~Naczelny mer tagoo
| Dajta mi papier albo szmate. to se wytre! | | | |
~Frey
| Masz pewnie pid ręką plakat Bonżura.
Użyj. | | | |
~kris
| Patrys a skąd ty wiesz jak działa niemiecka firma jak ty ciulu nawet nie wiesz jak działa polska firma? Własnie o tym cały czas piszę ze pier. dolisz jakies swoje urojenia. To ze pracowałes u jakiegos dziada i cie wypier. dolił z roboty nie znaczy ze wiesz jak działa firma. | | | |
~Patryk pogromca dziadów
| Budlaki nie zaklinać prawdy.
Niemiec jeździ na niemieckim paliwie płaci niemiecki stawki i ma. niemieckie opłaty. Ma dużo większe opłaty i musi wrócić w piątek na bazę a kierowca idzie ma weekend do domu. Zarabia
Polski dziad trans wsadzi saszke na 3 miesiące jeździ na tanim paliwie omija co się da jeździ gdzie tylko chce i nie zarabia.
Nawet dziecko wywnioskuję że Polski dziad trans dostaje kawałeczek stawki jaka mają przewoźnicy | | | |
~Patryk pogromca dziadów
| Wiem że niektórym dziad transom aż piana z pyska leci ale zobaczcie jak żyją spedycję pod którymi jeździcie.
Luksus na każdym kroku.
P. S ten luksus to za wasze pieniądze dziad transi.
A wy co? Kostka do wylizania czy plecy w tym miesiącu??? | | | |
~XYY
| Patryk. Niezwykle rzadki widok spotkać Niemca w Niemczech za kierownicą LKW tak jak u nas Polaka na przerzutach. Dlaczego niemiecki przewoźnik zatrudnia na masową skalę kierowców z zachodniej Europy?
Koszty prowadzenia tego biznesu nie pozwalają mu na ten luksus żeby zachować patriotyzm gospodarczy, zwłaszcza że na strefie przemysłowej i parkingach czeka sporo tańszych zestawów z Polski Litwy Rumuni Bułgarii.
Dlatego pan Niemiec zatrudnia Polaka, Ukraińca itp za niższą stawkę który nie grymasi i jest dyspozycyjny aż do zakazu jazdy niedzielnego.
Polski dziad robi dokładnie to samo tylko z jego możliwości. | | | |
~XYY
| gdzie staje do niego niemiecki przewoźnik ii Polski zawsze wybierze niemieckiego. Dlatego polski musi obniżyć cenę.
Żeby z Niemcem konkurować na równi należałoby mieć podobnej wielkości przemysł do transportu. U nas po wygaszeniu przemysłu na te miejsce rozwinął się transport a cenę ustala ten kto daje zlecenia.
Tu się pojawiła jeszcze jedna patologia o której nikt nie pisze: Niemiec wysyłając towar do Polski ma dwa razy tańszy transport niż Polak wysyłający do Niemca. | | | |
~K.
| Patryku a gdzie kupić taniej paliwo na 3 miesiące na Unii? | | | |
~kris
| Chłopy ale po co my tłumaczymy oczywistości jakiemus uposledzonemu de. bilowi? Czy to cos zmieni? | | | |
~LOGIC
| Sam przykłąd jest troche durny, bo niemiecka firma, chociażby nie ma ograniczeń kabotażowych, wiec ten rynek już jest jakoś kontrolowany... wiec przyjmie chętnie pana polskiego kierowce, chociąz ceny nie odbiegają wcale od dziada. Mysle, że Niemiec w standardowym transporcie mityczych 800 zł dniówka nie płaci... dodatkowo oni żeby przeżyć trzymają sie tego gdzie nie muszą konkurować ze wschodniakami, np 10 rozladunków w kabotażu + paleciak. Kosztem cieżkiej pracy kierowcy mają osłone, od konkurencji | | | |
~XYY
| Logic u niemca w pierwszej grupie podatkowej ze wszystkimi dodatkami około 700- 800 zł dniówki zarobisz. Z tym że musisz zatrudnić się w systemie 2/2. Inne systemy pracy powodują że próg podatkowy masz zwiększony i dniówka automatycznie maleje | | | |
~LOGIC
| No to rewelacyjna oferta, pewnie jeszcze kindergeld wliczając, to bedzie całe 7000 zł za 10 dni pracy, po kilka jesli nie kilkanaście rozładunków. | | | |
~M!?
| XYY- pie/rdoli/sz głupoty. Pierwsza grupa podatkowa jest najwyższa... Więc jakim cudem od najwyższej jaka istnieje jest jeszcze wyższa... Zastanów się dopiero pisz... | | | |
~M!?
| W " guldenii" jedynym opłacalnym systemem jest 2/2... Dlaczego??? Bo istnieje tam" myk " (183 dni)... Brak podwójnego opodatkowania... | | | |
~XYY
| Brawo m.
Tylko że to jest nieistotny szczegół.
W Niemczech jest ich trzy. Pierwsza albo trzecia jest najwyższa. Wszyscy wiedzą mniej więcej o co chodzi. | | | |
~M!?
| No jednak chyba sześć tych grup jest...
Nie spotkałem Niemca który " tuli" dziennie netto 190 euro...
W Niderlandach przy robotach mocno upierdliwych jest to wyjątkowo możliwe... | | | |
~Remik
| ~M!?
4 godzin temu
No jednak chyba sześć tych grup jest...
Nie spotkałem Niemca który " tuli" dziennie netto 190 euro...
W Niderlandach przy robotach mocno upierdliwych jest to wyjątkowo możliwe...
To mało widziałeś.
Potrafią mieć więcej I będąc codziennie w domu. | | | |
~M!?
| Remik- pier/doli/sz głupoty... Kierowca w niemczech który ma dziennie 190 euro netto i na dodatek codziennie jest w domu nie istnieje... | | | |
~Remik
| Na spokojnie ponad 4 tys na rękę będąc w domu codziennie można zarobić.
Widać bardzo mało rozeznany jesteś w zarobkach. | | | |
~XYY
| 2. 5 tysiąca euro za 2/2 można uzyskać już przez agencję bez znajomości języka. | | | |
~XYY
| Zmieniając temat Nie wiem czy widzieliście jakie cuda nawrócenia działy się na pogrzebie papieża.
Zeleński odbył spowiedź a Macron czekał w kolejce jako penitent.
Tylko nasz Szymuś robił sobie selfi | | | |
~M!?
| Sztuczne dodawanie sobie splendoru ( przez dodawanie euro) w związku z cieniutkim życiem u obcych to rzecz naturalna w środowiskach nizinnych... Normalne! | | | |
~XYY
| On może to ja sobię też fotkę zrobię, taką dużą, ogrominastą.
A co. | | | |
~Donald Truck
| M o r d o ogra r y j u nie myty pamiętaj że nie wszyscy ci kibicują a RABin i tak cię ogra | | | |
~Kasztanowa
| Teraz już zacznę obiiads dla kasztana mus jest zrobić. | | | |
~Kasztanowa
| A pifko to potem jak zrobię. | | | |
~Frey
| Bardzo możliwe, że Bonżur wyskoczy na chwilę do Ameryki.
Łacińskiej.
A konkretnie, do Salwadoru.
Po świeże banany. | | | |
~kierowca
| Czy któryś z dziadtransów chciałby zawalczyć że mną w klatce w formule MMA?
Taka mnie energia rozpiera że oboje każdemu dziadowi ryj.
Tylko ustawiać się po kolei żeby nikt dwa razy wpiertol nie dostał
Łysy się wydygał | | | |
~Donald Truck
| sracker m o r d a aby utrzymać łeb na powierzchni już nie długo startuje zawodowo w klatce jak małpiszon MMa | | | |
~Stasiek
| Ja mogę być sędzia owych pojedynków. Dla wygranego tagoo osobiście zrobi kogel mogel | | | |