Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Większa przestrzeń ładunkowa i maksymalna ładowność

Utworzona: 2021-04-19


Naczepa Kögel Mega Lightplus przeznaczona jest do przewożenia ładunków wielkogabarytowych, która spełnia wymagania przemysłu motoryzacyjnego. Dzięki szerokiej gamie opcji wyposażenia i niewielkiej masie własnej tą naczepę daje się dostosować do przewozu wielu różnych ładunków.

Ponadto, dzięki możliwości optymalizacji pod kątem objętości i ładowności oraz szerokiej gamie indywidualnych opcji wyposażenia, naczepa ta zapewnia wysoki poziom ekonomiczności. Ważną zaletą jest stosunkowo niska masa własna, która pozwala zmniejszyć zużycie paliwa, a co za tym idzie, emisję CO2. Asortyment produktów marki Kögel spełnia najwyższe standardy jakości. W przypadku naczepy Mega Lightplus, cechą wyróżniającą jest specjalnie zaprojektowana lekka konstrukcja. W wersji podstawowej waży zaledwie 5400 kg, czyli około 700 kg mniej niż standardowa naczepa Mega. Dzięki specjalnemu wyposażeniu, obejmującemu aluminiowe felgi, lekkie opony i aluminiowe zbiorniki powietrza udało się zmniejszyć masę własną o ponad 200 kg. Podwozie o lekkiej konstrukcji stalowej, z niską szyjką ramy wynoszącą 90 mm, zapewnia maksymalną użyteczną wysokość wewnętrzną i dużą pojemność.

Pomimo zastosowanych materiałów, naczepa Mega Lightplus jest mocna i trwała. Wysokiej jakości stal drobnoziarnista i belki poprzeczne o pełnej szerokości równomiernie i optymalnie rozkładają ciężar ładunku na platformie ładunkowej. W wersji podstawowej ściana przednia, w tym przednie i tylne słupki narożne, obramowanie tylnych drzwi oraz dodatkowe ramy nośne dachu są wykonane z aluminium. Standardowo montowany system podnoszenia dachu ułatwia załadunek z boku. Bez problemu można załadować do trzech ułożonych w stos skrzyń paletowych. Dodatkową innowacją jest pas dachowy w kształcie litery L, który umożliwia załadunek do wysokości trzech metrów dla ładunków o szerokości palety. Kieszenie na pasy mocujące na przednich i tylnych słupkach narożnych są praktycznie zintegrowane ze słupkami narożnymi, aby chronić je przed uszkodzeniem. Poza tym, wszystkie kieszenie mają pełną regulację wysokości.

Naczepa Mega Lightplus oferuje klientowi wiele dodatkowych korzyści. Dzięki specjalnie wzmocnionemu, opcjonalnemu nadwoziu Strong & Go, producentowi udało się znacznie zmniejszyć ilość sprzętu potrzebnego do uzyskania różnych certyfikatów. W rezultacie korpus jest zgodny z normą DIN EN 12642 Code XL pod względem stabilności nadwozia i wytycznymi Daimler 9.5 bez użycia kratownic. Certyfikat uprawniający do przewozu napojów w układzie jedno i dwupoziomowym na paletach standardowych można uzyskać korzystając zaledwie z jednego pasa mocującego. Również w tym przypadku inżynierowie Kögel poszli o krok dalej: dzięki opcjonalnemu systemowi zabezpieczenia ładunku, w postaci dodatkowego pasa wtopionego w boczną plandekę klienci mogą obejść się nawet bez jednego pasa mocującego.

Źródło: Kögel
Do ulubionych
FIRMOWY SPOTLIGHT
PST OST SPED SP. Z O.O.


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY

OPINIE

NASZE RELACJE

Photo by Josh Hild from Pexels