ID: 268740
Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń
ID: 268740
ID: 268740
i jest git...
i jest git...
~Karooollll*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (23449)
~Remik | A kto ci Kris broni aby Twoi kierowcy jeździli Eco? Od tej firmy państwowej ilu z was ładunki bierze? | |||
~Kris | Remik błagam skoncz pier. dolic. Rozumiesz proste pytanie czy jestes idiotą? | |||
~Kris | Na razie to jest tak że wg ciebie duże nie upadną bo są duże a małe upadną bo są małe. | |||
~Remik | Kris ja nie pisze o girtece i tym podobnych dziadowskich Firemkach bo już wiele ich popłynęło. | |||
~Kris | To o jakich firmach piszesz? Oprócz schenkera i daschera. | |||
~Remik | Jeżeli ty bierzesz fracht np od schenkera to myślisz że on sobie krzywdę zrobi? Zrobi tak aby zarobić a że ma dużo ładunków to tak jak pisaliście będą firmy co pojadą poniżej kosztów i tak robota będzie zrobiona a kasa na koncie. | |||
~Remik | Pisałem o światowych firmach a nie jakiś pipierdółkach. Typu DHL hellmann itd | |||
~Kris | Ale ja nie biorę roboty od schenkera. Wogóle to nie jst dyskusja o tych fimach które są podwykonawcami bo one z definiecji są w doopie. Mnie interesuje tylko firma która ma łądunki z pierwszej ręki. Dlaczego duza fima przetrwa a mała upadnie. Bo taką tezę postawiłes. Więc wypada podac jakies argumenty. | |||
~Kris | Idąc twoją logiką to juz powinienes szukac roboty bo twoja firma tez nie przetrwa. W porównaniu z dhl czy schenkerem to jakas popierdółka jest. | |||
~!!!iiii | Remik nie w każdym aucie kaganiec 80 będzie się sprawdzał z PCC w zróżnicowanym terenem że średnimi i ciężkimi ładunkami. Chyba, że jeździsz po płaskim. Mam przetestowane osobiście Volvo i DAF. Volvo czy Renault mają super mapy topografii i bardzo dobrze reagujący tempomat PCC tylko aby kierowca nie przeszkadzał. Z przełożeniami w mostach szybszymi od 2:64 na standardzie prędkość aby dobrze spalało auto to 86 (1100RPM) , bo 84 już nie wychodzi chyba że przełożenie 2:64 i wolniejsze to wtedy masz ok 1100RPM przy 82 i wystarczająco Niutonów aby skrzynia nie szalała z przełożeniami pod górki tylko ważny warunek: kierowca nie przeszkadza tempomatowi. To odniesienie do 13L z 480-520KM. Girteka jest Korpo-trans, więc ujednoliciła prędkość dla pojazdów aby były "idiotoodporne", bo nie ma czasu na szkolenie kierowców z ecodrivingu przy takiej rotacji. Mniej kosztowne było ustawić pojazdy na stałą prędkość, zablokować wszystkie możliwości manipulacji dla kierowcy w systemy Eco pojazdu niż poświęcać czas na naukę i kontrolę kierowców. Po prostu tworzą flotę idiotoodporną. | |||
~Remik | Kris 2022-12-04 23:06:08 Idąc twoją logiką to juz powinienes szukac roboty bo twoja firma tez nie przetrwa. W porównaniu z dhl czy schenkerem to jakas popierdółka jest. Z obrotem 35 miliarow euro rocznie!? Faktyczni e oopierdółka. | |||
~Kris | No i przy całym eco mają mniej niz 700 euro. Jak spadnie stawka o 20 centów co juz się dzieje to mają megazaje. bistą stratę. No ale duze firmy nie upadają tylko małe. | |||
~Kris | Remik wez mnie nie rozsmieszaj. | |||
~Remik | ~!!!iiii 2022-12-04 23:06:22 Jak to ma się do przepisów 80km/h dla ciężarówek? Przy 86 jeżeli jest najbardziej oszczędnie to producent sam namawia do łamania przepisów o ruchu drogowym. | |||
~!!!iiii | Schenker, Dachsa nie mają własnych ciągników ani solo nawet w regionie. Wszystko unternehmen albo subunternehmen. Jeśli mają to tylko promil pod klienta, który wymagał takich rozwiązań. Za chwilę Schenker, DHL, Dachsa dla swoich subunternehmen zrobią niższe stawki, bez żadnych negocjacji. Podoba się zostajesz nie wypadasz. To będzie wynikać, że volumen frachtów się zmniejszył i potrzeba pozbyć się podwykonawców a takim zagraniem kilka procent odejdzie samo reszta pójdzie w plajtę a Ci co zostaną może dożyją powrotu stawek rynkowych. Takie samo zagranie było w 2008r, bo znam takiego co jeździł wtedy kilkoma ciągnikami dla DHL DK i nikt nie pytał o rentowność tylko zrobili stawkę -20%. | |||
~Remik | Dlatego pracuje się w takiej firmie a nie u podwykonawców. Mają swoje auta. Nie jest ich dużo ale trochę jest. | |||
~Remik | s://www. dbschenker. com/de-de/karriere/s tellenboerse/jobs-fu er-lkw-fahrerinnen | |||
~Remik | Chcesz podjąć pracę jako ki erowca to skorzystaj | |||
~!!!iiii | Remik tak są konstruowane i każdy DAF, który wyjeżdża odcięcie ma 88. Scania 89. Volvo 90. I tak np: Volvo/Renault w zależności od wagi ładunku przed wzniesieniem potrafi rozpędzić się chwilowo do 93km/h aby wejść pod górkę z jak najmniejszą liczbą przełożeń a przed szczytem odpuścić gaz aby ze szczytu rozpędzić się do 90km/h i trzymać prędkość i pod koniec zjazdu "puścić" się do 95km/h w takim momencie zjazdu aby toczeniem zwolnić do 90km/h przez ok 40sec. Tylko kierowca nie dotyka niczego i auto jedzie mega oszczędnie ale większość kierowców wie lepiej jak jeździć nowym sprzętem i psują inteligencję maszyny która jadą. | |||
~Kris | !! po chooj dyskutujesz z przygłupem? Najpierw pisze bzdury a jak go zapytasz konktretnie to odwraca kota ogonem i doopi o ecodrivingu albo o przekraczaniu prędkości. To pajac co nawet nie potrafi uzasadnić tego co sam doopi a co dopiero zeby się z kimś spierac na argumenty | |||
~Remik | Wiem co to jest aktywny tempomat i jak działa pcc. Mi się nie spieszy. Mamy auta fakt na 90 ustawione ale i tak jeżdżę sobie 80 i jak auto sobie zrzuca na luz to niech się toczy mi to nie przeszkadza. Nawet nie reaguję. Najbardziej drą japę Ci co mają niby dniówkę płaconą a na zakazie lewym lecą a później posty zakładają typu mandat z Niemiec co zrobić :) | |||
~Remik | Kris idio to co mam Ci napisać? Że jesteś jednym z nieudaczników którzy nie potrafią przeżyć jakiegoś małego zawahania rynku!? Mam wyjepane na takich ciu li jak ty. | |||
~!!!iiii | Remik bo nie prędkością max robi się wynik tylko prędkością średnią. Transport to nie sport czy wyścigi tylko biznes z którego ma zostać zysk. Wygrywa ten co ma go najwięcej za wykonanie usługi. Prowadzę czasem szkolenia z Eco ale po 3min jazdy mogę szefowi powiedzieć, który kiero coś wyniesie ze szkolenia a który ma w du pie pieniądze i sprzęt szefa. Niestety też nie mam samych jastrzębi Eco drivingu trzeba rzeźbić tym co masz i ustawić tak auta aby kierowca mógł jak najmnij zepsuć. | |||
~Kris | Ty mi nic nie musisz pisac bo ja wiem ze po drugiej stronie siedzi przygłup co nie ma pojecia o czym sam pisze. Co ty mi mozesz napisac jak ty twierdzisz ze firma w której pracujesz ma 35 mld obrotu. Koorwa ty nawet na pieniądzach się nie znasz a chcesz dyskutowac? Twój poziom abstrakcji to kolor sciany w kiblu na parkingu. | |||
~Remik | Ja jestem zdana takiego, że jeżeli mogę dla firmy zaoszczędzić na jeździe eko to jest zawsze plus. Nie jestem na wyścigach tylko w pracy. Co mi da że wyprzedzę na zakazie jakieś auto i będę 5 min szybciej na rozładunku? A mogę wza ten manewr stracić 100 euro i punkt. W Niemczech jest tylko 8 pkt i można się pożegnać w prawkiem. | |||
~Remik | I widzisz durniu robię w korporacji co akurat za 2021 rok taki obrót miała a ty tylko będziesz popychadłem. Nie napisałem nigdzie że ja tyle zarabiam. | |||
~!!!iiii | Widzisz Remik u mnie za Eco punkty chłopaki mogą dostać nawet 2000zł do wypłaty, bo to mi się opłaca nie tylko w paliwie ale niektórzy nie chcą sięgnąć po tą kasę oni wolą wrócić do domu może o godzinę szybciej a mieli tydzień lub dwa na zrobienie wyniku przed zjazdem do domu. Najwidoczniej u niektórych ciężko zmienić przyzwyczajenia nawet za pieniądze. | |||
~!!!iiii | Remik optymista z Ciebie pisząc, że będzie małe zawahanie na rynku. Trzymam Cię za słowo. Kris to będzie jakieś małe zawahanie be cool. | |||
jacek-kuba
| Wahnięcie tak w skrócie. | -3 | ||
~Ł ysy | Remik. Jesteś prawdziwym kierowcą. Twój horyzont myślowy kończy się na pobliskich krzakach. Tak trzymaj, przecież wiesz wszystko. Jesteś człowiekiem sukcesu. Większość polskich pracodawców może ci buty czyścić. Potrafisz powiedzieć coś po niemiecku. Czy mądrze, to inna sprawa, ale jesteś The Best. Śmieszny człopczyno, azorku niemieckiego pana, przestań pieprzyć głupoty. Sam sobie zaprzeczasz. Tych bredni nie idzie już czytać. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.