ID: 268740
Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń
ID: 268740
ID: 268740
i jest git...
i jest git...
~Karooollll*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (23449)
~scan cargo | cytat jakże trafny - " Ludzie liczą, a rachunek musi się zgadzać. Przetrwać można miesiąc, dwa, trzy, ale nie można dokładać cały czas i to nie jest teoria spiskowa o tym że maja zostać tylko korpo tylko fakt że molochy moga przetrwać latami na stratach a mała firma niestety pare miesiecy | |||
~Ł ysy | Z góry przepraszam za ba*alne pytanie. Nie daje mi spokoju niewiedza czy dyplomy Europejskiego Uniwersytetu Parkingowego są z automatu nostryfikowane we wszystkich krajach Eurooejskiego Sojuza? Przykro, wręcz niedopuszczalne jest, aby tęgie głowy musiały jeszcze uwierzytelniać poziom wiedzy w rodzimych krajach. | |||
~Ł ysy | Co będzie? Pożyjemy zobaczymy. | |||
~LOGIC | Jako typowy pradziod, podziele sie z panstwem magiczną wiedzą. otóż około połowa jest u mnie, na KONTRAKCIE, co czyni mnie chyba PÓŁdziadem... zapewniam wszystkich jak działają kontrakty. Otóż ten co ma dużo, doskonale rozumie swoją pozycje i zwyczajnie gra w kulki. Nie podnosi cen mimo wzrostów kosztu i zasłania się "przetargami" weryfikacją rynku i inne takie *ly. Co lepsi potrafią, weryfikować rynek regularnie, z pominieciem tego ktory akurat ma kontrakt... jak rynek daje nizej, to taki delikwent, czesto jest proszony do AKTUALIZACJI, cen do zweryfikowanych cen rynkowych. to juz predzej jak kogos przycisnie sytuacja z pojedynczym ladunkiem cos zaplaci, niz ten na kontraktach... Sorry takie mądrości "półdziada" | |||
~LOGIC | co do tego, że rachunek musi się zgadzać, cóż wszystko zależy jaki sobie postawisz cel. jedna z opcji, to długotrwała nadwyżka przychodów nad kosztami, co w teorii powinno powodować regularny zysk dla właściciela, ktory jest nagrodą za ponoszone ryzyko. Tak było kiedyś. dziś cel to np maksymalne wyciagniecie kasy z firmy i ogłoszenie upadłości, albo jechanie tak długo jak się da (często na kredycie), albo liczenie na bailout, (to już teraz klasyk). Wszystko dlatego, ze teraz nie ma juz odpowiedzialności, wiec logicznym jest, ze gra się na czas. Grasz sobie tak jak sie akurat da i jak ci brakuje, krzyczysz o pomoc panstwową itd... po drodze jesteś najtańszym przewoźnikiem i najlepszym pracodawcą... Póki jest taki system, to kierowca będzie wyzywał od dziadów tych myślących (i próbujących grać uczciwie z celem maksymalizacji zysków) a podziwiał tych, którzy do takich spraw jak rentowność mają bardzo luźny stosunek, bo nie jest to ich celem... | |||
~LOGIC | Cała reszta jest tylko i wyłącznie mechanizmem życzeniowym i jednocześnie mechanizmem wyparcia. Kierowca woli wierzyć, że jego aktualny pracodawca, jest taki sprytny i ma "ZŁOTE KONTRAKTY" a auta chodzą "JAK PRZECINAKI" zarabiając góre kasy, z którym ten o to mądry pracodawca, regularnie dzieli się w formie podwyżek... Daje to kierowcy poczucie sprawczości i ważności. W rzeczywistości nie ma nic wspolnego z rzeczywistością. Rzeczona tu Girteka, ze swoją dniówką na poziomie 120 Euro, wykazuje jakieś groszowe zyski z samochodu miesiecznie. Albo tam naprawde znają sie na wyliczeniu kosztów, albo liczą tak żeby wyszło to co ma wyjść. ja stawiam na to drugie... ale przeciez jak masz 10 000 aut i każde zarobi tylko 1000 zł miesiecznie to przecież masz nadal 10 000 000 miesiecznie :) | |||
~scan cargo | Girteka liczy na to że sa tak duzi że nikt ich nie ruszy bo leasingowi czy najmowi nie bedzie sie to opłaciło ich położyć, Rafako też na to liczyło i stad wniosek o upadłość dziś | |||
jacek-kuba
| Trociniak ilekroć odpowiadałem szczerze na twoje pytania, tyle razy wykorzystałeś wszystko przeciwko mnie. łącznie z jednym z kilku tel. które ci prywatnie podałem, prosząc o fracht. Podałeś go publicznie na forum-to już trzeba być wybitną wszą. Żeby było jasne, w mojej ocenie jesteś bezmyślnym zomowskim drobnym cwaniakiem, bez szkoły, bez głowy, bez zasad, Anty-Polska bolszewicka wesz. Niemniej jesteś młodym człowiekiem i odpowiem ci-ale ostatni raz. Nie zasługujesz na to, ale jak wytłumaczę to chociaż jednej osobie-to będzie mój sukces. Wracając do temat, zaczniemy od początku. Putin-inflacja, wirusy, walka o władzę -owszem, wprowadziła ogromne zamieszanie na tynkach światowych. Ale to nie może trwać wiecznie. Sytuacja którą obserwujesz obecnie na świecie, z opisanymi- ma kilka, kilkanaście procent wspólnego. Reszta to chciwość i ludzka głupota. Europa cofa się w stosunku do reszty świata-dlaczego? Upadające niemcy, ciągną na siłę resztę unii na dno. Rozumiesz cokolwiek? myślisz? To za chwilę będzie gorsza organizacja jak bolszewia-z której się wywodzisz, więc temat znasz. Nikt ci tego oficjalnie nie powie, bo niedługo mamy wybory, więc nikt się nie odważy słowem wydukać co się dzieje. Po wyborach należy unię opuścić w trybie natychmiastowym, ponosząc początkowe zawirowania i ograniczenia. Polska mądrze rządzona, ma szanse na przywództwo w Europie, jest sporo książek o tej tematyce-warto czytać. W sieci nic nie znajdziesz-tu wszystko się zmienia jak w kalejdoskopie. Tu zakłamuje się historią i manipuluje ludźmi. Pytasz skąd jakakolwiek wiedza? czytam tylko suche informacje, komentarze staram się sam dokładać. Czasami słucham wywiadów z ludźmi których darzę szacunkiem i ew. naginam własne poglądy -zapewne niekoniecznie trafne. Ale staram się omijać osoby bezmyślne, bez własnego zdania. Przechodząc do meritum-transport. Polscy przedsiębiorcy dostają w d... z 3 stron, już o tym pisałem. Nie mają wsparcia w rządzie, wręcz same kłody, obniżka cen paliwa poprzez rezygnację z vatu, nowe durnowate przepisy, komplikowanie wszystkiego co się da. 2 sprawa rynki, przewoźnicy wschodni, zaniżający stawki i to jest logiczne, niższe koszty, 3 kwestia dopłaty przez zachodnie rynki do ratowania własnej przedsiębiorczości o czym nic nie wiesz. Polski przewoźnik, dodatkowo bez siły przebicia, rozdrobniony w pył, dokładając sytuację na rynku opisaną wcześniej i wykorzystywanie jej przez klientów, przedsiębiorstwa, spedycyjki itp. staje się bezsilny- zaczyna walczyć z wiatrakami-przewidyw ałem to lata wstecz. Ty jeżdżąc z giełdy stajesz się pierwszym kąskiem do pożarcia. Na rynku pozostaną, mocni i rozsądni przewoźnicy. Zakończyła się bezwzględnie era, małorolnego chama z leasingami. Jeżeli kolejny raz zaczniesz szczekać -to więcej nie zwracaj się do mnie z jakimikolwiek pytaniami. Wiem, że forum nie służy poważnym dysputom, ale nawet głupota powinna mieć granice. | -3 | ||
~driver | 1 stawki do bani 2 brak ładunków | |||
jacek-kuba
| O jednej kwestii nie wspomniałem. Obserwując rynki zachodnie, dużo bogatsze, tam transport międzynarodowy zaczyna się wykruszać. Nikt nie chce się z tym użerać. Wniosek jest taki, że to naturalna kolej rzeczy. Są bardziej dochodowe biznesy z nieporównywalnie mniejszym ryzykiem. Również pisałem o tym kilka razy. To wszystko można dokładnie rozpisać i poszerzyć, tylko w jakim celu miałbym to robić? | -3 | ||
~Dawid87 | Jacku gł/upi zakłamany capie kto pierwszy publicznie podawał czyjeś dane, ja twoje imię nazwisko i nr tel czy ty podawałeś nazwę jakiegoś tartaku pisząc że to ja? co się tę/py kut/asie dziwisz wracając do gospodarki powiadasz że obserwujesz to obserwuj sobie dalej, twoje obserwacje mają chu/ja wspólnego z rzeczywistością po powtarzasz głupoty w TVPIS wbij sobie do głowy że to nie putinflacja tylko PISinflacja przez zawyżanie cen orlenu inflacja była by niższa o około 1, 5% | |||
jacek-kuba
| milicja kmiocie, nie będę komentował. Mam kolejną nauczkę. Trzymać się jak najdalej od bolszewckiej swołoczy z opuszczonego tartaku. tfu | -3 | ||
~driver | nie ma tego juz nigdzie ze cos idzie poza licytacja Zaden kontrakt nic Jest wysyłka to albo transporeon soot lub @ mamy ładunek prosze o wycene... I kilkukrotne dogrywki | |||
~Patryk pogromca dziadow | Ładunki są ale nie dla każdego. Rynek czyści się z bydła. Cześć przewoźników będzie musiała wziąść się za uczciwą pracę bo już na czyjejś pracy się nie utrzymają. Dobre czasy mamy. | |||
~LOGIC | Tak Patryku, szcześliwie czuwa nad nami, Światowa Organizacja, do spraw tępienia dziadów i rozwoju mitycznych firm... ta to ogranizacja, czuwa, aby dziady nie dostały nic, natomiast ci lubiani przez kierowców, te bardzo porządne firmy dostawały super zlecenia... Całość finansowana jest pośrednio z budżetu EU bo przecież ktoś musi zwracać kontrahentom za przepłacanie za transport. uwaga, ta informacja jest poufna, nie rozpowiadać. Dotychczas komisja europejska, starała się utrzymać w tajemnicy światową ogranizacje do spraw tępienia dziadów :) | |||
~driver | uważaj Patryku żeby Ciebie nie wyczyscił przypadkiem | |||
~driver | tak z ciekawosci dzwoniłem do przedstawiciela jednej marki i okazuje sie ze najwieksze ssanie mają małe firmy 2-3 lata na rynku i są pełni optymizmu Płacą leasingowi 130% przy poczatku 20-30% i mają zadowolone miny Jednym słowem gratulacje i pełen podziw | |||
~Dawid87 | dzięki Bogu mamy to forum i expertów takich jak Jacek ( o dziwo wszystkie swoje interesy zbankrutował ) leszcze Partyka, czy przy/głupa z drutem w głowie czyli panowie oferujące teraz ceny swoich klientom trzeba dopisać " nasza firma ma tylko nowe auta, nowe naczepy kierowcy są co weekend w domu a ich wynagrodzenie największe w okolicy " po takim dopisku sukces murowany, | |||
~LOGIC | Trzeba oddać sprawiedliwość koledze jackowi kubie, że nie potwierdził faktur swojego bankructwa na działalności transportowej.. | |||
~LOGIC | przy okazji, jesli to nieprawda Jacek Kuba może zdementować to wredne oszczerstwo. Bo milczenie, to troche nie potwierdzam, nie zaprzeczam. | |||
~LOGIC | Dawidzie87 cokolwiek było lub nie było, to jednak podawanie danych na publicznym forum uważam, za nie w porządku : ( możemy się kłócić spierać, ale jednak po to są nicki żeby przy tym zostało... | |||
jacek-kuba
| Czerwony ch.. u Szczyrba, pomiocie ormowców. Naprawdę chcesz żebym podjechał do ciebie? Żebyś był facetem, to dawno bym ci wyjaśnił pewne kwestie w 4 oczy. Czerwony Dawidku gońcu. Ale kłam ku.. o dalej na mój temat, aż mnie sprowokujesz. Wyplujesz szmato kilka zębów, to ryj zamkniesz na stałe. Najwyżej zapłacę parę groszy i dostanę zawiasy. | -3 | ||
~jarek ogarek | porządne firmy maja duzo roboty potrzeba tez kierowców dam prace juz 278 i ciagle w gore | 1 | ||
~Hycel | 2023-01-10 22:21:55 Hycel i inne baranki, macie prawo żądać ile wam się podoba. Sęk w tym, aby znaleźć osobę, która bedzie chciała tyle zapłacić. Nie wiem czy wiesz przygłupiasty Hyclu, jak świat światem, warunki zawsze ustala ten co płaci. Zatem, żądaj dalej, my się pośmiejemy. Ja piertole łysy, kiedy dotrze do twojego zakutego łba na którym włosy już nie chcą rosnąć że warunki i wielkość płacy może ustalać sobie przewoźnik dopóki pierwszych kilku kierowców nie pokaże mu środkowego palca i nie powie krótkiego: "spiertalaj". Ty zapewne często musiałeś coś takiego słyszeć. Podsumowując to że pracodawcą myśli że jest królem bo może ustalić stawkę i warunki jest błędem, bo ostatecznie wszystko zatwierdza kierowca. Więc człowiek który ma kilka zdrowych szarych komórek wie że warunki są zatwierdzane na podstawie negocjacji obu stron. | |||
~Hycel | Od zawsze łysy miałem cię za tępego dziada więc pozwól że ci dobitnie to wytłumaczę. Zakładamy że masz samochód do sprzedania, czy można wtedy wysnuć wnioski że warunki stawia sprzedający? Albo kupujący bo ma pieniądze? Niestety nie, cena zawsze będzie kwestią kompromisu. Tak samo ciulu jest z pracą. Do tego jeśli ilość chętnych do pracy przewyższa ilość stanowisk, pracodawcą może licytować w dół. Jeśli kierowców jest jak na lekarstwo, każdy ma pracę i ofert pracy dziadtrans żeby takiego pozyskać musi coś zaoferować więcej żeby go przyciągnąć. Ja z takiej sytuacji już od 10 lat korzystam. | |||
~Hycel | Tak łysy trudno jest prowadzić firmę nie znając dnia ani godziny kiedy szofer nie piertolnie kluczykami a pozyskanie drugiego zajmuje dużo czasu a wręcz jest to niemożliwe. Dzisiaj jesteś w stanie znaleźć jedynie trzech przygłupów, kilka lat temu może udałoby ci się pięciu idiotów znaleźć. Za kilka lat cud będzie jak znajdziesz jednego:) | |||
~Hycel | Łysy jedynie co potrafisz ty i kilku dziadów z tego forum to: wypieranie rzeczywistości. | |||
jacek-kuba
| Wesz jakich mało. Zastanów się strzępie przed snem, kim jesteś. Szczerbaty gnoju | -3 | ||
jacek-kuba
| 509 227 780 dzwonię szczerbaty chciałem podjechać, dlaczego nie odbierasz? | -3 | ||
jacek-kuba
| ha ha po 3 minusy cw el miał wszędzie i wszystko wyzerował-ile ch. ju masz kont ormowcu? Kto cie *o wychował i gdzie? | -3 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.