Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Niewykorzystane moce, szok cenowy, brak kierowców

ID: 270078


Europejski transport drogowy towarów w ostatnim czasie boryka się z poważnymi wyzwaniami, co wynika z najnowszych danych Barometru Transportowego TIMOCOM z 3. kwartału 2022 roku.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (33)

~Dawid87
Jacek taki ekspert od transport więc dlaczego twoje prężnie rozwijające się firma z jednym busem zaliczyła plajta?

nowa Scania to koszt około 130 tyś euro naczepa 30 tyś euro w leasingu na 3 lata daje nam ratę około 4500 euro z ubezpieczeniem, stawki za km są poniżej kosztów. teraz idą złot czasy dla firm posiadających lawety aby odebrać auto z placu firmy transportowej i dostarczyć na plac leasingowy.
~Dawid87
barometr TC nie jest miarodajny, mianowicie mało firm teraz zgłasza wolny samochód w zakładce sprawdz sobie że w okolicy jakiegoś kodu jest kilka samochodów wolnych ale jak wystawisz ładunek to jest kilkanaście chętnych na niego
jacek-kuba
Ale ty dawidek dajesz sobie doskonale radę mam nadzieję. Niedawno pisałeś, że to był wspaniały rok. Myślę 2023 będzie jeszcze lepszy dla takiego spryciarza. Gorzej mają kierowcy na swoim-bo to swołocz. Ale starzy biznesmeni, milionerzy mają głowy na karku. Widzę, że jeździsz z giełdy i jesteś przeszukiwaczem, więc świetnie sobie radzisz. Może to wrodzony spryt i bystrość umysłu? Wszyscy patrzą na bezdechu na twoje sukcesy. A ja z zazdrości tłukę łbem w mur. Chciałbym u ciebie w firmie liczyć chociaż pieniądze. i patrzeć jak kupka rośnie. A teraz leszczu wyp... aj, miotła w dłoń i roznoś korespondencję. A ja sobie poleżę jeszcze z godzinkę może 2

-2

~Dawid87
Jacek ćw/oku uważasz że transport gabarytów jest organizowany z giełdy?
z takim podejściem do tematu nie dziwie się że w każdej dziedzinie gospodarki zaliczasz plajta
gabaryty z giełdy masz tytuł idio/ty roku 2022 na etransport
~!!!iiii
Jacku ja spisałem dane z TC barometr na wczorajszy moment.
Dawid masz rację co do Barometru jeśli chodzi o wstawianie wolnych pojazdów a to znaczy, że stosunki ofert do załadunków są gorsze niż podałem. Czyli o jakiej stabilności w23r na wysokich poziomach w piszą w tym artykule??? Czy może klientów ubywa z giełdy i potrzeba zrobić reklamę przeg idiotyczny artykuł.
~Janusz biznesu
Artykuł z palca wyssany. Gdzie są te wysokie stawki? Jak dalej będą tak wysokie stawki to w kwietniu będę robił wyprzedaż garażowo. O ile dotrwam do kwietnia. Naczepa krone 50% taniej scania a może volwo za czapke gruszek... Patologia a nie biznes...
~dość pasji zawodu hobby
kempa spuchł, ponakręcał filmiki jaka choojnia i wrócił do zawodu, jeszcze dał się zamknąć w budzie od pon do sob
~12345
Ha, ha dziady kwicza pięknie, dla dziadtransow roboty nie ma bo są niewiarygodni co tydzień ktoś odchodził od dziada to auta stały i stoją dalej, a roboty jest opór ale nie dla dziadtransa

1

~kiero
To są dziady pesymisty i tak ich firmy przędą.
~Shaven420
PLE PLE PLE PLE PLE PLE PLE PLE.
~Dziad1
Najgorsze dziadostwo to Automotive Transport Industry. Takie korporacje produkcyjne jak np. JOST w Nowej Soli poprzez swój wpływ na transport, a co za tym na biznes w Europie niszczą cały system. Wiem bo tam mieszkam. JOST w Nowej Soli ma bezpośredni wpływ na kółko wzdłuż całej granicy Polsko-Niemieckiej gdzie LOCKDOWN na S3 ze Szczecina np. do Wrocławia już drugi miesiąc zniszczył wszystko łącznie z konsumpcja w okolicznych miastach. Coś tam idzie ale obrzydliwość tej strefy KSSSE ze szczególnym naciskiem użycia narkotyków w celach strategicznych w lokalnej gospodarce dopiął ostatni guzik LOCKDOWN. Gdzie lokalne władze twierdziły, że przy pomocy narkotyków typu tania amfetamina najgorsi żule się czegoś nauczą a nie rentowni dotychczasowi nieudacznicy podniosą swoje kompetencje.
SAME STRATY NA EUROPEJSKĄ I GLOBALNA SKALĘ. WIELKI ŁOM WRZUCONY W TRYBY MECHANIZMU.
~Ejut
dziad, nauczyly sie zebrac o fajke na parkingu
wiec warunek spelniony, zeby nauczyly sie CZEGOS
~!!!iiii
Dziad1 możesz rozwinąć jak JOST w Nowej Soli jedna z kilkudziesięciu firm na strefie ma wpływ na rynek narko używek, drogę S3 i lockdown.
Nie twierdzę, że automotiv to samo dobro ale w Soli jest chyba kilka firm automotiv.
~LOGIC
już to pisałem w innym wątku. Spowolnienie gospodarcze, które już nastąpiło, skutecznym antidotum na braki kierowców w całej europie przynajmniej do czasu ponownej prosperity. Jeśli brakuje kierowców, to tylko i wyłącznie dlatego, że przewoźnicy nabrali za dużo sprzętu, na który nie mają rentownej roboty. Próby uruchamiania na siłe całej dostępnej floty moga miec tylko jeden efekt. Jazde poniżej kosztów. Oczywiście od tej zasady będa wyjątki, ale te bardzo szybko znajdą kierowców odchodzących z braku roboty lub zwalnianych z innych firm.
~Ejut
Logic, typowe myslenie spedytora z biura,
ze ilosc sprzetu zalezy od prosperity.
A kierowcy to moze jak kroliki z kapelusza magika wyskakuja.
To traktowanie kierowcy jak smiecia.
Wlasnie dlatego, spedytorze, brakuje kierowcow, ze jak byli to sie nie szanowalo (jak nie pasuje to dziesieciu chetnych za brama) a teraz jak nie ma to zwalanie na slabe prosperity.
Hipokryzja w umysle Panskim nie mala.
~LOGIC
Ilość sprzętu od prosterity niezależy, tylko od tego ile zostało zakupione i też uważam, że nie należało się pchać w nieskończoność a zarabiać na wysokim popycie nie tworząc niepotrzebnej w spowolnieniu podazy. Mechanizm tworzenia baniek i hurraoptymistycznych zakupów znany jest nie tylko z tej branży. Co do traktowania kierowcy jak "smiecia". jeszcze 2 miesiące temu, kierowcy potrafili z dnia na dzien, odchodzić bo któs na facebooku wystawił lepszą oferte o 5 Euro. Na pytanie o okres wypowiedzenia (czasem nawet 3 miesięczny) na twarzy szeroki banan - bo jak nie to co? Jeśli dla ciebie szanowaniem kierowcy, jest utrzymywanie go w czasach spowolnienia w celu aby on był dostepny w czasach prosperity to zapewniam cie zdecydowanie nie ta grupa społeczna... O okresach wypowiedzenia przypominają sobie dopiero, jak rynek się kurczy.
~Ejut
Logic, jak na swieta Bozonarodzeniowe oraz Wielkanocne nie dajesz paczek to jest to nie logiczne,
jak premie obcinasz zaleznie od humoru, to jest to nie logiczne,
jak na koniec roku nie podwyzszasz wynagrodzenia to jest to nie logiczne.

Ten Twoj nick to przewrotny, panie spedytor.

Sam bym zmienil prace na dniowke o 5 eur wyzsza gdyby szef-burak raczyl mnie przestojami finansowymi, oraz powyzszym.
~Ł ysy
LOGIC. Święte słowa.
~Ł ysy
Ejut. Idz do szefa postaw ultimatum.
Podwyżka lub kończę prace.
I skończysz pracę.
~Ł ysy
Ejut. Nielogicznie to ty myślisz.
Skad się biorą takie intelektualne kreatury.
Koleś sobie wymyślił, że pracownikowi należy w du pę wchodzić, paczki dawać.

