Utworzona: 2020-04-27
Przyzwyczailiśmy się już, że maj to czas zwiększonej ilości ograniczeń jazdy dla pojazdów ciężarowych. Jednak ten rok jest zupełnie inny, również dla transportu.
Przyzwyczailiśmy się już, że maj to czas zwiększonej ilości ograniczeń jazdy dla pojazdów ciężarowych. Jednak ten rok jest zupełnie inny, również dla transportu.
Tylko dla zalogowanych
Dostęp do niektórych tekstów zarezerwowany jest tylko dla posiadaczy kont w etransport.pl
FIRMOWY SPOTLIGHT
NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Nowa organizacja ruchu na granicy w Świecku - więcej pasów, większa przepustowośćWęgry: weekendowe zamknięcie mostu Pentele i alternatywa dla ciężarówekUwaga: weekendowe zamknięcie tunelu Považský Chlmec na D3 w Słowacji25 godzin więcej dla spedytora? Tak działa AI w systemach TMSLetni kryzys kadrowy w TSL? Branża zmaga się z absencjami i trudnościami rekrutacyjnymiDACHSER uruchamia bezemisyjne dostawy w WarszawieKorupcja na stacjach kontroli pojazdów. 18 osób z zarzutami, w tym diagnościPolska liderem transportu drogowego w UE - 20% przewozów wykonują krajowi przewoźnicyUtrudnienia na trasie S1 - tunel w Lalikach czasowo zamkniętyGranica pod kontrolą, biznes pod presją. 100 minut opóźnień to codzienność
NASZE WYWIADY, OPINIE i RELACJE
II kwartał na giełdach: wzrost zleceń, obawy o III kwartałNadawcy chętni do zawierania kontraktów, a stawki za transport ani drgną...Naszym celem jest maksymalizacja dostępności pojazdów i minimalizacja czasu ich przestojuJak kierowcy ciężarówek tracą najwięcej paliwa – i jak temu zapobiecPolski transport zatrzyma się bez kierowców z zagranicy?Kiedyś to była robota. Teraz? Z roku na rok gorzejKierowcy doceniają wygodę w kabinie, a przewoźnicy efektywność i niskie kosztyCzego nie uczą w szkołach jazdy? Błędy, które irytują zawodowców i paraliżują ruch na ekspresówkachTransport taaaakich zbiorników bez użycia dźwiguWymiana tachografów dopiero na półmetku. Będzie ponowne oblężenie warsztatów?Marże są za niskie, aby transport sam mógł sfinansować transformacjęDla kierowców ciężarówek jedyna słuszna prędkość to 90 km/h – bez względu na drogę i ruchCiężarówką w świat, motocyklem na tor – historia kierowcy i amatora żużlaSą propozycje, nie ma zainteresowania. Przewoźnicy nie wierzą w deregulację?Nie wyjadę już za granicę. W Polsce można pracować godnie i dobrze zarabiać