~driver
| Mi ostatnio kierowca co odszedł do niby lepszej firmy proponował 2000e za powrót do Mojej Płatne gotówką | | | |
~Hycel
| Tylko pierdzielone dziady nie rozumieją że coraz mniej jest idiotów którzy za pół darmo wsiądą w klamota i będą poświęcać swoje zdrowie i życie bo dziadtrans tak uwża. Niestety czasy są takie że za dobrego kierowcę trzeba zapłacić i go szanować. Takie ciulu pierwsze w kryzysie odpadną bo dobrzy kierowcy instynktownie idą do firm gdzie lepiej się płaci. Jak idioto nie będziesz miał szofera to i nie będziesz zarabiał. Proste. Kto będzie miał ciągłość ładunków to kryzys z lizingiem przetrwa a ten kto nie będzie miał co wozić to nawet premium kupiona za gotówkę zardzewieje | | | |
~driver
| Ładunków nie będzie tak samo dla tego co ma noffki w leasingu tak i dla tego co ma swoje w krzakach | | | |
~Hycel
| I nie myśl idioto że jak obniżysz ceny to będziesz woził. Nie będziesz bo kierowcy możesz nie mieć | | | |
~300D
| ~Ł ysy
2022-11-13 12:41:55 Kris. Oni nawet nie kumają, w czem okoliczność".
Obrót dużym volumenem jest dla nich czystą obstrakcją. Komu chcesz tlumaczyć? Przecież ci kolesie bez nawigacji do kibla nie trafią.
ooo kurna raz, przepraszam
nie wiedziałem że glaca wskoczył na poziom girteka.
noo, rzeczywiście zaczyna robic sie wesoło | | | |
~driver
| Ja nie obniżę i nie zapłacę bo to nie ma sensu Wali mnie to ze może są jeszcze jakieś ochłapy Ale perspektywicznie nie ma sensu brnąć | | | |
~Hycel
| Jak narazie nuuffki wożą a goownojady odstawiają klamoty w krzaki. | | | |
~driver
| Zrozum to pomiotle że oni muszą bo się bronią jak kura z uciętym łbem też jeszcze biegnie A ma szansę przeżyć? | | | |
~driver
| Spokojnie Ty pracujesz najazdzisz im kasy To z tej kasy najpierw szef zapłaci leasing nie Tobie | | | |
~tago
| Kurła, wolniej piszcie, bo nie nadążam czytać i a*alizować, kto, co napisał. :) | | | |
~tago
| Proszę nie obrażać Pana Łysego. On zawsze nas chwali i broni jak niepodległości. | | | |
~Ł ysy
| Hycel. Pierwszy raz mógłbym się z tobą zgodzić. Rzeczywiscie, w pewnym sensie jestem w realiach z lat dziewięćdziesiątych.
Zarabiam z każdego auta tyle samo w przeliczeniu na dolary co 25-30 lat temu.
Jakoś nie rajcują mnie inwestycje rzędu 750tyś zl z miesięcznym zyskiem na poziomie 1000eur. Dla wielu miscuff biznesu, to i tak dwa razy więcej od ich rzeczywistych zysków.
Niech ci, konkretni "szefowie robią transport, a ja będę zarabiał na transporcie. | | | |
~driver
| Wytłumacz mi proszę sens Ja za fracht 650km brałem 1000e Teraz kierowca na swoim podstawił auto na tą trasę za 2400zl Powiedz mi ile mu zostanie? | | | |
~Hycel
| Ja piertole ty driver naprawdę taki głupi jesteś czy tylko udajesz? Jak taki idiota jest w stanie prowadzić transport? Czy kiedyś skarżyłem się że szef nie miał z czego mi zapłacić bo musiał zapłacić lizing? Pieniądze są zawsze na czas | | | |
~driver
| No to teraz będziesz mial okazje się przekonać co Twój dobry szef wybierze Ciebie czy fv za leasing Gdybys miał trochę inteligencji to eliminując wspolnika pt leasing byś spal spokojnie że przelew będzie | | | |
~Ł ysy
| Hycel. Ty jednak jesteś idiotą. Widzisz co chcesz zobaczyć.
Drugi wariant, jesteś charakterologiczną koorwą.
U nas jeden megalomam zwolnil 20 ludzi poztawił 20 nówek. Czeka na cud i łaskę banków. | | | |
~Hycel
| ~Ł ysy
2022-11-13 12:58:02
Hycel. Pierwszy raz mógłbym się z tobą zgodzić. Rzeczywiscie, w pewnym sensie jestem w realiach z lat dziewięćdziesiątych.
Zarabiam z każdego auta tyle samo w przeliczeniu na dolary co 25-30 lat temu.
Jakoś nie rajcują mnie inwestycje rzędu 750tyś zl z miesięcznym zyskiem na poziomie 1000eur. Dla wielu miscuff biznesu, to i tak dwa razy więcej od ich rzeczywistych zysków.
Niech ci, konkretni "szefowie robią transport, a ja będę zarabiał na transporcie.
Idioto ile można zarobić z 3 premiumek? Do tego cały czas ich naprawiając grzebiąc się jak brudas w smarach. Szef na poziomie ma większy dochód z większej liczby pojazdów chodzi czysty i pracuje mniej. | | | |
~driver
| Pamiętaj że każdy najpierw spłaca zaległość na które ciąża odsetki lub kary A kierowca nawet może otrzymać cześć wypaty i moze firmę pocałować w zad | | | |
~Hycel
| Tak łysy u was. Ty jedyny jeździsz a megaloman na 20 nufek nie może roboty znaleźć. Bajki to se w wiosce opowiadaj | | | |
~Kris
| Wg hycla nuffki jezdzą bo klient tak sobie wybrał. Do pustek łba nie dociera ze ten z nuffką walczy teraz o przezycie. | | | |
~Hycel
| Wiesz jakie odsetki rosną po wygranym prawomocnym procesie sądowym? | | | |
~Ł ysy
| Wielokrotnie pisałem, najwięksi krzykacze z etransport jeżdżą w najlepszych firmach za najlepszą kasiorę. Ich firmy nie podpadają pod prawa rynku. Szef The Beściak jest ponad rynkiem. On dyktuje warunki. Coś na wzór Girteki. | | | |
~Hycel
| Kris to ty walczys o przeżycie a firma w której jeżdżę zwiększyła o 3 nuffki bo z robotą się nie wyrabialiśmy. | | | |
~Hycel
| Tak tak łysy odwracając kota ogonem. Stali przedsiębiorcy na tym forum krzyczą że szofer nie może zarabiać 500zł jednocześnie pierdziele że u niego lepszą jest wypłata nie chwaląc się. Gdzie tu logiką? I jak to możliwe. Nie wiem | | | |
~tago
| Ktoś pisał, że Girteka płaci kiero 120 euro dniówki. Prawda to? | | | |
~Hycel
| Prawda. Ale łysy napisał że on płaci lepiej | | | |
~Franek Kimono
| Ciekawe, że największe firmy logistyczne w Europie w 80% maja stare, rozpiertolone naczepy. Czy nadawcę intersuje stan środka transportu? | | | |
~Hycel
| Oczywiście że tak. Jeśli to żywność i agregat np przestanie pracować | | | |
~Ł ysy
| Hycel. Właśnie tak. Stanelo 20 nówek z bardzo drogimi naczepami, a moje starocie jeżdżą, zarabiają. Śpię spokojnie. | | | |
~tago
| No to już na europejskim poziomie. No i zapracują chłopaki na to, mimo, że jeżdżą tylko 82 km/h. | | | |