~Kuc
| Że się ftrącę.
Więcej polotu i zawziętości. | | | |
~driver
| Te dane są co roku podobne A komisja nie daje pełnego limitu tylko podanie k 15 dnia miesiąca wyniki 20 i wydanie Okrojone ile mogą Jak nie jesteś w zrzeszeniu | | | |
~Dawid87
| driver dzięki w zrzeszeniu jestem. | | | |
~leży z drutem pod premium
| driver ty też nie masz NIC do powiedzenia
idź szlaban lepiej szoruj i nie kompromituj sie tu | | | |
~LOGIC
| druciaż i Łysy sobie poszli na całego... ale ja dalej nie rozumiem. mamy 2 sytuacjie. niech bedzie najwiekszy dziadtrans (tez nim jedem nowego auta nie kupilem od 2018 roku) ale zarabia powiedzmy dziennie tyle co kierowca za miesiac vs ten samo gość który aby nie być dziadtransem musi a) zapchać sie w długi leasingowe najlepiej z subwooferem i pod kolor szanownego kierowcy b) podnieść dniówke do min 600 zł bo MAO. tylko, ze wtedy przy 20stu autach odda extra jakieś 30 tyś euro rady leasingowej wiecej oraz jakies 15 tyś euro w tym co może miec (75-80 Euro na pełnym luzie tendencja w dół) na dodatkowe podwyżki dla szanownej braci. czyli mam sie pozbyć 200 tyś zł miesiecznie żeby przestać być dziadtransem? i to są tylko te warunki, które są mi znane, może jeszcze jest cały szereg tych które nie są mi znane? wiec oddałbym ostatnią koszule i wtedy dopiero byłbym dziadem a w oczach kierowców i tak nie zyskał. Inna sprawa, co to w ogóle za konkurs w którym to koń pociągowy lub osiodłany może oceniać woźnice/jeźdzca a nie odwrotnie... | | | |
~scan cargo
| Logic trafiłes w sedno :-) juz ta kalkulacje przytoczałem wczesniej używane auto vs/ nowka sztuka, aczkolwiek De znow che zmusić do wymiany z E5 na E6 ja osobiście już przeżyłem te tryby serwisowe i przejazd 8 h do serwisu 80 km i powiem tyle że mniej problemów mam z EEV i E5 niż z E6 głównie czujniki i ekologia non stop coś | | | |
~LOGIC
| żeby była jasność, ja się wcale nie ciesze, z tego co nadchodzi, pasuje jednak zachować jakiekolwiek logiczny ciąg myślowy. mowa o tym kto ma szanse trafić do przysłowiowej łopaty... jesli się nad tym naprawde zastanowić, to najwieksze szanse ma niestety, przykładowy nasz kolega po fachu, który powiedzmy w roku 2022gim niedługo słusznie minionym postanowił zwyczajnie pójść w tą branże (każdy z nas kiedyś zaczynał) sytuacja na rynku brak aut, nówka droga, używka też, ale załóżmy, że nie chciałbyć dziadem i poszedł po bandzie to w polaczeniu z rosnacymi stopami procentowymi, również w euro za zestaw miał prawo wydać nawet 110-120 tyś euro. i rata może dochodzić do 4000 euro przy zwyżkujących stopach procentowych ( o tym mało kto myśli) do tego oczywiscie, trzeba dodać, że do nowej firmy mało kto chcial przyjść (pewnie dziadtrans) no to musiał te mityczne 500 posmarować. z tego nie da się już wyjść w żaden sposób. prawdziwy dziad dawno juz ma kilka jesli nie kilkanaście mieszkań na wynajem, co po który dziad elektoniczny jakiegosić bitcoina albo 10, akcje, cholera wie co... im wiekszym był dziadem tym wiecej ma. Szkoda kolegi po fachu, ten bedzie miał najgorzej. Kierowcy podrą mo*de zejdą z ceny i faktycznie pojadą dalej a długi, to już w najlepszym razie na całe życie uraz nawet jeśli z czasem się uda wyjść z tego jakoś. trzymajcie sie i nie poddawajcie, w żadnym razie. | | | |
~Remik
| Wszyscy w kryzysie ale idio/ta łysy zarabia zajepiste pieniądze.
Ja pierdziele co za dekiel!
Są firmy co wyjdą na tym wszystkim na duży plus ale dziady typu łysy zaliczą klozet i krótkie spiertalaj. | | | |
~scan cargo
| Logic z nami czy bez nas karawana bedzie szła dalej to co ja każdemu powtażam aż do znudzenia na 1 wygranego przypada 10 przegranych i tego wygranego widac dom auto kasa itp a ci przegrani " umieraja po cichu " nikt nie chodzi z transparentem byłem przedsiebiorcą transporotwym obecnie mam 1, 5 mio długu i upadłość konsumencką, bo wtedy by sie ludziom oczy otworzyły, statystyka i słupki jak to Patryczek oświecony stwierdził jest dla wykształciuchów, ale przytocze ważny fakt że w pierwszych 5 latach 70 % firm upada czyli 7 na 10 | | | |
~scan cargo
| dziś kolejny news że mój znajomy kierowca na swoim " zarabia obecnie mniej niż zarabiał u kogoś " i oczywiście można w tym widzieć plusy takie że np jesli mu sie uda to po leasingu zostanie mu auto coś tam warte, ale jesli mu sie nie uda czy nawet ba*alne zachoruje i bedzie musiał brac pracownika najemnego to znajdzie sie w programie " siedmiu z dzisieciu " | | | |
~!!!iiii
| LOGIC im dłużej piszemy tylko z dwoma czy trzema adwersarzami, którzy od dobrych dwóch tygodni na tym wątku mogą spróbować połączyć kropki i wyciągnąć wnioski a piszą coraz większe idiotyzmy nie zwracając uwagi na gospodarcze otoczenie a Ty piszesz o logicznym ciągu myślowym. Zaczynam się zastanawiać czy ten zwrot na tym wątku nie zasługuje na oksymoron.
Przecież od tytułu wątku spadek ofert pracy o 65% ale nikt z wypowiadających się kierowców nie wyciąga z tego wniosków negatywnych, bo to wskaźnik, że idzie ku lepszemu. | | | |
~Kris
| !! obojętnie co napiszesz to kierowcy zawsze powiedzą że jest odwrotnie. To taka totalna opozycja. Jak napiszesz ze ziemia jest okragła to oni będą twierdzić ze jest płaska | | | |
~scan cargo
| I co śmieszne żaden sie nie ma odwagi cywilnej przyznac sie do błędnej oceny np Patryczek poł roku temu 50 postów że jesteśmy dziadami odrealnionymi i wszedzie widzimy kryzys, zmiast przynania że jednak nie miał racji jest przejscie do kolejnego etapu że moze bedzie gorzej kierowcy sobie odpoczną bo przeciez maja oszcedności ale to dziady beda cierpieć Ja nie wiem skąd u nich to wyobrazenie że przewoźnik to jest jakiś cham z lasu co to odziedziczył firme i na pewno nie ma żadnego doświadczenia zawodowego, nie ma wykształcenia nie zna jezyków i majatek na pewno osiagnał złodziejstwem i kombinowaniem, oczywiście debesciacy sa 100 % uczciwi nie kombinujący ludzie którzy jedynie oszukuja szefa kiedy sami czuja sie oszukiwani a ze czuja sie zawsze oszukiwani bo dziad ma wiecej niż on wiec maja moralne przyzwolenie na oszukiwanie | | | |
~Kris
| NO to jest zagadka. Patryk pracował 2 tygodnie w miesiacu i zrobił oszczednosci na rok a dziad to w tydzien umrze z głodu. | | | |
~Patryk pogromca dziadow
| Dziad zostanie zlicytowany do skarpet.
Czasy wstawiania aut pod spedycje i dorabianie się na wypłaci kierowcy poszło w zapomnienie. | | | |
~LOGIC
| w sumie tak na to nie patrzylem, ale zmuszony jestem przyznac wam racje. Wątek zaczął sie od tego, że jest cudnie/git bo jest 600 chetnych dac prace i 5x mniej poszukujących. czyli kierowcy górą i rządzą. w miare upływu czasu wszystko się zmieniło liczba ofert pikuje stawki spadają, i tak to nasz wątek rozwija się w kierunku, dziady padną będzie tylko lepiej. jesli liczba ofert znów zacznie rosnąc to wtedy wrócimy do retoryki, a jednak znów wszyscy szukają kierowców. jesli tak na to spojrzeć to nie ma sensu dyskutowac. trzeba oddać racje adwesarzom, kolega druciarz, masz najwiekszą z możliwych racji. | | | |
~scan cargo
| Logic przeczytaj wpis Patryczka z 21:11 31 latka światowca i przedstawiwciela młodych kierowców/pizzerów i wszytsko chyba wyjasnia, NC | | | |
~LOGIC
| Pomysł ze wstawianiem aut pod spedycje nigdy nie był najlepszy. Ale w totalnym błędzie są ci, którzy twierdzą, że jak masz kontrakty, to cię to niedotyczy. sam mam i kontrakty, i powiedzmy w miare powtarzalne źródła zleceń, i spota od klientów i dobieranie z giełdy jak musze... i wcale nie jest tak, że tylko giełda leży. owszem na giełdzie, ceny ida bardzo w dół i unikam brania jak moge, ale, w kontraktach po prostu nie jedzie (a nikt głupi nie podpisze z tobą, ze jak nie bedzie miał ładunków to i tak zapłaci) w zleceniach powtarzałnych, cena ok, jak ustalono, szkoda, ze roboty 3razy mniej. spota od klientów, to praktycznie nie ma (tam wystarcza tych co jadą tanio) i dopiero na samym szarym końcu zostaje giełda. Na giełde i to co sie tam dzieje, można i trzeba reagować w jeden sposób. Ucieczką - po rozladunku zjazd na baze na pusto... to prawda, że nie wiadomo co z tymi autami zrobić ( z kierowcami to akurat wiadomo) czy sprzedawać, czy wyrejestrować i czekać aż się podniesie. PS nie brałem aut pod wstawianie do spedycji, ani po to, żeby tylko z timo jezdzić, ale nie bede też sciemniał, że nie dotyczą spadki bo dotyczą wszedzie i nie tylko na giełdzie (ta faktycznie jest najgorsza, nie dość że nie ma ładunków to i cena rzeź) ale w kontraktach cena (do czasu?) dobra, ale roboty i tak nie ma. | | | |
~!!!iiii
| Scan to młody narybek to co po nim się spodziewać. Pożyje, doświadczy jeszcze teraz jak będzie na swoim to pewnie ZUS z chęcią odprowadzać będzie więcej, bo to super lokata na leczenie i starość oraz kasę fiskalną on line połączy z US, bo on prawy i sprawiedliwy. Dostawcę zatrudni na pełny etat i pewnie nie od najniższej, bo to prawie kierowca a auto do dostaw to będzie minimum Mercedes w full opcji choćby to był model citan, bo Renault Kangoo czy Dacia mimo, że to bliźniaki z jednej fabryki to dziadostwo a on z dziadersem nie będzie. Przecież klient jak zobaczy, że pizza dojechała Mercedesem to pewnie będzie częściej zamawiał i będzie chętny zapłacić więcej niż u konkurencji a przynajmniej da wiekszy napiwek dostawcy. Tylko napiwek nie jest dla Patryka no chyba, że Patryk zrobi podział napiwków i będzie dziadpizzerem, bo każe oddać kasę za napiwek. | | | |
~Remik
| Nie opłaca się to zwinąć interes i dać innym szansę.
Macie miliony zarobione w czasie prowadzenia działalności więc gdzie widzicie problem odstawienia aut i przeczekania tego całego kryzysu?
Chyba że żyło się ponad stan to teraz tylko płakać i jak Patryk pisze czekać na komornika... | | | |
~scan cargo
| do iiii Patryk to jest gość specyficzny on nie jest włascicielem tej Pizzeri ( ale w sumie to prawie jakby był bo - on szkoli i jest niezastąpiony wiec szefowa jest zdana na niego i to od niego zależy funkcjonowanie tej pizzeri, nie bezpośrednio ale pośrednio to dzieki niemu pizzeria sie tak rozwija że szefowa drugi lokal otowrzyła, to jest gościu co pracuje nie u dziada tylko w rodzinnej firmie gdzie szef ładuje auta bo wyliczył żę na tym sa ekstra pieniadze, normalnie extraklasa, aż dziw bieże że mu szef jeszcze nie zaproponował niskorosłej filipinki do kabiny, bo wiadomo zadowolony kierowca to wydajny kierowca | | | |
~scan cargo
| remik my dyskutujemy miedzy sobą pytamy jak to wygląda u innych bo nikt nie jest alfa i omega i, możemy sobie coś doradzic ja byłem pierwszy w gminie który zaczał regularnie korzystać z czasowego wyrejestrowania i przy mnie sie ddziewczyny uczyly bo robiły to pierwszy raz a zobacz obecnie skoro firm z tego korzysta, jedynie co niektórzy robią gow.. noburze nie wiem jedynie po co i na co po jednej i pro drugiej stonie bo co powodują wpisy typu dniowka 1000 nie dniówka 250 czas pokaze rynek zawsze w długim okresie dązy do równowagi | | | |
~scan cargo
| Zreszta tak jak pisze Logic i słusznie przy silnej recesji nie bedzie wygranych ani po stronie przewoźnikow ani kierowców ( i wasze pobożne życzenie że dziadów pochłoną ognie piekielne ) no coż tak jak pisałem spor idzie o to co kto ma na mysli mowiac dziadtrans a że recesja pochłonie z 10 % firm to na pewno | | | |
~Remik
| Scan
Teraz każdy portkami trzęsie a chwilę wcześniej jeden drugiego by zjadł za 50e mniej na frachcie taka prawda.
Zostaną tylko duże firmy które mają jakieś układy dla małych firm świat się wa li | | | |
~!!!iiii
| Remik już pisałem, że zrobiłem kontrolowaną redukcję o 50% i czekam co będzie. Jeśli jakiś kierowca chce się zwolnić lub przychodzi po podwyżkę to mówię sorry droga wolna porozumienie stron i jutro zaczyna w lepszej firmie. Nie mam z tym problemu stać mnie aby żyć z 15aut lub mniej, miałem 40, mam 18 dwa czekają na klienta i nie narzekam i możesz mi uwierzyć nie żal mi, bo w końcu mam więcej wolnego czasu. | | | |
~Remik
| Nie będzie opłacało się jeździć to trzeba będzie się przebranżowić i tyle. Dopóki jest z tego jakiś pieniądz to ludzie pracują w tym zawodzie | | | |
~Remik
| Cieszę się że nareszcie masz więcej czasu.
To jest cenne w tych czasach. | | | |
~kierowca
| łysek, baranie. Szczurołapa szukają w Nowym Jorku. Coś dla ciebie w sam raz.
Tylko jak te szczury cię zrozumieją, jak im będziesz Puszkina w oryginale czytał? Robota jak znalazł dla upadłego dziadtransa. | | | |
~Kris
| Remik co to są duze firmy z układami? I dlaczego ona mają przetrwac a inne firmy nie? Doopicie takie farmazony to moze wytłumacz o co ci chodzi. | | | |
~Remik
| Kris myślisz że Schenker dachser itp popłyną?
Nawet nie masz pojęcia jak oni mają ogarnięty rynek.
Oni będą się rozbudowywać a dziady wyginą. | | | |