REKLAMA

Niemieckie Firmy Transportowe
ID: 89359

Niemieckie Firmy Transportowe szukają polskich kierowców, prowadzą rekrutacje, czy ma ktoś jakieś informacje?

~zainteresowany
*.business.static.vectranet.pl

REKLAMA

Posty (142)

~Antoni w gumowcach
2018-12-16 12:57:47
Reset dziady polski kierowca jest ceniony za granicą o ile sam sie ceni i nie daje sobie po głowie skakać w mojej firmie jest krótko chłopaki nie dają sobie w kasze dmuchać pan szef często się dziwi jak słyszy nie umowa jest umowa jak Panu nie pasuje proszę przyjąć wypowiedzenie i juz jest ok niema spięcia i niedomowien kierowcy szanują prace a firma pracowników
~Prorok
2018-12-16 12:59:08
Lysy spec od pensji w De... Wez go Ordynator do siebie na kilka fajnych dni...
~Pan Ordynator
2018-12-16 13:02:06
Szykuję powoli dla niego już izolatkę i gorącą lokówkę:)
~Prorok
2018-12-16 13:03:19
Wsadz go do lodowki na minus 25 i wysadz kolo Dunkierki:D
~Prorok
2018-12-16 13:05:33
Ja bym go wywiozl, ale u mnie spina sie lancuchami. Nie chce robic mu przyjemnosci, bo on lubi fetysz..
~Pan Ordynator
2018-12-16 13:07:55
Ten tłumok nigdy nie był w Dunkierce. Nie trafi potem do czworaków, trochę szkoda chłopa. Będzie się pelętał gdzieś po porcie, to jeszcze go który ciapciak zapnie; )
~Prorok
2018-12-16 13:09:47
To fakt.. Nie pozwolmy mu na przyjemnosc, bo juz sie chlop szykuje..
~Prorok
2018-12-16 13:11:13
Slyszales lysol? Nie jedziesz do Dunkierki! Z seksu nici..
~Pan Ordynator
2018-12-16 13:14:05
Nooo:)
~Prorok
2018-12-16 13:16:47
U lysego o 13h siostry zakonne jedzenie roozdaja! Lyska chwile nie bedzie..
~Maniek-Miedźna. (SPS)
2018-12-16 18:35:42
Tak jak muwilem ze Niemce poszukujo Polakow. Ale w zwionsku z tako sytuacjo Ukry podbierajo miejsca dlatego rosno wyplaty na zestawach i nie tylko.
~Pan Ordynator
2018-12-16 18:39:06
"poszukujo, pobierajo, rosno"Jesteś "miszcz nad miszcze".
~Maniek-Miedźna. (SPS)
2018-12-16 23:37:47
Wiem Panie ze Ordynatorze; ) ze firma transportowa Ci nie wyszła i chcerz siem mscić za swoje niepowodzenia tak jak inni majo.
~Riper
2019-06-27 09:54:50
Uwaga mina.
Przestrzegam przed niemiecką firmą Hartung Transporter z Bad Bibra.. Można powiedzieć że obecnie ich hasłem przewodnim jest: praca czyni wolnym...
nie przypomina wam to czegoś? !
Omijajcie ja z daleka, a jak chcecie się dowiedzieć o niej więcej to zapraszam do lektury tu:
s://etransport. pl/forum243602. 0. html
FahrerKonzept123
2019-06-27 12:33:13
Witam Szanownych kierowcow,
jestem koordynatorka w niemieckiej firmie - posiadamy oferty pracy na plandece, tandemie, silosie chlodni, rowniez bez znajomosci jezykow.
Wyplata zawsze na czas i nie ma krecenia przy wynagrodzeniach. System pracy do wyboru:
+49 175 902 43 24. Pozdrawiam i zapraszam do kontaktu - Barbara
~Grek
2019-06-27 13:09:16
Filou a skąd ty takie info posiadasz.. ? wyszło jakieś oficjalne pismo w tej sprawie? Jesli tak to poproszę o dokładne dane, jeśli nie to nie masz takowych to jest to tylko parkingowe plotka... pozdrawiam
puchatek61
2019-06-27 13:55:02
Filou.
A dlaczego tylko niemiecki kierowca?
Polak czy Czech u Niemca to już nie?
~dobry kolega
2019-06-27 14:24:49
Przeciez zeby pracowac w de trzeba miec niemiecki meldunek wiec ci wszyscy ludzie sa formalnie zameldowani w de
~dobry kolega
2019-06-27 14:25:04
Przeciez zeby pracowac w de trzeba miec niemiecki meldunek wiec ci wszyscy ludzie sa formalnie zameldowani w de
puchatek61
2019-06-27 14:38:19
Dobry.
Jasne.
Pisałeś jakiś czas temu, że masz meldunek w skrzynce pocztowej.
~Donn Diego
2019-06-27 14:39:05
Żeby pracować w D nie trzeba mieć meldunku. Przepisy o pracownikach przygranicznych sięgają już do oceanu.
~dobry kolega
2019-06-27 14:48:53
Puchaty znowu zaczynasz pajacowac ale cie uswiadomie przemeldowuje sie aktualnie do ch ze wzgledow podatkowych oczywiscie dalej bede mieszkal w de ale wymiana wszystkich zezwolen pobytowych nastapi szef mocno niezadowolony bo bedzie musial podniesc mi skladki emerytalne bo tu wszystko jest na papierze
~dobry kolega
2019-06-27 14:49:41
Don diego bzdury piszesz i tyle
~dobry kolega
2019-06-27 14:49:52
Don diego bzdury piszesz i tyle
puchatek61
2019-06-27 17:01:57
Dobry.
Musisz pamiętać co tu piszesz.
Adres w skrzynce to Twoje wymysły jakiś czas temu.
~Milicja
2019-06-27 17:34:30
Dobry masz wszystko na papierze, nam w biednej Polsce takie rzeczy się tylko marzą
~dobry kolega
2019-06-27 17:47:52
Puchaty pomyliles moje wpisy z podroba ktora maci nie mam zadnej skrzynki jako adresu niestety zawistne polusy probuja zniszczyc kazdego kto mysli inaczej
~dobry kolega
2019-06-27 17:51:59
Milicja nierobie wiadomo ze sie marza takie rzeczy a to dopiero poczatek pis potrzebuje duzo kasy do rozdawania lumpom wiec podatek dochodowy wysrubowany w ch place tylko 3. 1% wiec wiadomo ze nie trzeba n8c ukrywac od takich smiesznych kwot
Baboon
2019-06-27 20:20:24
Część dobry ja myslem że podatek dochodowy płaci Tobie
~Adam
2019-08-23 16:09:01
Czy ktoś pracował w firmie transportowej Kossa niedaleko Berlinał, chce znać opinie na temat pracy w tej firmie.
REKLAMA
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.206.16.123

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2019
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce