~Ł ysy
| "Im więcej dziadów otworzy firmy w Niemczech, tym lepiej dla kierowców. "
Tego się trzymajmy.
Prosta metoda na "Pakiecik Mobilności". | | | |
~Prorok
| Lysy jakbym Ci napisal jakie sa stawki, to szybko zaczalbys sie jezyka uczyc.. | | | |
~Ł ysy
| Jedynym minusem będzie przedłużony czas odbioru polskiego VATu za zakupione części, paliwo.
Trzy miesiące jakoś się przeżyje. | | | |
~Pan Ordynator
| Glaca ty firmy do Niemiec nie przeniesiesz. Pisałem już o tym wiele razy. Bautzen lub ring Berlina, to max który mogą twoje klamoty osiągnąć. Potem tylko kaweta i "curich". | | | |
~Prorok
| Lysy Ty o rumunach i najnizszej 8. 75.. Za najnizsza teraz nawet rumun nie robi.. | | | |
~Ł ysy
| Prorok. Co o stawkach może wiedzieć kiepska szoferzyna?
Skąd?
"Na parkingu mówili?" | | | |
~Prorok
| Wiesz L ysy.. Robilo sie kiedys u dziada.. Lubie powspominac.. | | | |
~Ł ysy
| Pewnie, że nie przeniosę. Nie mam takiej potrzeby.
Wysokość podatków na Litwie, podatek liniowy, polityka banków wręcz zaprasza do otwierania firm na LT. | | | |
~Pan Ordynator
| Jak ty mnie dzisiaj Łysek imponujesz! | | | |
~Ł ysy
| Jak widać wyżej, panika ogarnia Panuff Kieroffcuff. Zaczynają sobie uświadamiać w jakim kierunku może pójść Pakiecik Mobilności.
Pany Kieroffce, trudno zawrócić rzekę, ponoć jest to niemożliwe.
Niemożliwe? Rosjanie za czasów CCCP potrafili to robić. | | | |
~Prorok
| L ysy kiepska szoferzyna nie robi u dziada! Tu sie nie zamazuje cen na zleceniu. A gwoli scislosci, to wyzej chodzilo mi o stawki dla kierowcow. Ale Ty jak co tydzien walisz mamroty od rana i nie zakumales.. | | | |
~Ł ysy
| Szoferskie sny o potędze znowu do lamusa. Wszystko pezez podłych szefów, którzy nie chcą płacić "ucciwie". | | | |
~Pan Ordynator
| Potegą jest samo nie podejmowanie pracy u dziada. Jak ty Łysek nic nie potrafisz "zakumać". | | | |
~kierowca
| To prawda i firmy rosną taka Girteka 4tys aut i kolejne 1500szt zamówione, Vlantana, Kreiss, idą jak burza, auta tabor świeży i często rozmawiam z chłopakami z LT, to maja lepsze warunki finansowe jak u Nas. Nie jestem ekonomistą, ale jeszcze trochę i ciężko będzie Naszym z nimi konkurować, a przy takiej liczbie aut biorą wszystko i taka Girteka ich auta są wszędzie. | | | |
~Ł ysy
| Tak około końca lutego, początku marca zacznie się pakowanie waliz pełnych pieniędzy i powrót do kraju. Trzeba zwolnić miejsca dla przybywających do Germanii Ukraińców. | | | |
~Prorok
| L ysy a niby dlaczego??? | | | |
~Pan Ordynator
| Dlaczego?Dlatego że tak myśli glaca:) | | | |
~Prorok
| 90% robi za najnizsza stawke.. Nie da sie zaplacic mniej niz minimum. Kumasz to taborecie? | | | |
~Ł ysy
| kierowca. Girteki muszą się bać zachodnie firmy. Nam raczej nie zagrożą. Nawet litewski leasing też trzeba spłacać. Żeby spłacać, trzeba mieć z czego. | | | |
~Prorok
| L ysy co Ty wiesz o polityce finansowej firm takich ja Girteka? Blazen jestes! | | | |
~Ł ysy
| Prorok. Kiepskiej klasy szoferzyna nie jest kandydatem do dyskusji na temat zmian zachodzących w europejskim transporcie. Zrobisz lepiej zamykając szczekającą jadaczkę.
Chociaż nie wyjdziesz na durnia. | | | |
~Ł ysy
| Prorok. Ja błazen, ty ekspert.
Niech tak zostanie. | | | |
~Prorok
| L ysy idz lepiej poddrutowac tabor, a potem krowy wydoic. Ty asie biznesowy:) :D | | | |
~Ł ysy
| Prorok. Zobacz, jaki ten świat jest po je ba ny.
Tacy eksperci jak ty pracują u błaznów.
Coś nie tak z ekspertami. | | | |
~Prorok
| Lysy. Ja nie narzekam na swojego pracodawce.. Wrog z przyczyn wiadomych, ale wyplacalny. | | | |
~Pan Ordynator
| Skrupulatnie rzecz ujmując, dogłębnie a*ali/zując, wnikliwie reasumując... to wychodzi na to że z glacy jest tępy nit:) | | | |
~Prorok
| Czy jest cos lepszego niz patrzenie na posty goscia ktory miota sie jak prosiak w rzezni? | | | |
~Pan Ordynator
| Prorok nie dziw się, to od gorzały:) | | | |
~kiero
| ~Ł ysy
2018-12-16 11:35:57 Są też plusy. U Szwaba nie ma minimalnych zarobków. Dietka 24 eur.
Jak to nie będzie pasować, kluczyki na stół i do Panamy gonić mewy.
Tak nie ma patologicznej najniższej krajowej, ale jest najniższa stawka godzinowa. To rozwiązanie jest dużo lepsze dla pracownika, ale niezbyt dla pracodawcy. | | | |
~Antoni w gumowcach
| Reset dziady polski kierowca jest ceniony za granicą o ile sam sie ceni i nie daje sobie po głowie skakać w mojej firmie jest krótko chłopaki nie dają sobie w kasze dmuchać pan szef często się dziwi jak słyszy nie umowa jest umowa jak Panu nie pasuje proszę przyjąć wypowiedzenie i juz jest ok niema spięcia i niedomowien kierowcy szanują prace a firma pracowników | | | |