ID: 270468
Rok na plusie, a ciężarówki nie stoją bez obsady
ID: 270468
ID: 270468
Rozmowa z Wojciechem Cybulskim, prezesem zarządu Vos Logistics Polska
Rozmowa z Wojciechem Cybulskim, prezesem zarządu Vos Logistics Polska
~etransport.pl
Posty (131)
~2/2 | Puchacz idiota znowu udowodnił, że, zasługuje na to by go tak nazywać. Wymieniłes jeden nick, z którym akurat nie m nic wspólnego. Twoja lupa jest jak twoja żona. Znów cię zrobiła w ciula. | |||
Puchacz1
| ~2/2 2022-12-28 21:09:42 Wieloryj ec/ trol jest tak wiarygodny jak pan Morawiecki:) :) :) Zakładaj sobie ile chcesz nicków. Zalogowanych i niezalogowanych, ludziku bez własnej twarzy. | |||
~Ł ysy | Nadul. Sam wał się nie uje bał. Ty uje ba łeś. Nie czułeś przy przyspieszaniu i hamowaniu? Wtedy dobrze tlucze. Podstwy zawodu się kłaniają Szanowny Panie. Takich teraz mamy kierowców. Przepraszam, kieroffcuff. | |||
~Ł ysy | Faknie się usprawiedliwiłeś Nadul. | |||
Nadul
| Panie Ł ysy. Pańskie diagnozy i opinie jak zawsze trafne, nawet jeśli są zaczerpnięte z rozmowy telefonicznej z kimś pośrednim ; -) Śruby się ujepały i to wszystko - założyli nowe i pojechałem dalej - tyle w temacie ; -) | |||
~Patryk pogromca dziadow | Glaca ma pewnie zapasowe śruby w boczku i jego szofer musiał by sam usunąć usterkę bo inaczej klozet | |||
~2/2 | Dzisiejsze drajwery jadą do końca, mimo że coś tłucze, trzęsie czy na*a. Nawet jak się zatrzyma to nie popatrzy na auto, | |||
~2/2 | I tylko takim sioferom koła odpadają i opony strzelają | |||
~2/-2 | Bu ha ha ha | |||
~Scania | A co ma patrzeć jak i tak niczego nie zauważy? Trzeba wiedzieć jeszcze na co zwracać uwagę. | |||
Nadul
| Najlepiej to siedzieć w domu - wtedy nic się nie rozwali ; D | |||
~Scania | Wystarczy wykonywać pracę rzetelnie, a nie olewać podstawowe obowiązki kierowcy. | |||
Puchacz1
| I takim to sposobem temat główny zszedł płynnie przekierowany przez Łysego na wał napędowy i Nadula:) :) :). Trzeba Nadulowi wymierzyć karę trzech rózg na goły tyłek i wrócić na temat główny, czyli czy transport się opłaca i komu. | |||
Nadul
| Puchacz Przynajmnie j chwilę byłem na topie ; D a i tak dalej będę jeździł ciężarówką - nie walcem :D | |||
Puchacz1
| ~Scania 2022-12-29 11:22:40 Wystarczy wykonywać pracę rzetelnie, a nie olewać podstawowe obowiązki kierowcy. Przed ukamienowaniem Nadula odpowiedz. Kiedy ostatnio sprawdzałeś (aś) śruby mocowania wału napędowego i czy robisz to przy każdej Obsłudze Codziennej? | |||
~Patryk pogromca dziadow | Ale na pewno nie u glacy w jego premierach. Glaca takich siwikami w piecu pali | |||
~Kolega Pozdrawiam | Wracając do tematu... Napisane jest... " Kluczem do sukcesu w tej branży jest dostępność kierowców ". Owszem tak!!! Co do mechanikowania... Już dawno temu firmy flagowe odeszły od mechanikowania przez kierowcę... Kierowca jest kierowcą, mechanik jest mechanikiem... Czasy się zmieniły i auta też... Kto nie zauważył nie jednak popatrzy... | |||
~Kolega Pozdrawiam | Niech! | |||
jacek-kuba
| Jeździsz Jelczem 315M i żyjesz w innej epoce mentalnie-to leżysz na klepisku i tłuczesz młotem. Niektórzy to lubią. | |||
~Scania | Nie oczekuje się od kierowcy mechanikowania, ale doświadczeny kierowca zauważa pierwsze symptomy awarii i dzięki temu da się uniknąć większych problemów z naprawą. | |||
~Ł ysy | Nadul. Problem leży gdzie indziej. Każdy szanujący się kierowca nie doprowadziłby do powyższego defektu. Nie słuchasz co do ciebie auto mówi, albo nie rozumiesz mowy auta. Świadczy to o twoich niskich kwalifikacjach. Teksty : " nie ta epoka " mogą puszczać jedynie szoferzyny. | |||
~Scania | Utarło się wśród kierowców, że wystrzał opony jest niespodziewany. Ale 90 % tych tzw wystrzałów da się jednak przewidzieć i im zapobiec. | |||
Nadul
| Dobrze Panie Ł ysy. Tylko Pańska racja i żadna inna ; -) | |||
~Ł ysy | Zabawnie to wygląda. Kierowca narozrabia, narobi kosztów, pogrąży szefa w wydatkach, a później wystawia opinię. Dziada na nic nie stać. Dzieki takim kieroffczynom firmy plajtują. | |||
~Scania | Zawsze lepiej zapobiegać, w każdej dziedzinie. | |||
~Scania | Ale marny kierowca widzi winę tylko szefa, swojej nigdy. | |||
~Ł ysy | Nadul. W tym przypadku mam 100% rację. Może bym przemilczal temat, ale jak się czyta wypociny kiepskiej klasy szoferzyn na temat swoich chlebodawców, trudno milczeć. Nie uwierzę, że koleś zatrudniajacy Patryka może być zdrowy na umyśle. Twierdzę, że przygłupiasty Patryk nie pracuje za kółkiem. Na tym forum najwięcej do powiedzenia mają marne szoferzyny. | |||
~Ł ysy | Na jednym z wątków ktos opisał wyczyny konkretnego /z imienia i nazwiska /przygłupa. Wyjaśnienia przygłupa były zaskakujace. Cała wina spuszczona na szefa. 1. pozostawienie desek /łat na rozładunku. 2. skasowanie opon na osi ciągnącej /porwanie/ bo przygłup stanął na parkingowym trawniku. Ludzie, jakimi wy kategoriami myślicie? Macie chore umysły. Mam nadzieję na zmiecenie przez nadchodzacy kryzys całej szoferskiej hołoty. | |||
~Ł ysy | Między kierowcą, a kierowczyną jest przepaść jakościowa. Kierowcom należą się przyzwoite zarobki za rzetelnie wykonaną pracę. Co można zaproponować kierowczynie? Tylko krótkie spier da laj. | |||
~Kolega Pozdrawiam | Stodolano- klepiskowy model biznesowy ma chyba jakieś uzasadnienie finansowe na ta chwilę jeszcze jednak to już zaczyna być relikt przeszłości no i ciężko idiotę kierowcę, mechanika, ciecia nocnego w jednym znaleźć do tego typu roboty... |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.