Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń

ID: 268740


i jest git...

~Karooollll
*.neoplus.adsl.tpnet.pl

Posty (23449)

~Kris
NO to jest zagadka. Patryk pracował 2 tygodnie w miesiacu i zrobił oszczednosci na rok a dziad to w tydzien umrze z głodu.
~Patryk pogromca dziadow
Dziad zostanie zlicytowany do skarpet.

Czasy wstawiania aut pod spedycje i dorabianie się na wypłaci kierowcy poszło w zapomnienie.
~LOGIC
w sumie tak na to nie patrzylem, ale zmuszony jestem przyznac wam racje. Wątek zaczął sie od tego, że jest cudnie/git bo jest 600 chetnych dac prace i 5x mniej poszukujących. czyli kierowcy górą i rządzą. w miare upływu czasu wszystko się zmieniło liczba ofert pikuje stawki spadają, i tak to nasz wątek rozwija się w kierunku, dziady padną będzie tylko lepiej. jesli liczba ofert znów zacznie rosnąc to wtedy wrócimy do retoryki, a jednak znów wszyscy szukają kierowców. jesli tak na to spojrzeć to nie ma sensu dyskutowac. trzeba oddać racje adwesarzom, kolega druciarz, masz najwiekszą z możliwych racji.
~scan cargo
Logic przeczytaj wpis Patryczka z 21:11 31 latka światowca i przedstawiwciela młodych kierowców/pizzerów i wszytsko chyba wyjasnia, NC
~LOGIC
Pomysł ze wstawianiem aut pod spedycje nigdy nie był najlepszy. Ale w totalnym błędzie są ci, którzy twierdzą, że jak masz kontrakty, to cię to niedotyczy. sam mam i kontrakty, i powiedzmy w miare powtarzalne źródła zleceń, i spota od klientów i dobieranie z giełdy jak musze... i wcale nie jest tak, że tylko giełda leży. owszem na giełdzie, ceny ida bardzo w dół i unikam brania jak moge, ale, w kontraktach po prostu nie jedzie (a nikt głupi nie podpisze z tobą, ze jak nie bedzie miał ładunków to i tak zapłaci) w zleceniach powtarzałnych, cena ok, jak ustalono, szkoda, ze roboty 3razy mniej. spota od klientów, to praktycznie nie ma (tam wystarcza tych co jadą tanio) i dopiero na samym szarym końcu zostaje giełda. Na giełde i to co sie tam dzieje, można i trzeba reagować w jeden sposób. Ucieczką - po rozladunku zjazd na baze na pusto... to prawda, że nie wiadomo co z tymi autami zrobić ( z kierowcami to akurat wiadomo) czy sprzedawać, czy wyrejestrować i czekać aż się podniesie. PS nie brałem aut pod wstawianie do spedycji, ani po to, żeby tylko z timo jezdzić, ale nie bede też sciemniał, że nie dotyczą spadki bo dotyczą wszedzie i nie tylko na giełdzie (ta faktycznie jest najgorsza, nie dość że nie ma ładunków to i cena rzeź) ale w kontraktach cena (do czasu?) dobra, ale roboty i tak nie ma.
~!!!iiii
Scan to młody narybek to co po nim się spodziewać. Pożyje, doświadczy jeszcze teraz jak będzie na swoim to pewnie ZUS z chęcią odprowadzać będzie więcej, bo to super lokata na leczenie i starość oraz kasę fiskalną on line połączy z US, bo on prawy i sprawiedliwy. Dostawcę zatrudni na pełny etat i pewnie nie od najniższej, bo to prawie kierowca a auto do dostaw to będzie minimum Mercedes w full opcji choćby to był model citan, bo Renault Kangoo czy Dacia mimo, że to bliźniaki z jednej fabryki to dziadostwo a on z dziadersem nie będzie. Przecież klient jak zobaczy, że pizza dojechała Mercedesem to pewnie będzie częściej zamawiał i będzie chętny zapłacić więcej niż u konkurencji a przynajmniej da wiekszy napiwek dostawcy. Tylko napiwek nie jest dla Patryka no chyba, że Patryk zrobi podział napiwków i będzie dziadpizzerem, bo każe oddać kasę za napiwek.
~Remik
Nie opłaca się to zwinąć interes i dać innym szansę.
Macie miliony zarobione w czasie prowadzenia działalności więc gdzie widzicie problem odstawienia aut i przeczekania tego całego kryzysu?
Chyba że żyło się ponad stan to teraz tylko płakać i jak Patryk pisze czekać na komornika...
~scan cargo
do iiii Patryk to jest gość specyficzny on nie jest włascicielem tej Pizzeri ( ale w sumie to prawie jakby był bo - on szkoli i jest niezastąpiony wiec szefowa jest zdana na niego i to od niego zależy funkcjonowanie tej pizzeri, nie bezpośrednio ale pośrednio to dzieki niemu pizzeria sie tak rozwija że szefowa drugi lokal otowrzyła, to jest gościu co pracuje nie u dziada tylko w rodzinnej firmie gdzie szef ładuje auta bo wyliczył żę na tym sa ekstra pieniadze, normalnie extraklasa, aż dziw bieże że mu szef jeszcze nie zaproponował niskorosłej filipinki do kabiny, bo wiadomo zadowolony kierowca to wydajny kierowca
~scan cargo
remik my dyskutujemy miedzy sobą pytamy jak to wygląda u innych bo nikt nie jest alfa i omega i, możemy sobie coś doradzic ja byłem pierwszy w gminie który zaczał regularnie korzystać z czasowego wyrejestrowania i przy mnie sie ddziewczyny uczyly bo robiły to pierwszy raz a zobacz obecnie skoro firm z tego korzysta, jedynie co niektórzy robią gow.. noburze nie wiem jedynie po co i na co po jednej i pro drugiej stonie bo co powodują wpisy typu dniowka 1000 nie dniówka 250 czas pokaze rynek zawsze w długim okresie dązy do równowagi
~scan cargo
Zreszta tak jak pisze Logic i słusznie przy silnej recesji nie bedzie wygranych ani po stronie przewoźnikow ani kierowców ( i wasze pobożne życzenie że dziadów pochłoną ognie piekielne ) no coż tak jak pisałem spor idzie o to co kto ma na mysli mowiac dziadtrans a że recesja pochłonie z 10 % firm to na pewno
~Remik
Scan
Teraz każdy portkami trzęsie a chwilę wcześniej jeden drugiego by zjadł za 50e mniej na frachcie taka prawda.
Zostaną tylko duże firmy które mają jakieś układy dla małych firm świat się wa li
~!!!iiii
Remik już pisałem, że zrobiłem kontrolowaną redukcję o 50% i czekam co będzie. Jeśli jakiś kierowca chce się zwolnić lub przychodzi po podwyżkę to mówię sorry droga wolna porozumienie stron i jutro zaczyna w lepszej firmie. Nie mam z tym problemu stać mnie aby żyć z 15aut lub mniej, miałem 40, mam 18 dwa czekają na klienta i nie narzekam i możesz mi uwierzyć nie żal mi, bo w końcu mam więcej wolnego czasu.
~Remik
Nie będzie opłacało się jeździć to trzeba będzie się przebranżowić i tyle. Dopóki jest z tego jakiś pieniądz to ludzie pracują w tym zawodzie
~Remik
Cieszę się że nareszcie masz więcej czasu.
To jest cenne w tych czasach.
~kierowca
łysek, baranie. Szczurołapa szukają w Nowym Jorku. Coś dla ciebie w sam raz.
Tylko jak te szczury cię zrozumieją, jak im będziesz Puszkina w oryginale czytał? Robota jak znalazł dla upadłego dziadtransa.
~Kris
Remik co to są duze firmy z układami? I dlaczego ona mają przetrwac a inne firmy nie? Doopicie takie farmazony to moze wytłumacz o co ci chodzi.
~Remik
