Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

ile zarabia kierowca na krajowce?

ID: 27878


napiszcie koledzy, ile trzeba powiedziec pracodawcy przy jezdzie po kraju, zeby nie zanizac stawek placowych

~szoferek
*.is.net.pl

Posty (745)

~Kris
Kiero82 na czym opierasz swoją wiedzę? Widzisz nowe auto i rozumujesz że musi sie opłacać i ze stawka duza. Ja kiedys startowałem do dhl i poczty polskiej. DHL proponował 2, 3 zł/km jak ja miałem stawki powyzej 3 zł. A pozniej poczta proponowała 2, 5zł/km za trasę nocną
kiero82
Kris
Kiedyś to było kiedyś.
Obecnie firmy jeżdżą tam od paru lat, żyją, i mają się dobrze.
Dla glacy od 20-stu lat nic się nie opłaca, i pitoli to samo.
Inni jeżdżą, i im się opłaca.
Cóż, jak widać, to forum jest dla "szefów", którym w życiu nic się nie udaje, i pozostaje im szczekanie i skomlenie tylko tutaj, bo w życiu codziennym, nawet wschodnia cyrylicą ich omija.

1

~Kris
Wiesz czy ci sie wydaje? Tak było kiedys i tak jest teraz. Stawki w ciagu 10 lat zmieniły sie kosmetycznie. Gdyby rosły w takim tempie jak koszty to teraz musiałby byc powyzej 10 zł. A nadal są na poziomie 3 zł a na miedzynarodówce w okolicach 1 euro.
Tez znam firmy które jezdzą od 15 lat w dhl ale to o niczym nie swiadczy.
~skg dk
trudno dyskutowac z kierowcami o ekonomii bo oni maja swoje realia widziane zza kierownicy lub od innych medrcow na rozladunku
~Wielki Szu
Szanowne polskie kmioty zasciankowe. Wszystko zależy tylko i wyłącznie od pazernosci dziadow. Jeden dziad jest człowiekiem i zbyt wiele od życia nie wymaga ( złote klamki, nowe q8 czy jacht lub powiększanie cyrków u starej ) inna menda dzidtransowska musi Panem na włościach i wszyscy muszą o tym wiedzieć. Jednym słowem z kmiota wyrasta magnat. Przynajmniej sam siebie tak widzi.
~Wielki Szu
A fakty są takie że wiele zachodnich firm że 100 letnim rodowodem wygląda biedniej od niejednej polskiej " firmy " z rodowodem max 20 letnim. O czym to świadczy? ? A no o tym ze polski dziad będzie żygał i jednocześnie żarł.
~Ł ysy
Kiero82. Kmiotku, o czym ty bredzisz?Czy ja gdzieś pisałem, że transport się nie opłaca?
Znajdz taki post.
Czy ja kiedykolwiek roniłem. łzy nad swym losem?
Znajdz taki post.
Jak nie znajdziesz, przeproś i zamknij zakłamany ryj.
Śmieję się z transportowych przygłupów rajcujących się zyskiem 3-5 tyś zł z inwestycji na poziomie pół miliona.
Ale to inna bajka pajacu.
~Ł ysy
Wielka szmata
Niby dlaczego polski szef ma utrzymywać ka*alie jaką jesteś. Mamy kapitalizm. Wielkim szmatom mówimy spier da lać.
~Ł ysy
Kiero82. Czasami pomyśl. Co ty możesz wiedzieć o stawkach w kurierce? Na parkingu słyszałeś?
~Wielki Szu
Glaca znowu pożarł kartofle z kocimi kupami.
~Transportowski
koledzy, będziemy startować z nowym projektem, czy 40 gr z km na krajowce, dla kierowcy bez podstawy to dobra propozycją? Znajdą się chętni?
~Ł ysy
Transportowski. Teraz już będzie tylko z górki. Pożyjemy zobaczymy.
~skg dk
szu jestes takim samym odpadem jak kupa jacek pobijcie sie siekierami pod mopsem o zapomoge 50zl wszystkie pisowskie nieudaczniki sa z tego dumne
~Oleg
Kierowca na kraj przychodzi za darmo. Musi pokazać ze potrafi pracować po miesiącu awansuje i może przejść na trasy międzynarodowe. Płatne pol stawki przez trzy miesiące. Później zarabia ok 5000zl za 4/1.

Ciesze się bardzo ze zmian. Firmy bankrutują. Kierowcy siedzą na bezrobociu. Będzie tylko lepiej.
Teraz mam 10 tel na godzinę. Wszyscy chcą pracować od dzisiaj.
Mówię kierowcom prawdę. Prace dostanie najtańszy i najlepszy. Jak zgodzisz się pracować więcej za mniej niż kolega biorę cię z miejsca. A twoj kolega leci z roboty.

Zaczęło się panowie kierowcy. Poznacie smak prawdziwej pracy.
Bardzo wam dziękuje. Bo to wy sami pilnowaliście aby takie zmiany nastąpiły.
Brawo.

-1

~Oleg
Większość z kandydatów nie nadaje się do niczego. Na zachodzie jest coś takiego jak próbny tydzień. Jak pracownik się sprawdzi ma zapłacone jak nie to nie.
Ja mam próbny miesiąc.
Przejechałem się już na was. Nie będę dopłacał do interesu. Jak mam zatrudnić nieroba to wole żelazo na złom oddać. Miej problemów a i zysk pewny.

Zatrudniane marud całkowicie mija się z sensem. Firma ma zarabiać. Dycha z auta musi być. Sami mnie tego nauczyliście. A to ilu kierowców w tym czasie przerobię nie obchodzi mnie w ogóle. Dycha ma być.
~Ngine
na kraju kierowcy zarabiają po 4 tys zł będąc codziennie w domu, ale robiąc po min 12h. Tak że jak po podstawówce pójdziesz na produkcję i weźmiesz nadgodziny to też tyle zarobisz w tym samym czasie i nie potzrebujesz żadnych uprawnień, nikt na ciebie mandatu nie nałoży. robiąc w budowlance zarobisz więcej. praca kierowcy jest mniej więcej na poziomie pracy sprzątaczki zestawiając wynagrodzenie do czasu pracy. A w ogłoszeniach bajki piszą.

-1

~maly
Ngine nie wiem z jakiego rejonu jestes ale zmien robote bo w tej cie oszukuja

1

szatan
Jeśli jest tu jakiś prawdziwy przewoźnik to może niech zdefiniuje tzw. kierowcę marudę/roszczeniowca bo zawsze się zastanawiam kto to taki. Sam często wołam o jakieś żarówki, klocki, czy chociaż o oponę na której już druty widzę. Czy jestem kierowcą roszczeniowym?
laki81
Po pierwsze tu nie ma żadnych przewoźników tylko jacyś "umysłowi wykolejeńcy", przewoźnik nie ma czasu na pisanie bzdur na jakimś forum 24h/7. Dzięki takim trolom internetowym to forum żyje - a mało kiedy ktoś napisze coś konkretnego i merytorycznego, tylko wyzwiska, wyliczanki itp. Normalni ludzie są tu rzadkością i nie ma się co dziwić, bo jak nawet ktoś zadaje konkretne pytanie, czy chce się poradzić w jakiejś kwestii zostanie od razu opluty i zmieszany z błotem - ot całe forum.
~dziękuję
Kim jestkierowca maruda, rozczeniowiec?
On zawsze ma coś głupi... go do powiedzenia
A to że on tego nie załaduje bo to trzeba dwa boki otwierać,
A bo to czekać trzeba za długo
A to bo za dużo pasów trzeba zakładać
A to że trzeba na rozładunek jechać drogą której on nie znosi. Bo go szlak trafia...
A to że on nie może w ogóle wyjechać bo on musi wrócić w piątek
A to że volvem to on nie będzie jeździł bo małe
Bo on będzie tankował tam gdzie chce
A bo jemu nikt nie będzie układał trasy
A bo on wie lepiej.
Bo wszyscy to deb... e
tego jest duuużo więcej!

Spóźniłem się bo zaspałem,
bo nie będę jeździł w nocy
bo nie będę miał gdzie stanąć
bo nie będę się przemęczał
bo wypiłem o piwko za dużo (to akurat ukrywają)
bo wiało za mocno
bo ciężko
bo za lekko i wiało
bo w ogóle to on za takie pieniądze nie będzie robił (z tym akurat się zgadzam, zarabia za dużo)


Każdy wie o jakiej patologi mowa. Taki pato kierowca nie utrzyma się w żadnej normalnej firmie.

Oczywiście po wypłacie płacz, złodziej, dziad, oszust nie płaci, okrada kierowców!
Zapomniał nierób ze za taką pracę powinien dostać wypowiedzenie w trybie natychmiastowym a nie wypłatę.

Z tym i podobnymi kojarzy się maruda, rozczeniowiec.
Taka osoba nie ma prawa siedzieć za kierownicą.

