~driver
| Ja daje wybór wracającym kierowcom w tym tygodniu Bezpłatny urlop do marca i stawka po urlopie 250zl lub gole 50e Kto chce niech pisze kwit za porozumieniem stron odrazu będzie miał premie 1l Jim bima na święta | | | |
~driver
| Otwórz giełdy Schenker czy DHL Amazon pustki tam nic nie ma a ochłapy zaczynają się od 0. 75e | | | |
~driver
| Timocom barometr pokazuje max 10%ładunków na 90%wolnych autek Wez przestań Amazon wykopuje wszystkich jak leci ze swojej giełdy | | | |
~Lutek
| A ja chciałem wolne do nowego roku to usłyszałem PAN RACZY ŻARTOWAĆ ROZUMIEM! Ja to mam zawsze pod górę dałem się podpuścić jak dzieciak | | | |
~scan cargo
| Driver sorki ale muszę dodać troche dziekdziu, zaczałem pytac znajomych którzy pracują jako menadzrowie w wiekszych firmach, jakoś kiedyś tak wyszło że sie rozeszlismy w rózne strony ja poszedłem na swoje oni woleli prace na umowie i obecnie pracuja na wyższych stołkach w duzych firmach i opinie sa różne ci co maja prace kontraktowa mowią o spadku ale małym jedno jest wspólne : to dramat na rynku spot, wiekszość firm małych i średnich czy to Polskich czy zagranicznych działa na rynku spot mowie o miedzynarodówce żeby sie Remik do mnie nie przypią bo faktycznie inaczej jest na rynku lokalym. i Rynek kontraktowy jest obsługiwany przez duże molochy VOS Schenker lKW walter, DHL, oni moga obsłużyć molochy transportem intermodalnym i maja duże mozliwości, zobacz jak wygląda np dostawy na Volvo czy scania do Belgi czy Holandi tam auto odbiera naczepe z terminalu kolejowego ciągnie 100-200 km i zostawia naczepe u klienta i odbiera inna pusta naczepe, mały przewoźnik nie da rady tego obsłużyc w tej formie, Schenker to co może puszcza albo pociągiem dla FTL a drobnice BDF ami, wiec ta walka bedzie najcieższa własnie miedzy małymi i średniakami na rynku FTL, ale wcale nie jest powiedziane że w tym kryzysie jakieś firmy nie zyskaja bo np ktoś sie specjalizował w czesciowkach i konsolidacji i np firmy wysyłajac mniejsze wolumeny skorzystaja z jego usług a nie jak wczesniej z firmy która im obsługiwała FTL, oczywiście suma globalna bedzie ujemna ( jesli zobaczysz jaki jest spadek w kontenerówce z chin to już we wrzesniu było to - 7, 4 % a obecnie sie pogłębił już w tej chwili stawki sa poniżej kosztów że firmy muszę dopłacac za tzw miejsce na statku ( firmy maja zaontraktowane stały wolumen i musze go zapełnić jesli nie to musze i tak zapłacic ) oczywiscie w szczycie gdy frachty były po 10-15 tys za kontener firmy zbudowały poduszke natomiast nie siedze w ich ksiegowosi aby wiedzieć na jak długo | | | |
~scan cargo
| Driver Wiec nie wszyscy maja dramat to nie jest tak że tylko ty masz asa w rekawie w postaci tych ładunków do Brzescia za 4000 E, ostatnio też miałem propozycje nie wiem czy to te same ładunki z Poznania do Brześcia i spokojnie jest człowiek który załatwia te zezwolenia można bylo i kilka aut podstawiać ale nie ukrywam że tam trzeba mieć ludzi którzy znaja specyfike i maja doświadczenie bo można sie łatwo ugotować prostymi błędami ja nie zaryzykowałem | | | |
~driver
| Zezwolen ogólnodostępnych już nie ma w tym roku i na przyszły rok nie będzie | | | |
~driver
| Jedzie elita i na tym koniec | | | |
~Kolega Pozdrawiam
| Nie tłumacz driverowi transportu intermodialnego... On tego nie zrozumie.. | | | |
~Dawid87
| czy ktoś z was jeździ na Turcje? chodzi mi o zezwolenia i zasady ich wydawania | | | |
~zorientowany
| Stan na dzisiaj: 99-dam prace (część starych) i 28-szukam pracy. Po świętach będą dynamiczne zmiany, niestety nie na korzyść kiero... | | | |
~!!!iiii
| Kontrakty na kolejny rok w FMCG już dawno powinny być rozdane a mamy grudzień i jeszcze PepsiCo, Nestle nie zaakceptowało cen i czeka kto da mniej. Na tą chwilę prym wiedzie Girteka i Hegelmann oni potrafią złożyć ofertę na kontrakt poniżej 1eu na następny rok w relacji Fr-Benelux-De. | | | |
~driver
| Grają vabank Wiedzą że nikt nie podejdzie a oni odpuszcza i druga tura walki | | | |
~driver
| Jak z Turcji nie masz kontaktów to i dwa tygodnie będziesz stał Tam jak wszędzie gdzie granice karty są rozdane | | | |
~!!!iiii
| W intermodalu też siadło nie obsługuję ale znajomy z Poznania obsługuje i na tą chwilę chłodnie jakoś latają ale modale mu siadły. Nie mój target ale mam takie info od jednego co to robi. Oczywiście logistycznie nie on obsługuje transport D2D tylko ostatni i pierwszy odcinek. | | | |
~Patryk pogromca dziadow
| Mentalne zera 24h na forum.
Co wy nie macie życia że 24h tutaj siedzicie? ? :) | | | |
~!!!iiii
| Scan częściowe też bez szału i już nawet jak masz możliwość z własnym magazynem cross dock to i tak zaczyna przynosić małą rentowność ale jest to rozwiązanie tylko zwiększa się koszt administracji oraz dystrybucji po kraju. Dużo zależy od lokalizacji. | | | |
~Dawid87
| driver ja pytałem o zezwolenia i sposób ich wydawania czy sposób wydawania jest jak z Ukraińskim. | | | |
~Ł ysy
| Czy jest sens dyskutować z pajacami, których horyzonty myślowe sięgają do pobliskich krzaków? Przecież taki przygłup z drutem we łbie czy Remik, dalej od właśnego fiuta świata nie widzą.
Nie widzą i nie rozumieją.
Tępe dzidy i tyle.
Pyta się taki przygłup, co szef bedzie robil jak zaliczy plajtę. Jak to co?
Zostanie twoim konkurentem ciulu. | | | |
~kierowawa
| ~Dawid87
2022-12-04 18:31:10 driver ja pytałem o zezwolenia i sposób ich wydawania czy sposób wydawania jest jak z Ukraińskim.
Jeździłem u turka który założył firmę w Polsce, ma doskonałe układy z tureckimi spedycjami. Takie spedycje są nawet w Polsce. Turek zatrudniał polskich kierowców i płacił 20-30% więcej niż polskie dziadostwo. | | | |
~Ł ysy
| Najzabawniejsze u tych tępych dzid jest przekonanie, że nadchodzacy kryzys ich nie dotyczy. Są zajebiści, szofowie będą dokładać do ich pracy. Przecież taki ciul jest skarbem dla każdej firmy. | | | |
~Dawid87
| kierowawa ja mam w pierwszym kwartale 2023 zawieźć 5 ładunków z DE do Turcji nie interesuje mnie ten kierunek na stałe, chcę zapytać czy ktoś z forum wie jakie zasady są z zezwoleniami wizy dla kierowców mamy już ogarnięte, | | | |
~Ł ysy
| kierowawa. Nikt nie chce słyszeć pisków starego pryka bajkopisarza. Czleku, przestań pier do lić swoje pierdy. Zaczynasz pieprzyć glupoty w stylu jacka -sraki. Ogarnij się. | | | |
~leży z drutem pod premium
| Ł ysy
2022-12-04 18:50:08 kierowawa. Nikt nie chce słyszeć pisków starego pryka bajkopisarza. Czleku, przestań pier do lić swoje pierdy. Zaczynasz pieprzyć glupoty w stylu jacka -sraki. Ogarnij się.
czego kooorfo prymitywna sie prujesz?
czego udajesz wielkiego psiefoznika, prymitywie z premium na drucie
nigdy nie byłes przewoźnikiem, nie jestes i nie będziesz
jestes rasowym dziadtransem jakich tysiące w PL
więc morta w kubeł i do łapania szczurów sie bierz bo jutro będziesz głodny chodził prymitywie | | | |
~Ł ysy
| Dla ciebie przyglupie z drutem we łbie mogę być wręcz wzorcowym dziadem. Najważniejsze, całkiem przyzwoicie zarabiam, mam się dobrze i co najpiękniejsze, w każdej chwili głupiemu kieroffczynie mogę powiedzieć spier da laj.
Stać mnie na to, mam z czego żyć i żaden szoferski luj nie będzie mnie szantażował.
O czym tu pisać, tacy jak ty za moment trafią do łopaty, o ile łopata będzie wolna. | | | |
~Ł ysy
| Przygłupie z drutem we łbie. Nie strasz bo się zesrasz. Strasz przy du pie generuje agresję?
Jako pierwszy zaliczysz klozet głupawy ciulu.
Firmy w pierwszej kolejności wyczyszczą się z szoferskiej swołoczy. | | | |
~Ł ysy
| Czy tylko ja mam odczucie, że poziom agresji u szofferzyn rośnie?
Zły znak, strach du pę ściska. | | | |
~leży z drutem pod premium
| Ł ysy
2022-12-04 19:06:46 Przygłupie z drutem we łbie. Nie strasz bo się zesrasz. Strasz przy du pie generuje agresję?
Jako pierwszy zaliczysz klozet głupawy ciulu.
Firmy w pierwszej kolejności wyczyszczą się z szoferskiej swołoczy.
ciebie chamie i prostaku nawet do łopaty nie wezmą
pisałem ci 100 razy, że nie muszę byc kierowcą, mogę yepnac kluczykami kiedy mi sie to podoba, i pracowac dalej w zawodzie
te premium na drucie ci życie uratowało, ale na szczęście i na takich jak ty przyszedł czas | | | |
~leży z drutem pod premium
| na chamów, prostaków co okradali latami kierowców i ich wyzyskiwali
traz te choojki bez zawodu, wykształcenia i z dwiema lewymi rekami do roboty już nie wiedza gdzie sie maja podziać, do łopaty prostaki pójdziecie | | | |
~driver
| Turcja wjazd na pusto lub kr-3
kontyngent 4 000 szt.
60 % zezwoleń prawidłowo wykorzystanych i zwróconych na dzień 15 lutego 2021 r., pobranych w ramach limitu podstawowego i dodatkowego z kontyngentu w 2020 r. z wyłączeniem zezwoleń, które według odrębnych komunikatów nie stanowiły podstawy do naliczenia limitów.
Limit podstawowy nie będzie naliczony od zezwoleń Turcja wjazd na pusto lub kr-3 Z na podania.
Czyli komisja wydaje na podstawie podania Ja kiedyś chciałem Bośnię to z wnioskowanych 20 dostałem 3 | | | |