ID: 285326
Zarobki nawet 9000 zł i pewna praca. Dlaczego młodzi nie garną się do pracy za kółkiem?
ID: 285326
ID: 285326
Wykonujący ten zawód mogą liczyć na spore i stale rosnące zarobki oraz stabilną pracę już od 21 roku życia. Mimo to kierowcy zawodowi nie garną się do pracy w branży TSL. W Polsce za kółkiem brakuje od 100 do 200 tys. osób, szczególnie najmłodszych. Kierowcy do 25 roku życia to zaledwie 4 proc. ogółu. Czemu tak jest i jak to zmienić?
Wykonujący ten zawód mogą liczyć na spore i stale rosnące zarobki oraz stabilną pracę już od 21 roku życia. Mimo to kierowcy zawodowi nie garną się do pracy w branży TSL. W Polsce za kółkiem brakuje od 100 do 200 tys. osób, szczególnie najmłodszych. Kierowcy do 25 roku życia to zaledwie 4 proc. ogółu. Czemu tak jest i jak to zmienić?
~etransport.pl
Posty (422)
~kierowca | Miałem okazję pooglądać sobie transport drogowy w azji. Nie ujmuję umiejętności, bo jeździć potrafią. Natomiast mentalność, ogarnięcie... nie mam zielonego pojęcia jak dziady znów śniące o tanim robolu będą chciały się z nimi komunikować, nauczyć przestrzegania przepisów, tacho, papierologia. Może w dużych kombinatach, gdzie można zatrudnić tłumaczy czy pilnowaczy takich miszczóf kierownicy będzie łatwiej. Ale polski dziad transportowy? Co po polsku się wysłowić nie potrafi? Przez translator będzie pisał? | |||
Ł ysy
| Wyrocznia transportowa. Pominę inne twoje pierdy, bo nie ma czego komentować. Z jednym muszę się zgodzić. Polski kierowca jest marką znaną w całej Europie. Dlatego sukcesywnie jesteście eliminowani z polskich i zachodnich firm. "Cza się szanować". | |||
Ł ysy
| kierowca. Ile znasz języków, 10 -12? Oczywiście w każdym min trzy dialekty. Frajerzyno, azorku na posyłki, ogarnij się. | |||
Ł ysy
| Wyrocznia transportowa. Wbrew pozorom łapanie szczurów jak ty kmiptku to nazywasz wymaga wyższych kwalifikacji od prowadzenia 40 tonowego smoka. Ledwo pisaty, czytaty, odróżnia znaki drogowe, na szofera się nadaje. Takie z was orły. | |||
Ł ysy
| Siedzenie w budzie na zaszczanym parkingu - to dopiero kariera. | |||
~LOGIC | Zobaczymy jak długo utrzyma sie rosnąca presja na zarobki, z brakiem wzrostu lub czesciowo spadkiem frachtów... Akurat mniej popularne stało sie kierowca na swoim. teraz popularne, ciśnij dziada... | |||
~union | Łysy twoja filozofię transportowa dawno zweryfikował rynek. Nie ma kierowców a raczej idiotow na dwa etaty i nie będzie. Szukajcie a znajdziecie. Nawet to nie jest wina jakichś dziadtransow czy molochów. Wina jeśli jest to jest po stronie głupich przepisów. Kto dziś przy zdrowych zmysłach pójdzie zmarnować sobie życie dwoma etatami na raz, gdzie nawet widmo domniemanych korzyści jest wątpliwie??? Mandaty, choroby zawodowe, psychiczne, stres, niezorganizowanie, brak miejsca czy czasu na odpoczynek, rodzina... ech zresztą. Ja już nie jeżdżę i naprawdę radzę wszystkim zostawić to w cholere przynajmniej póki tego szamba transportowego nie ogarna w ludzki sposób i nie pojawia się normalne przepisy. potega oparta o tania siłę robocza się skończyła. | |||
~Patryk pogromca dziadów | Dziad transi do budy samemu!!! Wozić dla normalnym ludzi w cenie paliwa !!! Podobno kryzys to odkupicie swoje winy ciężka praca. Pół roku w budzie za paliwo I ziemniaki z okrasą i wode nie mylić z wódą bydlaki | |||
~K. | Tylko azjatow trzeba zatrudniać Tak jak na Litwie obecnie Budować firmy i się rozwijać Ale Kierowca tylko z Azji lub Afryki | |||
~Patryk pogromca dziadów | Może być nawet ze srilanki ja mam mieć 24 tony za max 2zl 80 groszy. Tyle jest stawki dla dziada w 2025, ewentualnie 3zl 20 gr ale trasa liczona w google i wyprostowana jak igła | |||
Ł ysy
| union. Pomyśl przez chwilę, a może zrozumiesz istotę problemu. Wynagrodzenia, ceny produktów ustala rynek i tylko rynek. Wyceniono waszą pracę na odpowiednią kwotę i tyle. Żadne płacze nie pomogą. To samo z buntami. Masz chłopcze dwie możliwości. Pierwsza, pracować za wynagrodzenie proponowane przez pracodawców. Druga, siedzieć w domu i śnić o wyższych zarobkach. Wysokość wynagrodzeń jest uzależniona jeszcze od kondycji finansowej firmy. Nikt nie położy firmy, aby zrobić Panu Kieroffcy dobrze. Coś jeszcze? Musicie sobie uświadomić, osiągneliście szczyt możliwości zarobkowych. Już nie będziecie zarabiać więcej, tylko mniej. Ruszyła machina ściągania Azjatów, nikt nie zatrzyma. Wam przyjdzie z nimi konkurować. Grzecznie do pracy, nie szczekać, należycie wykonywać obowiązki, może się utrzymacie w bardzo dobrze płatnym zawodzie. Doskonale wiecie, nigdzie, w żadnym innym zawodzie nie zarobicie takich pieniędzy. Pożyjemy zobaczymy | |||
Ł ysy
| Patryś. Jesteś wręcz wzorcowym głupkiem. Przemyśl co napisałeś wyżej. | |||
~K. | Union specjalnie dla ciebie s://pspdgdynia. pl/serwis/kierowcy-z -azji. php | |||
Ł ysy
| union. Byłem na tyle przewidującą osobą, że przez więcej niż 30 lat równolegle z firmą transportową prowadziłem inną firmę. W trudnych czasach mam ten komfort, w każdej chwili mogę zamknąć niedochodowy biznes. Nie mam leasingów, kredyty śmieszne, po jakiego wała mielić pieniądze, użerać się z Panamy Kieroffcamy? | |||
Ł ysy
| Pdezwał się wielpkrotny bankrut. Śmieć próbował sił w biznesie. Każdy biznes kończył się plajtą. Nie mogło być inaczej. Komunistyczny łeb nie wróży świetlanej przyszłości. | |||
~tagoo | Dobre ha ha ha. | |||
Ł ysy
| Chrzanowskiu przygłupowi, w celu ukazania jego głupoty wystarczy zadać jedno pytanie. Czy molochy też są dziadami? Jeżeli są, to dlaczego? Przecież molochy ściągają najwięcej Azjatów. Może przygłup o tym nie wie? | |||
~driver | W żadnym molochu żaden białorusin ani ukrainiec roboty nie utrzyma Machina importu szkoleń i praktyki rusza na dobre | |||
~driver | Dla ameryki sie kończy bo ugrała to co chce Teraz bedziemy patrzec jak rzucona europa na kolanach bedzie tonąc pod swoim ciężarem | |||
Ł ysy
| Chrzanowski przygłup "odcina kupony". Od czego? Od wiecznych wierzytelności? Ogarnij się zadłużony po uszy bankrucie. | |||
Ł ysy
| Chrzanowski przygłupie, pochwal się swoimi sukcesami. Skąd lista wierzytelnosci, nakazów płatniczych? Kukiełka, przestań udawać pacynkę. | |||
~driver | 300tys rocznie kierowców z Azji i Afryki bedzie importowane na Europejski rynek pracy | |||
~driver | litwini ida grubo Same firmy 10tys i wiecej autek mają miec Wiec rynek europejski bedzie dobrze rozgromiony Wiec Polacy nigdy do takich ilosci nie dojda bo kazdy ciągnie do siebie Oni wiedza ze nie da sie takiego numeru zrobic z europejczykami za kierowcą tylko Azjaci pozwalają na takie ruchy I bądzcie spokojni Ani żaden dziad sie nie utrzyma ani zaden kierowca na rynku | |||
Ł ysy
| Girteka otworzyła bazę pod Poznaniem. Ilu polskich Panuff Kieroffcuff znalazło pracę w nowoczesnej, dużej firmie? | |||
Ł ysy
| Oczywiste oczywistości nie docierają do pustych głów. | |||
~LOGIC | Lysy, wielu firmy położyło i wielu jeszcze położy próbując właściwie to nie wiadomo czego? ponieść konsekwencje swojej głupoty rozumianej, jako dynamicznego rozwoju... | |||
~driver | Wojna sie kończy Bo teraz ruski bedzie bił ile sił Oglądałeś czterech pancernych? tam był tytuł Tam gdzie my tam granica Tak ma ustalone z Trumpem putin Jak chca czekac z zawieszeniem broni niech czekają To na korzysc rosji idzie Zeby im tylko do kijowa nie wjechali A co do kierowców to juz jestesmy po szczycie i zaczynamy lot w dół z iloscia i wielkoscią pensji | |||
~LOGIC | ja nie do końca sie zgodze, żę zaczniemy lot w dół... zaczniemy wyżynanie firm z rynku, które nie pojdą na zmiane na Azje, a dopiero na końcu od molochów dziękuje nie zatrudniamy białego człowieka, do tego czasu będzie prostowanie dziada :) | |||
~Patryk pogromca dziadów | Pół roku w budzie to przy tak chojnych spedycjach dziad na ziemniaki z okrasą starczy :) ale będą jaja jak się dziad transi będą po pyskach lali o miejsce parkingowe wieczorem :) Ojjjj jak dziad transi wsiada za stery to dopiero bydlaki będą sławni, sami siebie rozreklamują:) | |||
~Patryk pogromca dziadów | Błąd hojnych spedycjach miało być :) |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz