Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Praca w przewozie kontenerów morskich

ID: 280684


Witam tak jak w tytule chciałem podpytać jak wygląda praca na kontenerach morskich ogólnie osluchalem się samych najgorszych opini o tego typu transporcie ale od nikogo konkretnie kto sam ćwiczy ten temat od dawna tylk kupmpel kumpla albo takie tam.
Mam transport od 8 lat, od zawsze firanki i nie bawem sprzedaje jedną naczepę a mam kontak do firmy ktora prowadzi kontenery od paru ładnych lat i jak na razie nie ma nic negatywnego o tej firmie na żadnych forach wiec może warto było by spróbować głównie z powodu ilosci kilometrów około 11 tys-11, 5 tys na miesiąc jak ktoś zna temat to wie że firanką max 9500-10000 tys to juz przy długich misiacach się uda na kraju.
Proszę o odpowiedzi osoby które coś naprawdę mogą doradzić i wiedza coś na temat stania w portach, przeladowania lub innych takich sprawach

Posty (39)

liwtrans
jak w temacie...
tagoo
Na początek zapytaj, czy będą ci ładować kontener na powrotach po rozładunku, czy będziesz musiał sam ogarniać na transie.
Bo na pewno nie zapłacą pełnej stawki tam i nazad na pusto do portu, bądź depotu.

Nie wiem jakie dzisiaj są stawki i jeśli np. za km na firance masz 4 zł, to za kontener wywóz będziesz miał 6 zł, ale wracając na pusto rozkłada się po 3 zł, więc kwestią jedynie czasu będzie, że kołdra finansowa stanie się za krótka.

Jeśli sami będą ładować, to zapłacą na powrocie normalnie i wówczas jest ok.

Na początek...

1

tagoo
Ta ilość kilometrów, bierze się również z faktu, że często po rozładunku kierowca wraca na pusto, więc nie traci czasu na podjazdy i załadunki, a pauzę kreci pod rampą w czasie ręcznego rozładunku.
Więc ilość km jest złudna.
Wszystko zależy od załadunku na powrocie, co daje szansę na sukces finansowy.

1

tagoo
Możesz również dostać zlecenie na wyjazd po załadunek z konkretnym kontenerem - wielkość i armator, więc jedziesz tam na pusto po podjęciu kontenera w depocie, bądź porcie, a wracasz załadowany i też dla przykładu mudi, to być 8 zł tam i nazad, a nie 6.

1

tagoo
I nie słuchaj opowiadań bajerantów ze spedycji, że wracasz na pusto, więc małe spalanie będzie.
Kierowca nie traci czasu na załadunki, więc wszystko przejechanymi dodatkowo kilometrami nadrobisz i wyrównasz.
Jeśli jesteś przewoźnikiem z doświadczeniem, to wiesz, że na transporcie zarabiasz tu i teraz, albo tracisz i nie ma miejsca oraz czasu na żadne odrabianie - bo oni dadzą ci lepszą i szybszą trasę z szybkim załadunkiem, bądź rozładunkiem.

Nie słuchaj takich bajerantów...

1

tagoo
Bardzo również istotne jest po czyjej stronie jest rama podkontenerowa.
Jeśli oni dają swoją, wraz z pełnym serwisem i ubezpieczeniem, to dobrze, a jeśli po twojej, to będziesz uwiązany i zdany na ich łaskę i znaczenie zawęzisz swoje możliwości przewozowe w stosunku np. do firanki na którą znajdziesz jakby co znacznie szybciej pracę nie oglądając się na ich kaprysy.

1

tagoo
Przeczytał?

Coś pomogłem, podpowiedziałem...

Jak coś ci się nasunęło w trakcie czytania, to pytaj dalej i jak będę znał odpowiedź, to szczerze odpowiem, bądź przyznam się, ze nie znam odpowiedzi, to może ktoś inny coś doda.

Szatan, też jest w tym temacie chyba oblatany, bo widzę po wpisach, że jest z Pomorza i dużo wie na temat portów.

1

tagoo
Boli, że piszę fachowo i z sensem - jak zawsze zresztą, a opinia kuku mnie ziębi, bo on jej tutaj nie ma w ogóle.

Więc zjawił się leming i zrobił kupę...

Wystawiacie sobie lemingi sami o sobie opinię, że jesteście zwykłymi dyletantami o pustej zawartości makówek, którzy potrafią jedynie obrażać.

Przeczytaj ze dwa razy, co wyprodukowałeś i jak to się ma do wątku i jego treści.

Idź gdzie indziej robić kupę, bo tutaj trafiłeś całkowicie przysłowiową kulą w płot, ale mnie to nie dziwi - wstyd...

Ogarnij się...

1

tagoo
Czy twoja uwaga przyłoży się na poradę o którą prosi zakładający wątek.
Mogłem pisać dalej po przecinku, ale chodziło mi o podkreślenie podnoszonej przez zakładającego wątek sprawy, więc zacząłem właśnie w taki sposób, abu mu nie umknęło - profesor zrozumiał? !

Tylko do kogo ja to piszę i PO co...
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.207.255.67

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels