ID: 268740
Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń
ID: 268740
ID: 268740
i jest git...
i jest git...
~Karooollll*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (23449)
~Kris | Kraje w których brakuje kierowców nie podnoszą wynagrodzenia tylko sciągają przygłupow z innych krajow bo wiedzą ze rozwalili by system wynagrodzen w kraju bo wszyscy musieliby wiecej zarobić. Jak ciec zarobi 15 tys to ty tez bedziesz darł ryja ze skoro ciec tyle zarabia to ty musisz wiecej bo jednak cos wiecej robisz niz tylko podnoszenie szlabanu. | |||
~Kris | Dokładnie teraz mamy sytuację z pensją minimalną. Rzecz nie w tym ze jednej osobie w firmie wzrosnie tylko ze pracodawca musi podniesc wszystkim. Bo się okaze ze sprzątaczka zarabai wiecej niz sekretarka albo księgowa. | |||
~Patryk pogromca dziadow | Dziad jest w potrzasku. Chyba zostanie wyjazd samemu lub zamknięcie firmy? | |||
~leży z drutem pod premium | hahahah ale beka z ciebie brukarz i mega wysiłek fizyczny? gdzie ty to widziałeś? to jest bardziej robota umysłowa, żeby płytki, polbruk itp równo leżały niż praca fizyczna od ciągania polbruków cięcia itp sa pomocnicy ty jednak na każdym kroku jesteś dzban te przepisywanie wiadomości na komputerze a potem sms do kierowcy, to jednak wszystko na co ciebie stać lepiej sie nie udzielaj już | |||
~leży z drutem pod premium | i to nie wiem jak ty te przepisywanie zleceń i smsy ogarniasz | |||
~Kris | Dla dla ciebie robota kierowcy to tez mega wysiłek. Jazda z nogą na szybie to wymaga mega sprawności fizycznej. A włączenie nawigacji to doktorat z informatyki. Masz rację kierowcy to przewodnia siła narodu. Koorwa kto cie zrobił przygłupie? | |||
~Kris | Tak wiem ze nie wiesz jak ogarniam pisanie zlecen. Przeciez jakbys wiedział to bys nie był kierowcą. | |||
~leży z drutem pod premium | ~Kris 2023-01-13 15:50:13 Dla dla ciebie robota kierowcy to tez mega wysiłek. Jazda z nogą na szybie to wymaga mega sprawności fizycznej. A włączenie nawigacji to doktorat z informatyki. Masz rację kierowcy to przewodnia siła narodu. Koorwa kto cie zrobił przygłupie? takic h mundrali jak ty rynek pracy bardzo szybko zweryfukuje jak przepisywanie zleceń sie skończy zobaczysz wtedy jaki ty mundry | |||
~Kris | Ty rozumiesz ciąg przyczynowo - skutkowy? Koniec zlecen to koniec kierowców. Gdzie i czym ciaołku pojedziesz jak ktos nie napisze zlecenia i nie da ci dyspozycji. | |||
~leży z drutem pod premium | Jesteś ograniczony umysłowo jak dziecko 12 letnie skoro jesteś takim ekspertem od transportu tu na forum i piszesz, że praca kierowcy polega na jeździe z nogą na szybie i obsłudze nawigacji to o czym koorfa z tobą przygłupie rozmawiać? ?? | |||
~scan cargo | No i doszlismy do sedna że praca kierowcy jest uciązliwa nie doceniania i słabo płatna i dlatego nikt sie do niej nie garnie, to sami kierowcy piszą, i dlatego tak ich boli że przewoźnik moze pracować z laptopa z domu z Hiszpani czy z Bieszczad, i to że kierowca ma szklany sufit wyżej którego nie podskoczy a dziad jak jest obrotny to może regulować czy chce pracowac mniej czy wiecej czy chce zarobić tylko na życie czy 2 x tyle aby miec kase na inwestycje, oczywiscie nie na samym początku drogi dziad transa, ale pozniej moze sie scashować 50 % kapitału zainwestować pozniej znow ograniczyć i kolejne kase zainwestować, pozniej inwestować tylko nadwyrzki miesieczne i już nie inwestować w sprzet a na koniec sprzedać złom do handlarza zainkasować kase zgascic światło i żyć z inwestycji, jak ktoś ma klientów bezpośrednich i dobre stawki to zawsze może sprzedac pare ładunków z rana i pozniej na słoneczko siłownie spacer na plaży. Druga opcja dla ambitynych i lubiących ryzyko to rozwinąc firme do poziomu gdzie od wszystkiego sa ludzie i wtedy rola szefa jest tylko załatwienie finansowanie i coontroling, zawsze można w pewnym momencie to wyłozyc leasingi dostana auta, kierowcy dostana podstawy z FGSP a podwykonawcy wkalkuluja sobie strate | |||
~jarek ogarek | widac, że nie macie pojecia o pracy pilota same checi to za mało, nauka nauka nauka i pieniadze pieniadze pieniadze, licencja PPL, CPL, szkolaenia na ME, taipreiting, na kazdy typ samolotu, godziny wylatane za ktore musisz zapłacic itd itd ok 400 000 zł i tak na poczatku jako pilot jestes popychadłem w liniach lotniczych - LOT oczywiscie własna działalnosc -latasz to zarabiasz, nie latasz tracisz jesli macie pytania to piszcie, jestem blisko związany z lotnictwem wiec znam temat | |||
~Kris | Jarek kiedys interesowałem się licencją pilota smigłowca. Jakies 10 lat temu to było 170 tys i 1500 godzin do wylatania. A potem potencjalna praca za 4 tys i to jeszcze tylko teoretyczna bo w pogotowiu czy jakiejs strazy pozarnej to piloci z wojska. Wiec to raczej hobbystycznie mogłes wydac ta kasę i kupic sobie jakis ultralight. A kierowca chce zarabiac 15 tys bo on 20 godzin uczył się cofac po łuku pod rampę i zapłącił 4 tys za kurs. To jest poziom intelektualny kierowcy. | |||
~leży z drutem pod premium | scan cargo mnie tylko booli, że dziady są koorfa mega dzbanami, ale tupią nóżkami i wszystko wiedzą najlepiej, a to choooja prawda, to ograniczone umysłowo ameby ja mam wyjepane na ich bogactwo oparte na kredytach czy leasingach, mnie tez stać bez kredytu na dobre wakacje, nie musze dobierać 10, 20, 50 żelaza i żyć ciągle w stresie, robie to co do mnie należy i mam wolne i wyjepane na wszystko dla niektórych najważniejsze sa pieniądze dla innych święty spokój itp itd nie każdy ma pieniądz za swojego bożka nie każdy lubi robotę w biurze itp itd | |||
~LOGIC | W koło powtarzane, ze transport był jest i będzie, w koło powtarzane, że kierowca niedoceniany i za chwile zdechniemy z głodu, z braku kierowców... to powiedzcie mi, dlaczego na wolnym rynku jest rozkmina, czy stawka pokrywa koszty czy nie? i nie wyjezdzajcie mi tylko, ze nie dla psa kielbasa, bo z wolnego rynku mozesz też korzystać, zeby sprzedać, co z resztą regularnie robie i jestem w szoku za ile ludzie potrafią jechać... | |||
~leży z drutem pod premium | ~Kris 2023-01-13 16:00:00 Jarek kiedys interesowałem się licencją pilota smigłowca. Jakies 10 lat temu to było 170 tys i 1500 godzin do wylatania. A potem potencjalna praca za 4 tys i to jeszcze tylko teoretyczna bo w pogotowiu czy jakiejs strazy pozarnej to piloci z wojska. Wiec to raczej hobbystycznie mogłes wydac ta kasę i kupic sobie jakis ultralight. A kierowca chce zarabiac 15 tys bo on 20 godzin uczył się cofac po łuku pod rampę i zapłącił 4 tys za kurs. To jest poziom intelektualny kierowcy. ty jesteś korfa naprwdę piertolnięty dla pana kierowcy płacisz za poświęony czas dzbanie yepany, za to, że zostawia rodzine na 3 tygodnie za to, że musi żyć w budzie szczac na koło ładować towar/rozładowywać odnalexc sie w każdej sytuacji, dogadać nie ważne czy jest na skandynawii czy Portugalii a nie koorfa dzbanie, że sie uczył 20 godzin i jeździł po placu ty jestes na prawdę tak piertolnięty czy tylko udajesz? | |||
~Kierowca | driver pewnie zostałbym dziad- transem i teraz wspólnie byśmy zaczęli opluwać wszystkich kierowców i oszukiwać do okoła. Na szczęście los mi tego oszczędził i nikt mi nie mówi że jestem dziad i złodziej. | |||
~scan cargo | do leży z drutem bazujesz na błędnych założeniach i to jest Twój problem znam kilkanastu przewoźników tzw dziadtransów " i na 6 z nich 2 ma leasingi i kredyty które spłaca pozostali maja aktywa płynne w postaci 50 % wartosci firmy ( czytaj gotówka zapis na koncie, złoto akce coś co można od reki użyć lub szybko spienieżyć ) , co co maja własny sprzet + kapitał maja całkowiecie wyjepane, ci co leasingi mnej ale też po 10 h ida do domu lub pracują z domu jak ja, ja podobnie jak kierowca otwieram oczy i już jestem w miejscu pracy :-) dla tych co znam też jest najważniejszy świety spokój, i pewnie bym nie mysłał o redukacjach jakby można było pracowac do 12 bez redukcji ale sie niestety nie da, ja nie lubie roboty w biurze dlatego czesto biore laptopa do ogrodu, a zawsze można wyjsc na spacer z psami do lasu jak mnie wkurzy siedzenie | |||
~driver | Nie stać Ciebie na taki zaszczyt Ty nawet nie masz na swoje papierosy chleb cukier kawę i gaz O takim jak Ty pisali ostatnio że ukradł butle z gazem koledze kierowcy w Danii o garnku z ziemniakami nie wspominając Każdy kierowca to złodziej oszust roszczeniowiec Wami kierowcami z Polski straszą dzieci w Niemczech | -1 | ||
~Kris | Druciaz raz napisał z sensem. Kierowca dostaje kasę za spanie w kabinie. NIe za pracę, bo to opierd. alanie się a nie praca. Więc skonczymy dyskusję o tym jaka to trudna i odpowiedzialna praca. | |||
~leży z drutem pod premium | scan cargo znam ja troche tych przewoźników byznesmanów wystarc zy trochę drobnych rzucic na podłogę i te korfy sie na to rzucą, bezdomny by nawet tego nie zbierał | |||
~scan cargo | i to nie chodzi o bożka pieniadza chodzi o czas tylko i wyłacznie i dysponowanie swoim czasem wedle uznania i to jest całe credo po to zarabiasz i inwestujesz abyś mogł zarzadzać swoim czasem jak sam chcesz i nie musies sie pytac kogoś nad Tobą czy możesz gdzieś skoczyć w trakcie pracy lub czy możesz sobie wziasc wolne wtedy to a wtedy, oczywiście na początku biznesu niestety chcesz pracujesz nie chcesz też pracujesz ale z czasem przychodzi breakpoint kiedy możesz powiedziec mam wyjepane i nie mam na mysli kierowcy " mam wyjepane " ide do pracy do Niemca albo mam wyjepane i ide na miesiac na wolne, tylko po prostu mam wyjepane i pracuje max 8-12:00 lub mam całkiem wyjepane i nie pracuje wcale | |||
~LOGIC | Ja tam się nawet po grosza schyle. pewnie jestem korfa... | |||
~leży z drutem pod premium | ~driver 2023-01-13 16:15:59 Nie stać Ciebie na taki zaszczyt Ty nawet nie masz na swoje papierosy chleb cukier kawę i gaz O takim jak Ty pisali ostatnio że ukradł butle z gazem koledze kierowcy w Danii o garnku z ziemniakami nie wspominając Każdy kierowca to złodziej oszust roszczeniowiec Wami kierowcami z Polski straszą dzieci w Niemczech driver byznesmanie jak tam twoja firma w Niemczech "driver spedition" ile zleceń dzis sprzedałes dla leszczy, ile zarobiłeś? | |||
~Kierowca | driver pajacu no przecież u ciebie żaden Polak nie jeździ boś okradał a transport to tak jak wyżej pisałem każdy może otworzyć | 1 | ||
~Kierowca | leży z drutem niemcy już dawno by go do więzienia wsadziły jak by pierwsza kontrola wpadła wtedy by się przekonali z jakim złodziejem mają do czynienia. | |||
~scan cargo | to co głownie rozróżnia pracownika najemnego od pracodawcy to to że pracodawca jest właścicielem czasu pracownika min 28800 sekund każdego dnia pod poniedziałku do piatku a swój czas może kształtować wedle uznania, no poza szefem Patryka bo temten to jak na razie ładuje auta kierowcom a jak go Patryś pocisnie to nawet i kółko za niego zrobi i auto posprzata, dobrze wytresowany przez kierowców szef rodzinnej firmy | |||
~Kolega Pozdrawiam | Właśnie na mejla wszedł plan wyjazdów i urlopów na cały 2023 rok. Wszystko zgodnie z planem... Roboty wystarczy !!! Ostatnie dwa tygodnie istna gonitwa... | |||
jacek-kuba
| Driver hamuj złodzieju. Znowu cię nosi. Spacer gnido jak nie wyrabiasz. | -3 | ||
~Remik | ~Kris 2023-01-13 16:00:00 Jarek kiedys interesowałem się licencją pilota smigłowca. Jakies 10 lat temu to było 170 tys i 1500 godzin do wylatania. I teraz widać jaki dziad jest! Nawet na przyjemności żałuje! |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.