~driver
| Jak z Turcji nie masz kontaktów to i dwa tygodnie będziesz stał Tam jak wszędzie gdzie granice karty są rozdane | | | |
~!!!iiii
| W intermodalu też siadło nie obsługuję ale znajomy z Poznania obsługuje i na tą chwilę chłodnie jakoś latają ale modale mu siadły. Nie mój target ale mam takie info od jednego co to robi. Oczywiście logistycznie nie on obsługuje transport D2D tylko ostatni i pierwszy odcinek. | | | |
~Patryk pogromca dziadow
| Mentalne zera 24h na forum.
Co wy nie macie życia że 24h tutaj siedzicie? ? :) | | | |
~!!!iiii
| Scan częściowe też bez szału i już nawet jak masz możliwość z własnym magazynem cross dock to i tak zaczyna przynosić małą rentowność ale jest to rozwiązanie tylko zwiększa się koszt administracji oraz dystrybucji po kraju. Dużo zależy od lokalizacji. | | | |
~Dawid87
| driver ja pytałem o zezwolenia i sposób ich wydawania czy sposób wydawania jest jak z Ukraińskim. | | | |
~Ł ysy
| Czy jest sens dyskutować z pajacami, których horyzonty myślowe sięgają do pobliskich krzaków? Przecież taki przygłup z drutem we łbie czy Remik, dalej od właśnego fiuta świata nie widzą.
Nie widzą i nie rozumieją.
Tępe dzidy i tyle.
Pyta się taki przygłup, co szef bedzie robil jak zaliczy plajtę. Jak to co?
Zostanie twoim konkurentem ciulu. | | | |
~kierowawa
| ~Dawid87
2022-12-04 18:31:10 driver ja pytałem o zezwolenia i sposób ich wydawania czy sposób wydawania jest jak z Ukraińskim.
Jeździłem u turka który założył firmę w Polsce, ma doskonałe układy z tureckimi spedycjami. Takie spedycje są nawet w Polsce. Turek zatrudniał polskich kierowców i płacił 20-30% więcej niż polskie dziadostwo. | | | |
~Ł ysy
| Najzabawniejsze u tych tępych dzid jest przekonanie, że nadchodzacy kryzys ich nie dotyczy. Są zajebiści, szofowie będą dokładać do ich pracy. Przecież taki ciul jest skarbem dla każdej firmy. | | | |
~Dawid87
| kierowawa ja mam w pierwszym kwartale 2023 zawieźć 5 ładunków z DE do Turcji nie interesuje mnie ten kierunek na stałe, chcę zapytać czy ktoś z forum wie jakie zasady są z zezwoleniami wizy dla kierowców mamy już ogarnięte, | | | |
~Ł ysy
| kierowawa. Nikt nie chce słyszeć pisków starego pryka bajkopisarza. Czleku, przestań pier do lić swoje pierdy. Zaczynasz pieprzyć glupoty w stylu jacka -sraki. Ogarnij się. | | | |
~leży z drutem pod premium
| Ł ysy
2022-12-04 18:50:08 kierowawa. Nikt nie chce słyszeć pisków starego pryka bajkopisarza. Czleku, przestań pier do lić swoje pierdy. Zaczynasz pieprzyć glupoty w stylu jacka -sraki. Ogarnij się.
czego kooorfo prymitywna sie prujesz?
czego udajesz wielkiego psiefoznika, prymitywie z premium na drucie
nigdy nie byłes przewoźnikiem, nie jestes i nie będziesz
jestes rasowym dziadtransem jakich tysiące w PL
więc morta w kubeł i do łapania szczurów sie bierz bo jutro będziesz głodny chodził prymitywie | | | |
~Ł ysy
| Dla ciebie przyglupie z drutem we łbie mogę być wręcz wzorcowym dziadem. Najważniejsze, całkiem przyzwoicie zarabiam, mam się dobrze i co najpiękniejsze, w każdej chwili głupiemu kieroffczynie mogę powiedzieć spier da laj.
Stać mnie na to, mam z czego żyć i żaden szoferski luj nie będzie mnie szantażował.
O czym tu pisać, tacy jak ty za moment trafią do łopaty, o ile łopata będzie wolna. | | | |
~Ł ysy
| Przygłupie z drutem we łbie. Nie strasz bo się zesrasz. Strasz przy du pie generuje agresję?
Jako pierwszy zaliczysz klozet głupawy ciulu.
Firmy w pierwszej kolejności wyczyszczą się z szoferskiej swołoczy. | | | |
~Ł ysy
| Czy tylko ja mam odczucie, że poziom agresji u szofferzyn rośnie?
Zły znak, strach du pę ściska. | | | |
~leży z drutem pod premium
| Ł ysy
2022-12-04 19:06:46 Przygłupie z drutem we łbie. Nie strasz bo się zesrasz. Strasz przy du pie generuje agresję?
Jako pierwszy zaliczysz klozet głupawy ciulu.
Firmy w pierwszej kolejności wyczyszczą się z szoferskiej swołoczy.
ciebie chamie i prostaku nawet do łopaty nie wezmą
pisałem ci 100 razy, że nie muszę byc kierowcą, mogę yepnac kluczykami kiedy mi sie to podoba, i pracowac dalej w zawodzie
te premium na drucie ci życie uratowało, ale na szczęście i na takich jak ty przyszedł czas | | | |
~leży z drutem pod premium
| na chamów, prostaków co okradali latami kierowców i ich wyzyskiwali
traz te choojki bez zawodu, wykształcenia i z dwiema lewymi rekami do roboty już nie wiedza gdzie sie maja podziać, do łopaty prostaki pójdziecie | | | |
~driver
| Turcja wjazd na pusto lub kr-3
kontyngent 4 000 szt.
60 % zezwoleń prawidłowo wykorzystanych i zwróconych na dzień 15 lutego 2021 r., pobranych w ramach limitu podstawowego i dodatkowego z kontyngentu w 2020 r. z wyłączeniem zezwoleń, które według odrębnych komunikatów nie stanowiły podstawy do naliczenia limitów.
Limit podstawowy nie będzie naliczony od zezwoleń Turcja wjazd na pusto lub kr-3 Z na podania.
Czyli komisja wydaje na podstawie podania Ja kiedyś chciałem Bośnię to z wnioskowanych 20 dostałem 3 | | | |
~Kuc
| Że się ftrącę.
Więcej polotu i zawziętości. | | | |
~driver
| Te dane są co roku podobne A komisja nie daje pełnego limitu tylko podanie k 15 dnia miesiąca wyniki 20 i wydanie Okrojone ile mogą Jak nie jesteś w zrzeszeniu | | | |
~Dawid87
| driver dzięki w zrzeszeniu jestem. | | | |
~leży z drutem pod premium
| driver ty też nie masz NIC do powiedzenia
idź szlaban lepiej szoruj i nie kompromituj sie tu | | | |
~LOGIC
| druciaż i Łysy sobie poszli na całego... ale ja dalej nie rozumiem. mamy 2 sytuacjie. niech bedzie najwiekszy dziadtrans (tez nim jedem nowego auta nie kupilem od 2018 roku) ale zarabia powiedzmy dziennie tyle co kierowca za miesiac vs ten samo gość który aby nie być dziadtransem musi a) zapchać sie w długi leasingowe najlepiej z subwooferem i pod kolor szanownego kierowcy b) podnieść dniówke do min 600 zł bo MAO. tylko, ze wtedy przy 20stu autach odda extra jakieś 30 tyś euro rady leasingowej wiecej oraz jakies 15 tyś euro w tym co może miec (75-80 Euro na pełnym luzie tendencja w dół) na dodatkowe podwyżki dla szanownej braci. czyli mam sie pozbyć 200 tyś zł miesiecznie żeby przestać być dziadtransem? i to są tylko te warunki, które są mi znane, może jeszcze jest cały szereg tych które nie są mi znane? wiec oddałbym ostatnią koszule i wtedy dopiero byłbym dziadem a w oczach kierowców i tak nie zyskał. Inna sprawa, co to w ogóle za konkurs w którym to koń pociągowy lub osiodłany może oceniać woźnice/jeźdzca a nie odwrotnie... | | | |
~scan cargo
| Logic trafiłes w sedno :-) juz ta kalkulacje przytoczałem wczesniej używane auto vs/ nowka sztuka, aczkolwiek De znow che zmusić do wymiany z E5 na E6 ja osobiście już przeżyłem te tryby serwisowe i przejazd 8 h do serwisu 80 km i powiem tyle że mniej problemów mam z EEV i E5 niż z E6 głównie czujniki i ekologia non stop coś | | | |
~LOGIC
| żeby była jasność, ja się wcale nie ciesze, z tego co nadchodzi, pasuje jednak zachować jakiekolwiek logiczny ciąg myślowy. mowa o tym kto ma szanse trafić do przysłowiowej łopaty... jesli się nad tym naprawde zastanowić, to najwieksze szanse ma niestety, przykładowy nasz kolega po fachu, który powiedzmy w roku 2022gim niedługo słusznie minionym postanowił zwyczajnie pójść w tą branże (każdy z nas kiedyś zaczynał) sytuacja na rynku brak aut, nówka droga, używka też, ale załóżmy, że nie chciałbyć dziadem i poszedł po bandzie to w polaczeniu z rosnacymi stopami procentowymi, również w euro za zestaw miał prawo wydać nawet 110-120 tyś euro. i rata może dochodzić do 4000 euro przy zwyżkujących stopach procentowych ( o tym mało kto myśli) do tego oczywiscie, trzeba dodać, że do nowej firmy mało kto chcial przyjść (pewnie dziadtrans) no to musiał te mityczne 500 posmarować. z tego nie da się już wyjść w żaden sposób. prawdziwy dziad dawno juz ma kilka jesli nie kilkanaście mieszkań na wynajem, co po który dziad elektoniczny jakiegosić bitcoina albo 10, akcje, cholera wie co... im wiekszym był dziadem tym wiecej ma. Szkoda kolegi po fachu, ten bedzie miał najgorzej. Kierowcy podrą mo*de zejdą z ceny i faktycznie pojadą dalej a długi, to już w najlepszym razie na całe życie uraz nawet jeśli z czasem się uda wyjść z tego jakoś. trzymajcie sie i nie poddawajcie, w żadnym razie. | | | |
~Remik
| Wszyscy w kryzysie ale idio/ta łysy zarabia zajepiste pieniądze.
Ja pierdziele co za dekiel!
Są firmy co wyjdą na tym wszystkim na duży plus ale dziady typu łysy zaliczą klozet i krótkie spiertalaj. | | | |
~scan cargo
| Logic z nami czy bez nas karawana bedzie szła dalej to co ja każdemu powtażam aż do znudzenia na 1 wygranego przypada 10 przegranych i tego wygranego widac dom auto kasa itp a ci przegrani " umieraja po cichu " nikt nie chodzi z transparentem byłem przedsiebiorcą transporotwym obecnie mam 1, 5 mio długu i upadłość konsumencką, bo wtedy by sie ludziom oczy otworzyły, statystyka i słupki jak to Patryczek oświecony stwierdził jest dla wykształciuchów, ale przytocze ważny fakt że w pierwszych 5 latach 70 % firm upada czyli 7 na 10 | | | |
~scan cargo
| dziś kolejny news że mój znajomy kierowca na swoim " zarabia obecnie mniej niż zarabiał u kogoś " i oczywiście można w tym widzieć plusy takie że np jesli mu sie uda to po leasingu zostanie mu auto coś tam warte, ale jesli mu sie nie uda czy nawet ba*alne zachoruje i bedzie musiał brac pracownika najemnego to znajdzie sie w programie " siedmiu z dzisieciu " | | | |
~!!!iiii
| LOGIC im dłużej piszemy tylko z dwoma czy trzema adwersarzami, którzy od dobrych dwóch tygodni na tym wątku mogą spróbować połączyć kropki i wyciągnąć wnioski a piszą coraz większe idiotyzmy nie zwracając uwagi na gospodarcze otoczenie a Ty piszesz o logicznym ciągu myślowym. Zaczynam się zastanawiać czy ten zwrot na tym wątku nie zasługuje na oksymoron.
Przecież od tytułu wątku spadek ofert pracy o 65% ale nikt z wypowiadających się kierowców nie wyciąga z tego wniosków negatywnych, bo to wskaźnik, że idzie ku lepszemu. | | | |
~Kris
| !! obojętnie co napiszesz to kierowcy zawsze powiedzą że jest odwrotnie. To taka totalna opozycja. Jak napiszesz ze ziemia jest okragła to oni będą twierdzić ze jest płaska | | | |
~scan cargo
| I co śmieszne żaden sie nie ma odwagi cywilnej przyznac sie do błędnej oceny np Patryczek poł roku temu 50 postów że jesteśmy dziadami odrealnionymi i wszedzie widzimy kryzys, zmiast przynania że jednak nie miał racji jest przejscie do kolejnego etapu że moze bedzie gorzej kierowcy sobie odpoczną bo przeciez maja oszcedności ale to dziady beda cierpieć Ja nie wiem skąd u nich to wyobrazenie że przewoźnik to jest jakiś cham z lasu co to odziedziczył firme i na pewno nie ma żadnego doświadczenia zawodowego, nie ma wykształcenia nie zna jezyków i majatek na pewno osiagnał złodziejstwem i kombinowaniem, oczywiście debesciacy sa 100 % uczciwi nie kombinujący ludzie którzy jedynie oszukuja szefa kiedy sami czuja sie oszukiwani a ze czuja sie zawsze oszukiwani bo dziad ma wiecej niż on wiec maja moralne przyzwolenie na oszukiwanie | | | |