ID: 268740
Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń
ID: 268740
ID: 268740
i jest git...
i jest git...
~Karooollll*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (23466)
~LOGIC | Hycel to sprawa jest prosta. Dziady kwiczą bo wiadomo, roboty nie mają i padają. A kwiat szoferstwa, w firmach gdzie auta chodzą jak przecinaki, nie ma czasu na dyskusje, bo roboty jest nie do przerobienia. Ty sam to tylko nie duży wyjątek, taki co potwierdza regułę. | |||
~Hycel | Logic. Co ty piertolisz. Tu są same multimilioner a kwiczą nad czymś innym że może roboty nie być i szofer będzie bezrobotnym. Kolejnym gnojkiem jesteś który czyta wybiórczo. Warto wrócić do dyskusji zawarte jaką toczyła się tutaj rok temu przed wprowadzeniem pakietu mobilności i. | |||
~Hycel | Szofery nie kwiczą ostatnio. Szofery prostują głupoty propagowane przez dziada na tym forum ostatnio i jego niespełnione przepowiednie. Warto to przypominać. Gdzie jesteście gnojki co całą nadzieję na rozwój firmy pokładaliście w ukraińcach? Gdzie są ci co przewidywali że szofer po wejściu pakietu mobilności zarobi 5 tysięcy zł tylko? | |||
~Hycel | Ale ja wiem. Jak szofer bez szkoły może mieć rację a dziadtrans wysportowany, z 5 fakultetami i językami obcymi w stopniu biegłym się mylić. Nie ma takiej opcji. Jak to się mogło coś takiego stać? | |||
~LOGIC | Roboty jak wiadomo, nie ma dla dziadów, w porządnych firmach auta sie nie zatrzymuja. ciekawe, czy będzie jakaś akcja, pomocy kierowcom co u dziada roboty nie mają? trzeba ich jakoś sciagnać do podządnych firm? w ramach solidarności zawodowej. | |||
~Patryk pogromca dziadow | Konkretne firmy jeszcze bardziej rozwiną skrzydła to i szofer od dziada robotę znajdzie. Skończyło się tylko dla szumowin bez kontaktów i spedziów ich obslugujących | |||
~driver | No dobra firma nie stoi tylko gania Nie ważne są zyski tylko ogień na tłoki Podloty po 600km żeby dowieść ładunek 300km tak jak Wt w filmie | |||
~Hycel | ~Kris 2023-01-10 11:06:00 Hycel i skoncz pier. dolic ze my tu mowimy ze wszystko padnie i nikt nie bedzie pracował. Nie wiem ile masz lat ale zapytaj starszych jak było w latach 90 a wtedy bezrobocie było tylko 20% a nie 100. Nie wiem czy idiota wie że w latach 90 zamknięte były granicę, bezrobotny co najwyżej na truskawki lub szparagi mógł do Niemca pojechać. Obecnie w każde miejsce Europy może udać się za pracą. Wiem idiota powie że głód będzie na całym świecie. Przypomnę jeszcze że 2008 też był kryzys a Polacy masowo migrowali do zachodnich krajów Europy, gdzie w tym czasie był kryzys tracili ludzie pracę. Lata 90 durniu to efekt transformacji prywatyzacji, wykupywania polskich przedsiębiorstw strategicznych przez inwestorów zagranicznych w celu wygaszania produkcji. Skończ piertolić o latach 90 jak przyczyn nie znasz. | |||
~Hycel | Jeszcze dureń nie podaje faktu że najwyższe bezrobocie było tuż przed wstąpieniem do uni Europejskiej. | |||
~Hycel | Lata 90 jeszcze to świetny czas kiedy ludzie świetnie potrafili odnaleźć się w handlu | |||
jacek-kuba
| Posłuchaj pamiętaj mnie krzysiu -ta rasa panów głupcze, zeszła z gór i bagien bez własnego języka, dlatego nazywano ich niemymi. Ci panowie nie byli żadnymi Germanami i nie będą, Fałszowanie historii nie wystarczy. Ci panowie długo później uczyli się u nas budować ka*alizację i pierwsze toalety, o jedzeniu sztućcami nie wspomnę. Ci panowie niedługo będą tu służyć ponieważ lewactwo i tępota ich rozłoży na łopatki. Nie pisz już do mnie bo widzę, że twoich ograniczeń nie przeskoczę. Na początku naszej wymiany zdań, napisałem, że pozbawiono cię samodzielności całkowicie. Miałem rację. Głupota aż emanuje od ciebie. Nie chcę gadać z automatami. | -3 | ||
~scan cargo | Ok Hycel masz racje to jest praca marzeń dosłownie tabuny ludzi sie bija a na każde miejsce jest 100 chetnych, jest to wysoce opłacane specjalistyczne stanowisko dlatego młodzi wala tłumnie o to ci chodziło? zejdz pls na ziemie, nikt tej pracy nie chce wykonywać z wielu wzgledów dlatego wynagrodzenia rosną i byc może beda rosły do czasu dopoki powoli autonomia nie zacznie wypierac czynnik ludzki ale to długa droga, nawet obcokrajowcy maja założenie żeby popracować pare lat zarobić kase kupić mieszkanie i potem jak ich koszty zycia spadną bo beda mieli własny kąt to szukaja czegoś innego, w tym zawodzie masz 5-10 % ludzi którzy świadomie wybrali tą prace bo kochaja te plusy jakie daje a minusy nie sa dla nich problemem, reszta jest za kare po prostu żadna praca którą mogliby pozyskać ze swoimi kwalifikacjami nie da zarobić tyle kasiurry co za kółkiem | |||
~Kris | Kierowcy wt tez mysla ze pracują w porządnej firmie. Nie ma czasu po jajach sie podrapac. | |||
~Hycel | Scan cargo jeśli czytasz mnie że zrozumieniem, to zawsze piszę o tym że do tego zawodu nikt nie przyjdzie i na tym my kierowcy możemy ciągle rządów większego wynagrodzenia. To zawód prosty i nieatrakcyjny ale bardzo potrzebny. Jeśli w dzisiejszym czasie padnie transport to automatycznie cofamy się o 200lat. w czasie covidu jak niby przerwano łańcuchy dostaw co jest nieprawdą ludzie panicznie wykupywali wszystko że sklepu. | |||
~Hycel | A tą autonomią się nie podniecaj. Autonomia najpierw z transportu wyeliminuje czynniki zbędne np spedytora i dziadtransa. Potem jeśli technika na tyle się rozwinie to i szofera. Ale jeśli któryś dziadtrans myśli że w tym czasie będzie mógł iść i kupić autonomiczną ciężarówkę i prowadzić transport jest idiotą do potęgi N. Tak samo będzie mógł kupić pojazd autonomiczny jak czołg m1abrams nawet jeśli na niego gotówki nazbierał | |||
~LOGIC | Hycel, chyba jednak przesadzasz. Pamietaj, ze alternatywą do zatrudnienia kierowcy, jest zamówienie usługi transportowej, czyli pojazdu z kierowcą w środku w celu przewiezienia ładunku. Jesli nie ma wystarczającego popytu, to tacy kierowcy stoją i proszą się o robote, taniej niż wynika z kalkulacji posiadania własnego auta, oraz wlasnego kierowcy... Inna sprawa, ze przewoźnicy tak się dynamicznie rozwijali aż się doigrali. Wchodzimy w kryzys z prawdopodobnie nie tylko rekordową flotą w historii ale też rekordowo niedopasowanej to popytu na rynku. | |||
~Hycel | Logic wyjątkowo późno na to wpadłeś. Kiedyś dużo producentów hurtowników miało swoje pojazdy i szoferów na etacie. Już dawno dostrzegli że lepiej wynająć firmę transportową wykonującą pewną usługę. Ale mniemam że ty ten kawałek tortu chcesz bardziej rozdrobnić i jako firma transportowa wynająć do przewożenia inną firmę z szoferom. Pomysł wyjątkowo kretyński. w którym miejscu oszczędzisz pieniądze i dlaczego inny przewoźnik pojedzie poniżej kosztów? | |||
~Hycel | Było już kilka bąków próbnych. Zatrudnianie szoferów na własnej działalności, srajwer nawet wpadł na pomysł wynajmu szoferów przez agencje. Tylko powiedz mi jak chcecie to zrobić skoro brakuje chętnych do pracy przy wypłacie 15tysięcy do tego na umowie o pracę? | |||
~Hycel | To jest takie głupie gadanie dziadtransa na forum: nie ma ludzi do pracy to żeby ich zachęcić obetnijmy wszyscy im wynagrodzenie wtedy zmięknął przeproszą i przyjdą pracować za każdą stawkę jaką pracodawcą zaproponuje. W | |||
~LOGIC | musimy się chyba zgodzić co do jednego... logicznie myślący przedsiębiorca nie ważne z jakiej branży nie chce przepłacać... wiec, jak jest dużo chętnych do przewożenia za grosze, to taki dostaje robote... powodem zatrudniania kierowcy jest 1) przewidywanie mozliwości zysku 2) własna przeinwestowanie i zapakowanie sie w zbyt dużą ilość leasingów... ja obstawiam, że spora liczba ogłoszeń należy do tej drugiej grupy... ale to moje zdanie, i nie zmuszam do jego podzielania... innymi słowy, MOIM SKROMNYM zdaniem, nie brakuje szoferów w stosunku do potrzeb rynku (ten przecież wypluwa niską stawke = pewność, że jest ich za dużo) a w stosunku do naiwności przewoźników, którzy nabrali za dużo sprzętu. | |||
jacek-kuba
| Na gondoli na gondoli jakaś para się... całuje Wiatr gondolą mocno buja kumi łapie ordynatora za... rękę. | -3 | ||
~Hycel | Logic. Myślenie łysego. Pojazdów jest za dużo. Jak zmniejszy się liczba tyrów to szofery będą błagać o pracę. Jeśli tyry jeżdżą to powietrza chyba nie wożą. Moim skromnym zdaniem liczba tyrów jest adekwatna do liczby potrzeb. To co może trzeba wprowadzić regulację w tym zakresie że na jednego obywatela ma przypadać 1/3 tyra? A może na km2?. Rynek sam dostosował się do potrzeb, nie jest ani za dużo ani za mało. | |||
~LOGIC | Dziękuje Hycel, ze podzieliłeś sie z nami tym przemyśleniem. ja naiwnie myslalem, ze liczba samochodów jest stosunkowo stała bo krzaki wbrew pozorom, tak dużo nie przyjmą. a liczba zleceń, zależna jest od koniukntury. Ale wprowadzileś mnie z tego błedu okazuje się, że codziennie wszystko się reguluje samo jak za dotknieciem czarodziejskiej wróżki i nie dzieje sie to przez kaskadowe spadki cen usług. | |||
jacek-kuba
| Hycel trwa proces oczyszczania transportu z narośli, glonów, dziadostwa. Organizm wyrzuca z siebie ekskrementy. Mówiąc jaśniej -fekalia, g... To naturalny proces-organizm się samoreguluje. | -3 | ||
~!!!iiii | Jacku jeszcze wmów nam wszystkim, że to Polska wygrała II WŚ. No chciałbym aby Polska tak wygrała jak Niemcy ją przegrały. Problem u Ciebie jest z indoktrynacją i szukaniu wszędzie konfabulacji i spisków od prehistorii i chyba dlatego przypisujesz mi jakieś inne nicki, które nie mają nic wspólnego ze mną. Do wyrażania własnych opinii nie muszę udowadniać kim jestem a Ty jak lubisz mieszać w historii i poszukiwać spisków to polecam zatrudnić się w IPN. | |||
~Kris | Ciekawa mysl. Kierowca moze żadac kazdych pieniedzy bo towar trzeba przewiesc. Piekarz tez mkze powiedziec ze chleb moze kosztowac 150 zl bo jesc trzeba. Jak to jest ze kierowca nie rozumie ze gdzies jest granica powyzej ktorej ludzie nie kupia chleba tylko sami sobie zrobia. Jak usluga transportowa bedzie za droga to się po prostu zrezygnuje z zakupu. Wtedy lokalny producent zacznie cos tam produkowac i bedzie na rowerze dostarczał. To jest tak jak z mieszkaniami. Mieszkac trzeba ale ludzie przestali kupowac. Tzn ze mieszkają pod mostem? | |||
~Kris | Co do dostosowywania luczby aut do popytu to jest to proces rozciagniety w czasie. Myslicie ze z dnia na dzien wyparuje kilkaset tysiecy aut z rynku europejskiego? | |||
~!!!iiii | Kris im bardziej tu rozmawiam z tymi samymi tzw "zawodowymi kierowcami" tym bardziej zaczynam myśleć, że w kabinie myślenie przyczynowo - skutkiwe nie występuje a nawet pokusze się o tezę, że jeżeli było to wręcz zanika. Ty próbujesz przywrócić tu co poniektórym martwe szare komórki do życia a to raczej nie odwracalne. Wiesz w kabinie kierowcy wszystko jest proste navi mówi jedź w prawo to w prawo a w lewo to w lewo to cud, że przez rondo prosto jadą po okręgu a nie przez wyspę. Tam naprawdę po kilku latach logika może zawodzić. Pewnie dlatego na badaniach psycho technicznych są też zadania z łączeniem kropek i figur geometrycznych. | |||
~Remik | Tak Kufa może producent taczką wozić! Ale Ty"gupi" jesteś | |||
~Remik | Jeżeli Transport będzie dla produktów za drogi to zrezygnują ale z dziada i będą swoim transportem rozwozić. I znowu dziad w ciemnej du. pie. zostanie spuszczony do klozetu. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.