ID: 269756
Przepaść w porównaniu z poprzednią generacją
ID: 269756
ID: 269756
Bartass otrzymal do jazdy testowej DAF-a XG+, co zarejestrował na filmie. W oczy rzuca się nie tylko oryginalny design ciężarówki, ale przede wszystkim różnica w komforcie pracy kierowcy w porównaniu z DAF-em XF poprzedniej generacji.
Bartass otrzymal do jazdy testowej DAF-a XG+, co zarejestrował na filmie. W oczy rzuca się nie tylko oryginalny design ciężarówki, ale przede wszystkim różnica w komforcie pracy kierowcy w porównaniu z DAF-em XF poprzedniej generacji.
~etransport.pl
Posty (15)
~Pan kierowca | Nigdy więcej tym badziewiem. Nie ma jak usiąść na lodówce bo przy niej zrobili dwie wnęki na butelki. Podczas manewrów ma parkingu kamery obracają się jak chcą. Co prawda można wyłączyć auto. Manewry po nieoświetlonym w nocy placu. W ogóle nic nie widać. To tak jakby nagrać film nocą na smartfonie bez oświetlenia. Brak gniazda zapalniczki 24v. Po dwóch tygodniach odmówiłem dalszej jazdy tym autem | 1 | ||
~Pan kierowca | Poza tym zabrali dwa schowki za fotelami aby zrobić wnęki na siłowniki do wyginającego się łóżka. Plusem jest dobre nagłośnienie i radio DAB+ | 1 | ||
~Franek Kimono | A jak spalanie panie kierowco, bo wcześniej Bartas wrzucił filmik, że na 500 km miał średnio 20l/100 z naczepą z ładunkiem 17 ton. Chyba musiał jechać 70 km/h | |||
~Remik | Tak niedługo to 5l na sto będą palić. | |||
~Szofer | Spalanie nikogo nie obchodzi depne przyhamuje i będzie 32 litry jak książka pisze nie na to tamto | |||
~PKS | Bartosz i wszystko jasne. Szpec nad szpece kierowca zawodowy na poziomie expert mistrz jedyny. Operator drona kamerzysta montażysta scenograf i reżyser w jednym do tego główny aktor z nominacja do złotej statuetki. Więc jeśli on się wypowiedział na temat nowego dafa to ja mu wierzę | 1 | ||
~Ostrowiec | Kierofcy to jednak głupia nacja. Supernowoczesne auta są bardzo oszczędne ale trzeba umieć tym jeździć ale nie jeden z drugim tylko by deptał. Do deptania to kamaza na budowę. Wróć, budowy zamknięte. Chcesz dobrze zarabiać wykorzystuj ekonomiczne systemy auta. | |||
~Bartass | Jak miło poczytać wypoFiedzi napinaczy których mocno boli... xD | |||
~Bolek | Taki sam obrdzewiałek jak wszystkie poprzednie? Zobaczymy. Euro 5 i euro 6 to aż słychać jak kornik korozji żelazo zjada. | |||
~Krzysiek, | Niech bieze w lising. Nawet z 10 sztuk. O jednego de*ila mniej na rynku. I jego widzów. | |||
laki81
| Wizualnie auto ładne, jeśli chodzi o wnętrze to gdzie kierowca mieszka, niestety nie jest zbyt praktyczne. | |||
~tago | Im mniej wygody w kabinie poza siedzeniem kierowcy, tym lepiej dla szefa i gospodarki. Kierowca zniechęcony ciasnotą i źle wykonanymi dogodnościami, będzie wolał wygodnie jechać do przodu niż męczyć się odpoczynkiem. | |||
~Rafal Jenson | Mamy kilkanascie takich w naszej flocie i caly czas uruchamiamy nastepne. Problem z oprogramowaniem (pokazuje usterke silnika na wyswietlaczu ale w komputerze nie ma usterki... ) Nawet fabryka w NL nie wie co sie dzieje. Drugi problem jaki zglaszaja nasi kierowcy to slaba widocznosc w lusterkach kiedy pada deszcz... Pozatym kierowcy zadowoleni. | |||
~męczennik transportu | 23500km? Sporo. Idealny przebieg na ocenę przez kierowcę. Teraz przewoźnik. W końcu on wyda pieniądze. O pół miliona kilometrów za wcześnie na głębsze oceny. Rok. Najmniej rok. To nie jest samochód osobowy. To maszyna. Tak jak koparka, wózek widłowy, prasa, agregat, spawarka itd | |||
~!!!iiii | Dla mnie każde auto, które kosztuje ponad 90tEU netto jest do du py. Jeśli chodzi o opinie serwisów mówią, że jeszcze rok, bo teraz jest dużo usterek tzw wieku dziecięcego. Spalanie można określić po prawidłowej kalibracji w punkcie po za serwisowym. Żaden kierowca nie będzie wykorzystywał potencjału nowych pojazdów. Dla kierowcy ważne latem klima i duża lodówka, zimą sprawne ogrzewanie a co do jazdy to tempomat i wygodny fotel i pozycja za kierownicą może jeszcze radio. Cała reszta typu PCC, przewidywanie, ustawianie histerezy tempomatu i odległościówki to kiero ma w poważaniu. Test auta w dużych flotach przy mądrych kierownikach transportu wygląda tak, że wyłączamy wszystkie systemy a kierowca ma wycisnąć z auta co może, but w podłogę. Tak przetestowane 3-5 pojazdów możesz spokojnie wybrać, który spalił najmniej, bo gorzej już nie będzie. Nowe pojazdy są kunsztem inżynierów ale nie z myślą o maszynach idioto-odpornych. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.