~scan cargo
| Remik nie chce mi sie od nowa tłumaczyć tak jak napisałem rynek lokalny w DE rzadzi sie swoimi prawami rynek miedzynarodowy swoimi, znasz pewnie firme Rhenus potega co? i możesz sobie wyobrazić że taki jeden malutki Polaczek wyrzucił tego giganata za burte w obsłudze kilkunastu tysiecy ton miesiecznie i nie cena a kreatywnościa i zaangazowaniem, wiec to nie jest tak że mali sa na przegranej pozycji bo korpo to korpo tam każdy jest trybikiem nikt nie bedzie sie poświecał dla firmy tam kazdy mysli w kategoriach 8 h i do domu | | | |
~Remik
| Oczywiście że tak ale najpierw dostaną po 4 literach podwykonawcy a takich jest najwięcej.
Zanim zagotuje się w tak wielkiej firmie to zobacz ilu jest firm pod nimi. | | | |
~Remik
| Scan czasami ma się szczęście ale to kreatywnością raczej nazwać nie można. | | | |
~Kris
| Remik ale ty ciagle jakies frazesy piszesz a ja pytam konkretnie. Wezmy Giretkę. 2021 rok zysk 67 mln euro przy 8 tys aut to daje 700 euro miesiecznie. Przy 12 tys km to jest 5 centów zysku. I tarza zakłądamy ze koszty są bez zmian (paliwo, leasingi, kierowcy) a stawki spadają o 10 centów to się zrobi 67 mln straty zamiast zysku a jak stawki spadną kolejne 10 centów to będzie 200 mln euro straty. A ty doopisz ze duze firmy sobie poradzą. Schenker to jest panstwowa firma wiec moze jechac na stracie ale prywatna to juz nie bardzo. | | | |
~scan cargo
| remik nie wiem jak jest w DE ale w szwecji schenker nie ma własnej floty, troche naczep, oni własnie działaja tylko dzieki takim małym lokalnym szwedzkim dziadtransom, cały transport BDF drobnicy jest na outsourcingu dachser nie wiem wydaje mi sie że ma własne, i Schenker już od 10 lat dązy do tego aby być integratorem oni nie chca mieć nic własnego poza infrastruktura krytyczna | | | |
~Remik
| Już pisałem załóż w swoich ciężarówkach kaganiec na 80km/h i jak to wyliczyłeś lub ktoś inny tutaj będziesz miał dodatkowe 1500euro miesięcznie z paliwa. | | | |
~Kris
| Z remikim nie pogadasz bo to typ co się na wszystkim zna a naprawdę chooja wie. POtrafi tylko jakies banały pisac ale juz na konkretach się wykłada. | | | |
~Remik
| Scan akurat muszą mieć ileś procent aut swoich, nie powiem Ci dokładnie ile ale w DE tak jest, że mają własne auta. | | | |
~Kris
| I dalej pierd. dolisz od rzeczy. Odpowiedz na przykładzie giretki jak oni mają to wytrzymac. Przeciez oni juz jezdzą 80 km/h. Tzn ze mają jezdzic 65 km/h. To jest twoja odpowiedz? Czyli duze firmy przetrwają jak będą jezdziły 65 km/h? | | | |
~scan cargo
| oki niech ci bedzie Remik że jest to szczescie, tylko jak to mowia klasycy szczesciu też trzeba pomoc aby mogło sie objawić w pelnej okazałości | | | |
~Remik
| To ty wyliczyłeś że cały ich zysk jest tylko z Eco driving | | | |
~Kris
| Ja nic nie liczyłem. Postawiłes tezę ze duze firmy przetrwają a mała upadną. Więc pytam o argumenty. A ty mi doopisz o ecodrivingu albo o panstwowej firmie niemieckiej. | | | |
~Remik
| Tak dla waszych info. Rozmawiałem dzisiaj z paroma znajomymi z różnych firm i jak na razie w niemieckich firmach podwyżki są zamrożone... | | | |
~Remik
| A kto ci Kris broni aby Twoi kierowcy jeździli Eco?
Od tej firmy państwowej ilu z was ładunki bierze? | | | |
~Kris
| Remik błagam skoncz pier. dolic. Rozumiesz proste pytanie czy jestes idiotą? | | | |
~Kris
| Na razie to jest tak że wg ciebie duże nie upadną bo są duże a małe upadną bo są małe. | | | |
~Remik
| Kris ja nie pisze o girtece i tym podobnych dziadowskich Firemkach bo już wiele ich popłynęło. | | | |
~Kris
| To o jakich firmach piszesz? Oprócz schenkera i daschera. | | | |
~Remik
| Jeżeli ty bierzesz fracht np od schenkera to myślisz że on sobie krzywdę zrobi?
Zrobi tak aby zarobić a że ma dużo ładunków to tak jak pisaliście będą firmy co pojadą poniżej kosztów i tak robota będzie zrobiona a kasa na koncie. | | | |
~Remik
| Pisałem o światowych firmach a nie jakiś pipierdółkach. Typu DHL hellmann itd | | | |
~Kris
| Ale ja nie biorę roboty od schenkera. Wogóle to nie jst dyskusja o tych fimach które są podwykonawcami bo one z definiecji są w doopie. Mnie interesuje tylko firma która ma łądunki z pierwszej ręki. Dlaczego duza fima przetrwa a mała upadnie. Bo taką tezę postawiłes. Więc wypada podac jakies argumenty. | | | |
~Kris
| Idąc twoją logiką to juz powinienes szukac roboty bo twoja firma tez nie przetrwa. W porównaniu z dhl czy schenkerem to jakas popierdółka jest. | | | |
~!!!iiii
| Remik nie w każdym aucie kaganiec 80 będzie się sprawdzał z PCC w zróżnicowanym terenem że średnimi i ciężkimi ładunkami. Chyba, że jeździsz po płaskim. Mam przetestowane osobiście Volvo i DAF. Volvo czy Renault mają super mapy topografii i bardzo dobrze reagujący tempomat PCC tylko aby kierowca nie przeszkadzał. Z przełożeniami w mostach szybszymi od 2:64 na standardzie prędkość aby dobrze spalało auto to 86 (1100RPM) , bo 84 już nie wychodzi chyba że przełożenie 2:64 i wolniejsze to wtedy masz ok
1100RPM przy 82 i wystarczająco Niutonów aby skrzynia nie szalała z przełożeniami pod górki tylko ważny warunek: kierowca nie przeszkadza tempomatowi.
To odniesienie do 13L z 480-520KM.
Girteka jest Korpo-trans, więc ujednoliciła prędkość dla pojazdów aby były "idiotoodporne", bo nie ma czasu na szkolenie kierowców z ecodrivingu przy takiej rotacji. Mniej kosztowne było ustawić pojazdy na stałą prędkość, zablokować wszystkie możliwości manipulacji dla kierowcy w systemy Eco pojazdu niż poświęcać czas na naukę i kontrolę kierowców. Po prostu tworzą flotę idiotoodporną. | | | |
~Remik
| Kris
2022-12-04 23:06:08
Idąc twoją logiką to juz powinienes szukac roboty bo twoja firma tez nie przetrwa. W porównaniu z dhl czy schenkerem to jakas popierdółka jest.
Z obrotem 35 miliarow euro rocznie!?
Faktyczni e oopierdółka. | | | |
~Kris
| No i przy całym eco mają mniej niz 700 euro. Jak spadnie stawka o 20 centów co juz się dzieje to mają megazaje. bistą stratę. No ale duze firmy nie upadają tylko małe. | | | |
~Kris
| Remik wez mnie nie rozsmieszaj. | | | |
~Remik
| ~!!!iiii
2022-12-04 23:06:22
Jak to ma się do przepisów 80km/h dla ciężarówek? Przy 86 jeżeli jest najbardziej oszczędnie to producent sam namawia do łamania przepisów o ruchu drogowym. | | | |
~!!!iiii
| Schenker, Dachsa nie mają własnych ciągników ani solo nawet w regionie. Wszystko unternehmen albo subunternehmen. Jeśli mają to tylko promil pod klienta, który wymagał takich rozwiązań.
Za chwilę Schenker, DHL, Dachsa dla swoich subunternehmen zrobią niższe stawki, bez żadnych negocjacji. Podoba się zostajesz nie wypadasz. To będzie wynikać, że volumen frachtów się zmniejszył i potrzeba pozbyć się podwykonawców a takim zagraniem kilka procent odejdzie samo reszta pójdzie w plajtę a Ci co zostaną może dożyją powrotu stawek rynkowych. Takie samo zagranie było w 2008r, bo znam takiego co jeździł wtedy kilkoma ciągnikami dla DHL DK i nikt nie pytał o rentowność tylko zrobili stawkę -20%. | | | |
~Remik
| Dlatego pracuje się w takiej firmie a nie u podwykonawców.
Mają swoje auta. Nie jest ich dużo ale trochę jest. | | | |
~Remik
| s://www. dbschenker. com/de-de/karriere/s tellenboerse/jobs-fu er-lkw-fahrerinnen | | | |