Kris myślisz że Schenker dachser itp popłyną?
Nawet nie masz pojęcia jak oni mają ogarnięty rynek.
Oni będą się rozbudowywać a dziady wyginą.
~scan cargo
Remik nie chce mi sie od nowa tłumaczyć tak jak napisałem rynek lokalny w DE rzadzi sie swoimi prawami rynek miedzynarodowy swoimi, znasz pewnie firme Rhenus potega co? i możesz sobie wyobrazić że taki jeden malutki Polaczek wyrzucił tego giganata za burte w obsłudze kilkunastu tysiecy ton miesiecznie i nie cena a kreatywnościa i zaangazowaniem, wiec to nie jest tak że mali sa na przegranej pozycji bo korpo to korpo tam każdy jest trybikiem nikt nie bedzie sie poświecał dla firmy tam kazdy mysli w kategoriach 8 h i do domu
~Remik
Oczywiście że tak ale najpierw dostaną po 4 literach podwykonawcy a takich jest najwięcej.
Zanim zagotuje się w tak wielkiej firmie to zobacz ilu jest firm pod nimi.
~Remik
Scan czasami ma się szczęście ale to kreatywnością raczej nazwać nie można.
~Kris
Remik ale ty ciagle jakies frazesy piszesz a ja pytam konkretnie. Wezmy Giretkę. 2021 rok zysk 67 mln euro przy 8 tys aut to daje 700 euro miesiecznie. Przy 12 tys km to jest 5 centów zysku. I tarza zakłądamy ze koszty są bez zmian (paliwo, leasingi, kierowcy) a stawki spadają o 10 centów to się zrobi 67 mln straty zamiast zysku a jak stawki spadną kolejne 10 centów to będzie 200 mln euro straty. A ty doopisz ze duze firmy sobie poradzą. Schenker to jest panstwowa firma wiec moze jechac na stracie ale prywatna to juz nie bardzo.
~scan cargo
remik nie wiem jak jest w DE ale w szwecji schenker nie ma własnej floty, troche naczep, oni własnie działaja tylko dzieki takim małym lokalnym szwedzkim dziadtransom, cały transport BDF drobnicy jest na outsourcingu dachser nie wiem wydaje mi sie że ma własne, i Schenker już od 10 lat dązy do tego aby być integratorem oni nie chca mieć nic własnego poza infrastruktura krytyczna
~Remik
Już pisałem załóż w swoich ciężarówkach kaganiec na 80km/h i jak to wyliczyłeś lub ktoś inny tutaj będziesz miał dodatkowe 1500euro miesięcznie z paliwa.
~Kris
Z remikim nie pogadasz bo to typ co się na wszystkim zna a naprawdę chooja wie. POtrafi tylko jakies banały pisac ale juz na konkretach się wykłada.
~Remik
Scan akurat muszą mieć ileś procent aut swoich, nie powiem Ci dokładnie ile ale w DE tak jest, że mają własne auta.
~Kris
I dalej pierd. dolisz od rzeczy. Odpowiedz na przykładzie giretki jak oni mają to wytrzymac. Przeciez oni juz jezdzą 80 km/h. Tzn ze mają jezdzic 65 km/h. To jest twoja odpowiedz? Czyli duze firmy przetrwają jak będą jezdziły 65 km/h?
~scan cargo
oki niech ci bedzie Remik że jest to szczescie, tylko jak to mowia klasycy szczesciu też trzeba pomoc aby mogło sie objawić w pelnej okazałości
~Remik
To ty wyliczyłeś że cały ich zysk jest tylko z Eco driving
~Kris
Ja nic nie liczyłem. Postawiłes tezę ze duze firmy przetrwają a mała upadną. Więc pytam o argumenty. A ty mi doopisz o ecodrivingu albo o panstwowej firmie niemieckiej.
~Remik
Tak dla waszych info. Rozmawiałem dzisiaj z paroma znajomymi z różnych firm i jak na razie w niemieckich firmach podwyżki są zamrożone...
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.149.214.60

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels