Świat idzie do przodu
Najważniejszy jest klient, który może komunikować się ze swoimi pojazdami w rewolucyjny sposób. Świat szybko idzie do przodu, a branża transportowa nie tylko musi za nim nadążać, ale wręcz go wyprzedzać i być motorem zmian. Tak właśnie postępuje nasza firma. Nowy IVECO S-WAY jest przyszłością świata transportu dostępną już dziśPremiera IVECO S-WAY odbyła się dwa lata temu, a już teraz światło dzienne ujrzała zmodernizowana wersja pojazdu. Model od chwili debiutu cieszył się dużym zainteresowaniem klientów, którzy docenili poprawę wydajności i obniżenie całkowitego kosztu posiadania (TCO) — uzyskane dzięki opcjom łączności i indywidualnie konfigurowanym pakietom usług. Jak zapewnia IVECO, prawie 4 na 5 klientów wykupuje abonament na komplet usług telematycznych, a wskaźnik ten systematycznie rośnie. Wersja zasilana gazem ziemnym jest absolutnym liderem w Europie w swoim segmencie.
— skomentował pojawienie się nowej ciężarówki Thomas Hilse, IVECO Brand President.
Niskie koszty posiadania
Zmodernizowana ciężarówka, dzięki licznym udoskonaleniom i nowym rozwiązaniom, podnosi poprzeczkę pod względem osiągów i zużycia paliwa, które jest niższe nawet o 3%. Silniki z nowej gamy spełniają normy emisji Euro VI/E i są homologowane do zasilania biopaliwem drugiej generacji, takim jak uwodorniony olej rośliny (HVO). Seria silników Cursor 13 została uzupełniona o dwa nowe warianty o mocy 490 i 530 KM. Sprawność silników Cursor 11 i Cursor 13 podniesiono dzięki zwiększeniu stopnia sprężania i nowej strategii zarządzania procesem spalania.Jednostki 13-litrowe połączono z nowymi tylnymi osiami jednostopniowymi o zmniejszonych oporach wewnętrznych. Przełożenia tylnej osi w pojazdach z oponami o standardowym profilu mogą być wydłużone do 2,31:1. Umożliwia to obniżenie prędkości obrotowej, a tym samym poprawę wydajności na długich trasach. Dzięki tym rozwiązaniom samochód z nowym silnikiem Cursor 13 o mocy 490 KM jest mistrzem niskiego całkowitego kosztu posiadania.
Do poprawy efektywności mierzonej zużyciem paliwa przyczyniają się także inne udoskonalenia, jak np. automatyczna klimatyzacja z nowym trybem Eco, który eliminuje zbędne zużycie energii, a także aerodynamiczne osłony słupka A, nadające kabinie bardziej opływowy kształt.
Driver Pal zmienia reguły gry
Cyfrowy asystent kierowcy IVECO Driver Pal, zaawansowane funkcje i skomunikowane usługi ułatwiają życie za kierownicą oraz podnoszą wydajność pracy. Sterowany głosowo, z wykorzystaniem modułu Alexa firmy Amazon, asystent umożliwia kierowcy interakcję z pojazdem, jego systemami sterowania, IVECO Control Room oraz funkcjami zarządzania flotą. Dzięki aplikacji MYIVECO można bezdotykowo obsługiwać poszczególne funkcje w kabinie i system multimedialny, ale także programować trasę w systemie nawigacji oraz sprawdzać informacje o stanie technicznym pojazdu i wyniki oceny stylu jazdy.Driver Pal umożliwia także kontakt z innymi kierowcami na trasie lub w okolicy celu podróży poprzez aplikację MYCOMMUNITY. Za jej pośrednictwem kierowcy mogą wymieniać wiadomości, wspierając się nawzajem i przekazując informacje, które przydają się żeby uniknąć stania w korkach i dojechać z ładunkiem na czas.
Kierowca może korzystając z pomocy swojego asystenta aktywować nową usługę IVECO Top Care i powiadomić o problemie (awaria, wypadek) najbliższy autoryzowany serwis. Jeżeli w ciągu 6 godzin nie uda się przywrócić samochodu do stanu umożliwiającego kontynuowanie jazdy, kierowca może liczyć na bezpłatny transport, zakwaterowanie oraz, w razie potrzeby, pomoc medyczną.
Mistrz zrównoważonego rozwoju
Wersje IVECO S-WAY przystosowane do zasilania gazem ziemnym sprężonym (CNG) i skroplonym (LNG) zostały wyposażone, w celu obniżenia zużycia paliwa, w inteligentny osprzęt, taki jak sprężarka ze sprzęgłem i pompa wspomagania układu kierowniczego o zmiennym wydatku. Udoskonalenia silnika oraz nowe rozwiązania współdzielonez wersjami zasilanymi olejem napędowym, wraz z nowym inteligentnym osprzętem, pomagają ograniczyć emisję CO2.
Źródło: IVECO