jprd przeciez to jest nie do odrobienia Ubrany jesteś w prace niewolinicza na własne zyczenie a juz wiesz ze jestes w ujepany na strate po okresie spłaty Plus do tego brak pracy na to auto i tylko sznurka szukac | | | |
~LOGIC
| Właśnie dlatego będzie dalej waliło w dół... tacy goście będą przecież ciągneli, bo trzeba odrabiać i leasing spłącać... faktoring z misiem i z transa, bedzie rządził :) | | | |
~scan cargo
| Driver ale ludzie w takich okolicznościach nie mysla racjonalnie tylko emocjonalnie, tylko w dużych firmach maja a*alityków i ludzi którzy sa w stanie oszacować decyzje długofalowo w małej firmie zawsze jest japońska maksyma jakości czyli jakoś to bedzie | | | |
~driver
| Ja mam jeszcze plan ładunków na 6 dni I potem czysta tabelka Brak kolejnych zamowień na transporty Gdzie takiej sytuacji nie było od kwietnia 2020 Do konca sierpnia wolne | | | |
~scan cargo
| Po za tym ludziom cieżko jest zaakceptować faktyczna strate jednorazowa n 25 tys E niż np 30 tys w ciągu roku czysta psychologia i socjologia, niby każdy jest inny a generalnie zachowujemy sie bardzo podobnie | | | |
~driver
| dla mnie to ludzi walneli w Bambuko na 60% wartosci wraz z finansowaniem Wiec jest to nie do odrobienia Z reszta nasz tu obecy Patryś mowil o szefie co odbiera jak nie noffki scanie S czy Volva Robisz robisz i nie zarobisz do tego teraz Jasnie Pan kieroffca z 500zł za dzień pobytu w takim klamocie i mamy przepis na sukces | | | |
~driver
| system 2/2 umowa pełen etat strata na wyjezdzie /zjezdzie Czyli dwoch kiero do takiego klamota to wg cennika 7500netto x 2 + zusy +raty +paliwo +drogi nie licze wiecej bo juz i tak nie ma z czego odejmowac | | | |
~scan cargo
| Driver jedni zarabiaja inni nie, na pewno system typu wysyłam auto na 3 tygodnie pod dhl, transped fercam top logistic vertex i cała masa innych nie ma racji bytu przy obecnych kosztach bo w praktyce jest sie od razu dawca już z założenia, fakt że jak ktoś ma np 20 aut w leasingu operacyjnym i nie ma pomysłu to ma duży problem dylemat średniaka, firmy logistyczne spokojnie dadza rade mikro też spokojnie, w najgorszym bagnie sa firmy średnie które szybko zwiekszały wolumen floty w leasingu bo spedycje miały ciśnienie było to na zasadzie jest ssanie to dobieramy i dobieramy | | | |
~scan cargo
| Majac własne auta i kase na koncie możesz po prostu zrobić wyrejestrowanie czasowe oczywiscie to nie jest zdrowe żeby auto stało poł roku w bezruchu ale i tak jesteś w lepszej pozycji bo możesz jak w piosence "
Na przekór czasom I ludziom wbrew
Gdziekolwiek jestes, w dzien czy w nocy
Oczyma widza ogladasz gre | | | |
~driver
| Teraz dochodzi ryzyko wypłacalności kontrahentów I dylemat czy zapłacić tylko leasing z oszczędności? Czy pojąć ryzyko jazdy i mieć nadzieję że ci wypłaca Bo tak jesteś max 2500e w plecy A tak juz 4x więcej minimum | | | |
~driver
| Obecnie wygląda to jak lot uszkodzonego samolotu Na początku było Spokojnie to tylko awaria i zniżamy pułap potem szybko zacznalismy spadać A teraz zaczyna trząść | | | |
~scan cargo
| Wiadomo o co chodzi każdy wybiera swoja scieżke czasami jest z górki czasami pod górke, ja musiałem 3 lata znosić komentarze że jestem głupi i po co sie mecze i teksty jak u kierowców że nowe to mniejsze spalanie nie ma problemów itp a stare to i wiekszy maut i ryzyko że coś padnie, ale kalkulator pokazywał że mam racje i tyle, czasami warto posłuchac sie kalkulatora choc emocje mowia coś innego, oczywiscie ma to racje bytu tylko w skali mikro, pewnie jakbym miał mieć 30 aut i np ładunki terminowe to nie wpadłbym na pomysł wypuszczania E5/E6 z pierwszych rocznikow tylko też bym szedł w kierunku aut z pełna obsługa i gwarancja mobilnosci | | | |
~LOGIC
| dość długo, nie włączyli się w dyskusje koledzy, którzy z pewnością zechcą dodać, jak to problem dotyczy tylko dziadów. Specjalnie dla nich cytat dnia... "Kpina nie trwa długo, Każy, kto bawi się upadkiem innych, jutro się czołga" wiec zwyczajnie szkoda ludzi, którzy dali się w to wkręcić. Częściowo poprzez presje, kierowców, że startym 3 latkiem to on jezdził nie będzie, tylko nówka scania lub volvo... | | | |
~Malina Cyc
| Zapiszcie sie dziady do PiSu. PiS da. | | | |
~driver
| pamietajcie że tylko firmy z nowym taborem i kierowffcą za min 500zł maja szanse na przetwanie | | | |
~scan cargo
| a Panowie trzeba sie spieszyć bo sie kolejki robią w Urzędzie Morskim, jest podobno juz lista kolejkowa stworzona przez przewoźników i czeka sie do 2 tygodni na zezwolenie na pogłebiania dna | | | |
~scan cargo
| Driver zapomniałeś o najważniejszym kryterium kierowcy tylko EU citizens bez tego nie ma szans na wjazd na Arke Noego | | | |
~driver
| hasło :Im wiecej dziadów padnie tym lepiej dla kierowców nadal aktualne? | | | |
~scan cargo
| Nie no oczywiscie to już w ZDZ nauczaja że im mniejszy popyt tym wyższa cena, to Adama Smitha już napisał w 18 w że im wiecej dziadów padnie tym lepiej dla pracownika, przykłady państw afrykańskich pokazuja że tam nie ma wcale dziadów i żyje im sie dostatnio | | | |
~driver
| byli tu też tacy co sie pytali : Zaczeło sie juz czy jeszcze nie? Ekonomisci bankowi powiadali to 16 miesiecy temu że zaczyna sie robić zle Kierowcy powiadali ze wszystko jest dobrze autostrady pełne parkingi pełne i wszystko idzie w dobrą stronę Cóż sie to staneło że magiczny sierpień przekreslił ten dynamiczny rozwój Raptem jak grom uderza wiadomosc że Europa stoi nad przepascią A polska nadal jest symbolem sukcesu na miarę Salomona i przelewa z pustego w próżne i czerpie profity z wojenki na wschodzie Aż tu nagle oburzeni Ukraincy stwierdzają że co to za przyjaciel jak nie daję sie oszukać na tanie produkty rolne aby pogrążyc własnych mieszkańców | | | |
~!!!iiii
| driver to lobby zachodnie z Ukrainy ustami Ukraińców tak mówi. Nie bronie ale jak się ściągnęło gacie i darmo dawało to co się teraz dziwić. | | | |
~miska ryżu dla was
| wlasnie ogłoszono że trzecia największa firma transportowa w usa - yellow zatrudniająca 30 000 kierowców oglosiła upadłośc | | | |
~scan cargo
| dokładnie to jak w tym dowcipie Bardzo pobożny człowiek co niedziele chodząc do kościoła rzucał 10zł żebrakowi.
Pewnego razu rzuca tylko 5zł. Żebrak na to:
- Co się stało? Dlaczego tylko piątka? Stracił pan pracę?
- Nie, wysłałem syna na studia.
- No, wszystko fanie, ale dlaczego moim kosztem? i tu podobnie oni sa zdizwienie dlaczego skoro dawalismy wszytsko jak leci i nagle chcemy im coś zabrać | | | |
~scan cargo
| ej tam 30 tys ludzi co to jest rynek ich wchłonie momentalnie :-) najwyżej do EU przyjada tu brakuje podobo | | | |
~xthx
| LLU zaniża stawki ludzie lekko upośledzeni | | | |
~driver
| nie ma nic gorszego w psychologi prostych ludzi jak im cos dać za nic a potem zabrac Oni nie rozumieją zmian otoczenia i tego co sie dzieje ogolnie | | | |