Są pato firmy (przeważnie prowadzą je byli kierowcy) ale pato kierowców jest w bród. Mniej więcej 50%-80%

Firma transportowa o normalnych strukturach nie pozwoli aby taki patol nawywijał. Dla tego poniektórzy tak jęczą. W każdej większej firmie dostają kopa w d. Szuka taki pózniej miodu.
Darmozjady trafiają do swoich, czyli do pseudo firemek byłych kierowców. Od 1 do 10 aut. Biuro to jeden cep po zawodówce, zero wiedzy. Napewno się dogadają.
Co z tego wyjdzie, wiadomo. NIC.
Cep zbankrutuje, kasy nie wypłaci. Cep durny jak but, a kierowca cepa jeszcze głup... szy.
Więc co oni mogą?

Siedzą pózniej latami na forum. Jeden warty drugiego.

Cała prawda o forumowiczach.
Myślą że są reprezentatywną grupą.
Można się uśmiać, parę cepów może co najwyżej pojęczeć na et.



Już wymieniono ponad połowę polskich kierowców na Ukrainców. Czy wy w ogóle zdajecie sobie sprawę dokąd to zmierza?
Rok dwa i nie będzie polaków w transporcie.
Teraz roszczenia kierowców wydają się kpiną nieświadomego gł... a.
Grosza więcej nie dostaliście, a jedynie co, to ponad połowa wyleciała z roboty na własne życzenie.
Zero sukcesu, porażka 100%
Nie jesteście już siłą, w większości wymieniono polaka na Ukraina, kierowca nie rozumie, dalej bredzi coś o dziadach, o tym że polskie firmy muszą zbankrutować.

Rozumu zero = rozczeniowiec/maruda

Mam nadzieję że wystarczająco jasno przedstawiłem.
~maly
Masz na srane i to zdrowo
Jest wiele firm ktore nawet nie spojrza na innego niz Polak i w takich sie pracuje a nie zbieranina powrót na baze to inne geby w tych samych autach
szatan
''A to że trzeba na rozładunek jechać drogą której on nie znosi. Bo go szlak trafia... ''
Tutaj akurat też mam obiekcje, zwłaszcza jeśli trzeba omijać płatne drogi jakimiś zakazami.
''A to że on nie może w ogóle wyjechać bo on musi wrócić w piątek''
Krajówka z powrotami w piątek po południu i ruszaniem w poniedziałek rano jest standardem.
''A to że volvem to on nie będzie jeździł bo małe''
Kto inwestuje w przestronne kabiny ten nie ma tego problemu.
''bo nie będę jeździł w nocy''
Problem jest latem gdy spać trzeba w dzień bo kabina się nagrzewa (wie to każdy kto kiedykolwiek jeździł)
''bo nie będę miał gdzie stanąć''
Chyba chodzi o nierejestrowanie czasu pracy po dojechaniu pod firmę, bo tam można robić to bezkarnie. Powoływanie się na przepisy to chyba nie marudzenie.
''bo ciężko''
A później płacz że kilkanaście tyś trzeba zapłacić...
~sid
niestety Niger prawde pisze, dzwonilem w pare miejsc i tak jak niger pisze 4 000 zapierdziel od rana do wieczora a w razie wpadki jestes zdany na siebie bo szef powie ze ci nie kazal...
~Benek
Szmata sam sobie odpowiedziałeś. Jesteś typowym rozczeniowcem-marudą .

Pierwsze co trzeba zrobić to pozbyć się takich jak ty.

Metody są dwie.

- prosto w oczy, wywalić bez owijania

- tak ułożyć robotę żebyś mIał dość. Przy okazji raz zapracujesz uczciwie na to co dostaniesz. A dostaniesz najmniej ile można.
Sam się zwolnisz.

Teraz wiecie z jakiego powodu w ciągu zaledwie kilku lat wymieniono grubo ponad polowe polskich kierowców na ukraincow.
Ukrainiec jedzie. Ty ciagle widzisz problem. W dodatku nie zarabiasz pieniędzy dla firmy.

Dziękuje i dowidzenia marudy rozczeniowe
~marek
No Benek!
A sio
~Ł ysy
Chyba nadciągają czarne chmury nad głowy Panuff Kieroffcuff.
szatan
''- tak ułożyć robotę żebyś mIał dość. Przy okazji raz zapracujesz uczciwie na to co dostaniesz. A dostaniesz najmniej ile można. ''
Gdybym trafił takiego smi. cia to wszystkie ciężkie ładunki przejeżdżałyby przez wagi a na tacho byłaby taka sieczka że procedura utraty dobrej reputacji gwarantowana.
~Mmm
Mąż dostał propozycję pracy: bus kraj, w większości kółka (np baza-warszawa-baza) praca od pon do pt 180zl dniówka. Myślicie, że to ok?
jacek-kuba
Jak zrobi kółko w 4 -5 h to ujdzie na początek.

1

jacek-kuba
Ty jesteś menagerem, tak?

1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.143.24.224

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce