Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń

ID: 268740


i jest git...

~Karooollll
*.neoplus.adsl.tpnet.pl

Posty (23449)

~driver
Do czego będzie brakować jak teraz nie ma co wozić? Co zapełnisz firmy kierowcami w imię czego? Żeby płacić zusy i wypłaty dla pracownika który jest zbędny? Ile będziesz dokładał do 1km? Już teraz wychodzi ze ok 0. 40e Zaraz podwyżki ZUS maut jakieś znowu dojadą opłaty i wyjdzie że dojdziesz z liczeniem - 0. 60e Więc po co ryzyko kar puste wypłaty Odstaw klamota w krzaki i zapłacisz tylko leasing i na tym koniec
~!!!iiii
Driver nie mi to tłumacz. Wydaje się mi, że mam dobry balans między obciążeniami a dochodami.
W listopadzie miało dwóch koniec wypowiedzenia ale jeden wciąż nie ma pracy a drugi prosił abym nie sprzedawał zestawu i pozwolił pracować do świąt. Klient na auto zgodził się poczekać ale mam obawy, że może zrezygnować za 2-3tyg z zakupu. I w taki sposób ryzykuje ponad 200tPLN. aby jako dziad pozwolić Panu kierowcy jeszcze do świąt zarabiać, bo pracy dla nich brak. Myślę, że tych kierowców na forum nie ma, bo już pewnie pracowaliby w świetnej firmie po 600za dzień.
~driver
Dobrymi chęciami jest piekło wybrukowane Ja sentymentu w biznesie nie mam Jest chętny to goń bo zostaniesz z gownem a kierowca wypnie zad za 5zl na dniuffce
~driver
Ja kierowcę z Kursa na baze na wloka i miał 30 min na opróżnienie kabiny Jak sprzedawałem auta To jest przyjemność widzieć zawiedziona minę kierowcy
~leży z drutem pod premium
driver
2022-12-04 14:40:33 Dobrymi chęciami jest piekło wybrukowane Ja sentymentu w biznesie nie mam Jest chętny to goń bo zostaniesz z gownem a kierowca wypnie zad za 5zl na dniuffce

driverku ty nie masz NIC do powiedzenia w temacie, tak jak łysek milicja i kilku podobnych
kilka dni temu chwaliłes się za zakładasz firmę transportową w Niemczech i będziesz płacił 250 zł dniówki dla pana kierowcy
dzis piszesz, że zwijasz kramik
odstaw nitro albo innego mózgotrzepa bo za mocno na ciebie działa
zejdź na ziemie i marsz polerować szlabanik, żeby czysty był jak przyjedzie pan kierowca
~300D
hehe coś w tym jest
kmiotki i ich marzenia
taki dawidek kreetyn ledwo ogarnia szlaban na tartaku a pisze o procentach spadku do spadków ładudnków w stosunku do ilości wzrostu otwarcia szlabanu

jechac z głąbami równo
~scan cargo
do 300 D to super że jesteś takim samcem alfa masz prestizowe i dobrze płatne stanowisko, pracy ci nie zabraknie, zarobki sky is the limit, konkurencji nie musisz sie obawiac bo młodzi sie nie garna do tej pracy, średni wieku aut osobowych to 15 lat i raczej sie to szybko nie zmieni - tylko pogratulowac cud miód i orzeszki
~Kolega Pozdrawiam
Tak się zastanawiam
... Ile ta qurwa czyli kierowca na swoim ( driver) zębów już nie ma.
~300D
stanowisko pracy stworzyłem sobie sam i to nie pierwszy raz. mam nadzieje że ostatni.
no fakt, fury średnio 15 lat, chociaż takie 5lat też się robi.
głównie z tych 10/15 latków się żyje.
roboty nie brakuje, a kokosów tak jak cudów... nima
coś jeszcze panie skankargo?
~driver
Szykuj się i układaj wierszyki Bo przy każdym przekazaniu części wynagrodzenia w zębach obowiązkowo wierszyk i maly skecz najlepiej o głupkowatym kierowcy co nie umiał cofać
~300D
a co do młodych co sie niby nie garną
robią robote panie skargo
wystraczy wybrać/przebrać wyszkolić docenić i robią robote jak trza.
~Lutek
Driverku pracy nie będzie, idzie głód, kryzys niemiłosierny kiero na działalności, do zwolnienia auta pod płot, kiero kasę w zębach niesie, firma w Niemczech!!! Jednego ci nie odmówię FANTAZI ! Wchodzę na to marne forum poto by czytać mocne teksty BRAWO TY Kleofas to pikuś przy tobie zresztą kabarety polskie i Jackowski też nie mają szans!
~driver
Spokojnie poczekaj Mówiłem że do końca listopada i stop Narazie hamujemy a wy jesteście jak pasażerowie bez pasów Zaraz odbijecie się od przedniej szyby Nikt nie będzie dopłacał do działalności Przerwanie to szybkie zwolnienie pracowników Przyjmijmy ze zjedziesz na baze i szef mówi że od następnego wyjazdu dniuffki liczymy po 250zl Co robisz? Mówisz nie? Dobrze proszę bardzo podpisać wypowiedzenie i dziękuję Najwyżej zapłaci ci za miesiąc l4 bo pewnie tak zrobisz i co dalej... ?
~Remik
~Lutek
2022-12-04 16:15:57
Przecież to de*il jest i sam nie wie co pisze.
~Remik
Dopiero pisał że do niemieckiego oddziału szuka za 250 pln
~driver
Jesteście w locie bezwładnościowym my hamujemy naprawdę ostro do zera Nie ma innej opcji Jedynie dobre firmy co odbierają noffki mogą jeszcze wam obiecać cuda na kiju
~Remik
Driver nie macie co wozić bo braliście od zagranicznych spedycji a w obecnym okresie niemiec woli Niemcowi zapłacić niż firmie że wschodu
~driver
Ja daje wybór wracającym kierowcom w tym tygodniu Bezpłatny urlop do marca i stawka po urlopie 250zl lub gole 50e Kto chce niech pisze kwit za porozumieniem stron odrazu będzie miał premie 1l Jim bima na święta
~driver
Otwórz giełdy Schenker czy DHL Amazon pustki tam nic nie ma a ochłapy zaczynają się od 0. 75e
~driver
Timocom barometr pokazuje max 10%ładunków na 90%wolnych autek Wez przestań Amazon wykopuje wszystkich jak leci ze swojej giełdy
~Lutek
A ja chciałem wolne do nowego roku to usłyszałem PAN RACZY ŻARTOWAĆ ROZUMIEM! Ja to mam zawsze pod górę dałem się podpuścić jak dzieciak
~scan cargo
Driver sorki ale muszę dodać troche dziekdziu, zaczałem pytac znajomych którzy pracują jako menadzrowie w wiekszych firmach, jakoś kiedyś tak wyszło że sie rozeszlismy w rózne strony ja poszedłem na swoje oni woleli prace na umowie i obecnie pracuja na wyższych stołkach w duzych firmach i opinie sa różne ci co maja prace kontraktowa mowią o spadku ale małym jedno jest wspólne : to dramat na rynku spot, wiekszość firm małych i średnich czy to Polskich czy zagranicznych działa na rynku spot mowie o miedzynarodówce żeby sie Remik do mnie nie przypią bo faktycznie inaczej jest na rynku lokalym. i Rynek kontraktowy jest obsługiwany przez duże molochy VOS Schenker lKW walter, DHL, oni moga obsłużyć molochy transportem intermodalnym i maja duże mozliwości, zobacz jak wygląda np dostawy na Volvo czy scania do Belgi czy Holandi tam auto odbiera naczepe z terminalu kolejowego ciągnie 100-200 km i zostawia naczepe u klienta i odbiera inna pusta naczepe, mały przewoźnik nie da rady tego obsłużyc w tej formie, Schenker to co może puszcza albo pociągiem dla FTL a drobnice BDF ami, wiec ta walka bedzie najcieższa własnie miedzy małymi i średniakami na rynku FTL, ale wcale nie jest powiedziane że w tym kryzysie jakieś firmy nie zyskaja bo np ktoś sie specjalizował w czesciowkach i konsolidacji i np firmy wysyłajac mniejsze wolumeny skorzystaja z jego usług a nie jak wczesniej z firmy która im obsługiwała FTL, oczywiście suma globalna bedzie ujemna ( jesli zobaczysz jaki jest spadek w kontenerówce z chin to już we wrzesniu było to - 7, 4 % a obecnie sie pogłębił już w tej chwili stawki sa poniżej kosztów że firmy muszę dopłacac za tzw miejsce na statku ( firmy maja zaontraktowane stały wolumen i musze go zapełnić jesli nie to musze i tak zapłacic ) oczywiscie w szczycie gdy frachty były po 10-15 tys za kontener firmy zbudowały poduszke natomiast nie siedze w ich ksiegowosi aby wiedzieć na jak długo
~scan cargo
Driver Wiec nie wszyscy maja dramat to nie jest tak że tylko ty masz asa w rekawie w postaci tych ładunków do Brzescia za 4000 E, ostatnio też miałem propozycje nie wiem czy to te same ładunki z Poznania do Brześcia i spokojnie jest człowiek który załatwia te zezwolenia można bylo i kilka aut podstawiać ale nie ukrywam że tam trzeba mieć ludzi którzy znaja specyfike i maja doświadczenie bo można sie łatwo ugotować prostymi błędami ja nie zaryzykowałem
~driver
Zezwolen ogólnodostępnych już nie ma w tym roku i na przyszły rok nie będzie
~driver
Jedzie elita i na tym koniec
~Kolega Pozdrawiam
Nie tłumacz driverowi transportu intermodialnego... On tego nie zrozumie..
~Dawid87
czy ktoś z was jeździ na Turcje? chodzi mi o zezwolenia i zasady ich wydawania
~zorientowany
Stan na dzisiaj: 99-dam prace (część starych) i 28-szukam pracy. Po świętach będą dynamiczne zmiany, niestety nie na korzyść kiero...
~!!!iiii
Kontrakty na kolejny rok w FMCG już dawno powinny być rozdane a mamy grudzień i jeszcze PepsiCo, Nestle nie zaakceptowało cen i czeka kto da mniej. Na tą chwilę prym wiedzie Girteka i Hegelmann oni potrafią złożyć ofertę na kontrakt poniżej 1eu na następny rok w relacji Fr-Benelux-De.
~driver
Grają vabank Wiedzą że nikt nie podejdzie a oni odpuszcza i druga tura walki
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.226.181.36

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels