~zxc
| jazdaprawna. pl/realne-ryzyko-law iny-roszczen-kierowc ow-wynikajace-braku- moziwosci-wyplaty-di et-i-ryczaltow-nocle gowych-w-kontekscie- orzeczenia-sadu-najw yzzego-w-sprawie-i-p k-71-13/ | | | |
~Praca
| Kierowcy też są wyzyskiwani i dlatego podpisują kontrakty a odbijają to sobie na pracownikach taka jest prawda | | | |
~driver
| naprawde... teraz dopiero to zauwazyliyliscie ile darmozjadow chce zyc z pracy kierowcy | | | |
~Geju
| A później trza robić na dziada, jego kredyty, na jego babę i jej zachcianki itd... Drugi tydzień piorę swojego Augusta w kabinie bo mój chłopak Misio w Italii a ja jeżdżę po dzikusach... Też mnie boss wkurzył!! On się codzień zabawia że swoją babą a ja piję i kręcę śmigłem w kabinie... | | | |
~Młody
| Czyli stwierdzenie
"TRANSPORT to PATOLOGIA"
jest w 95% prawdziwe.
Jacy ludzie, taka branża. Nie dziwi mnie to wcale. | | | |
~Młody
| Przewoźnicy i kierowcy to "chłopcy do bicia"
z jednej strony bęcki od załadowców z drugiej od służb kontrolnych. Poprostu wszyscy ich dookoła na pier da lają, a kółka dalej się kręcą. Wystarczyłby tygodniowy protest i sytuacja by się obróciła o 180 stopni. | | | |
~Xxx
| Żaden protest nie da rady. Przewoźników jest za dużo, nie mają marginesu marży aby czekać na lepszą stawkę lub dyktować ceny. Poza tym gdyby znowu marza sie pojawiła to dokupią kolejne zestawy i od nowa spadają stawki. Błędne kolo, nie do rozwiązania. | | | |
~!!!iiii
| Błędne koło dlatego, że jest to branża regulowana w tym, że nie zupełnie i prowizorycznie dostęp jest również regulowany. Nie powinno być tak, że reguluje się fragmentarycznie a powinno kompleksowo. Maciej Wroński dobrze, że coś robi ale to trochę przypomina kruszenie muru za pomocą mydlanych baniek. Gdy ruszano rynek transportowy wprowadzając Pakiet Mobilności to gdzie wtedy był i jego sprzymierzeńcy z innych krajów??? Dlaczego nikt nie mówił Pakiet Mobilności OK ale brakuje tam uproszczonych zasad kontroli, zaleceń infrastrukturalnych, dopuszczen i regulacji w handlu frachtami oraz umowami w branży TSL, ujednoliconych i prostych zasad kabotażu, minimalnych wynagrodzeń za usługę w transporcie międzynarodowym.
Gdzie to było podczas prac nad Pakietem Mobilność??? | | | |
~Donald Truck
| Jest całkowity zakaz kręcenia śmigłem w kabinie | | | |
~sid
| -nie prawda, mozna krecic ale tylko na mlotkach bo to reczna robota jest | | | |
~Patryk pogromca dziadów
| Dziad transi ledwo umiejący pisać i czytać bo z liczeniem to myślę że kaplica muszą być dawcami kasiora dla ludzi inteligentnych z laptopem koło łóżka.
Jedyna opcja dla udających biznesmenów dziadów jest spakować weki I jechać na całe wakacje później weekend pranie pakowanie i do Bożego Narodzenia.
Inaczej komornik zlicytuje do skarpet a długi będą wieczne | | | |
~Patryk pogromca dziadów
| Na logike choć wiem że z logiką u dziada jest bardzo ciężko zapytam wprost :)
Czy wy naprawdę myślicie ze ludzie inteligentni właściciele spedycij jeśli by mieli wam dać zarobić chociaż 100zl to by wam dali zarobić te 100zl czy by wzięli samemu auta i mieli więcej dla siebie?
Myślę że odpowiedź jest prosta- jeśli nic nie zarabiasz ale masz na koszta to jesteś pod litościwa spedycja bo te mniej litościwe puszczają w dziurawych skarpetach | | | |
~tagoo
| Rada jest na to jedna, wystarczy zatrudnić towarzysza tagoo, ten POyeb będzie pracował za 150zl/doba a na parkingu będzie chodził i opowiadał że pracuje dla holenderskiej firmy. Taniej nie znajdziecie | | | |
~Hhhhh
| Janusze biznesu co sprzedali trochę ziemi po ojcu i kupili ciężarówkę w rzeczywistości wypowiedzieć się po polsku nie potrafią nie jeden z nich przygodę z edukacja skończył na podstawówce po 12 latach udręki podpisują umowy? Przecież dużo z nich czytać dobrze nie potrafi ale ważne że u niego na drzwiach od szopy która udaje że jest biurem jest napisane prezes zarządu. | | | |