ID: 268740
Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń
ID: 268740
ID: 268740
i jest git...
i jest git...
~Karooollll*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (23466)
~driver | no to teraz patrz czy to czasem nie własnie nie teraz | |||
~maly | dobre 10 lat parzymy i czekamy | |||
jacek-kuba
| Najukochańsi -ZACZĘŁO SIĘ. to już fakt. Rozpoczęła się kolejna walka o kierowców, stawki idą w górę, dodatkowe bonusy oprócz pieniążków dla Kierowców i ich rodzin. Kolejne wzmożone i spektakularne upadki dziadów, eliminacja swołoczy z rynku transportowego. Oczyszczanie organizmu, uleczanie i regeneracja. Hasło na dzisiaj - dziad na bruk, porządne firmy na piedestał. Dziękuję, pozdrawiam, miłego dnia życzę. PS Tomasz pisz więcej proszę, uwielbiam śmiech -to samo zdrowie. | -2 | ||
~Dawid87 | Jacek mam do ciebie pytanie skąd czerpiesz wiedzę o gospodarce i popycie na transport? pomijam fakt że kiedyś miałeś jednego busa i zaliczyłeś plajta, skąd u ciebie dane o zapotrzebowaniu na samochody, Transa, Timo, Transporeon czy tylko zwykłe puste pie/rdo/lenie tak dla twojej widomości to ładunku znikają w tępię expressowym poniżej kosztów, bo DE-ES to 0, 9 euro w dzisiejszych czasach pakiety i nowego ładu stawka poniżej kosztów, Litwini, Rumuni czy Bułgarzy biorą nie pytają się o nic | -1 | ||
~maly | trzeba miec nierowno pod sufitem zeby miec transport i jezdzic z gieldy wam zostaje tylko smietnik historii firmy ktore maja robote z 1szej reki i umowwy dlugoterminowe smieja sie wam w twarz... i bardzo dobrze tak 3mac | |||
~Dawid87 | tak nie zobowiązująco wkleję ofertę z Timo może ma ktoś ochotę na ładunek CZ, 28002 Kolín-26-220 Stąporków 600km za 350 euro takie są ładunki na dzień dzisiejszy, a gość co kładzie każdy biznes na łopatki pier/doli jak teraz firmy zabijają się o kierowców bo mają raty za nowe samochody po 4500 euro | -1 | ||
~scan cargo | dziś były bardzo trafne 2 wpisy Logica i iii obrazujące to co sie dzis dzieje, to troche jak na Tikotoku czy w necie ludzie lansują sie na ludzi sukcesu którymi nie sa, zobaczcie dobra luksusowe marek modowych Gucci YSL itp to sa produkty dla klasy średniej klasa bogata nie musi nosic czapeczki z logo za 500-1000 pln zeby komuś udowodnić ze ma kase w wiekszości takie *rele nosza ludzie którzy tej kasy maja mało aczkolwiek ich stać na ten zakup i teraz jakby taki człowieczek te 1000 pln miesiecznie zainwestował zamiast wydawac na wizerunek to moze 10 razy by stracił ale może akurat by trafil na społke która np wzrozła 48 razy w ciągu ostatnich 8 lat a secundo faktycznie czas i pieniadze okreslaja nasz byt i świadomość, co z tego że masz pieniadze ale nie masz możwliwości dysponowania własnym czasem to jest coś czego nie rozumie pracownik najemny że 28800 sec każdego dnia jego czasu nalezy do pracodawcy bo mu za to płaci | |||
~scan cargo | Mały te dyskusje już były tłuczone czy ty myslisz że w robotach z pierwszej reki nie ma konkurencji że sa tacy klienci nieświadomi daleko od szosy że nie zawita do nich żaden handlowiec Waltera dachsera itp uważasz właściciela takiej firmy za idote który nie rozumie nie zna warunków rynkowych że skoro firmy mu proponuja stawki X to on bedzie płacil stawke x + 50 % bo takie ma widzi mi sie, jedyna opcja jest tam gdzie robota jest ciut bardziej skomplikowana niż załadowanie 33 palet z punktu A do puntu B, ja uwielbiam dyskusje kierowców o kontraktach i kontaktach w tym sa debesciakami maja tak rozległe kontakty że moga nawet załtwić sobie używana felge od Stara albo choinke o zapachu kokosowym | -1 | ||
~Dawid87 | tak firmy zlecające transport zatrudniają w dziale logistyki IDI/OTÓW, mają firmę X z ceną za transport 1000 euro i ofertę od Hegelmana czy Gierteki za 600 e ale wolą zlecić transport temu droższemu, giedła nie niełda ładunków brakuje wszędzie, skąd u kierowcy dostęp do ładunków? tak mówili na parkingu? | -2 | ||
~Ł ysy | Są sytuacje, gdzie szwagier siedzi w dziale logistyki w firmie blokując konkurencyjne oferty. Taka sytuacja trwa krótko. Zazwyczaj szwagier ląduje na zielonej trawce, a transportowiec dostaje "fakowkę". Sioferom trudno to zrozumieć. "Konkretne "firmy mają dlugoterminowe kontrakty na wyłączność. Tak myśli spec od powożenia. Kolejny parkingowy aksjomat. | |||
~Ł ysy | W logistyce pracują sami idioci, za kierownica tylko osoby wyjątkowo inteligentne. Znaków drogowych jest sporo i wszystkie trzeba prawidłowo odczytać. | |||
~Dawid87 | a najwięcej do powiedzenia ma Jacek | |||
~scan cargo | Na tym forum odkryslismy teorie na miare Nobla, wystarczy zamienić miejscami szefów logistyków i spedziów z kierowcami i mamy sukes murowany, gospodarka wystrzeli w kosmos indeksy w góre, wojna sie zakończy, kurcze ale czy tego już nie grali? ?? Folwark zwierzecy, rewolucja październikowa, odkułaczanie, chyba to już kiedyś było kiedy masy pracujące przejeły odwyzyskiwaczy kapitalistów środki produkcji czy to sie aby dobrze skończyło? - idee też mieli piekne i słuszne racje zrozumiałe dla mas | |||
~scan cargo | cytat jakże trafny - " Ludzie liczą, a rachunek musi się zgadzać. Przetrwać można miesiąc, dwa, trzy, ale nie można dokładać cały czas i to nie jest teoria spiskowa o tym że maja zostać tylko korpo tylko fakt że molochy moga przetrwać latami na stratach a mała firma niestety pare miesiecy | |||
~Ł ysy | Z góry przepraszam za ba*alne pytanie. Nie daje mi spokoju niewiedza czy dyplomy Europejskiego Uniwersytetu Parkingowego są z automatu nostryfikowane we wszystkich krajach Eurooejskiego Sojuza? Przykro, wręcz niedopuszczalne jest, aby tęgie głowy musiały jeszcze uwierzytelniać poziom wiedzy w rodzimych krajach. | |||
~Ł ysy | Co będzie? Pożyjemy zobaczymy. | |||
~LOGIC | Jako typowy pradziod, podziele sie z panstwem magiczną wiedzą. otóż około połowa jest u mnie, na KONTRAKCIE, co czyni mnie chyba PÓŁdziadem... zapewniam wszystkich jak działają kontrakty. Otóż ten co ma dużo, doskonale rozumie swoją pozycje i zwyczajnie gra w kulki. Nie podnosi cen mimo wzrostów kosztu i zasłania się "przetargami" weryfikacją rynku i inne takie *ly. Co lepsi potrafią, weryfikować rynek regularnie, z pominieciem tego ktory akurat ma kontrakt... jak rynek daje nizej, to taki delikwent, czesto jest proszony do AKTUALIZACJI, cen do zweryfikowanych cen rynkowych. to juz predzej jak kogos przycisnie sytuacja z pojedynczym ladunkiem cos zaplaci, niz ten na kontraktach... Sorry takie mądrości "półdziada" | |||
~LOGIC | co do tego, że rachunek musi się zgadzać, cóż wszystko zależy jaki sobie postawisz cel. jedna z opcji, to długotrwała nadwyżka przychodów nad kosztami, co w teorii powinno powodować regularny zysk dla właściciela, ktory jest nagrodą za ponoszone ryzyko. Tak było kiedyś. dziś cel to np maksymalne wyciagniecie kasy z firmy i ogłoszenie upadłości, albo jechanie tak długo jak się da (często na kredycie), albo liczenie na bailout, (to już teraz klasyk). Wszystko dlatego, ze teraz nie ma juz odpowiedzialności, wiec logicznym jest, ze gra się na czas. Grasz sobie tak jak sie akurat da i jak ci brakuje, krzyczysz o pomoc panstwową itd... po drodze jesteś najtańszym przewoźnikiem i najlepszym pracodawcą... Póki jest taki system, to kierowca będzie wyzywał od dziadów tych myślących (i próbujących grać uczciwie z celem maksymalizacji zysków) a podziwiał tych, którzy do takich spraw jak rentowność mają bardzo luźny stosunek, bo nie jest to ich celem... | |||
~LOGIC | Cała reszta jest tylko i wyłącznie mechanizmem życzeniowym i jednocześnie mechanizmem wyparcia. Kierowca woli wierzyć, że jego aktualny pracodawca, jest taki sprytny i ma "ZŁOTE KONTRAKTY" a auta chodzą "JAK PRZECINAKI" zarabiając góre kasy, z którym ten o to mądry pracodawca, regularnie dzieli się w formie podwyżek... Daje to kierowcy poczucie sprawczości i ważności. W rzeczywistości nie ma nic wspolnego z rzeczywistością. Rzeczona tu Girteka, ze swoją dniówką na poziomie 120 Euro, wykazuje jakieś groszowe zyski z samochodu miesiecznie. Albo tam naprawde znają sie na wyliczeniu kosztów, albo liczą tak żeby wyszło to co ma wyjść. ja stawiam na to drugie... ale przeciez jak masz 10 000 aut i każde zarobi tylko 1000 zł miesiecznie to przecież masz nadal 10 000 000 miesiecznie :) | |||
~scan cargo | Girteka liczy na to że sa tak duzi że nikt ich nie ruszy bo leasingowi czy najmowi nie bedzie sie to opłaciło ich położyć, Rafako też na to liczyło i stad wniosek o upadłość dziś | |||
jacek-kuba
| Trociniak ilekroć odpowiadałem szczerze na twoje pytania, tyle razy wykorzystałeś wszystko przeciwko mnie. łącznie z jednym z kilku tel. które ci prywatnie podałem, prosząc o fracht. Podałeś go publicznie na forum-to już trzeba być wybitną wszą. Żeby było jasne, w mojej ocenie jesteś bezmyślnym zomowskim drobnym cwaniakiem, bez szkoły, bez głowy, bez zasad, Anty-Polska bolszewicka wesz. Niemniej jesteś młodym człowiekiem i odpowiem ci-ale ostatni raz. Nie zasługujesz na to, ale jak wytłumaczę to chociaż jednej osobie-to będzie mój sukces. Wracając do temat, zaczniemy od początku. Putin-inflacja, wirusy, walka o władzę -owszem, wprowadziła ogromne zamieszanie na tynkach światowych. Ale to nie może trwać wiecznie. Sytuacja którą obserwujesz obecnie na świecie, z opisanymi- ma kilka, kilkanaście procent wspólnego. Reszta to chciwość i ludzka głupota. Europa cofa się w stosunku do reszty świata-dlaczego? Upadające niemcy, ciągną na siłę resztę unii na dno. Rozumiesz cokolwiek? myślisz? To za chwilę będzie gorsza organizacja jak bolszewia-z której się wywodzisz, więc temat znasz. Nikt ci tego oficjalnie nie powie, bo niedługo mamy wybory, więc nikt się nie odważy słowem wydukać co się dzieje. Po wyborach należy unię opuścić w trybie natychmiastowym, ponosząc początkowe zawirowania i ograniczenia. Polska mądrze rządzona, ma szanse na przywództwo w Europie, jest sporo książek o tej tematyce-warto czytać. W sieci nic nie znajdziesz-tu wszystko się zmienia jak w kalejdoskopie. Tu zakłamuje się historią i manipuluje ludźmi. Pytasz skąd jakakolwiek wiedza? czytam tylko suche informacje, komentarze staram się sam dokładać. Czasami słucham wywiadów z ludźmi których darzę szacunkiem i ew. naginam własne poglądy -zapewne niekoniecznie trafne. Ale staram się omijać osoby bezmyślne, bez własnego zdania. Przechodząc do meritum-transport. Polscy przedsiębiorcy dostają w d... z 3 stron, już o tym pisałem. Nie mają wsparcia w rządzie, wręcz same kłody, obniżka cen paliwa poprzez rezygnację z vatu, nowe durnowate przepisy, komplikowanie wszystkiego co się da. 2 sprawa rynki, przewoźnicy wschodni, zaniżający stawki i to jest logiczne, niższe koszty, 3 kwestia dopłaty przez zachodnie rynki do ratowania własnej przedsiębiorczości o czym nic nie wiesz. Polski przewoźnik, dodatkowo bez siły przebicia, rozdrobniony w pył, dokładając sytuację na rynku opisaną wcześniej i wykorzystywanie jej przez klientów, przedsiębiorstwa, spedycyjki itp. staje się bezsilny- zaczyna walczyć z wiatrakami-przewidyw ałem to lata wstecz. Ty jeżdżąc z giełdy stajesz się pierwszym kąskiem do pożarcia. Na rynku pozostaną, mocni i rozsądni przewoźnicy. Zakończyła się bezwzględnie era, małorolnego chama z leasingami. Jeżeli kolejny raz zaczniesz szczekać -to więcej nie zwracaj się do mnie z jakimikolwiek pytaniami. Wiem, że forum nie służy poważnym dysputom, ale nawet głupota powinna mieć granice. | -3 | ||
~driver | 1 stawki do bani 2 brak ładunków | |||
jacek-kuba
| O jednej kwestii nie wspomniałem. Obserwując rynki zachodnie, dużo bogatsze, tam transport międzynarodowy zaczyna się wykruszać. Nikt nie chce się z tym użerać. Wniosek jest taki, że to naturalna kolej rzeczy. Są bardziej dochodowe biznesy z nieporównywalnie mniejszym ryzykiem. Również pisałem o tym kilka razy. To wszystko można dokładnie rozpisać i poszerzyć, tylko w jakim celu miałbym to robić? | -3 | ||
~Dawid87 | Jacku gł/upi zakłamany capie kto pierwszy publicznie podawał czyjeś dane, ja twoje imię nazwisko i nr tel czy ty podawałeś nazwę jakiegoś tartaku pisząc że to ja? co się tę/py kut/asie dziwisz wracając do gospodarki powiadasz że obserwujesz to obserwuj sobie dalej, twoje obserwacje mają chu/ja wspólnego z rzeczywistością po powtarzasz głupoty w TVPIS wbij sobie do głowy że to nie putinflacja tylko PISinflacja przez zawyżanie cen orlenu inflacja była by niższa o około 1, 5% | |||
jacek-kuba
| milicja kmiocie, nie będę komentował. Mam kolejną nauczkę. Trzymać się jak najdalej od bolszewckiej swołoczy z opuszczonego tartaku. tfu | -3 | ||
~driver | nie ma tego juz nigdzie ze cos idzie poza licytacja Zaden kontrakt nic Jest wysyłka to albo transporeon soot lub @ mamy ładunek prosze o wycene... I kilkukrotne dogrywki | |||
~Patryk pogromca dziadow | Ładunki są ale nie dla każdego. Rynek czyści się z bydła. Cześć przewoźników będzie musiała wziąść się za uczciwą pracę bo już na czyjejś pracy się nie utrzymają. Dobre czasy mamy. | |||
~LOGIC | Tak Patryku, szcześliwie czuwa nad nami, Światowa Organizacja, do spraw tępienia dziadów i rozwoju mitycznych firm... ta to ogranizacja, czuwa, aby dziady nie dostały nic, natomiast ci lubiani przez kierowców, te bardzo porządne firmy dostawały super zlecenia... Całość finansowana jest pośrednio z budżetu EU bo przecież ktoś musi zwracać kontrahentom za przepłacanie za transport. uwaga, ta informacja jest poufna, nie rozpowiadać. Dotychczas komisja europejska, starała się utrzymać w tajemnicy światową ogranizacje do spraw tępienia dziadów :) | |||
~driver | uważaj Patryku żeby Ciebie nie wyczyscił przypadkiem | |||
~driver | tak z ciekawosci dzwoniłem do przedstawiciela jednej marki i okazuje sie ze najwieksze ssanie mają małe firmy 2-3 lata na rynku i są pełni optymizmu Płacą leasingowi 130% przy poczatku 20-30% i mają zadowolone miny Jednym słowem gratulacje i pełen podziw |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.