Utworzona: 2020-06-11
Polak potrafi – nawet w piekielnych warunkach
Utworzona: 2020-06-11
Utworzona: 2020-06-11
Licząca ok. 1200 km długości autostrada nr 1 w Iraku, której poszczególne odcinki powstawały w latach 80., była sprawdzianem możliwości specjalistów z polskiej firmy Dromex. Budowa w ekstremalnie trudnych warunkach geologicznych i klimatycznych pokazała siłę polskiej myśli inżynierskiej, ale i pochłonęła blisko 50 ofiar śmiertelnych.
Licząca ok. 1200 km długości autostrada nr 1 w Iraku, której poszczególne odcinki powstawały w latach 80., była sprawdzianem możliwości specjalistów z polskiej firmy Dromex. Budowa w ekstremalnie trudnych warunkach geologicznych i klimatycznych pokazała siłę polskiej myśli inżynierskiej, ale i pochłonęła blisko 50 ofiar śmiertelnych.
Komentarze (20)
~Tomco23 5 lat temu | Pewno pokazano im możliwości Polaków, zaprezentowano gierkowskie i jak wytłumaczono Irakijczykom że to nie są żadne koleiny tylko tory wodne a w nich pojazd normalnie"płynie"no i w Iraku też tak chcieli |
~jarek ogarek 5 lat temu | sasiad pracował w energoplu na koparce i pojechał do libii wrocił zarobiony |
~awers 5 lat temu | Tomcio... gdyby nie Gierek to dzisiaj byc na kozie jezdzil i mieszkal w lepiance. Znam ludzi ktorzy pracowali w Iraku i Libii. Wrocili z konkretna gotowka a drogi sie trzymaja do dzisiaj. |
ninobzik
5 lat temu | Guma, coś cię uwiera w żopie?? Noo tak, ., . zamiast tłuc przechodniów, to żeś se kurde zabawkę z pały zrobił, stąd ucisk i bzdetow wylew. |
~Tedi 5 lat temu | Smak Gumy to jest w porządku chłopak |
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.