Utworzona: 2019-08-24
Przewoźnicy operujący na terenie Europy, muszą się w najbliższych latach liczyć z wieloma barierami w rozwoju. Wiadomo, że koszty ich działalności będą rosły, między innymi z powodu zmian prawnych związanych z wyczekiwanym z niepokojem przez branżę pakietem mobilności, podwyżek myta w wielu krajach czy też nasilających się obostrzeń w ruchu w Austrii.
Przewoźnicy operujący na terenie Europy, muszą się w najbliższych latach liczyć z wieloma barierami w rozwoju. Wiadomo, że koszty ich działalności będą rosły, między innymi z powodu zmian prawnych związanych z wyczekiwanym z niepokojem przez branżę pakietem mobilności, podwyżek myta w wielu krajach czy też nasilających się obostrzeń w ruchu w Austrii.
Komentarze (903)
~demografia 6 lat temu | Emeryci i renciści wspomagajcie partie czynem- "umierajcie przed terminem" |
~kierowca 6 lat temu | Gdzie brakuje tych kierowców?Chyba u tych pracodawców co proponują pracę z km, % i do tego "elastyczne tacho". Coraz mniej chętnych na jazdę w systemach 3/1, 4/1 to widać po ogłoszeniach. A dla przykładu w UK czy D masę pracy pn-pt (wolne weekendy) i nikt nie chce pracować, bo za długo, a u Nas co się dziwić. Żeby nie UA to połowę Naszych firm byłoby zamkniętych. |
~Pan Ordynator 6 lat temu | Prawda. Chachły uratowały doopska druciarzom. Ale też już zaczynają kaprysić. |
Dawid87
6 lat temu | Na system 3/1 czy4/1 nie wiem od dłuższego czasu 2/2 chętnych mnóstwo |
~Celnik 6 lat temu | Weź życie spędź w kabinie ciężarówki za sustkę. Z przyczepionym magnesem lub cudzą kartą. |
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.