Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Niemiecka gospodarka w głębkim kryzysie.

ID: 282916


Symbolem problemów niemieckiego przemysłu jest sektor motoryzacyjny. Volkswagen po raz pierwszy w swojej historii rozważa zamknięcie fabryk na terenie Niemiec. Z kolei firma Thyssenkrupp, przez ponad 200 lat symbol niemieckiej potęgi przemysłowej, prowadzi intensywne rozmowy o przyszłości swojej stalowej dywizji, od których zależy los tysięcy pracowników. Transport w dużej mierze odczuje recesję. Pozostanie setki wolnych przestrzeni ładunkowych.

Posty (25)

Ptaszysko
jak w temacie...
~młody
Wolne przestrzenie ładunkowe będą do czasu aż banki zabiorą żelazo.
A tego żelaza jest za dużo więc czystki są potrzebne.
Chwała tym co kupili auta na górce za 120-130 tys. eur.
Teraz mają kieszenie puste ale za to gacie pełne.
~sid
ptaszysko, po wuja siejesz popeline?
~sid
jak by bylo tak jak piszesz to by kierowcow z mongolji i pracownikow z afryki nie sciagali
Ptaszysko
sid... kierowców z dzikich terenów ściąga sie po to, że ma być tanio !!! a nikt normalnyjuż powozić nie chce bo lejce 15. 000 kosztują a drugie to za 8 godzin normalnej pracy zarobisz spokojnie 5000 netto. Więc gdzie sens i logika? ?
ono
europa bez węglowodorów putina pada...
~sid
Ptaszysko 2godziny temu - kierowców z dzikich terenów ściąga sie po to, że ma być tanio !!! - to jest polska logika. niemiec mysli troche inaczej jak polski janusz biznesu, niemiec placi mongolowi czy innemu auslanderowi tyle samo co rodakowi a sciaga mongolow bo roboty ma tyle ze sam nie przerobi
~tak
hehe... niemiec, jakby nie potrzebował taniego pracownika, nawet by na obcokrajowca (tym bardziej ze wschodu) nie splunął. Dobrze, że jeszcze żyjesz nadzieją w sprawiedliwość na świecie ale sam dojdziesz kiedyś, że tak nie jest.
~sid
tak, byles widziales? . bo ja tak
kukuu
Sid a co Ty mogłeś widzieć z szyby wielkiego potwora? Co dwójkę na parkingu? A może porozmawiałeś z polskim popychadłem tzn magazynierem za miedzą?
~driver
chyba ma tyle w tych fabrykach w ktorych zamykaja Dzis juz wiadomo że europa bedzie skansenem swiata Odrazu niech w UE zdecydyją ze mamy żyć jak Aborygeni bez prądu i cywilizacji Bedzie to dla kazdego zrozumiałe A nie okradając ludzi pod szyldem CO2
~sid
Kukuu, napewno wiecej jak ty z za szyby psychiatryka
~kris
Płaci tyle samo bo mniej nie moze. Niemiec i azjata dostaja minimalną. A po to sie sciaga azjatów zeby miejscowi nie mogli domagac się wiekszej kasy.
Ł ysy
Nie bez podstawy zostałeś nazwany pośmiewiskiem Dartomu. Pójdę dalej, jesteś życiowym idiotą.
Ł ysy
Ursula pomoże rodakom. Już szykuje rynek zbytu w Ameryce Południowej.
Zabije europejskie rolnictwo w jednym celu. Południowa Ameryka przecież musi czymś płacić za niemieckie produkty.
Czym może zapłacić?
Pytanie retoryczne.
Czas wygonić tę babę z Europy
~Meczennik transportu
Aktualnie polityka eu przypomina polską transformację.
Siłą chcą wymusić rozwój.
Skończy się jak u nas.
~kiero
Leapmotor wstrzymuje produkcję samochodów w Polsce. Projekt ma zostać zatrzymany po tym, jak Europa wprowadziła cła na chińskie auta elektryczne, donosi Money. pl, powołując się na źródła w Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu, odpowiadającej za współpracę naszego kraju z zagranicznymi inwestorami. Polska głosowała za cłami, natomiast Niemcy nie. Fabryka Stellantis w Tychach miała produkować chińskie samochody elektryczne Leapmotor T03.
~tak
Niemcy chętnie wyprodukują u siebie
~K.
Druga część gry o cło z Chinami jest mało powiedziana w mediach Bo w odwecie chiny nakładają dodatkowe podatki na części produkowane na eksport do Europy Tanio to już było z Chin
~kiero
Ile dziś spadły notowania niemieckich koncernów motoryzacyjnych na giełdzie? Gospodarka niemiecka się zwija.
~Meczennik transportu
Polityka eu ma jeden plus. Gdyby zakończyć handel globalny a Europa była samowystarczalna to jest to znakomita polityka.
Tylko Europa eksportuje..
Teraz trwa rywaluzacja o Azję i zaczyna o Afrykę.
Poczekamy zobaczymy.
~kiero
Trump zapowiedział 10% cło na import, Niemcy płaczą.
~przewoźnik
Gospodarka w całej UE się kurczy, bo ludzie już nie inwestują jak kiedyś bo koszty życia bardzo wzrosły np. Teraz transport żeby był opłacalny to co najmniej musiało by być 1. 40 e/km to taka dolna granica.
~volt
Czym gorzej dla Helmutów tym lepiej dla nas tak ze prosze bez lamentów
~Darek
im szybciej to wszystko pierd@lnie tym lepiej.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.97.9.171

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels