~Kris
| Hycel ty naprawde nie wiesz jak funkcjonuje transport. To są tylko twoje wyobrazenia. Niestey błędne. | 1 | | |
~Hycel
| Iii na tych z Korei Północnej? Łysy ostatnio pisał mi że francuskie autobusy jeżdżą na chińskich oponach. Problem w tym że nie napisał mi jeszcze jakie linie i w jakich miastach te autobusy na chińskich oponach bo jutro będąc we francji z ciekawości chciałem sprawdzić. Pewnie gdzieś usłyszał od kogoś. | | | |
~!!!iiii
| Kris tak tylko, ze za michaly zawsze jest dopłata a w 20/21r jak chciałem na michalach to i volvo i daf mi odradzały nawet za dopłatą. Volvo proponowało Hankook, Daf Goodyer/Dunlop. Dafy STD przyjechały na Michalach i szybko się przekonałem, ze był to bad. W rok (135tkm) tyły były już do nacięcia a daf nie ma intardera tylko MXy | | | |
~Kris
| I mowimy tu o jednej hucie. A mamy ich w polsce kilka. Wiesz ile to tysiecy operacji transportowych miesiecznie? | | | |
~Hycel
| No nie mój szeryf opiera się głównie o robotę stała większej firmy którą obstawia 70% ładunków, resztę sprzedaje albo wymienia się z innymi przewoźnikami. | | | |
~Kris
| Ile twój szef ma aut i ile transportów robi miesiecznie dla tej firmy? | | | |
~Patryk pogromca dziadow
| Dzwon do wagowej może jest coś na wywóz dostaniesz 5zl prowizji spedytorzyno od 7 boleści. | | | |
~Hycel
| Trochę ma | | | |
~Kris
| troche ma? To policzmy dziennie 250 transportów a on robi 70%. Tzn ze ma 175 aut. Tylko co zrobi jak załaduje 175 aut w poniedziałek na francję a we wtorek znowu trzeba podstawic 175 aut? | | | |
~Hycel
| Błąd. Głównie bazujemy na przerzutach panie kris | | | |
~Kris
| To tylko przykład zeby ci pokazac skalę. Ale ty i tak nie rozumiesz o czym tu jest mowa. | | | |
~Patryk pogromca dziadow
| Ciekawe co wiezie te 250aut pewnie powietrze bo produkcja staneła piece pogaszone ludzie pozwalniani | | | |
~Hycel
| Kalkulator musisz sobie Lepszy kupić | | | |
~Hycel
| Pewnie że powietrze Patryku. Za wschodnią granicę wywozi się dwutlenek węgla a do Europy wwozi się czyste powietrze. To produkt na czasie. | | | |
~Kris
| Czyli tak jak mowilem. Glaby nie zrozumialy. Mały mozg nie ogarnia skali. Dla niego duzo to 10 transportów w tygodniu. POdasz mu przykład jednej huty i juz ma zwarcie na łaczach a co dopiero jakby mu wrzucic do systemu firmy ze sląska huty, motoryzacja, agd, cementownia itp. To chyba mozg by wybuchł. | | | |
~Hycel
| Łysy nie zapomnij mi napisać jakie linie autobusów używają chińskich opon we francji, bo naprawdę chcę to zobaczyć. Do jutra | | | |
~Ł ysy
| Mój kot nasrał mi na klawiaturę | | | |
~Hycel
| Łysy zęby wybij kotu! | | | |
~Kolega Pozdrawiam
| Jakiś taki uproszczony obraz transportu widzę spora część piszących ma...
Zapomnieliście o firmach co dysponują ogromną liczba naczep - no tak przykładowo 3razy więcej od ciągników. Ciągniki w tym czasie co naczepy płyną promem, jada pociągiem lub stoją służąc za magazyn płatny podejmują nowe ładunki. Bilans na logikę chyba na plus... Dodatkowo bycze magazyny logistyczne gdzie zwozi się po palecie i kojarzy kierunkami plus przeładunek np. kontenerów z Chin.
Szerokie spektrum specjalizacji przewozu... Naczepy mega automotive, silosy, jolody i przystosowane do towarów narażonych na kradzież... Oczywiście poparte to wszystko najnowszymi rozwiązaniami komunikacji z algorytmami włącznie. Informacje zbierane do systemu często pół wieku... O warsztatach swoich, myjniach itp też trzeba wspomnieć.
Jak słyszę, że takie coś to wydmuszka to śmiech mnie ogarnia... W UE takich firm sporo. | | | |
~Kris
| NO własnie dzieki elektronicznej komunikacji kazdy moze teraz startowac w przetargu. Wczesniej duza firma wolała oddac obsługę duzej spedycji i niech oni się martwią. Teraz wystarczy wprowadzic firme do systemu a reszta odbywa się automatycznie. Przetargi wybór najlepszej oferty, zlecenia, okienka załądunkowe, faktury, płatności itd. Dzięki temu w takiej hucie moze byc zarejestrowanych 200 firm zamiast jednej.
Oczywiscie nadal są dziadtransy które tego nie ogarniają i mentalnie są w poprzedniej dekadzie. I na takich bazują wszelkiej masci spedycje. | | | |
~Hycel
| Kris startować możesz, ale firma która wygra już dawno jest wytypowana. | | | |
~Kris
| A ty dalej swoje. Ciebie nikt nie przekona ze białe jest biale. Tak tylko twój szef obsługuje firmę a reszta to dziady co jezdzą przez posredników. | | | |
~Kris
| Tylko jaki interes ma firma ktora zleca transport zeby zamiast nizszej oferty wybrac wyzszą ofertę. Skoro wszystko odbywa się elektronicznie. NIkt sie nie widzi ani nie zna. | | | |
~Hycel
| Nie Kris. Jedne firmy przewoźników zmieniają co roku, inne nie. Ci co zmieniają często mają wygórowane warunki i niską stawkę. | | | |
~Kris
| Jprdl skąd ty bierzesz te farmazony? | | | |
~Motyl
| Kris najpierwej piszesz że huty wygaszają produkcję, gospodarka staję to koniec niema już nic! A tu takie obroty w jednym Krakowie! Chłopie zdecyduj się | | | |
~Kris
| Motyl zabłysnąłes teraz. | | | |
~Kolega Pozdrawiam
| Zapominacie chyba, że bilans lepszy mają Ci co po zdjęciu ładunku z dobrego kontraktu ładują blisko i powrót do podjęcia (okolice) znowu z kontraktu dość w przyzwoitych pieniądzach... To trzeba doświadczenia i mocnej lepetyny... Musi się zazębiać! To nie może być tak, że lata po Europie jak ptaszek w luźnych gaciach... Długo nie polata. | | | |
~Kris
| KOlego niczego specjalnego nie wymysliłes. To oczywiste. Ale jak pisze o gwiazdach yt ze jezdzą bez ładu i składu co im tam spedycja na giełdzie znajdzie to mowicie ze oni trzepią kasę bo mają ułożoną robotę. | | | |
~Kolega Pozdrawiam
| Eeee... Już dawno zauważyłem, że loty w kółko plus minus 50km dolotu po rozładunku do załadunku i odległość 400km lot +/- to roboty cacy. Jednego dnia załadujesz, rozładujesz i jeszcze załadujesz... Upierdliwość dla kierowcy ale chyba kasa jest skoro duza część trzyma się schematu. | | | |