~Remik
| Zbliża się nareszcie czas, że zweryfikuje do czego dziad się nadaje :) | | | |
~Kolega Pozdrawiam
| Łysy sam potrafi frytkę strzelić, cos tam zrobić... Noooo... całkiem ok... Co potrafi Kris??? Jedynie na ET *lić... A kierowcy dalej bez łączności. Taka recepta na kryzę... | | | |
~Kolega Pozdrawiam
| To na chooj te fakultety na Poli.. ? ?? | | | |
~Kris
| Widzisz jakbys skonczył to bys zrozumiał jak działa firma bez telefonów. | | | |
~!!!iiii
| Remik zgodzę się, że idzie czas weryfikacji ale dotyczyć to będzie wszystkich. | | | |
~Kris
| !!! wszystkich oprócz kierowców. To inny gatunek człowieka. Ich prawa natury ekonomii nie obowiązują. Oni mają inne zawody, oni mogą wyjechać. | | | |
~Siofer
| Niech Dziadtransy Upadna. Nikt Po Nich Plakac Niebedzie. Dziadtransy Dorobily Się Majatkow Na Ludzkiej Krzywdzie. Wuj IM W... | 1 | | |
~Siofer
| Mój Dziad Placze Jak To Się Nie Opłaca A H.. a Na Wszystko Stać. Co Chwilę Coś Kupuje. Trzeba Zmienić Dziada Na Szefa. | | | |
~Ł ysy
| Remik. Pojadleś psiego żarcia z Lidla?
Szczekasz jak głodny pies. | | | |
~Ł ysy
| Siofer. Chcesz zmienić szefa z kasa na biedaka m Łatwiej będziesz go ruchał? | | | |
~Remik
| Chyba zacznę produkować szubienice :/ | | | |
~Remik
| Łysy boli cię? To zjedz snickersa! | | | |
~Remik
| Mam nadzieję, że do wiosny wszystko będzie wyjaśnione, kto się nadaje do pracy /prowadzenia firmy a kto nie! | | | |
~Ł ysy
| Szybciej zostanie zweryfikowana grupa posiadaczy C+E.
Jedni bedą zarabiać, innych klozet pochłonie. | | | |
~!!!iiii
| Sio fer jeśli tak twierdzisz to co Ty u nich robiłeś. Jest tyle instalacji, które mogły Tobie lub twoim kolegą po fachu pomóc. To była jakaś odmiana sadomasochzmu???
Cz y pracowałeś w jakiejś mafi, że odejście od tyrana skutkowało śmiercią Tobie i rodzinie. | | | |
~Kris
| Tylko jak dziady upadną to na kogo kierowcy bedą zwalać wine za swoje życiowe niepowodzenia? | | | |
~LOGIC
| Panowie, idzie kryzys przez co KAŻDA ze stron = pracodawcy oraz pracownicy/= właściciele firm/kierowcy będą mieli znacznie gorzej... to już się wyraża nawet dla najlepszych kierowców, którzy są cenieni w braku podwyżek. Oczywiscie słabe firmy upadną pod kryzysem (głównie te bez kapitału, żyjące od przelewu do przelewu) a słabi/roszczeniowi/w iecznie niezadowoleni kierowcy będą podlegali jako pierwsi redukcjom, które i tak są nieuniknione. To jest OCZYWISTE. to, że poszczególne pojedyncze przypadki wyjdą z tego suchą nogą lub nawet zwiekszą obroty nie zmienia szerszego kontekstu? o co wy się klócie? o to, że to akurat jeden z drugim bedzie należał do tej niewielkiem mniejszości? | | | |
~Kolega Pozdrawiam
| No cos tam Kris... mam... Nie jest mi z tym źle... | | | |
~Kris
| LOgic mi tylko chodzi o to ze własciwie to nie wiadomo kto przetrwa. Bo nawet firma z płynnością i małymi kosztami jak bedzie miała pecha to nie przetrwa. Bo jest gdzieś przy koncu łancucha i jak była przywiązana do jednego klienta, branzy (np transport aut, cysterny do asfaltu itd itp) to nie ma jak się przebrnażowić (zmienic specjalizację) | | | |
~Kolega Pozdrawiam
| Logic-czy Ty myślisz taryfa ulgowo będzie bo... Zapomnij... !!! Kierowca dziada nie sponsoruje... | | | |
~Kolega Pozdrawiam
| Dziad idzie w historii temat.. . Ta jak by nigdy by nie istniał... Kanał-splyw... Tyle. . | | | |
~LOGIC
| Oczywiscie, że to jest jeden z czynników. jeśli chodzi o firme, decydujące będzie przede wszystkim możliwość uzyskania pozytywnego cash flow, czyli ilość otrzymanych pieniedzy (sporo faktur nie bedzie płaconych) nad tymi które muszą z firmy wypływąć. oczywiście dalej idąc to zdywersyfikowany porffel wypłacalnych klientów, którzy albo nie chcą (przyzwyczajenie/ren oma) albo nie mogą (specjalizacja) wymienić cie na tańszego (tacy w tym czasie pojawiają się dosłownie znikąd) to po stronie przychodów. Po stronie kosztów, aż głupio wymieniać, ale czytając te opisy to ma się zwątpienie. Niski udział kosztów, do których oczywiscie należy zaliczac wysokie raty leasingowe (rosnące raty odsetkowe) oczywiscie biuro i jesli kierowcy są lub byli przepłacani, to tez cegiełka w dól. co do podanego przykładu jedna opcja brak zleceń na cysterne do asfaltu jesli wszystko w leasingach to niestety bankructwo, a jesli nie, to zawieszenie działalności, z ewentualną próbą sprzedaży na zamarłym rynku albo i bez. Chyba jednak jest różnica? | | | |
~LOGIC
| Kolego pozdrawiający, nikt nie oczekuje od kierowcy sponsorowania przez kierowce a tylko rzetelnej pracy (kryterium wyboru przy redukcjach) oraz pohamowania oczekiwań wzrostu płac. W sumie to drugie jest dobrowolne, ale pamietajcie, ze zatrudniajacy absolutnie nie musi sie na to godzić, to że wcześniej podwyżki były co chwile to były, ale być dalej nie muszą. Osobiście wiele razy pisąłem, że obniżką o 10-25 Euro dziennie wypłaty kierowcy (bo o takich różnicach można mówić miedzy obowiązującym prawem a ROZSĄDNĄ ceną rynkową kierowcy) wiele nie zwojujesz, wiec ci którzy będą sie do tego posuwali, to już akt desperacji. Nie mniej jednak zatrudnianie nowych na warunkach rynkowych jak najbardziej, o rynku nie decydujesz ani Ty ani ja, a niewidzialna ręka popytowo podażowa, ograniczona przepisami PM. Co zrobić z przepłacanymi pracownikami branymi w akcie desperacji? wydaje sie, że lepiej zwalniać niż im obniżać bo wtedy wychodzą obrażenia się. Niektórzy co lepsi potrafiają walić focha na brak podwyżki... :) | | | |
~Kolega Pozdrawiam
| Makaronizowanie ja kiedyś w okresie międzywojennym to robi wrażenie na tych przestraszonych... Tobie niby nowoczesny to cho ojjj di *... Pozdrawiam, życzę sukcesów... Pi/erdol/ się... | | | |
~Kolega Pozdrawiam
| Logic-swoich pajaców to możesz trenować jak chcesz... Nawet batem... Haha... Skoro chcą... | | | |
~Kolega Pozdrawiam
| "Dziady" Możecie sponsorować sobie te panny ma stronach... Haha ha... | | | |
~!!!iiii
| LOGIC tam tylko trafiają ciepłe pozdrowienia, bo cała reszta tłumaczeń, prób tłumaczenia z naszego na szoferski przechodzi bezrefleksyjnie. 5 raz próbujesz LOGIcznie wyjaśnić co może ale nie musi się stać w firmach transportowych i jakie to będzie miało skutki dla kierowców i to nie trafia do części kierowców tu się wypowiadających. Serdecznie pozdrawiam | | | |
~scan cargo
| Logic to naprawde nie ma sensu tłumaczenie i kierowcom i przewoźnikom ja już swoim kolegom nie tłumacze kierowcom też przestałem jest odpowiedz nie wiem i tyle, bo jakoś teraz u mnie kierowcy przestraszeni nie dowierzali mi dzwonili po moich byłych kierowcach, teraz jescze wiekszy strach b ten co go zwolniłem już prawie 4 tygodnie temu pracuje na czarno i miał kolegów w DE i mieli mu pomoc a gość jest dobrym kierowcą ale ma minus bo nie zna jezyków, i wydawało mu sie że w innych firmach sie do niego dostosują i beda mowili w jego jezyku a jednak nie. Resume jest takie że jak ktoś nie ma obecnie min 100-150 tys pln per auto to jest w czarnej d, bo zobaczycie jaki bedzie popłoch jak sie jedna wieksza firma wysypie ( spedycje nie mowie o frmach logistycznych nawet te olbrzymie rozbiące po 100 ładunków dziennie maja po 2-3 sp z o. o. każda kapitał 5-50 tys pln to pojdzie jak tsunami, ja wiem że tak jak poł roku temu wiekszość kierowców i czesc przewoźników zaprzeczała że jest jakiś kryzys tak i teraz stwierdzą stałe teksty że jakoś to bedzie że transport zawsze sie nie opłacał ale nie kumaja otoczenia obecnego które jest inne niż kilka lat temu, jakie wtedy były koszty? a jakie sa obecnie koszty wzrozły o 50 % min do 2021 wiec wystaczy kilka faktur niezapłaconych aby firma padła | | | |
~Remik
| A czyja to jest wina że w żadnym języku się nie potrafi porozumieć?
Dziecio m od małego tłukę do głowy aby się uczyły... Mają już taką przewagę że rodzice rozmawiają w dwuch do tego trzeci w szkole i nie jest źle.
W tym momencie mają jakiś wybór, a jak ktoś tylko w ojczystym języku wymawiać się potrafi to czego oczekuje... ? | | | |
~Kolega Pozdrawiam
| Oj to ja mogę tylko pozdrowić w imieniu służb patrzących w PM... Serdecznie pozdrawiam... Czekam z niecierpliwością... Nara... | | | |