~Hoobbytrans 2022-12-07 01:06:21 | Logiczne jest że nikt nie chce pracować a kierowcy to inny sort??? Firmy i logistycy zmuszają, kierowników, . . Czy to jest ciężko zrozumieć. Dlaczego nie ma kar za niewykonanie czasu pracy??? | | | |
~Ejut 2022-12-07 01:49:37 | Odpowiadam na zagadnienia:
1. Nie zatrudniamy kierowcy jak ma obciazenia kmornicze (bo wtedy nie bedzie win-win).
2. Nie ma czegos takiego jak dieta wirtualna -to oszustwo.
3. Diet nie wolno wyplacac od 2. lutego 22r (wszedl pakiet mobilnosci)
4. Dla firmy bezpieczna umowa o prace to taka gdzie 5922 brutto jest zapisane a reszta powiedziana na gebe jako premia uznaniowa (pracownik zostanie wysmiany przez Sad)
5. Odpowiedzialnosc materialna za pojazd i ladunek ponosi pracodawca dlatego warto zatrudniac osoby co nie znaja jezyka bo mozna im wcisnac wszystko nawet odpowiedzialnosc
6. Firmy nie da sie zabezpieczyc przed utrata reputacji, wystarczy ze pracodawca nie bedzie szanowac pracownika (nie wyplaca premii, kaze ustawiac lozko podczas ladunku pod rampa), a pracownik w czasie kontroli powie ze nie posiada zadnych dokumentow firmowych i nie zna telefonu do firmy, wtedy firma z automatu ma postepowanie administracyjne o utrate reputacji
7. Zapis tachografu chroni tylko w polaczeniu z GPS, bo jak kierowca ma nakazane by podkladac magnes, to w praktyce kladzie na szale losu swoje uprawnienia i wolnosc, w przypadku sledztwa prowadzonego przez prkouratora pracodawca sczytywaniem danych z karty kierowcy wybroni sie, a kierowca pojdzie siedziec
TERAZ JUZ NIE MUSISZ ISC NA KURS,
kierowca moze pracowac 6 dni w tygodniu od poniedzialku 00:01 do soboty 21:59.
2x po 10h jazdy
(3-4x po 9h jazdy)
3x po 9h odpoczynku dobowego (wtedy do 15h w pracy)
2-3x po 11h odpoczynku dobowego (wtedy do 13h w pracy)
jak przekroczy czas w pracy 13:01 i wiecej to jest liczone jako 15h
-natomiast w dwoch tygodniach kierowca moze pracowac 90h dlatego pracodawcy tak bardzo zalezy na tym Lozku pod rampa, bo wtedy mozna wyciskac kierowce jak gabke i nie trzeba placic nadgodzin | | | |
~Scania 2022-12-07 07:38:52 | Na kolejnym wątku te same brednie. | | | |
~Scania 2022-12-07 07:40:55 | jak przekroczy czas w pracy 13:01 i wiecej to jest liczone jako 15h
-natomiast w dwoch tygodniach kierowca moze pracowac 90h dlatego pracodawcy tak bardzo zalezy na tym Lozku pod rampa, bo wtedy mozna wyciskac kierowce jak gabke i nie trzeba placic nadgodzin
Idiota Ejut nie odróżnia nawet czasu pracy od czasu jazdy.
W dwoch tygodniach :
czas jazdy 90
Czas pracy 120 | | | |
~Ordynator orginał! 2022-12-07 08:44:41 | Pracuje się od poniedziałku do piątku. Jakie 120 godzin pracy??? Scania oh ujałeś? | | | |
~Scania 2022-12-07 09:01:15 | W dwóch tygodniach głąbie.
Maksymalnie 60 na tydzień. | | | |
~Scania 2022-12-07 09:07:04 | Stosując się do rozp 561/2006 kierowca może pracować nawet przez 7 dni w tygodniu. | | | |
~tago 2022-12-07 09:11:54 | Kiero może pracować i 8 dni z rzędu i pod rząd, ale późni przy kontroli, cza bedzie za ten 8 dzień, odprowadzić extra podatek premium na konto ITD. | | | |
~Scania 2022-12-07 09:41:04 | Niekoniecznie.
Zaczyna w poniedziałek, kończy sobota w południe, robi 24 -godziny odpoczynku, niedziela 12. 00 jedzie dalej. | | | |
~tago 2022-12-07 09:47:24 | Piszę o 8 dniach z rzędu i pod rząd bez pauzy. | | | |
~tago 2022-12-07 09:51:21 | A co na to Kumidan, jeszcze nie buszuje po forach i nie wspiera propagandowo putlerka? ! Kumidan, skończ już to przepisywanie zleceń dla kiero i weź się do porządnej pracy, bo putlerek czeka na twoje wsparcie. :) | | | |