A poszedł ty w pi z du.
~Gosc
Stawki wysokie spa pomiędzy klientem zleceniodawca a spedycja. ale pomiędzy spedycja a przewoźnikiem stawki są już o wiele niższe. Jak można przy obecnych cenach tylko paliwa jeździć z Niemiec do Polski za 80 eurocentów. gdzie przewoźnik musi opłacić drogi. Zaden pakiet mobilności w tym nie pomoże. wystarczy unormować minimalną stawkę za km i każdy będzie zadowolony. a póki co ładunki są sprzedawane jak najtaniej bo zawsze znajdzie się idiota i weźmie po niżej kosztów. Jesli masz ładunek w kilku. to jak chcesz coś na powrót to chociaż na normalną stawkę. a tak psujemy sami sobie pracę. A jak ktoś myśli. ze jest tak kolorowo. to wystarczy wziąć leasing i samemu jeździć i zobaczymy jak długo. a nie narzekać. ze firma płaci po 6 czy 8 tys netto i narzekania. Koszty utrzymania samego auta są duże plus ubezpieczenia auta. towaru i utrzymanie pracownika. Mimo pensji sporo państwo zabiera.
~Ejut
Lysy, w pazdzierniku 25-ego zlozylem wypowiedzenie.
Dzieki temu nie bede na swieta stal w korku w UK.
A takze unikne oszustwa w pensji w styczniu.
Ten pan i tak paczki by mi nie dal, biorac pod uwage podobny okres rok wczesniej. Niech auto stoi. Ja mam spokoj, polecam kazdemu wpisac do kalendarza koncowke pazdziernika co nalezy zrobic (listopad jest na okres wypowiedzenia).
~kierowca
łysek śmierdzielu. W pompie mam paczki od dziada.
Za to znam takiego jednego, co to kiedyś oczekiwał, że dostanie prezent od załogi. Dałem mu kiedys pół litra cytrynówki własnej produkcji. Mało się nie poszczał ze szczęścia. Mina dziada bezcenna.
Oczywiście dziad już nie wpadł na pomysł, żeby się zrewanżować. Taka dziadowska natura.

-1

~D. M
Do a*alityków Timo... jesteście de*ilami.
~dość pasji zawodu marzeń
kryzys czy dobrobyt, biedny kraj czy bogaty, kapitalizm czy socjalizm zawsze brakowało i brakuje kierowców, non stop zatrudnię
jacek-kuba
Kierowców brakuje, ale forum ma swoje prawa. Tu jest kilku dziadów, którzy właściwie rządzą transportem i tworzą najnowsze trendy w branży TSL. To jednostki elitarne, Wszyscy mają po kilka fakultetów i przynajmniej po 1-2 i więcej pojazdów specjalistycznych, euro 2 i 3. Dlatego kierowcy lgną do naszych biznesmenów, dniówka 200 zł jest nieistotna, potrącenia czy normy paliwowe na poziomie 23 l/100km również. Tu chodzi o prestige przez duże P. Takie świadectwo pracy -otwiera wrota na cały świat. Kierowca z takim kwitem rusza za pracą, nowy pracodawca pyta -gdzie Pan pracował -odpowiedź u łysej sraki, a ja u trociniaka company, a ja bezpośrednio pod suwnicową, ja u driwera kierowałem ruchem pod bramą. Pracodawca otwiera szampana, podpisuje umowę na 7 stówek dniówka, kupuje najnowsze Scanie z wyposażeniem pod kierowcę i czeka na wybór tras przez nowych pracowników. Dlatego wymienieni mają zawsze nowe ogłoszenia na bezpłatnych stronach i palą w kominkach nowymi CV. Niestety przy takim wyborze, można zostać spuszczonym w klozecie. Tam nie ma miękkiej gry. A teraz dziady forumowe, wstawać, wydoić krówkę, świnkę oporządzić, kurkom sypnąć kukurydzę z GMO i spieprzać bo komornicy startują. powoli.

-2

~Ł ysy
jacek -sraka. Tobie już żaden lekarz nie pomoże. Spróbuj u weterynarza.
jacek-kuba
łysa srako nie musisz się tłumaczyć, nurkuj pod żelastwo i tłucz kasiorkę. Komornicy czekają, wiejski neptyku, małorolny drobny gnojku..

-2

~Ejut
Lysy i jacek-kuba macie podobny poziom myslowy,
tak samo wyszkoleni w obrazaniu.
jacek-kuba
Ejut mylisz pojęcia -łysa sraka to typowy troll małorolny. Ja natomiast jestem wielkomiejskim intelektualistą. Zresztą dzieli nas stan posiadania. łysa sraka koncentruje się na omijaniu komorników i klepie biedę -ja natomiast odcinam kupony. Ostatnia kwestia-ja nie jestem POpaprańcem i bolszewikiem. Więc dzieli nas przepaść. Pomijam już nawet takie kwestie, że ja nie jestem łysy czy choćby szczerbaty.

-1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.133.141.6

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels